مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


به گزارش کارمادیو،  تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و نصر عربستان در چارچوب رقابت های جام باشگاه های آسیا روز سه شنبه 7 شهریور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 بر اساس این خبر، تیم فوتبال النصر و کریستیانو رونالدو توسط تیم حراست زبده در هتل اسپیناس تهران بدرقه شدند. می توان گفت با ورود کریستیانو رونالدو به این هتل، لابی هتل مملو از هواداران رونالدو بود و تیم الناس در طبقه سفارت عربستان سعودی که جدا از هتل است پارک شده بود. این طبقه به رستوران عمومی هتل دسترسی ندارد و هیچکس حق رفتن به آنجا را ندارد.

اولین بازی پرسپولیس برابر الناصر عربستان در تاریخ 28 سپتامبر است، قبل از اینکه قرمزها روز 11 اکتبر در دوحه به مصاف الدحیل قهرمان لیگ ستارگان قطر بروند. . شاگردان یحیی گل محمدی در هفته سوم در تهران میزبان استقلال دوشنبه خواهند بود.

پرسپولیس و نصر ساعت چند بازی می کنند؟

پرسپولیس و نصر عربستان در هفته اول مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف هم خواهند رفت. دیدار پرسپولیس و نصر فردا سه شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 21:30 برگزار می شود.

بسیاری از ایرانی‌ها با شنیدن اینکه کریستیانو رونالدو CR7 به ایران می‌آید شگفت‌زده می‌شوند، اما حالا به لطف اعراب ثروتمند، کریستیانو رونالدو برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به ایران آمده است.
 

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰

طراحی وب چیست؟


طراحی وب یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند تا از طریق بستر وب صفحاتی ایجاد کنید تا از طریق این صفحات بتوانید خدمات یک شرکت یا سازمان یا حتی بیوگرافی خود را به کاربران اینترنت منتقل کنید.

هنگام طراحی یک صفحه وب، صفحه وب که ایجاد می کنید می تواند محلی برای معرفی خدمات شرکت یا سازمان شما نیز باشد.

همچنین می تواند مکانی برای فروش آنلاین محصولات شما باشد و می توانید از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای ارائه خود یا محصول استفاده کنید.

البته اگر فکر می کنید که با ایجاد یک وب سایت و طراحی وب می توانید نامی برای خود یا کالاها و خدمات خود دست و پا کنید و آنها را به کاربران اینترنتی معرفی کنید، باید بدانید که صرف طراحی وب سایت نمی تواند در این امر به شما کمک کند. .

تعریف طراحی وب به زبان ساده

اگر بخواهیم مفهوم طراحی وب را به زبان ساده توضیح دهیم، باید بگوییم که هنر توسعه، پیاده سازی و راه اندازی یک صفحه در اینترنت را طراحی وب می نامند.

در طول طراحی وب، باید چند نکته مهم را در نظر بگیریم، از جمله اینکه صفحات وب ایجاد شده باید حالت نمایش صحیح را برای دستگاه های مختلف مانند موبایل، تبلت و دسکتاپ داشته باشند.

باید سعی کنیم اطلاعات و دانش کاملی در زمینه طراحی گرافیک داشته باشیم تا در ساخت صفحات وب از رنگ بندی مناسب استفاده کنیم.

به عنوان مثال، برای ایجاد یک صفحه وب برای یک کسب و کار خاص، می خواهیم مطمئن شویم که رنگ انتخاب شده از نظر روانی با کسب و کار مورد نظر ما مرتبط است.

و یکی دیگر از کارهای مهمی که باید در پیاده سازی صفحه وب انجام دهیم این است که سعی کنیم محتوای منحصر به فرد و غیر تکراری را در ارتباطات خود ارائه دهیم. محتوای منحصر به فرد به معنای محتوایی است که در صفحه وب دیگری منتشر نشده باشد. ، و نباید منتشر شود. تکرار

محتوای نوشته شده باید بتواند پاسخگوی تمام سوالات و نگرانی های کاربران اینترنت باشد. در این قسمت می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های تولید محتوا به صفحه شرکت تولید محتوا مراجعه کنید.

یکی دیگر از کارهایی که در هنگام طراحی و پیاده سازی وب سایت می توانید انجام دهید، یافتن کانال های ارتباطی مناسب در وب سایت است تا کاربران اینترنت بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

هر چقدر هم که سعی کنید با روش‌ها و خلاقیت‌های مختلف دسترسی کاربران اینترنت به خدمات مورد نظر خود را آسان‌تر کنید، کاربران می‌توانند راحت‌تر با وب‌سایت شما تعامل داشته باشند و این می‌تواند اعتماد آنها را نسبت به خدمات وب‌سایت شما افزایش دهد.

نکته: یکی از موارد مهمی که در طراحی وب سایت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد این است که سازنده سایت با استفاده از سیاست های صحیح و اخلاقی در صفحات سایت خانه اینترنت اعتماد کاربران را جلب کند.
 

مراحل طراحی وب سایت

اول از همه، قبل از صحبت در مورد مراحل مختلف طراحی وب، باید گفت که طراحی سایت یکی از پردرآمدترین مشاغل در حال حاضر در جهان است.

و این شغل پردرآمد و تاثیرگذار مثل هر شغل دیگری دیگر، بسیاری از مراحلی که یک طراح وب باید به طور مرتب و با رعایت اولویت هر مرحله انجام دهد تا در نهایت بتواند یک وب سایت کامل و حرفه ای طراحی و پیاده سازی کند. برای ارائه کاربران اینترنت.

در زیر شما را با مهمترین مراحل طراحی وب آشنا می کنیم. این مراحل به شرح زیر است:

یک راهنمای مناسب ایجاد کنید

اولین، اولین و مهمترین کاری که باید برای طراحی وب انجام دهید این است که یک نقشه راه مناسب برای خود تهیه کنید.

اگر می خواهید خودتان یک وب سایت ایجاد کنید، ابتدا باید تمام نیازها و خواسته های خود را برای وب سایت مورد نظر مشخص کنید.

اگر قصد دارید یک وب سایت برای یک شرکت حقیقی یا حقوقی ایجاد کنید، باید تمام الزامات شرکت یا سازمان حقیقی یا حقوقی را نیز بررسی کنید.

و سپس دقیقاً کاری که یک مهندس ساختمان انجام می دهد و نقشه مناسبی برای سازه مورد نظر تهیه می کند، باید یک نقشه راه مناسب ایجاد کنید و قدم به قدم مراحل بعدی را طبق آنچه در نقشه طراحی و برنامه ریزی کرده اید بردارید.

تحقیق و جمع آوری اطلاعات

مرحله دوم در طراحی وب سایت، یکی دیگر از مراحل مهم، تحقیق و جمع آوری اطلاعات است، مانند:

کاری که سازمان یا کسب و کار شما انجام می دهد:

با چه عوامل یا ابزارهایی می تواند سازمان یا شرکت شما را از سایر رقبا در بازار متمایز کند.

مشتریان هدف شما چه کسانی هستند و در چه گروه سنی هستند؟ به عنوان مثال می خواهید یک وب سایت آموزشی طراحی و پیاده سازی کنید. شما می توانید با توجه به نیاز او محتوای مورد نظر را ارائه دهید.

چه کسی از وب سایت شما بازدید می کند؟ قالب آماده وردپرس

بودجه و هزینه شما برای وب سایت شما چقدر است؟

برنامه ریزی

برنامه ریزی مرحله دیگری از توسعه سایت است.

در مرحله برنامه ریزی، می توانید استراتژی بهینه سازی و سئو سایت خود را برنامه ریزی یا اصلاح کنید.

طرح

طراحی شامل طراحی و ایجاد ظاهر یک صفحه وب سایت است. در این مرحله طراحی کلی وب سایت ژاکت عناصر اصلی مانند طراحی بالای سایت یا هدر، طراحی قسمت داخلی سایت یا بدنه و طراحی قسمت آخر سایت یا فوتر و ... می باشد. . . .

کد نویسی

کدنویسی یکی دیگر از مراحل مهم زمانی است که شما در حال طراحی یک وب سایت هستید تا ساختاری مناسب برای شما بنویسید. در نظر بگیرید که در ادامه این مقاله در مورد روش های مختلف کدنویسی یک وب سایت در قسمت تاریخچه طراحی سایت صحبت خواهیم کرد.

نصب و راه اندازی.

زمانی که مراحل طراحی و کدنویسی را طی کردید و اکنون زمان راه اندازی وب سایت مورد نظر خود در اینترنت فرا رسیده است، برای این کار باید فضایی به نام هاست یا سرور تهیه کنید که هاست یا سرور مورد نظر شما باید فضای خاص خود را داشته باشد. . با توجه به تعداد ورودی های وب سایت شما.

