مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


تکنیک لایه گذاری با کامپوزیت های دندانی

از آنجایی که رنگ طبیعی دندان در نواحی مختلف دندان روشن و براق است و تک رنگ نیست و به عنوان مثال در لبه ها ظاهر روشن تری دارد، برای ترمیم دقیق تر جزئیات دندان از کامپوزیت هایی با رنگ های مختلف و لایه های شفاف استفاده می شود. در لایه برای طبیعی تر جلوه دادن دندان ها از گریدهای مختلف استفاده می کنیم.



برای مثال در مورد زیر از روش لایه بندی با مشخصات دندان زیر استفاده شده است:

ترکیب ستاره ای

رنگ: BW به عنوان بدنه

ما به عنوان مینا

البته ممکن است دندان های طبیعی افراد این حالت شفاف و شیشه ای را در لبه برش خود به دلیل فرسایش لبه از دست داده باشند.

در این قسمت به دندان های خود نگاه کنید و ببینید که آیا رنگ لبه های دندان شما کمی با سایر قسمت ها متفاوت است؟

یکی از معایب ماسک نسبت به لمینت، رنگ مات و گچی کوکتل است.

اما با ترکیب بندی مناسب و تکنیک مناسب می توان این مشکل را حل کرد و به شفافیت خوب و عالی رسید.

منظور از کامپوزیت مناسب، کامپوزیت نانو پرکننده سرامیکی است و تکنیک مناسب به معنای استفاده از روش لایه‌بندی یا استفاده از کامپوزیت‌هایی با شفافیت متفاوت در لایه‌های مختلف است و البته پرداخت صاف در نهایت کار را کامل می‌کند.

اگر لایه کامپوزیت با دقت بسیار بالا و تکنیک مناسب ساخته شود ظاهری بسیار زیبا و شفاف دارد و ظاهر آن شبیه لمینت سرامیکی است اما در عین حال از مزایای ترکیب دندانی برخوردار است.

اگر دندان ها بر اساس ظاهر خود ترمیم شوند. در واقع نتیجه نهایی چیزی جز ظاهر اصلی دندان ها نخواهد بود. فرآیند دوخت و استفاده از اندازه، رنگ، شفافیت یا کدورت مناسب در هر لایه، ایجاد سطحی نرم و بی نقص و در نهایت پولیش مناسب، اثری ماندگار برای فرد ایجاد می کند. کاهش یا حذف واکنش
 

 

تقویت طرح لبخند یا طراحی لبخند مجموعه ای از درمان های زیبایی است که در نهایت لبخندی زیبا ایجاد می کند. روش های اصلاح طرح لبخند یا طرح لبخند لثه های ناهموار و نامرتب را اصلاح کرده و سایر مشکلات دندانی را حل می کند. همچنین اصلاح طرح لبخند می تواند طول، عرض، رنگ و شکل دندان ها را به میزان قابل توجهی تغییر دهد تا ظاهر شما شاداب و متقارن شود. قاب زدن لبخند نه تنها جنبه زیبایی دارد، بلکه انجام این فرآیند عملکرد سیستم گوارشی شما را نیز بهبود می بخشد.

برخی از مردم بر این باورند که سفیدترین رنگ بهترین رنگ برای کامپوزیت های دندان طبیعی است، اما این یک تصور اشتباه است زیرا لبخندهای سفید روشنی که در تلویزیون می بینید در دنیای واقعی غیر طبیعی به نظر می رسند. برخی از قوانین مهمی که باید هنگام انتخاب سایه کامپوزیت دندان در نظر بگیرید:

اگر رنگ پوست شما تیره است، باید از ته و ته رنگ طبیعی بیشتری استفاده کنید. هر چه کنتراست بیشتر باشد، دندان ها روشن تر می شوند، بنابراین سعی کنید رنگ های طبیعی تری را انتخاب کنید نه رنگ های روشن.

اگر پوست شما روشن است، بهترین ترکیب سایه دندان سفید کم رنگ است زیرا این افراد کنتراست کمتری بین رنگ پوست و دندان دارند. بهترین رنگ برای این افراد رنگ B2 است.

به سفیدی چشم توجه کنید. اگر رنگی که انتخاب می کنید سفیدتر از سفیدی چشم شما باشد، دندان های شما غیرطبیعی و ونیر کامپوزیت غیرطبیعی به نظر می رسد. سفیدی چشم نزدیک ترین و دقیق ترین منبع برای تعیین رنگ دندان است.

