مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پاییز سال ۹۹ مردی به مأموران پلیس گزارش داد صدای درگیری شدیدی از داخل خانه‌ای که در آن کار می‌کند شنیده است. زمانی که مأموران به محل رسیدند متوجه شدند ساختمان تازه‌ساز است و فردی که با پلیس تماس گرفته مرد نقاشی است که در ساختمان مشغول به کار است. وقتی مأموران خانه را مورد بررسی قرار دادند جسد خونین مردی را پیدا کردند که معلوم بود تازه به قتل رسیده است. پلیس با بررسی‌هایی که انجام داد موفق شد مردی را که در خانه مخفی شده بود شناسایی و بازداشت کند.

این مرد که لباس‌های خونین و چاقویی در دست داشت، نشان می‌داد همان قاتل است و به جرمش اعتراف کرد. او بعد از انتقال به دادسرا مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: من و مقتول که رضا نام داشت مدت‌ها بود با هم دوست بودیم. ما با هم کار می‌کردیم و مدتی بود که به تهران آمده بودیم. در کشور خودمان افغانستان هم‌محلی بودیم. رضا کار‌های عجیبی می‌کرد. او آدم شوخی بود و مراقب رفتارش نبود. من اخلاقش را می‌شناختم و از او دلگیر نمی‌شدم تا اینکه روز حادثه سر شوخی را دوباره باز کرد و شوخی‌های ناموسی کرد. گفتم من از این کار خوشم نمی‌آید و تو حق نداری شوخی ناموسی بکنی. رضا با پررویی به من گفت من به خواهرت هم تعرض کردم. حرف‌هایی که رضا زد خیلی برایم گران تمام شد. به سمت او حمله کردم و گفتم حق نداری این حرف‌ها را بزنی. رضا با اینکه دید من عصبانی هستم گفت شوخی نکردم، من به خواهرت تعرض کردم. ما وقتی افغانستان بودیم این کار را کردم و عاشق خواهرت بودم، اما چون می‌خواستم به ایران بیایم رابطه‌ام را با او قطع کردم. او گفت اگر به افغانستان برگردد، دوباره به خواهرم تعرض می‌کند. من آنقدر عصبانی شدم که با چاقو او را زدم. من به قصد کشتن او را زدم و از کارم هم پشیمان نیستم.

متهم درباره اینکه زندگی خواهرش در چه وضعیتی است گفت: من سه خواهر دارم که هر سه ازدواج کرده‌اند و زندگی خوبی دارند. دامادهایمان آدم‌های خوبی هستند، ولی رضا می‌خواست زندگی یکی از خواهرانم را به هم بزند و من نتوانستم طاقت بیاورم. او وقتی به خواهرم تعرض کرده بود که خواهرم ۱۲ ساله بود و این برای فامیل ما خیلی بد است.

پلیس پدر و مادر مقتول را در این خصوص مورد تحقیق قرار دادند. آن‌ها درخواست صدور حکم قصاص کردند و بعد جسد را به افغانستان بردند تا فرزندشان را در کشور خودشان دفن کنند؛ البته پسر دیگرشان برای پیگیری پرونده به ایران آمد تا درباره زندگی برادرش توضیح دهد. این مرد گفت: رضا برادرم عاشق خواهر متهم به نام لیلی بود. من این را می‌دانستم و بار‌ها هم این موضوع را به من گفته بود. البته من از جریان تجاوز خبر ندارم و فکر هم نمی‌کنم برادرم این کار را کرده باشد، اما عشقی که برادرم به آن زن داشت خیلی زیاد بود. او برای اینکه کار کند و بتواند زندگی را اداره کند، به ایران آمد و مدتی بعد آن زن ازدواج کرد و به خانه شوهر رفت. برادرم تا چند سال از این موضوع خبر نداشت، ما هم چیزی نگفته بودیم تا اینکه موضوع را از متهم شنیده بود. این موضوع خیلی اذیتش می‌کرد.

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰

پمپ پیستونی فشار بالا برتولینی ایتالیا برای اولین بار در دهه 70 میلادی برای مصارف صنعتی طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. یا واتر جت به عنوان یک ابزار پر قدرت و کار آمد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفت . شاید این قطعه کوچک، در یک سیستم کارواش صنعتی یا خانگی، چندان جلب توجه ننماید و به چشم نیاید، اما کاربرد مهم و ویژه آن، موجب توجه بسیاری از مهندسین و طراحان صنعتی، به این قطعه مهم و کاربردی شده است. این واترجت صنعتی برای ارائه آب تا حداکثر فشار 3000 بار تولید می شوند و بطور گسترده در عملیاتی همانند تخریب بتن و لایه برداری عمیق مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه واتر جت صنعتی با استفاده از فشار آب می تواند، عمیق ترین و سخت ترین آلودگی ها را نیز از بین ببرد. کارواش آب سرد می تواند با استفاده از فشار زیاد آب، به همراه نازل های مخصوص آلاینده های سخت و عمیق را نیز از روی سطوح نظافت نماید.