و دامنه یک نام اینترنتی یا آدرس اینترنتی منحصر به فرد است که شما باید برای وب سایت خود انتخاب کنید. نامی که انتخاب می کنید می تواند با توجه به نوع کسب و کار شما انتخاب شود و ممکن است بعداً یک نام منحصر به فرد برای نام تجاری شما داشته باشد. مجموعه شما
 

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰

انواع مبل ها چیست؟


انواع مختلف آن چیست؟ هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنم؟ این مدل مبلمان از چه چوبی ساخته شده است؟

اکثر افراد با شنیدن کلمه مبل مدرن مبل بزرگی را تصور می کنند که بسیار جادار و مناسب برای فضاهای بزرگ است.

این ایده ممکن است بد نباشد زیرا مبل های مدرن انواع مختلفی دارند. این نوع مبلمان، مبل های چندبخشی هستند. همچنین یکی از بهترین مبل ها برای خانه های کوچک و بزرگ است. با توجه به فضای اتاق نشیمن باید مبلمان مناسبی خریداری کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا مدل های مختلف مبل ال را بشناسید مبل ال انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

مبل مدل بادام هندی

مبلمان هندی گردویی

این نوع مبل یکی از معروف ترین مبلمان موجود در بازار است. مبل ترمه 7 نفره است. که از یک مبل سه نفره، یک مبل دو نفره، یک مبل نبشی و یک پوف بزرگ تشکیل شده است. این نوع مبل معمولا فقط یک طرف آن دسته دارد. بادام هندی تکیه گاه کوتاه و شیبداری دارد و سبکی خاص و مدرن به خانه می بخشد.

مدل مبل اسپرت

مبلمان ورزشی

مبل L اسپرت مدرن بسیار کوچکتر از مبل بادام هندی L است. بنابراین این مبل فضای کمتری را اشغال می کند و برای آپارتمان های کوچک مناسب است. قبل از خرید می توانید ابعاد اتاق خود را اندازه گیری کرده و مبل L Sport را متناسب با آن تهیه کنید. این نوع مبل همانطور که از نامش پیداست ظاهری بسیار اسپرت و شیک دارد.

مبل به سبک ترکی

مبل ترکی

این نوع مبل توسط کشور ترکیه طراحی و تولید شده است و یکی از مدرن ترین مبل ها می باشد. طراحی منحصربفرد آن این مبل را از سایر مبل های L متمایز می کند به همین دلیل از نظر کیفیت یکی از با کیفیت ترین مبل ها می باشد. مبل های ترکی را می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف پیدا کنید.

کابین مبل رویال مدل

مبل سلطنتی

مبل سلطنتی تمام ویژگی های مبل سلطنتی را دارد. یکی از ویژگی های خاص مبل کینگ، نقاشی روی دسته، پایه و تاج است. چوب و پارچه به کار رفته برای مبل سلطنتی گرانبها و گران هستند. چوب مورد استفاده برای این نوع مبل راش است. پس از نظر قیمتی قیمت بالایی دارند.

مبل مدل فرانسوی

مبل فرانسوی

مبل مدرن فرانسوی یک مبل با شکل منحنی است. این مبل ها شکل های مختلفی دارند، مثلا گرد هستند و با مبلمان دیگر متفاوت هستند.

مبل چستر

مبلمان چستر

مبل ال چستر یکی از پرفروش ترین مبل های موجود در بازار است. این نوع مبل به دلیل زیبایی طرفداران زیادی دارد و برای فضاهای بزرگ مناسب است. اگر خانه شما کوچک است، از خرید مبل چستر خودداری کنید.

مبل تخت خواب شو

مبل یا تخت

تخت تمیز این قابلیت را دارد که با وجود تمیز بودن به تخت تبدیل شود. با خرید این نوع مبلمان، دو پرنده را با یک سنگ کشته اید. این مبل علاوه بر تخت بودن دارای محفظه ها و کشوهایی برای نگهداری تخت می باشد.
 

کاناپه

مبل ها دارای چند بخش هستند. این بخش ها بسیار متفاوت هستند، اما به طور کلی شامل بخش های زیر می شوند:

عشق یا مبل دو نفره

آخرین نسخه در یک نسخه معمولی و یک نسخه کنسول موجود است. در کنسول ها، هر کاناپه دارای دو بخش مجزا است که معمولا دارای جا لیوانی هستند. مبلمان دو نفره یا صندلی های نرم با دسته و بدون دسته تولید می شوند.

ویلچر با پشتیبانی موبایل

صندلی هایی با تکیه گاه های متحرک برای نشستن راحت طراحی شده اند، بنابراین می توانید به راحتی به آنها تکیه دهید.

برخی از این صندلی ها دارای قطعات خاصی هستند. این اجزا عبارتند از:

برخی از آنها تخت های قابل تبدیل هستند.

برخی از آنها مجهز به سیستم خنک کننده هستند، نوشیدنی در قسمت سرد نگهدارنده سرد می ماند.

دسته استاندارد بین دو صندلی است.

یک کشوی مخفی دارند.

صندلی یا مبل تک نفره

آنها معمولا به شکل یک صندلی با پایه متحرک هستند، تفاوت آنها در این است که حرکت نمی کنند.

ابعاد و اندازه های مبل مدرن

مبل های موجود در بازار دارای اندازه ها و ابعاد مختلفی هستند. برای اینکه یک خرید خوب و اقتصادی داشته باشید می توانید قبل از خرید اتاق نشیمن را به طور دقیق و منظم اندازه بگیرید و با توجه به اندازه گیری ها مبل مناسبی برای اتاق نشیمن تهیه کنید. بنابراین یک مبل مدرن برای این منظور نسبت به سایر مبل ها ابعاد کوچکی دارد و برای خانه های کوچک با فضای محدود مناسب است.

مبل L شکل مدرن فضای کمتری را اشغال می کند و صندلی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد، این نشان از مقرون به صرفه بودن مبل L شکل مدرن و مناسب برای فضاهای کوچک است. اندازه استاندارد مبل 3 نفره 198 سانتی متر طول و عمق صندلی 90 سانتی متر است.

نکات مهم هنگام خرید مبل مدرن

برای تهیه مبل مدرن اولین قدم خرید مبل راحتی از نظر ابعاد با اتاق نشیمن است. همچنین هنگام خرید باید کیفیت و کف مبلمان، پارچه و چوب به کار رفته در آن را بررسی کنید. به طور کلی، تجهیزات گران قیمت بیشتر است. اما برعکس، می تواند سال ها برای شما کار کند.

چوب استفاده شده برای مبل

بهترین چوب برای تهیه کناف چوب روسی و نراد است. این گونه های چوبی استحکام و کیفیت بالایی دارند. بعد از مدتی دیگر وقتی بلند می شوند صدایی ندارند. همچنین برای ساخت پایه مبلمان مدرن از چوب خاکستر یا توسکا استفاده می کنند. علاوه بر این، اگر مبل را با استفاده از چوب مرغوب خریداری کنید، خراب نمی شود و مدت زیادی دوام می آورد.

جنس فوم صندلی مبل L

برای اینکه بفهمید فوم استفاده شده در مبل امروزی از کیفیت بالایی برخوردار است یا خیر. باید فوم صندلی را بررسی کنیم اگر فوم سریع به حالت اولیه خود برگردد کیفیت بالایی دارد. اما اگر فوم مدت زیادی طول بکشد تا به حالت اولیه خود بازگردد، کیفیت بالایی ندارد. بنابراین فوم با کیفیت در طول زمان تغییر شکل نمی دهد و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

L رنگ و پارچه استفاده شده در مبل است

پارچه ای که معمولا برای چنین مبلمانی استفاده می شود، پارچه مازراتی است. اما اگر می خواهید بیشتر خرج کنید می توانید از پارچه های مخمل و چرم مرغوب استفاده کنید.

به طور کلی اگر قصد خرید مبل L شکل مدرن را دارید باید به اندازه کافی برای خرید یک مبل با کیفیت هزینه کنید تا پس از مدتی مجبور به خرید مجدد آن نشوید. بنابراین کیفیت یکی از مهم ترین و مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید این مدل مبلمان است.


لینک منبع: https://farazandefurniture.com/انواع-مبل-ال/

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰


عینک آفتابی به محافظت از چشمان شما در برابر اشعه UV خورشید کمک می کند. این اشعه ها می توانند باعث آسیب چشم شوند و منجر به بیماری های چشمی طولانی مدت مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا شوند. استفاده از عینک آفتابی با فیلتر UV می تواند از این خطرات جلوگیری کند. هنگام خرید عینک آفتابی، توصیه می شود از عینک هایی با فیلتر UV400 استفاده کنید که 99 درصد اشعه های UVA و UVB را مسدود می کند. انتخاب عینک آفتابی با لنزهای پلاریزه می تواند به محافظت از چشمان شما در برابر تابش خیره کننده ناخواسته مانند انعکاس از آب، برف یا سایر سطوح صاف کمک کند.

در نهایت، اشعه ماوراء بنفش می تواند از میان ابرها عبور کند و به چشمان شما آسیب برساند، بنابراین همیشه از عینک آفتابی در فضای باز و حتی در روزهای ابری استفاده کنید تا بهتر از چشمان خود محافظت کنید. امروزه می توانید گزینه های باکیفیت را با قیمت های مناسب پیدا کنید. علاوه بر این، در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین، تخفیف ها و فروش های ویژه اغلب در دسترس است تا به شما کمک کند عینک آفتابی مورد نظر خود را با قیمتی بهتر تهیه کنید. اما همانطور که در زیر مشاهده می کنید 5 سایت تخصصی https://sapticstore.ir/ برای خرید عینک آفتابی اورجینال را ارائه می دهیم که محصولات منحصر به فرد و متنوعی را به شما ارائه می دهد.