برای سفیدی طبیعی و واقعی دندان های کامپوزیت طبیعی می توانید از تکنیک لایه سایه استفاده کنید. اگر متوجه شده باشید، دندان های واقعی نیز رنگی هستند، بنابراین لبه های دندان شفاف و دندان های میانی و میانی مات هستند. با استفاده از تکنیک لایه بندی می توانید رنگ سفید را انتخاب کنید و جلوه ای طبیعی به آن ببخشید.

درجه تغییر سایه ترکیب طبیعی دندان ممکن است قابل توجه به نظر نرسد، اما زمانی که همه ترکیبات در کنار هم قرار گیرند. یک درجه تغییر رنگ می تواند دو تا سه برابر بیشتر در روشن یا تیره شدن دندان موثر باشد.

برخی از بیماران کامپوزیتی را انتخاب می کنند که 7 تا 9 برابر سبک تر از سایر دندان های طبیعی است. شاید به نظر آنها طرح لبخند زیبا، جذاب، شفاف و سفید شده است، اما برخی دیگر فکر می کنند که این تفاوت رنگ با دندان های طبیعی مجاور چندان خوشایند نیست و کاملا مصنوعی به نظر می رسد.
 

 

 

مشاهده متن کامل: https://drsheidaclinic.com/dental-composite/

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰


اگر خانه شما کوچک است و می خواهید دکوراسیونی مدرن برای خانه خود طراحی کنید، توصیه می کنم این مقاله را بخوانید زیرا نکات و قوانین مهمی را در مورد دکوراسیون به شما می گوییم که برای نگهداری از یک خانه کوچک باید بدانید. این نکات به شما کمک می کند خانه خود را بهتر کنید.



همه چیز در مورد طراحی داخلی خانه کوچک

اگر می خواهید معنای دقیق طراحی داخلی را بدانید باید گفت که با توجه به تعریفی که آکسفورد برای این کلمه در نظر گرفته است به معنای هماهنگی از پیش تعیین شده برای جلوه دادن رنگ ها، مبلمان و سایر اشیا در یک اتاق یا ساختمان است. از نظر هنری زیباتر .

هدف از طراحی داخلی خانه ایجاد فضایی بزرگ است که کاربردی، دلپذیر و زیبا باشد. زیباترین چیزها زیباترین چیزها نیستند. خودنمایی نکن

در طراحی و چیدمان خانه می توانیم با استفاده از نورپردازی، مبلمان و سایر عناصر دکوراتیو از یک پلان ساده یک دکور و منظره زیبا و کاربردی ایجاد کنیم.

یکی از بزرگترین مشکلات خانه های کوچک چیدمان صحیح مبلمان است اما طراحان دکور سعی می کنند از فضای کوچک نهایت استفاده را ببرند و فضایی بسیار زیبا و منحصر به فرد را در اختیار شما قرار دهند.

برخی فکر می کنند برای داشتن خانه ای جذاب و مدرن باید متراژ خانه بزرگ باشد اما با اندازه کوچک می توان خانه ای زیبا با فضاهای باز داشت.

اگر خانه شما کوچک است، نیازی به استفاده از رنگ های مختلف در لوازم منزل خود ندارید. اگر می‌خواهید خانه‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد، از رنگ‌های روشن استفاده کنید. اگر خانه شما کوچک است هرگز رنگ های تیره را انتخاب نکنید. از رنگ های روشن مانند سفید، کرم و ... استفاده کنید زیرا نور را منعکس می کنند، هرگز از مبلمان بزرگ استفاده نکنید، از مبلمان با ساختار یا مبلمان ظریف استفاده کنید.

سعی کنید تابلوهای کوچک را روی دیوارهای بزرگ قرار ندهید که باعث می شود خانه شما کوچکتر به نظر برسد.برای اینکه خانه شما بزرگتر به نظر برسد بهتر است عرض تابلوها دو سوم بیشتر از دیوار باشد.
 

 

از قفسه های دیواری می توان برای نگهداری وسایل دکوری منزل برای صرفه جویی در فضا استفاده کرد و مبل های تخت خواب شو که هم با تخت و هم با مبل قابل استفاده هستند فضای کمتری را اشغال می کنند. .