یعنی علاوه بر نظافت و شست و شوی اتومبیل، کف سالن ها، راهروها و شیشه ها می توان به مواردی نظیر: چربی برداری، رنگبری، رسوب زدایی و شست و شوی دستگاه ها و تاسیسات صنعتی در صنایع مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، سرامیک سازی و لوله سازی اشاره کرد. منبع مورد نظر معمولا از آب پر شده است اما در مواردی این مه پاش برای ضد عفونی محیط نیز به کار می رود. از این دستگاه می توان برای شستشو و نظافت سطوح کفپوش ها و ماشین آلات صنعتی نیز استفاده نمود. به همین دلیل باید از دستگاه های نظافت صنعتی برای تمیز کردن این رد لاستیک ها استفاده نمود. همانطور که در بخش های قبلی خاطر نشان کردیم، رطوبت کافی یکی از مهمترین شروط سالن های نگهداری مرغ است در غیر این صورت بیماریهای مختلف می تواند مرغ ها را تهدید کند. یکی از مصارف اصلی پمپ صنعتی کارواش می توان به استفاده در صنایع مختلف اشاره کرد. دستگاه کارواش صنعتی با توجه به مصارف آن، فشار آب و دبی متفاوتی دارد. کارواش از نظر اندازه و کارکرد به چند دسته تقیسم می شود، دسته ی اول کارواش خانگی می باشد: کارواش خانگی همان گونه که از اسم این کارواش ها مشخص است برای مصارف خانگی استفاده می شود و از نظر اندازه و قیمت در سطح مناسبی قرار دارد، این کارواش ها با توجه به قیمت و کاربرد بالا در هر خانه ی جایگاهی ویژه ی به خود اختصاص خواهد داد، دسته ی دوم از کارواش ها کارواش خودرویی می باشد، این کارواش ها با توجه به اینکه فشار بالاتری را به خود اختصاص داده می تواند در شست و شوی خودرو و ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار گیرد، البته باید توجه داشت که این کارواش ها در دو نوع الکتریکی و بنزینی قابل ارائه می باشد و با توجه به این در برخی مناطق دسترسی به برق شهری یا برق مورد نیاز از طریق ژنراتور سخت می باشد، توصیه می گردد که از کارواش خودرویی با سوخت فسیلی استفاده گردد.

برای مثال یکی از ترکیبات کوپله این دستگاه ها که مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است پمپ برتولینی و اینترپمپ به همراه الکتروموتور موتوژن تبریز می باشد. فضاهایی مانند کارخانه و صنایع مختلف، به دلیل تردد گسترده افراد و ماشین آلات، دچار آلودگی های بسیار زیادی می باشند که یکی از مهم ترین و بیشترین این آلودگی ها، خطوطی است که بر اثر تردد خودروها روی کفپوش ها ایجاد می گردد. به جرات می توان گفت قدرت پاک کنندگی این پمپ ها بیشتر از شیلنگ های معمولی صنعتی و باغبانی است. پمپ های کارواش خانگی جهت استفاده مداوم ، توصیه نمی گردند و اگر قرار به استفاده از کارواش در طول هفته به دفعات و یا با فشاری بالاتر نیاز باشد باید از پمپ کارواش صنعتی استفاده کرد. که با استفاده از روش های سنتی نمی توان به راحتی آن ها را از میان برداشت. این دستگاه های واتر جت صنعتی قدرتمند برای کاربرد در شرایط سخت و سنگین صنعتی ایده آل هستند اما با توجه به استفاده از موتورهای احتراقی در آنها، استفاده از این نوع دستگاه کارواش صنعتی یا واتر جت صنعتی در فضاهای بسته یا فاقد سیستم تهویه مناسب توصیه نمی شود و چون سطح صدای بالاتری در مقایسه با مدل های الکتریکی دارند بهتر است در محیط های مسکونی و تجاری از آن ها استفاده نشود. 

بهترین روش برای از بین بردن این خطوط، از بین بردن رد لاستیک با کارواش صنعتی است که می تواند بدون آسیب وارد کردن به سطوح کفپوش، عملیات نظافتی را با بیشترین کیفیت انجام دهد. اما یک نوع دیگر از کارواش ها کارواش صنعتی می باشد، همانگونه که از اسم این کارواش ها نیز مشخص است این کارواش ها برای صنایع کاربرد دارد، البته باید توجه داشت که این کارواش ها به دو صورت می باشد، دسته ی اول کارواش صنعتی کوپله ی فابریک می باشد که به صورت پکیج و به صورت وارداتی وارد کشور می شود ولی قیمت این پکیج کارواش قیمت بالای می باشد، نوع دیگر از این کارواش های صنعتی کارواش های کوپله ی فابریک شرکت جامکو صنعت می باشد که در این نوع از کارواش های صنعتی پمپ کارواش به یک الکتروموتور متصل شده و الکتروپمپ کارواش از طریق متصل کننده هایی به شاسی وصل شده و که شاسی دارای چرخ می باشد، بعد از اتصال به شاسی متعلقات دستگگاه مانند شیلنگ و لانسر به دستگاه متصل شده و کارواش صنعتی کوپله شده ی داخل مونتاژ می گردد.

  • وب مستر