چرا باید عینک آفتابی بزنیم؟

استفاده از عینک آفتابی برای محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر خورشید بسیار مهم است. چند دلیل برای استفاده از عینک آفتابی:

• محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: یکی از مهم ترین دلایل استفاده از عینک آفتابی، محافظت از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) است. اشعه ماوراء بنفش می تواند به ساختار چشم آسیب برساند و باعث ایجاد مشکلاتی مانند سوختگی قرنیه، آب مروارید (کدر شدن عدسی چشم) و ماکولاژنولوژی (آسیب به قسمت مرکزی شبکیه) شود. عینک آفتابی با فیلتر کردن اشعه ماوراء بنفش این خطرات را کاهش می دهد.

• خیرگی چشم را کاهش می دهد: نور خورشید می تواند باعث خیرگی چشم شود و این می تواند منجر به مشکلات و خستگی شود. عینک آفتابی می تواند این مشکلات را با کاهش میزان نور مستقیم خورشید که به چشم ها می رسد بهبود بخشد.

• کاهش خطر بیماری های چشمی: استفاده منظم از عینک آفتابی می تواند خطر ابتلا به بیماری های چشمی مانند دژنراسیون ماکولا (بیماری مرتبط با افزایش سن در شبکیه چشم) و سرطان پوست پلک ها را کاهش دهد.

• محافظت از پوست دور چشم: عینک آفتابی با ایجاد سایه و محافظت از پوست دور چشم می تواند از پوست دور چشم محافظت کند.

تمایز عینک آفتابی اصل از تقلبی

تشخیص عینک آفتابی واقعی از عینک تقلبی می تواند چالش برانگیز باشد، اما در زیر چند ترفند برای تشخیص عینک آفتابی واقعی از عینک تقلبی آورده شده است:

• بررسی کیفیت ساخت: عینک آفتابی معمولا با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته ساخته می شود. بررسی کیفیت قطعات، مواد بدنه و اتصال قطعات به شما کمک می کند بین عینک اصل و تقلبی تشخیص دهید.

• برچسب و بسته بندی را بررسی کنید: بررسی برچسب و بسته بندی عینک نیز ممکن است مفید باشد. لیوان های اورجینال معمولا دارای برچسب های دقیق و با کیفیت هستند و بسته بندی آن ها معمولا به صورت حرفه ای انجام می شود.

• بررسی شماره سریال: برخی از عینک های اصلی دارای شماره سریال منحصر به فردی هستند که می توانید آن را بررسی کنید. اگر عینک دارای شماره سریال است، مطمئن شوید که شماره سریال با برچسب و مدل عینک مطابقت دارد.

• بررسی لوگو و علائم: نشان و علائم برجسته روی عینک نیز می تواند نشان دهنده اصالت آنها باشد. نگاه دقیق به لوگو و علائم، از جمله نوع فونت و طرح نوشته، می تواند به شما در تشخیص تقلبی بودن یا نبودن عینک کمک کند.

بازدید از فروشگاه های معروف: بهترین راه برای خرید عینک آفتابی اصل مراجعه به فروشگاه های معروف و معروف است.

در اینجا 5 مکان ویژه برای خرید عینک آفتابی اصلی آورده شده است

در زیر پنج مکان ویژه برای خرید اولین عینک برای شما قرار داده ایم تا بتوانید با خیال راحت و مطمئن خرید کنید:

فروشگاه اینترنتی سپتیک استور

فروشگاه ساپتیک به عنوان یک فروشگاه اینترنتی می تواند گزینه مناسبی برای خرید عینک آفتابی مردانه و زنانه باشد. با استفاده از گزینه های مختلف موجود در این وب سایت، می توانید عینک مناسب را با توجه به نیاز و سلیقه خود خریداری کنید. فروشگاه سپتیک، فروشگاه رسمی عینک سایران، مرجع ارائه محصولات و خدمات سلامت بینایی در ایران است و بر اساس دانش فنی و زیرساخت های آزمایشگاهی معتبر، خدمات و محصولاتی را با کیفیت و معمولی ارائه می دهد. در بازارهای نظامی، سلامت، زیبایی و ورزش. به عنوان مثال عینک خلبانی یکی از محبوب ترین عینک های فروشگاه Saptic است.

برخی از برندهای معروف عینک آفتابی درجه یک را مستقیماً به مشتریان عرضه می کنند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه سوپتیک و سفارش عینک آفتابی آن برند خاص از این محصولات دیدن کنید. لازم به ذکر است که قبل از خرید بهتر است اطلاعات کافی در مورد عینک آفتابی اصلی مورد نظر خود جمع آوری کنید و با توجه به نیاز خود بهترین، مقرون به صرفه و زیباترین عینک را انتخاب کنید. اگر همچنان در خرید بهترین عینک آفتابی سردرگم هستید، کارشناسان فروشگاه ساپتیک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای ارتباط با کارشناسان فروشگاه سپتیک با شماره 03136306199 یا 09133768731 تماس بگیرید.
 

ArcoShop Online یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل اعتماد در زمینه فروش عینک آفتابی اصل است. برخی از ویژگی های آرکوشاپ شامل تخصص در فروش عینک آفتابی، رضایت بالای مشتریان، قیمت رقابتی و کیفیت عالی محصول می باشد. آرکوشاپ انواع عینک آفتابی، عینک اسپرت، عینک آفتابی مردانه و زنانه و عینک پولاریزه را به صورت آنلاین عرضه می کند و شما می توانید در سایت آرکوشاپ محصولات موجود را بررسی و خرید خود را تکمیل کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد آرکو شاپ این است که امکانات تست خانگی برای ساکنین تهران، اسلام شهر، رباط کریم و گلستان در دسترس است. می توانید حداکثر 10 مدل عینک را برای تست انتخاب کنید. سفارش های ثبت شده در فروشگاه آرکو از طریق پست و باربری به تهران و سایر استان ها ارسال می شود. نحوه ارسال باید در مرحله ثبت سفارش توسط مشتری مشخص شود. هزینه ارسال بر اساس روش ارسال انتخابی، اندازه و وزن مرسوله و فاصله تا شهر مقصد محاسبه می شود. برای خریدهای بالای 300000 دلار ارسال رایگان در دسترس است و سفارشات معمولاً 1 تا 3 روز کاری به مقصد می‌رسند. علاوه بر این آرکو شاپ خدمات مشاوره رایگان خرید عینک را ارائه می دهد که می توانید با مشاورین تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

فروشگاه اینترنتی کافه عینک

فروشگاه اینترنتی کافه عینک یک فروشگاه معتبر با سابقه فروش و ساخت عینک طبی و آفتابی می باشد. برخی از ویژگی های کافه عینک عبارتند از: آگاهی از عینک آفتابی نسخه ای و اصل، امکان انتخاب چندین مدل عینک و سفارش بدون پرداخت وجه یا خرید، ارسال رایگان در تهران، امکان بازدید حضوری قبل از خرید و امکان تعویض یا تعویض سفارش مرجوعی ظرف 48 ساعت پس از دریافت

برای مشتریان استان تهران امکان انتخاب چند مدل عینک و ثبت سفارش بدون پرداخت وجه یا خرید وجود دارد. مشتریان می توانند با انتخاب گزینه حمل و نقل رایگان و آزمایشی شخصی قبل از خرید، مدل های انتخابی خود را در خانه امتحان کنند و در صورت تمایل به خرید پرداخت کنند. در صورت عدم انتخاب عینک از بین مدل های ارسالی، کالای ارسالی به صورت رایگان عودت داده می شود. به علاوه ارسال در تهران رایگان است. در صورت انتخاب ارسال فوری با پیک هزینه 30 هزار تومان خواهد بود. سفارش شهرستان ها از طریق پست پیشتاز انجام می شود و مبلغ مربوطه بر اساس هزینه ارائه شده توسط شرکت پست محاسبه می شود. ضمنا تمامی محصولات به جز لنز عینک طبی ظرف 48 ساعت پس از دریافت کالا قابل تعویض و یا مرجوع می باشد.

فروشگاه اینترنتی عینک بینا

فروشگاه اینترنتی عینک بینا با 60 سال سابقه در زمینه فروش عینک آفتابی طبی و اصل می باشد. فروشگاه در حال حاضر آنلاین است. فروشگاه عینک بینا ارائه دهنده انواع عینک آفتابی مارک دار، عینک طبی، لنز تماسی و لنز عینک می باشد. ارسال محصولات به تهران با پیک یا اسنپ و شهرستان ها از طریق پست انجام می شود. هزینه ارسال به تهران و شهرستان ها بر اساس قیمت تعیین شده توسط پست یا اسنپ محاسبه می شود.