نورپردازی در خانه های کوچک نکته بسیار مهمی است، سعی کنید در دکوراسیون منزل خود از رنگ های روشن استفاده کنید، نورپردازی دکوراتیو و نقطه ای انتخاب بسیار مناسبی برای خانه های کوچک است، استفاده از آینه در خانه باعث بزرگتر شدن خانه می شود.

نقاشی دیواری نیز نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید، از رنگ های روشن برای دیوارهای خانه خود استفاده کنید زیرا فضا را بزرگتر و بازتر می کند، استفاده از مبلمان عمودی نیز به حجیم شدن کمک می کند.

طراحان دکوراسیون داخلی آشپزخانه را قلب خانه می دانند پس باید در چیدمان آشپزخانه خود بسیار دقت کنید، بهتر است از رنگ روشن برای کابینت ها استفاده کنید و کابینت ها را با عمق و عمق زیاد طراحی کنید.

از حدود قرن بیستم، سبک مدرن رایج شد و در آن سادگی مهمترین جنبه است، سبک مدرن بر فرم های تمیز، اشکال مدرن، استفاده از مواد طبیعی و هماهنگی و راحتی فضای داخلی و خارجی تاکید دارد. . و ظرافت گنجانده شده است

دکوراسیون داخلی مدرن ساده و مجلل است، طراحی داخلی مدرن با رنگ های خنثی، سطوح تمیز و اشکال ساده می تواند خانه شما را شیک تر کند، از جزئیات غیر ضروری یا تزئینات غیر ضروری در این سبک خودداری کنید.



دارای تزئینات مدرن

ساده

یکی از جنبه های مهم دکوراسیون مدرن سادگی است، یعنی حذف اضافی و حذف جزئیات غیر ضروری، ساده نگه داشتن دکوراسیون باعث کاهش استرس و ایجاد آرامش می شود.



یک فضای باز ایجاد کنید

اگر به دنبال دکوراسیون مدرن هستید فضای موجود در خانه خود را بیشتر نشان دهید، به عنوان مثال در یک اتاق کوچک. با فضایی چند سانتی متری در اطراف فرش می توانید اتاق خود را بزرگتر نشان دهید.



استفاده از مبلمان مدرن

امروزه مبلمان در سبک ها و تنوع های مختلفی تولید می شوند بنابراین شما با انتخاب های زیادی روبرو خواهید شد.انواع پارچه، رنگ بندی، شکل مبل، کوسن ها نقش بسیار مهمی در انتخاب مبل ایفا می کنند خنک کننده و راحتی بنابراین پارچه مبلمان نسبت به مبلمان چرمی طرفداران بیشتری دارند زیرا راحت، نرم و خنک تر از چرم هستند.

نوع چیدمان مبلمان در منزل در زیباتر شدن دکوراسیون منزل بسیار مهم و موثر است. برای داشتن یک اتاق نشیمن ساده و شیک بهتر است از مبلمان با طرح های ساده و رنگ های روشن استفاده کنید.
 

 

مرجع: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/بهترین-دکوراسیون-داخلی-در-شیراز

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰

کارواش صنعتی

اساس نظافت صنعتی چیست؟

بر اساس کارواش صنعتی می توان گفت که اکثر مدل ها برای انجام فعالیت های خود باید به شیر آب متصل شوند. از آنجایی که پمپ فشار قوی جزء اصلی و مهم این دستگاه است و وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد، بنابراین برای تمیز کردن و شستشوی سطوح مختلف باید ابتدا به منبع آب متصل شود و سپس هنگام خروج تحت فشار قرار گیرد. می توان به صورت خارجی از طریق تجهیزاتی مانند لنج و نازل اسپری کرد.

دو فاکتور مهمی که هنگام کار با ماشین لباسشویی یا جریان آب صنعتی باید در نظر گرفته شود، جریان یا سرعت و فشار آب است. هر چه میزان تزریق آب از طریق پمپ دستگاه بیشتر باشد، دستگاه بهتر می تواند کارهای نظافتی را انجام دهد. هر چه فشار آب بیشتر باشد، قدرت دستگاه در پاکسازی و شستن آلودگی ها و حتی لایه های قدیمی تر و عمیق تر آلاینده ها بیشتر می شود.
 

 

مزایای استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

جت آب صنعتی

سوالی که در ذهن اکثر خریداران وجود دارد این است که با توجه به مشخصات فنی پمپ شستشوی صنعتی به جز پاشش آب با فشار بالا چه مزیت های دیگری می توان برای آن قائل شد؟ به طور کلی از جت های صنعتی زمانی استفاده می شود که قصد مصرف آب کمتری داشته باشیم. یعنی صرفه جویی در مصرف آب. بدون شک استفاده از چنین تجهیزات مکانیکی نسبت به روش های نظافتی سنتی و قدیمی به دلیل پاشش با فشار بالا، آب کمتری برای از بین بردن کثیفی مصرف می کند.

علاوه بر این با ماشین لباسشویی صنعتی می توان عملیات نظافت را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام داد و کیفیتی منحصر به فرد و ماندگار به جا گذاشت. به عبارت ساده، کاهش تعداد پرسنل تعمیر و نگهداری که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد، از مزایای این دستگاه است. از دیگر مزایای استفاده از واتر جت صنعتی می توان به فشار بالای آن و استفاده از تجهیزات قدرتمند با ابعاد استاندارد مانند لنس اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی تمامی قسمت های باریک و غیر قابل دسترس را تمیز کنید. از طرفی کاهش مصرف مواد شوینده، انواع مدل های کارواش صنعتی را بسیار دوستدار محیط زیست می کند.
 

 

کارواش های صنعتی چه کاربردهایی دارند؟

انواع کارواش های صنعتی در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد اصلی کارواش صنعتی شستشوی خودرو و قطعات یدکی و تجهیزات صنعتی می باشد. این دستگاه در شرایط زیر قابل استفاده است:

راه اندازی کارواش: یکی از رایج ترین موارد استفاده برای کارواش صنعتی، راه اندازی کارواش برای راه اندازی کارواش است. ممنوعیت شستن خودرو به ویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران را در نظر بگیرید. افتتاح کارواش می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور باشد. برای این منظور استفاده از پمپ های مرغوب توصیه می شود، از آنجایی که پمپ کارواش صنعتی قلب این مجموعه است، نیاز به استفاده طولانی مدت و با فشار کاری بالا دارد. انتخاب پمپ مناسب از میان گزینه های متعدد موجود، کاری دلهره آور است. بنابراین استفاده از نظر یک متخصص با تجربه در این زمینه بهترین پیشنهاد می باشد.

وسایل نقلیه سنگین و حمل و نقل عمومی: کامیون؛ اتوبوس ها، قطار شهری و غیره را می توان به سرعت و در کمترین زمان ممکن با کارواش صنعتی انجام داد. رانندگان وسایل نقلیه سنگین به لطف این پمپ ها می توانند به سرعت نیازهای خود را برطرف کنند.

نظافت فضای باز ساختمان ها یا پارکینگ های بزرگ: نظافت فضاهای بزرگ همیشه یکی از دردسرسازترین و زمان برترین فعالیت های نظافتی بوده است. با استفاده از پمپ کارواش صنعتی مناسب برتولینی می توانیم این عمل را در کمترین زمان ممکن و با کمترین نیروی ممکن انجام دهیم. بیمارستان ها، فرودگاه ها، فضاهای عمومی شهری، پایانه های مسافرتی و غیره. می تواند یکی از مکان هایی باشد که به کمک یک کارواش صنعتی می توان فرآیند شستشو را به بهترین شکل ممکن تکمیل کرد. پمپ برتولینی

شستشو: به مرور زمان به دلیل گرد و غبار، دود، باران های اسیدی و آلودگی هوا، نمای ساختمان های شهری کدر و تیره شده است و شستشوی آن پس از مدتی معمولاً در شرکت های معتبر ضروری است. ساخته شده با استانداردها و ایمنی مورد نیاز برای کار در ارتفاعی که نیاز به داربست یا شناور دارد. با واشر صنعتی که قادر به تامین فشار لازم و پاشش آب سطح بالا باشد، این کار بدون نیاز به داربست و غیره قابل انجام است.

شستشوی قطعات و تجهیزات صنعتی: از دیگر کاربردهای این تجهیزات می توان به شستشوی قطعات و تجهیزات صنعتی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی بزرگ اشاره کرد. این قطعات به دلیل دوده زیاد، گرد و غبار و گرد و غبار پس از مدتی نیاز به تمیز کردن دارند. تمیزی این قطعات تضمین کننده عملکرد بهینه و افزایش راندمان تولید است.

رسوب زدایی و حذف لجن از آب و آب شبکه: یکی دیگر از کاربردهای صنعت خودرو، استفاده از آن برای رسوب زدایی لوله های فاضلاب از لجن های رسوبی است که باعث گرفتگی و قطع شبکه ها می شود.