زمان تحویل کالا در تهران از طریق کوریر و اسنپ 24 ساعت و برای سفارشات خارج از تهران 72 ساعت کاری می باشد. فریم های طبی و آفتابی حداکثر تا 3 روز پس از تاریخ سفارش قابل برگشت و تعویض می باشد. لطفاً توجه داشته باشید که گزارش‌های مشکلات فیزیکی را می‌توان ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا بررسی کرد و به آنها پاسخ داد. برای خرید عینک آفتابی اصل و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصین فروشگاه اینترنتی بینا تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه اینترنتی عینک عثمانی

فروشگاه عینک عثمانی یک فروشگاه حضوری و اینترنتی است که در زمینه فروش عینک آفتابی فعالیت می کند. این فروشگاه از سال 1386 شروع به کار کرده و در سال 1377 فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. عثمانی اپتیک محصولات خود را از کشورهای سازنده آسیایی وارد می کند و دارای دو شعبه در تهران و مهاباد می باشد که می توانید به صورت حضوری از آنها بازدید و خرید کنید. هزینه ارسال سفارشات به سراسر کشور در زمان ارسال محاسبه می شود و سفارشات درون شهری از طریق پست پیشتاز ارسال می شود.

پس از دریافت کالای خریداری شده، تا 72 ساعت فرصت دارید تا کالا را بدون قید و شرط تعویض کنید. برای این منظور می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و محصول را برای تعویض ارسال نمایید. توجه داشته باشید که امکان استرداد محصول به عهده خریدار می باشد و 35 هزار تومان بابت بسته بندی و ارسال از مبلغ پرداختی کسر می شود و موجودی 48 1 ساعت پس از تایید موجودی به حساب شما عودت داده می شود. امکان تعویض و یا مرجوعی کالا فقط یکبار قابل انجام است که به دلیل هزینه های بالای پرسنل ممکن است محصولات آسیب ببینند.

نکاتی که هنگام خرید عینک آفتابی باید در نظر بگیرید

توصیه می کنیم در هنگام خرید عینک آفتابی به نکات زیر توجه کنید تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید:

• فیلترهای UV: مطمئن شوید که عینک شما دارای فیلتر UV است. اشعه مضر UV می تواند سلول های چشم را از بین ببرد و باعث مشکلات چشمی شود. بنابراین انتخاب عینک با فیلتر UV می تواند چشمان شما را از این آسیب محافظت کند.

• جنس و کیفیت لنز: عدسی عینک می تواند از مواد مختلفی مانند پلاستیک، پلی کربنات یا شیشه ساخته شود. هر کدام از این انواع ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال عینک و عدسی پلی کربنات در برابر ضربه مقاومت بیشتری دارند و برای فعالیت های ورزشی مناسب هستند. همچنین توجه داشته باشید که لنز در گوشه ها عاری از مه باشد.

• محافظت از نور: اگر عینک آفتابی با سایه خاصی انتخاب می کنید. اطمینان حاصل کنید که عینک آفتابی شما از نور کافی محافظت می کند. برخی از عینک ها می توانند تابش خیره کننده را کاهش دهند و راحتی بصری را بهبود بخشند.

• سبک طراحی: انتخاب عینک متناسب با سبک و طرح شما می تواند حس راحتی و رضایت را به شما بدهد. همچنین دقت کنید که عینک با فرم صورت شما مطابقت داشته باشد و به خوبی روی بینی و گوش شما قرار بگیرد.

در این مقاله 5 وب سایت تخصصی که می توانید در ایران عینک بخرید را ارائه می دهیم و نکاتی را در مورد خرید عینک آفتابی اصل ارائه می دهیم. همچنین می توانید به https://www.warbyparker.com مراجعه کرده و یکی از فروشگاه های معروف خارجی را کشف کنید. از اینکه تا پایان با ما همراه بودید متشکرم!

 

مراجعه به صفحه مقاله:  https://www.beytoote.com/news/selective-news/buy2-original-sunglasses.html

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰

دیزل ژنراتور چیست؟


دیزل ژنراتورها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را از انرژی جنبشی تولید می کنند و عمدتاً از موتورهای دیزلی استفاده می کنند. این ژنراتورها از سوخت دیزل برای تولید برق استفاده می کنند و می توان از آنها در مواقع اضطراری یا برای تامین برق مناطق متصل به شبکه اصلی استفاده کرد.

مزایای استفاده از دیزل ژنراتور عبارتند از:

1. قابلیت منبع تغذیه اضطراری: دیزل ژنراتورها یا ژنراتورها می توانند به عنوان منبع برق اضطراری در هنگام قطع برق شهری یا سایر مشکلات برای اطمینان از تامین برق استفاده شوند.

2. کاربرد و کارایی گسترده: دیزل ژنراتورها به دلیل کارایی و قدرت بالا در مناطق پر بار مانند کارخانه ها، بیمارستان ها، مراکز داده، کشتی ها و نیروگاه ها استفاده می شوند.

3. صرفه جویی در مصرف سوخت: موتورهای دیزلی به عنوان منبع انرژی معمولاً از سوخت کمتری نسبت به سایر سوخت های فسیلی (مانند بنزین) استفاده می کنند.

4. سوخت کارآمد: ژنراتورهای دیزلی عموماً مصرف سوخت بیشتری دارند و در نتیجه هزینه های عملیاتی مرتبط با تامین برق را کاهش می دهند.

5. عمر طولانی: موتورهای دیزلی معمولاً عمر طولانی دارند و می توانند در شرایط سخت و برای مدت طولانی عملکرد خوبی داشته باشند.

با این حال، هنگام استفاده از دیزل ژنراتور، باید مواردی مانند نگهداری و تعمیرات منظم، تامین سوخت دیزل با کیفیت خوب و رعایت مقررات ایمنی را در نظر داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که با توجه به پیشرفت‌های فناوری، ژنراتورهای دیزلی ممکن است با سیستم‌های تولید انرژی تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی یا بادی جایگزین شوند.

مزایای دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها به طور گسترده ای به عنوان منبع تولید برق مورد استفاده قرار می گیرند و مزایا و معایب منحصر به فرد زیادی دارند. در زیر به برخی از مزایای این نوع ژنراتورها اشاره می کنم:

1. راندمان و قدرت بالا: موتورهای دیزلی دارای راندمان و قدرت بالایی هستند و می توانند در تامین بارهای الکتریکی سنگین و جاهایی که مصرف برق زیاد است به خوبی کار کنند.

2. مصرف سوخت کم: موتورهای دیزلی معمولاً سوخت کمتری نسبت به انواع دیگر موتورها مصرف می کنند، به این معنی که انرژی را با کارایی بیشتری تولید می کنند.

3. صرفه جویی در کارکرد: به دلیل مصرف سوخت کم، موتورهای دیزلی می توانند برای مدت طولانی با هزینه های عملیاتی کمتر کار کنند.

4. پایداری و کارکرد طولانی مدت: دیزل ژنراتورها به دلیل طراحی ساده و مستقل بودن از عوامل خارجی مانند گرما می توانند برای مدت طولانی به صورت پایدار کار کنند.

5. ساختار ساده و قطعات کمتر: دیزل ژنراتورها ساختار ساده تری نسبت به سایر سازندگان دارند که می تواند به کاهش هزینه های عملیاتی کمک کند.

ژنراتور قیمت دیزل ولوو

6. مناسب برای استفاده مداوم: دیزل ژنراتورها به دلیل پایداری و مصرف سوخت کم برای استفاده مداوم در مکان هایی که نیاز به برق مستمر و مداوم دارند مناسب هستند.

7. قابلیت تولید برق زیاد در مدت زمان کوتاه: موتور دیزلی می تواند در مدت زمان کوتاهی آتش قوی ایجاد کند که در مواقع اضطراری مفید است و نیاز به تامین سریع برق دارد.

8. هزینه های نگهداری و تعمیرات کمتر: قطعات یدکی کمتر و ساختار ساده تر دیزل ژنراتور می تواند به کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر کمک کند. https://www.aryanews.com/News/20230905181833769/

با این حال، انتخاب ژنراتور مناسب به نیازها و شرایط خاص شما بستگی دارد. همچنین به یاد داشته باشید که هر نوع ژنراتور مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد و قبل از تصمیم گیری، به دقت مطالعه کرده و با متخصصان برق مشورت کنید.

معایب موتورهای دیزلی

در حالی که دیزل ژنراتورها مزایای زیادی دارند، معایب و محدودیت هایی نیز باید در نظر گرفته شوند. در زیر به برخی از معایب دیزل ژنراتورها اشاره شده است:

1. آلودگی صوتی و صوتی: موتورهای دیزلی بسیار پر سر و صدا هستند و می توانند در مکان هایی که به سکوت نیاز است یا در مناطق شهری مشکل ایجاد کنند. همچنین آلودگی صوتی می تواند افراد نزدیک را آزار دهد.

قیمت دیزل ژنراتور بدوین

2. آلودگی هوا و محیط زیست: دیزل ژنراتورها نسبت به برخی منابع انرژی سازگاری کمتری با محیط زیست دارند زیرا آلاینده ها و ذرات مضر را در هوا منتشر می کنند. این می تواند برای کیفیت هوای محیط زیست و سلامت مردم مضر باشد.