نظافت تأسیسات و تجهیزات و اثاثیه شهری: مانند جلوی ساختمان های شهری، میز و نیمکت های شهری، سطل های زباله، ایستگاه های حمل و نقل عمومی، چراغ ها و درختان و ... نیاز به شستشوی مداوم و منظم دارند. بنابراین با استفاده از کارواش صنعتی قابل حمل می توان این عمل را به راحتی انجام داد.

کشاورزی: ​​پمپ کارواش صنعتی را می توان در شبکه انتقال آب در کشاورزی یا ایجاد شبکه آبیاری قطره ای تحت فشار استفاده کرد.
 

 

متن کامل مقاله را بخوانید: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰


آیا شما از آن دسته افرادی هستید که پیر شده اید و علائم پیری را روی پوست خود احساس می کنید؟ آیا به دنبال راهی هستید که به راحتی چین و چروک های پوست خود را بدون انجام جراحی های پرخطر و پرهزینه از بین ببرید؟ پیشنهاد می کنیم از کرم لیفتینگ غافل نشوید زیرا این محصولات مراقبت از پوست در صورت استفاده صحیح می توانند نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با ما همراه باشید.



کرم لیفتینگ صورت چیست؟

وقتی با دیگران در تعامل هستید، اولین چیزی که توجه شما را به زیبایی جلب می کند پوست شماست. پوست انسان معمولا در دوران بلوغ و نوجوانی بسیار شاداب و شفاف است و پس از نوجوانی شروع به افتادگی و چروک شدن می کند.

با افزایش سن، به دلیل کاهش چربی زیر پوست، خاصیت ارتجاعی پوست از دست می‌رود و تغییر می‌کند و به مرور زمان حالت افول، افتادگی و چین و چروک ایجاد می‌شود. نواحی پوستی که بیشترین آسیب را می بینند، اطراف چشم ها و اطراف دهان هستند، جایی که پوست نازک است.

اگر جزو کسانی هستید که دوران بلوغ را پشت سر گذاشته اید و خطوط و کشش را در پوست خود احساس می کنید. وقت آن است که مراقبت از پوست خود را شروع کنید. یکی از موارد مهم در رفع افتادگی پوست لیفت کردن پوست است.



تنظیم معمولاً به یکی از دو روش انجام می شود:

لیفت با مداخله جراحی

لیفت بدون جراحی
 

نحوه استفاده از کرم لیفتینگ صورت

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند به جلوگیری از افتادگی یا بازیابی افتادگی پوست کمک کند، کرم لیفتینگ صورت است. مواد به کار رفته در این روغن مراقبتی استحکام لازم را به پوست می دهد و از افتادگی آن جلوگیری می کند. با استفاده از این روغن بلافاصله متوجه خواهید شد که پوست شما جوان تر به نظر می رسد. این مشکل اثرات کوتاه مدت محصول را نشان می دهد.

کرم های لیفتینگ و سفت کننده پوست برای مدت طولانی موثر بوده و پس از چند روز استفاده مداوم، میزان کلاژن پوست افزایش یافته و پوست سفت می شود.



در کرم های لیفتینگ پوست از مواد زیر استفاده می شود:

روغن نباتی مخصوص

ترکیبات مرطوب کننده رطوبت و طراوت پوست را تامین می کنند

اسیدهای چرب ضروری مانند امگا 3 و امگا 6

ویتامین های A، E و D برای افزایش استحکام پوست

روش استفاده از کرم های لیفت صورت، استفاده دو بار در روز است. کافی است هر روز صبح و عصر پس از پاکسازی پوست، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست بمالید و از جذب کامل آن اطمینان حاصل کنید.

بهترین کرم لیفتینگ صورت

افتادگی پوست پدیده ای است که بر روی پوست صورت و گردن در افراد با سن ایجاد می شود. دلایل اصلی شل شدن پوست عبارتند از:



میزان بافت چربی پوست را کاهش دهید

کاهش پروتئین کلاژن و رشته های الاستین در پوست

راه های زیادی برای پیشگیری و درمان افتادگی پوست وجود دارد، مانند: ب- تغذیه مناسب، متعادل کردن وزن بدن و استفاده از محصولات بهداشتی و مراقبتی. در زیر تعدادی از بهترین کرم های ضد چروک و لیفت صورت را برای شما عزیزان آورده ایم. پس با ما همراه باشید
 

 

کرم لیفتینگ و کلاژن فابریگاس

کرم کلاژن و لیفت صورت فابریگاس یک محصول ایرانی با کیفیت است که در پوست کلاژن تولید می کند و تعادل آنزیمی استانداردی بین آنزیم های تخریب کننده کلاژن و مهارکننده های طبیعی پوست ایجاد می کند.