3. تعمیر و نگهداری: دیزل ژنراتورها برای عملکرد مطلوب نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند. این می تواند منجر به هزینه های بالاتر تعمیر و نگهداری شود.

4. راه اندازی و توقف ناگهانی: راه اندازی و توقف ناگهانی دیزل ژنراتورها می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در تجهیزات و دستگاه های الکترونیکی حساس به خصوص در محیط های حساس مانند بیمارستان ها شود.

5. نیاز به سوخت دیزل: دیزل ژنراتورها برای کارکردن به سوخت دیزل نیاز دارند که در برخی مناطق می تواند مشکل ساز باشد.

6. خوردگی و زنگ زدگی: دیزل ژنراتورها می توانند زنگ زدگی و خوردگی را در محیط های مرطوب و خورنده ایجاد کنند که می تواند باعث مشکلات جدی در عملکرد و عمر مفید آنها شود.

7. پیچیدگی نصب و تعویض: نصب، تعویض و حمل و نقل دیزل ژنراتورها به دلیل وزن و حجم زیاد و همچنین عوارض مکانیکی در برخی موارد می تواند مشکل باشد.

به طور کلی هنگام انتخاب و استفاده از دیزل ژنراتورها باید مزایا و معایب آنها را به دقت در نظر گرفت و نیازها و محدودیت های آنها را سنجید تا بهترین تصمیم را گرفت. https://www.aryanews.com/News/20230905183800115/

خرید دیزل ژنراتور

خرید دیزل ژنراتور یک تصمیم مهم و مسئولانه است که نیاز به تحقیق و بررسی دقیق دارد. در اینجا چند مرحله کلی برای خرید دیزل ژنراتور آورده شده است.

1. تعیین الزامات: ابتدا باید نیازهای خود را برای تولید برق بدانید. این موارد شامل اندازه بار الکتریکی مورد نیاز، مدت زمان استفاده، نوع بار (مانند بار پیوسته یا بار اضطراری) و الزامات ویژه مانند تامین برق مناطق حساس است.

2. اندازه گیری فضا: تصمیم گیری برای نصب ژنراتور و اندازه گیری فضای مورد نیاز برای نصب و تعویض دیزل ژنراتور بسیار مهم است.

3. قدرت و توان: توان مورد نیاز ژنراتور خود را بر اساس نیاز خود تعیین کنید. توان ژنراتور بر حسب واحد کیلووات (کیلووات) یا کیلوولت آمپر (کیلو ولت آمپر) اندازه گیری می شود.

4. برند و کیفیت: انتخاب یک دیزل ژنراتور قابل اعتماد و شناخته شده مهم است. برندهای معتبر عموماً کیفیت بالا و پشتیبانی فنی خوبی ارائه می دهند.

5. نوع موتور و مشخصات فنی: بررسی نوع موتور دیزل و مشخصات فنی مانند دور موتور، تعداد سیلندر، سیستم خنک کننده و سایر مشخصات فنی ضروری است.

6. مصرف سوخت: به مصرف سوخت دیزل ژنراتور در طول زمان و میزان سوخت در دسترس شما توجه کنید.

7. قابلیت ها و ویژگی های اضافی: برخی از ژنراتورها دارای قابلیت ها و ویژگی های اضافی مانند کنترل از راه دور، پنل کنترل هوشمند، سیستم روشنایی و خاموش شدن خودکار و ... هستند. انتخاب این ویژگی ها به نیاز و بودجه شما بستگی دارد.

8. قیمت و بودجه. بودجه خود را برای خرید، نصب و نگهداری ژنراتور در نظر بگیرید. قیمت ژنراتورها بسته به ظرفیت، برند و تجهیزات می تواند متفاوت باشد.

9. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: ارائه پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که برندی که انتخاب می کنید خدمات پس از فروش خوبی ارائه می دهد.

10. مشورت با کارشناسان: قبل از خرید بهتر است با کارشناسان یا کارشناسان برق مشورت کنید تا بهترین دیزل ژنراتور را با توجه به نیازهای خاص خود انتخاب کنید.

در نهایت، انتخاب دیزل ژنراتور مناسب نیاز به تحقیق دقیق، مقایسه گزینه ها و مشاوره با کارشناسان دارد تا تصمیم درستی برای نیازهای خود بگیرید.

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰


صرافی ارزهای دیجیتال چگونه اتفاق می افتد؟

بیت کوین در سال 2009 معرفی شد و اولین تبادل آن در ژانویه سال جاری به عنوان آزمایشی بین ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، و هال فینی، یکی از توسعه دهندگان این ارز دیجیتال انجام شد. پس از آن تاریخ، موارد زیر قبل از اولین صرافی ارز دیجیتال رخ داد:

در اکتبر 2009، هر دلار معادل 1309 بیت کوین بود. از آن روز به بعد، قیمت بیت کوین شروع به نوسان کرد و صحنه برای ایجاد معاملات خرید و فروش بیت کوین آماده شد. در این بین اولین سرویس خرید و فروش بیت کوین به نام New Liberty Standard ایجاد شد. بنابراین، برای اولین بار، معامله گران به اهمیت مبادله ارز دیجیتال پی بردند. در این مورد، قیمت بیت کوین بر اساس هزینه استخراج آن برای پرداخت هزینه های استخراج محاسبه شد. اولین تراکنش در 12 اکتبر 2009 از طریق PayPal انجام شد.

یک سال بعد، در فوریه 2010، یکی از کاربران بیت کوین تاک به نام dwdollar پورتالی به نام بازار بیت کوین ایجاد کرد که امکان خرید و فروش بیت کوین بین افراد را از طریق سیستم های پرداخت مانند پی پال ارائه می دهد. به این ترتیب ارزش بیت کوین کمی افزایش یافت. در 4 ژوئن 2011، PayPal به دلیل ارتکاب کلاهبرداری یکی از کاربران، پشتیبانی از بیت کوین را متوقف کرد.

پلتفرم بازار بیت کوین تا صرافی بیت کوین

در جولای 2010، اولین صرافی رسمی بیت کوین تاک به نام Mt. Gox توسط Jed McCalbe، آخرین قیمت‌گذار صرافی گزارش شده است و بالاترین و کمترین قیمت و حجم معاملات بیت‌کوین را در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد. این پلتفرم یکی از مهم ترین پلتفرم های خرید و فروش بیت کوین بوده است که 70 درصد خرید و فروش انجام شده است. در 19 ژوئن 2011، صرافی هک شد و هزاران بیت کوین به سرقت رفت.

انواع صرافی ارز دیجیتال

همه صرافی‌های ارزهای دیجیتال مسئول اتصال خریداران و فروشندگان هستند، اما هر کدام متفاوت عمل می‌کنند. از منظر دقیق، صرافی های رمزنگاری به سه دسته کلی تقسیم می شوند: متمرکز، غیرمتمرکز و ترکیبی. کاربران می توانند با وارد کردن ارزهای فیات یا با پیوند دادن کیف پول ارزهای دیجیتال خود به آنها، تجارت کریپتو را شروع کنند. در ادامه نگاهی به داستان های آنها خواهیم داشت.

ارز دیجیتال مرکزی Fetufaaiga

اگر از بیشتر مردم بپرسید صرافی دیجیتال چیست، متوجه خواهید شد که اکثر آنها یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال را به عنوان صرافی ارز دیجیتال می شناسند. این صرافی ها به اختصار CEX نامیده می شوند و مانند صرافی های سنتی عمل می کنند. خریدار و فروشنده وارد این بستر می شوند و صرافی به عنوان واسطه بین آنها عمل می کند. مهمترین مسئله در صرافی های متمرکز آسیب پذیری آنها در برابر هک است.

کاربران وجوه خود را به صرافی واریز می کنند و صرافی این وجوه را نگه می دارد. آنها سفارش خرید ارزهای دیجیتال را می دهند و صرافی خریدار یا فروشنده ای را پیدا می کند که با آن قیمت موافق است و آنها را به هم متصل می کند. معامله تکمیل شد. این فرآیند را می توان با مبادله دو ارز دیجیتال به جای پول فیات انجام داد.

اما این نوع صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟ این صرافی ها رابط کاربری خوبی دارند و کار با آن ها آسان است. حجم معاملات و نقدینگی بالایی دارند. برخی از پلتفرم های معاملاتی مانند XCOEX حتی ادغام نقدینگی را انجام می دهند. به این ترتیب سفارش های خرید و فروش را از منابع مختلف جمع آوری می کند و قیمت هایی نزدیک به میانگین بازار را در اختیار معامله گران قرار می دهد.

آنها معمولاً خدمات پشتیبانی بهتری دارند و رمزارزهای بیشتری را پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، گاهی اوقات خدمات DeFi (امور مالی غیرمتمرکز مانند وام دادن و سپرده گذاری در پلتفرم بلاک چین) یا خدمات دیگری مانند امکان کسب درآمد از ارزهای دیجیتال مانند شرکت در پیشنهادات اولیه به کاربر ارائه می شود.