این کرم لیفتینگ به افزایش قوام و استحکام پوست کمک می کند و سلول های پوست را عمیق تر می کند. در نتیجه اثرات پیری زودرس مانند لکه های پوستی، چین و چروک و تیرگی پوست را از بین می برد. کرم کلاژن فابرگاس برای افراد 45 تا 55 ساله و انواع پوست مناسب است.



کرم رز غنی ژاندارسل و مرطوب کننده عمیق

یکی از کرم های مراقبتی کرم لیفتینگ و مرطوب کننده عمیق ریچ جندرسل است که ساخت کشور آلمان است و قیمت نسبتاً بالایی دارد. این محصول حاوی فرمولاسیون هورمونی گیاه مانند جدید و ابتکاری (Iris Isoflavones) است که از نوعی عنبیه به نام فیتواستیمولین یا ایزوفلاونوئید استخراج شده است. این ترکیب ساختار کلاژن و الاستین پوست را افزایش می دهد و به تقویت عملکرد غشای پوست کمک می کند.



کرم لیفت صورت ریچ ژاندارسل یک مرطوب کننده عمیق است و برای پوست های خشک، خیلی خشک و کم آب مناسب است. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش سنتز کلاژن و الاستین

از بین بردن سریعتر علائم پیری و چین و چروک

محافظت بسیار قوی در برابر اشعه های مضر خورشید ایجاد می کند

حاوی عصاره پلانکتون و آلگوهیدران است

حاوی پنتاویتین

حاوی اسید هیالورونیک

حاوی اسیدهای چرب ضروری است

اتصال درم و اپیدرم را بازیابی می کند

 

 

پرودرما یک کرم ضد پیری و سفت کننده است

پرودرما تولید کننده ایرانی محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. محصولاتی مانند کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده ها، کرم های ضد پیری، محصولات لایه بردار، کرم های ضد پیری و غیره.

کرم ضد چروک و سفت کننده مدل ویتاوست پرودرما یکی از محصولات خوب این برند ایرانی است که سنتز پروتئین های ساختاری مانند کلاژن و الاستین را تسریع می کند و به رفع چین و چروک های سطحی کمک می کند. همچنین این محصول چین و چروک های بسیار عمیق را کاهش می دهد.



ترکیبات ویژه کرم ضد چروک پرودرما:

روغن آرگان و سویا که نرم کننده های طبیعی و حاوی اسیدهای چرب هستند باعث تقویت ساختار پوست، حفظ رطوبت و افزایش لطافت پوست صورت می شوند.

پالمیتول اولیگوپپتید و کلاژن هیدرولیز شده پوست را ترمیم می کند و چین و چروک ها را کاهش می دهد و پوست صورت را از بین می برد.



شستشوی سر و گردن

پوست گردن بسیار حساس است و به سرعت شروع به شل شدن و آویزان شدن می کند. می توان گفت اولین جایی که علائم پیری در انسان ظاهر می شود پوست گردن است.

برای جلوگیری از چین و چروک پوست گردن می توانید از لوسیون پرایم گردن استفاده کنید زیرا این لوسیون باعث افزایش تولید کلاژن و بازسازی سلول ها می شود. با استفاده از این لوسیون متوجه خواهید شد که خاصیت ارتجاعی پوست شما افزایش می یابد و چین و چروک های ناحیه گردن به تدریج از بین می روند. پپتیدهای موجود در این لوسیون باعث کاهش انقباض سلول های عضلانی و تقویت عضلات گردن می شود. همچنین ماتریکس سلولی را ترمیم می کند و به عنوان یک سفت کننده در کاهش چین و چروک بسیار خوب و موثر عمل می کند.
 