از سوی دیگر، کاربران CEX کلید خصوصی خود را ندارند. بنابراین ممکن است به اموال آنها آسیب وارد شود. برخی از افراد نیز از نیاز به ارائه اطلاعات شخصی خود در فرآیند گروه و نظرسنجی برای این پلتفرم ها راضی نیستند.

معروف ترین صرافی های متمرکز عبارتند از Coinbase، Kraken، Gemini و Robin Hood. خرید ارز دیچیتال

نحوه عملکرد صرافی مرکزی

صرافی متمرکز ارز دیجیتال پلتفرمی است که معامله گران ارز دیجیتال را به پول فیات یا سایر ارزهای دیجیتال می فروشند. سفارش در دفتر سفارش خرید یا فروش ثبت می شود. صرافی به عنوان یک واسطه عمل می کند و با هم کار می کند تا دستورات خرید و فروش را برای اجرای معامله مطابقت دهد. در ازای این کار دستمزد ناچیزی دریافت می کند

هنگامی که یک کاربر سفارشی می دهد، سفارش او به دفتر سفارش می رود و صرافی ارز دیجیتال آنها را بر اساس قیمت مرتب می کند. این لیست هر لحظه به روز می شود.

سفارشات متعدد موجود است. دو نوع رایج مورد استفاده، سفارش اوراق قرضه و سفارشات بازار هستند. هنگامی که یک کاربر سفارش بازار می دهد، صرافی معامله را با بهترین قیمت بازار در دفترچه سفارشات ثبت می کند. در این حالت، کاربر تنها مقدار ارز دیجیتالی را که می‌خواهد بخرد، تعیین می‌کند و قیمت آن بر اساس قیمت فعلی و قیمت‌های ارائه‌شده توسط فروشندگان توسط صرافی تعیین می‌شود. این سفارشات معمولا به سرعت پردازش می شوند.

اما هنگام ثبت سفارش محدود، کاربر میزان ارز دیجیتالی که می خواهد بخرد یا بفروشد و قیمت آن را تعیین می کند. اگر معامله‌گران دیگری هم‌زمان قیمت این کاربر را بپذیرند، این سفارش درج و اجرا می‌شود. بنابراین در صورتی که خریدار یا فروشنده ای با این قیمت وجود نداشته باشد، سفارش داده نخواهد شد.
 

صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال

هدف صرافی های غیرمتمرکز یا DEX حفظ ماهیت غیرمتمرکز بازار ارزهای دیجیتال است. این صرافی نقش واسطه ای ایفا نمی کند و دارایی های کاربر را ذخیره نمی کند. خریداران و فروشندگان در این بستر گرد هم می آیند و به صورت مستقیم و همتا به همتا معامله می کنند.

صرافی های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال ایمن تر هستند. اما قلب را می توان مسدود کرد. همچنین نقدینگی کمتری نسبت به صرافی های متمرکز دارند و ثبت سفارش های بزرگ ممکن است دشوار باشد.

از آنجایی که اتریوم بزرگترین بلاک چین با بیشترین توکن است، اکثر DEX ها بر روی اتریوم راه اندازی می شوند و گاهی حتی از بیت کوین پشتیبانی نمی کنند. معامله ارزهای رمزپایه بر روی آنها با حجم نقدینگی کم، سرعت پایین و رابط کاربری ضعیف همراه است. برخی از آنها خدمات پشتیبانی مشتری ندارند و از پول فیات استفاده نمی کنند.

بسیاری از معامله گران نمی دانند این نوع صرافی ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند، اگرچه می تواند گزینه خوبی برای بسیاری از آنها باشد. UniSwap، PancakeSwap، IDEX و Bisq DEX صرافی های توزیع شده محبوب هستند.

صرافی های بیت ارز غیرمتمرکز چگونه کار می کنند

یک صرافی غیرمتمرکز به معامله گران اجازه می دهد تا به جای واسطه ای بین آنها، به طور مستقیم و همتا به همتا معامله کنند. مهمترین ویژگی این نوع صرافی ارز دیجیتال چیست؟ این صرافی ها با قراردادهای هوشمندی کار می کنند که به صورت خودکار اجرا می شوند و شرایط آنها منوط به توافق معامله گران است.

هنگامی که کاربران می خواهند در یک صرافی توزیع شده معامله کنند، سفارشات را به صورت آنلاین ثبت و ارسال می کنند. سپس این دنباله با توالی سایر کاربرانی که عبارت‌های مشابه را جستجو می‌کنند تطبیق داده می‌شود. قرارداد هوشمند به صورت خودکار اجرا می شود و موجودی هر دو کاربر به روز می شود. .

یوهان هبراد

این صرافی که به اختصار HEX نامیده می شود، آخرین نسل صرافی های رمزنگاری است که به دنبال ترکیب مزایای دو مورد قبلی است. هدف آنها تامین نقدینگی CEX با سطح امنیت و حریم خصوصی DEX است.

اولین صرافی هیبریدی Qurrex بود که در سال 2018 راه اندازی شد. بنیانگذاران این صرافی تجربه طولانی در بازارهای فارکس، سهام و آتی داشتند و تصمیم گرفتند نسل جدیدی از صرافی های رمزنگاری را ارائه دهند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

در بیش از ده سال بازار ارزهای دیجیتال، صرافی های زیادی راه اندازی شده است. استفاده از صرافی تجاری ارز دیجیتال با سرعت بالا، سهولت استفاده، امنیت خوب و نقدینگی بالا برای تسهیل کار معامله گران. فوربس، یکی از معتبرترین وب سایت ها در زمینه اقتصاد و رمزنگاری، تراکنش زیر را به عنوان بهترین تراکنش مالی در سال 2023 اعلام کرد.

از هزینه ها صرف نظر می شود. تا حدی از معاملات حاشیه پشتیبانی می کند و از امنیت خوبی برخوردار است. همچنین می توانید در کیف پول crypto.com سرمایه گذاری کنید (شرط بندی) و 14.5٪ سود کسب کنید.

از طرفی حجم تراکنش های آن کمی کمتر از سایر صرافی ها است که باعث می شود کارمزد آن بیشتر شود. هزینه آن تقریباً 0.075٪ است. اما کاربرانی که از توکن CRO که توکن اصلی این پلتفرم است استفاده می‌کنند یا آن را در کیف پول خود دارند، هزینه کمی پرداخت خواهند کرد.

4. سکه بخش

مهمترین ویژگی صرافی کوکوین میزان طلای ارائه شده به کاربران و پشتیبانی از بیش از 700 ارز رمزنگاری شده است.تعداد کاربران این پلتفرم در 200 کشور آسیا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا در حال افزایش است.کارمزدها عبارتند از رقابتی و حدود 0.1٪ تخفیف در هزینه نیز موجود است. ویژگی های پیشرفته ای مانند معاملات مارجین و آتی را ارائه می دهد. کاربران می توانند با دادن رمزهای خود درآمد کسب کنند.

با این حال، این مبادله در ایالات متحده معتبر نیست. وجوه ذخیره شده در پلتفرم بیمه نمی شود و در صورت سرقت، سرمایه کاربر از بین می رود. این صرافی یک بار در سال 2020 هک شد.

5. کوین بیس

صرافی کوین بیس بیش از 250 ارز دیجیتال ارائه می دهد. این شرکت بیش از 110 میلیون کاربر و 80 میلیارد دلار دارایی دارد. پلتفرم آن رابط کاربری ساده ای دارد و سرعت تراکنش آن بالاست. این تبادل از طریق یک اپلیکیشن موبایل نیز در دسترس است. معامله گران علاقه مند به مهارت هایی مانند تحلیل تکنیکال عمیق می توانند با پرداخت حق بیمه ای که امنیت آنها را افزایش می دهد، کالاهای پیشرفته یا معاملات پیشرفته خریداری کنند. Advanced Trading جایگزین برخی از ویژگی های Coinbase Pro می شود که در نوامبر 2022 از صرافی حذف شده بودند.

کوین بیس از وضعیت امنیتی خوبی برخوردار است و به کاربران خود اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده Algorand (ALGO)، Cosmos (ATOM)، اتریوم (ETH)، Tezos (XTM)، Cardano و Solana (SOL) را واریز کنند.

با این حال، به گفته برخی از کاربران، مبلغ کارمزد بالا است و برای انواع مختلف خرید و فروش بسته به نوع ارز دیجیتال و مقدار آن متفاوت است.
 

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰


کارت گرافیک قطعه ای سخت افزاری است که وظیفه تولید تصاویری را که بر روی مانیتور می بینید بر عهده دارد، این کارت وظیفه تولید تصاویر برای مانیتور را بر عهده دارد و این کار را با تبدیل داده ها به سیگنال هایی که مانیتور می تواند درک کند، انجام می دهد. بنابراین بدون کارت گرافیک، تصویر کار نخواهد کرد و همین امر باعث شده تا در خرید کیس بازی از کارت گرافیک مناسب استفاده شود. با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد کارت گرافیک بدانید.

کارت گرافیک چیست؟ همه چیز در مورد کارت گرافیک

هرچه کارت گرافیک ما بهتر باشد، کیفیت تصاویر ما بالاتر است. و این یک سوال بسیار مهم برای گیمرها و ویرایشگران ویدیو است. بنابراین داشتن یک کارت گرافیک قدرتمند برای کسانی که قصد خرید آن را دارند بسیار مهم و مهم است. ایستگاه کاری بازی یا رندر.

همچنین کارت گرافیک یکی از مهم ترین قطعاتی است که قیمت لپ تاپ یا کامپیوتر شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع، کارت‌های گرافیک معمولاً گران‌ترین بخش یک سیستم کامپیوتری هستند. این نقشه هم روی موبایل و هم روی کامپیوتر موجود است.

تصاویر ما باید کیفیت بهتری داشته باشند که این موضوع برای گیمرها و ویرایشگرهای ویدیو بسیار مهم است.

همچنین کارت گرافیک یکی از مهم ترین قطعاتی است که قیمت لپ تاپ یا کامپیوتر را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. این کارت گرافیک هم در موبایل و هم در کامپیوتر موجود است.

عملکرد کارت گرافیک

هسته اصلی هر کارت گرافیکی پردازنده گرافیکی، GPU یا واحد پردازش گرافیکی است که قسمت اصلی محاسبات را بر عهده دارد.وظیفه کارت گرافیک نمایش تصاویر روی صفحه کامپیوتر است. تصاویری که در مانیتور خود می بینید از نقاط کوچکی به نام پیکسل تشکیل شده اند. برای اینکه کامپیوتر بداند با هر پیکسل چه کاری انجام دهد، به یک مترجم زبان کامپیوتری نیاز دارد تا داده های باینری دریافتی توسط پردازنده را به تصویر تبدیل کند. اگر مادربرد کامپیوتر شما توانایی پردازش گرافیک را نداشته باشد، کارت گرافیک این کار را انجام می دهد.

انواع کاغذ گراف

به طور کلی سه نوع کارت گرافیک وجود دارد. این بخش انواع کارت گرافیک داخلی، گسسته و خارجی  فروشگاه ebuy را پوشش می دهد.

کارت گرافیک آنبرد

این نوع کارت گرافیک به پردازنده متصل است و در اکثر کامپیوترها و لپ تاپ ها یافت می شود. کارت های گرافیک تعبیه شده به CPU یا پردازنده متصل می شوند. هنگام خرید کامپیوتر، CPU به صورت پیش فرض یک کارت گرافیک نصب می شود. شاید فکر کنید که کارت گرافیک داخلی بسیار بی کیفیت است، اما اینطور نیست و می توانید تمام کارهایی که نیاز دارید را بدون کارت گرافیک جداگانه انجام دهید. اما مطمئناً برای بازی یا کارهای گرافیکی سنگین به یک کارت گرافیک مجزا نیاز دارید، در واقع از کارت های گرافیک داخلی در سیستم هایی استفاده می شود که برای کارهای ساده ای مانند وبگردی، ایجاد اسناد و تماشای فیلم استفاده می شوند. می تواند باشد

مزایای

سایز کوچکتر

مصرف برق کم

تب کمتر

نیازی به خنک کننده اضافی نیست

نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نیست

کمبود فرصت ها

استفاده از آنها محدود است

آنها را نمی توان به روز کرد یا جدا کرد.

برای ورزش مناسب نیست.

نیازی به گفتن نیست که AMD و Intel سازنده کارت های ویدئویی یکپارچه هستند.

کارت گرافیک اختصاصی

نوع دوم کارت گرافیک گسسته نامیده می شود. این نوع برعکس نوع آنبورد است یعنی قطعه ای مجزا هستند که روی مادربرد نصب می شوند. کارت های گرافیک گسسته قدرتمندتر از آنبرد هستند و تصاویر با کیفیت بسیار بالایی تولید می کنند و سرعت سیستم را افزایش می دهند.

قیمت این دسته بسیار بالاست، برای انجام بازی، ویرایش فیلم و سایر کارهای مشابه به کارت گرافیک اختصاصی نیاز دارید. گیمرها و کاربران حرفه ای نرم افزارهای گرافیکی از این نوع کارت های گرافیک برای بازی استفاده می کنند. افزایش سرعت پردازش تصویر

کارت گرافیک خارجی

کاربران حرفه ای معمولا از این نوع کارت گرافیک استفاده می کنند، برای استفاده در لپ تاپ طراحی شده است که با نصب آن در لپ تاپ قدرت گرافیکی لپ تاپ افزایش می یابد. در واقع وقتی می خواهید با یک لپ تاپ معمولی بازی های سنگین انجام دهید یا کارهایی که نیاز به گرافیک بالایی دارند، به این نوع کارت گرافیک نیاز دارید.
 

اجزای کارت گرافیک

GPU یا واحد پردازش گرافیکی: این قسمت در واقع مغز کارت گرافیک است، همانطور که CPU مغز کامپیوتر است، تمام پردازش های گرافیکی که در مانیتور مشاهده می کنید در این قسمت انجام می شود. معیارهای قدرت گرافیکی

حافظه ویدیویی: در اینجا داده های ویدئویی برای ویرایش ذخیره می شود و این قسمت بسته به نوع استفاده کاربران قابلیت های متفاوتی دارد.

کانکتور نمایشگر پس از پردازش داده های موجود در کارت گرافیک، یک کابل رابط برای آوردن این تصاویر به صفحه مورد نیاز است. بنابراین بخشی از این اتصال کابلی در کارت گرافیک در نظر گرفته شده است. این کابل ها در انواع مختلفی موجود می باشند که بسته به نوع کاربری محصول از پورت های مختلفی استفاده می شود.

برد مدار چاپی یا PCB: تکه های کارت گرافیک روی این قطعه قرار می گیرند و می توانند از لایه های مختلفی تشکیل شوند. جنس این صفحات در کیفیت کار کارت گرافیک موثر است.

پایه سوکت رابط: پایه سوکت روی کارت گرافیک نقش کیس، منبع تغذیه برد و انتقال اطلاعات را دارد.

Bridge: برخی از کارت های گرافیک رده بالا را می توان با هم استفاده کرد. این فناوری در کارت های گرافیک Nvidia با نام SLI و در کارت های گرافیک AMD با نام Crossfire شناخته می شود. با ترکیب چند کارت گرافیک، سخت ترین بازی ها و برنامه های گرافیکی می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

مدار رگولاتور ولتاژ یا VRM: این قسمت از کارت گرافیک وظیفه تامین برق بهینه قسمت اصلی کارت گرافیک را بر عهده دارد. این بخش باید برق را نیز به صورت کیفی آزمایش کند. اگر این قطعه در کارت گرافیک شما جامد باشد، عمر کارت گرافیک شما بیشتر می شود.

پردازنده گرافیکی

به اختصار (واحد پردازش گرافیکی) به معنای واحد پردازش گرافیکی است، تراشه ای که مسئول تولید تصاویری است که روی صفحه نمایش خود می بینید. این قسمت در کارت های گرافیک، مادربردها و همچنین به صورت گرافیک های گسسته یافت می شود. ، وظایف پردازش و رندر تصویر را جدا از CPU انجام می دهد. از آنجایی که این تراشه به طور خاص برای چنین کارهایی طراحی و بهینه شده است، کارآمدتر از یک CPU در این وظایف است و بیشتر پردازش های مورد نیاز برای نمایش گرافیک بازی را انجام می دهد. او انجام می دهد.

تفاوت بین GPU و CPU؟

CPU در واقع به عنوان مغز مدار عمل می کند و وظایف اصلی مانند رمزگشایی، پردازش و غیره را انجام می دهد. همراه با CPU مرکزی، GPU وظیفه نمایش اطلاعات خروجی نهایی را بر روی صفحه نمایش انجام می دهد. پهنای باند GPU بسیار بیشتر از پهنای باند CPU است. این بدان معناست که پردازش حجم زیادی از داده ها در GPU بسیار بهتر از CPU انجام می شود.

همه چیز در مورد کارت گرافیک

گرافیک اورکلاک می شود

اول از همه، اورکلاک به معنای افزایش ولتاژ سخت افزار است، اجزایی مانند CPU، GPU و RAM را می توان اورکلاک کرد. اورکلاک سخت افزاری سرعت سیستم را افزایش می دهد، اما از طرفی برق بیشتری مصرف می کند و گرما تولید می کند، بنابراین زمان بیشتری می برد. بارگذاری بیش از حد سیستم خنک کننده بسیار مهم است. برخی از مادربردها به کاربر اجازه تغییر فرکانس کاری قطعات را نمی دهند. در این مدل ها ضریب ساعت قفل است.

مزایای اورکلاک

با اورکلاک کردن قطعاتی مانند پردازنده و کارت گرافیک، سرعت و کارایی سیستم افزایش می یابد. یکی از مزایای اورکلاک این است که به شما امکان خرید قطعات پایین تر و کاهش هزینه ها را می دهد. همچنین اگر می خواهید سرعت پردازنده و رم را افزایش دهید اما هارد شما همچنان هارد دیسک است، افزایش سرعت قابل توجهی مشاهده نمی کنید و بهتر است از هارد SSD استفاده کنید.

معایب اورکلاک

می توان گفت خطر اصلی اورکلاک کاهش عمر محصول به دلیل دمای بالا است، بنابراین برای کاهش دما نیاز به سیستم خنک کننده جداگانه داریم. این بدان معناست که وقتی قطعات خود را اورکلاک می کنید، نمی توانید روی فن و هیت سینک برای خنک سازی مناسب حساب کنید. و باید برای استفاده از سیستم خنک کننده مایع بروید، در این زمان یادتان باشد که با سرریز شدن قطعات گارانتی آنها باطل می شود.
 

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰


ماشین ظرفشویی یکی دیگر از لوازمی است که با موفقیت جای خود را در آشپزخانه امروزی باز کرده است.

قدمت این وسیله جذاب و موثر به قرن نوزدهم برمی گردد. اگرچه در قرن بیستم توسط یک زن ثروتمند اختراع شد، اما با رشد و توسعه تکنولوژی، ویژگی های زیادی به آن اضافه شد و یکی از دلایل محبوبیت ماشین ظرفشویی در بین خانم ها همین است.

در این مقاله شما را با این وسیله جالب و موثر آشنا می کنیم.

ماشین ظرفشویی وسیله ای الکتریکی است که به طور خودکار ظروف کثیف را بدون دخالت دست شسته و تمیز می کند. به سادگی ظروف را قبل از روشن کردن ماشین ظرفشویی در آن قرار دهید، پودر یا مایع شوینده را داخل محفظه مخصوص بریزید و پس از بستن درب ماشین ظرفشویی دکمه شروع را فشار دهید.

ماشین ظرفشویی؛ میوه ها و سبزیجات را بشویید

همانطور که می دانید برنامه های مختلفی برای شستشو در ماشین ظرفشویی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید ظروف، میوه ها و حتی سبزیجات را به طور کامل بشویید. تنها تفاوت شستن ظروف با میوه و سبزیجات در زمان و دمای آب است.

در واقع شستن ظروف به زمان بیشتر و دمای آب بالاتری نیاز دارد تا کثیفی ها به طور کامل از روی ظروف پاک شوند. این زمانی است که برای شستن میوه ها و سبزیجات فقط از آب سرد استفاده می شود و نیازی به استفاده از مایع یا پودر برای شستن ظروف نیست.

انواع ماشین ظرفشویی

اکنون که به طور کلی نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی را می دانیم، بهتر است در مورد انواع ماشین ظرفشویی اطلاعاتی به دست آوریم.

تا به امروز سه نوع ماشین ظرفشویی طراحی و ساخته شده است. ماشین ظرفشویی ثابت، ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی ثابت سه نوع شناخته شده این وسیله جالب و پرکاربرد هستند.

ماشین ظرفشویی توکار

همانطور که از نام ماشین ظرفشویی توکار پیداست، این مدل از ماشین ظرفشویی در فضاهایی مانند زیر سینک، بین کابینت، زیر کابینت و ... نصب می شود.

ماشین لباسشویی رومیزی

یکی از محبوب ترین انواع ماشین ظرفشویی، نوع رومیزی آن است. یکی از مزایای ماشین ظرفشویی رومیزی این است که می توان آن را به راحتی و سریع جابه جا کرد، در کابینت، نزدیک سینک، روی میز آماده و حتی در بالکن یا انبار قرار داد.

نکته دیگر در مورد این ماشین ظرفشویی اندازه کوچک این مدل ماشین نسبت به نوع ایستاده آن است. به طور کلی این مدل ماشین ظرفشویی برای شش یا هشت نفر طراحی و ساخته شده است و بیشتر برای خانواده های کم جمعیت مناسب است.

ماشین ظرفشویی مستقل

ماشین ظرفشویی عمودی یکی دیگر از وسایل پرکاربرد است. به طور کلی برای استفاده در مهمانی ها و خانواده های پرجمعیت مناسب است. ماشین ظرفشویی های مستقل معمولا در کنار سینک و کابینت های دیگر قرار می گیرند. تا در صورت نیاز به راحتی بتوان از آن استفاده کرد

البته نکته مهمی که در استفاده از هر نوع ماشین ظرفشویی باید به آن توجه کرد این است که به شیر آب دسترسی پیدا کرده و آن را وصل کنید تا آب برای شستشو وارد ماشین شود و سپس لوله تخلیه را به فاضلاب وصل کنید تا کثیفی ها از بین برود. . آب در حین و بعد از شستشو
 

ما دو تا از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی را به شما پیشنهاد می کنیم

ماشین ظرفشویی بوش

همانطور که می دانید انواع مختلفی از ماشین ظرفشویی در بازار جهانی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی هستند.

یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی ساخت آلمان، ماشین ظرفشویی بوش است. در این نوع ظروف، قفسه ها انعطاف پذیر هستند که باعث می شود 30 درصد غذای بیشتری داخل آن قرار گیرد.

علاوه بر این در ماشین ظرفشویی بوش می توان از وسایلی مانند ریل تلسکوپی برای سر خوردن آسان در محل قرارگیری ظروف، سنسور Aqua که از جریان آب جلوگیری می کند، استفاده از مواد شوینده کوچک، Vario Speed ​​استفاده کرد. برنامه شستشوی سریع ، سیستم ایمنی ظروف شیشه ای را نشان داد، دستگاه هنگام شستشو بی صدا است، آب پاشید و مشکلات مختلف، سیستم ظروف دارو، سیستم جلوگیری از نشت آب، بالا و در عین حال قیمت مناسب با توجه به منطقه داده شده. .

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی نیز برندی است که قطعات یدکی لوازم خانگی بوش در خارج از کشور تولید می شود و در بین مردم داخلی بسیار محبوب است.

از جمله عملکردهای ماشین ظرفشویی ال جی می توان به فناوری شستشوی بخار قدرتمند به لطف نصب مولد بخار، سبد شستشوی هوشمند، موتور اینورتر مستقیم، عدم صدا در هنگام شستشو، پنل کنترل لمسی، صفحه نمایش LED، تعیین میزان مقدار آب شستشو و غیره . ذکر شده.

ماشین های ظرفشویی اسنووا و پاکشوما ساخت کشور و ماشین های ظرفشویی سامسونگ، کیچن اید، هیتاچی، الگانس، دوو، هاردستون، بکو، مجیک، مدیا، ایندزیت و غیره. نمونه ای از ماشین ظرفشویی های مناسب و ایده آل تولید شده در سراسر جهان است. و به کاربران ارائه می شود.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی

ظروف را با آب با دمای بالا بشویید

یک نکته برای تمیز نگه داشتن ظروف هنگام شستن، استفاده از آب با دمای بالا است. شستن ظروف با دست و در دمای بالا قطعا دست شما را می سوزاند.

اما با استفاده از ماشین ظرفشویی که قابلیت شستشوی ظروف کثیف در دمای بالا را دارد، می توانید مطمئن باشید که هیچ کثیفی روی ظروف باقی نمی ماند.

کاهش مصرف انرژی

متاسفانه وقتی از دستان خود برای شستن ظروف استفاده می کنیم، مصرف آب بسیار بالاست و نتیجه آن هزینه های بالای آب و در درازمدت تمام شدن آن است.

اما با استفاده از ماشین ظرفشویی می توانید به راحتی در مصرف آب صرفه جویی کنید و این مزیت را در قبوض آب و برق خود مشاهده کنید.

به سلامت پوست کمک کنید

متاسفانه زنانی هستند که از مشکلات پوستی رنج می برند و شستن ظروف برای سلامت پوست آنها مضر است. اما استفاده از ماشین ظرفشویی که شست و شوی بدون هندز را به خوبی انجام می دهد می تواند به سلامت پوست دست این خانم ها کمک کند.

پله ها را با ماشین ظرفشویی بشویید

ابتدا ظروف کثیف را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. البته توصیه می شود ظروف را مرتب بچینید و قبل از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی، غذای اضافی را با آبکش یا دستمال مرطوب از روی آنها پاک کنید.

برخی از ماشین های ظرفشویی دارای محفظه مخصوص برای مواد شوینده ظرفشویی بوش هستند و معمولاً با هر بار پر شدن این محفظه می توانید 40 تا 50 بار بدون نیاز به ریختن مجدد مایع با استفاده از این دستگاه ظروف را بشویید.

برخی دیگر از ماشین های ظرفشویی با کمک قرص یا پودر ظروف را تمیز می کنند. اما پس از قرار دادن ظروف در دستگاه و ریختن پودر یا مایع لباسشویی، درب آن را ببندید و دکمه برنامه مورد نظر برای شستشو را فشار دهید. ماشین شروع به شستن ظروف می کند.
 

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ کی میخوای بشینی تا من واست از خودم بگم محمد علیزاده

کی میخوای بشینی تا من واست از خودم بگم باز صبر تو چقدر تا من بشکنم پشت یه آواز عزیزم!♫!Musicdel | موزیکدل

آهنگ جدید محمد علیزاده به نام کی میخوای بشینی تا من واست از خودم بگم

  • وب مستر