 

 

ویژگی های لوسیون گردن پرایم:

حاوی مواد موثر برای تولید کلاژن و جوانسازی پوست

گردن و دکلته را تقویت می کند

مناسب برای پوست های خشک و ضعیف

روشنایی

تامین آب

خاصیت ارتجاعی و لطافت پوست را بهبود می بخشد

ضد پیری زودرس

مقاوم در برابر چین و چروک
 

 

مراجعه به منبع: https://cliniczibayi.com/لیفتینگ-صورت/هایفوتراپی-در-شیراز-5-مرکز-تخصصی-جوانسا

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰


روکش دندان یا روکش یک پوسته سفید نازک شبیه به مینای دندان است که به سطح جلویی دندان در معرض دید قرار می گیرد. لمینت را می توان به طور مستقیم (لمینت کامپوزیت) ساخت، یعنی در همان جلسه ای که دندان آماده می شود، رزین کامپوزیت اجرا، قالب گیری و پولیش داده می شود و دندان تمام می شود و یا می توان آن را غیر مستقیم لمینت کرد. (روکش سرامیکی) را انجام دهید تا دندان تراشیده و آماده شود، سپس قالب گیری شده و قالب به آزمایشگاه ارسال شود. پس از مدتی پوسته لمینت ساخته شده و به دندانپزشک فرستاده می شود تا روی دندان شما قرار گیرد.


ترمیم لمینت دندان چه شکلی دارد؟

اگر گچ دندان از مواد کامپوزیت ساخته شده باشد، تعمیر آن دشوارتر است، اما در مواردی که مشکل جزئی وجود داشته باشد، می توان آن را در گچ بتنی تعمیر کرد.

از ونیرهای کامپوزیت برای پر کردن ترک های لب یا لمینت استفاده می شود. دندانپزشک پس از پرکردن دندان ها و لب ها، رزین کامپوزیت را با نور خاصی فعال و سفت می کند و در نهایت دندان ها پولیش و آماده می شوند.

در مواردی که لامینا از دندان جدا شده و سالم و سالم است، ممکن است بتوان آن را دوباره به دندان چسباند، اما بازسازی لامینا در بسیاری از موارد نیاز است.

اگر لمینت آسیب دیده یا تراشه شده به پایان عمر خود رسیده و قدیمی است، توصیه می شود به جای ترمیم، از لمینت جدید استفاده کنید.



لمینت دندان برای چه کسانی مناسب است؟

لمینت دندان در شرایط زیر مناسب است:

زرد شدن یا لکه دار شدن دندان ها که با سفید کردن پاک نمی شود.

شقاق سطحی یا کم عمق دندان که به پالپ آسیب نمی رساند.

پر کردن دندان

اگر مشکل ارتودنسی جدی تری وجود نداشته باشد، فاصله کمی بین دندان ها وجود دارد.

تغییر شکل جزئی دندان ها

پوسیدگی دندان

دندان ها کوتاه یا باریک هستند و یا اندازه آنها با یکدیگر نامتناسب است



چه کسانی نباید لمینت کنند؟

قبل از تصمیم گیری، باید با یک دندانپزشک مجرب و با تجربه مشورت کنید تا مطمئن شوید که لمینت بهترین درمان برای شرایط شما است. در موارد زیر بهتر است از روش دیگری استفاده کنید:

کسانی که دندان قروچه می کنند.

افرادی که فک یا دندان نامرتب دارند و به برخی از سطوح دندان فشار زیادی وارد می شود.

یک شکاف عمیق

دندان هایی که پرکردگی های بزرگ دارند و مستعد شکستگی هستند

دندان هایی با مینای نازک.

دندان های بد شکل و شکسته.

دندانی که در آن لثه های اطراف دارای عفونت فعال یا بازسازی کننده هستند.

دندان هایی که به هر دلیلی تحت فشار زیادی هستند.


 

سن ایده آل برای لمینت دندان چه سنی است؟

سن خاصی برای سفید کردن دندان وجود ندارد، اما از آنجایی که افراد زیر 18 سال نسبتا حساس هستند، این درمان توصیه نمی شود مگر در موارد خاص که مشکل ساختاری در دندان ها وجود دارد که نیاز به اصلاح دارد. در این صورت می توانید با مراجعه به دندانپزشک لمینیت انجام دهید.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://realtimedentist.com/1399/06/متخصص-لمینت-دندان-در-شیراز-بهترین-دندا/

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰

دبی، این شهر مرتفع و مراکز خرید، خود را از یک پاسگاه صحرایی به مقصدی تبدیل کرده است که گردشگران برای خریدوفروش، آفتاب و تفریح خانوادگی جمع می‌شوند. دبی به علت جاذبه‌های دیدنی مانند برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) و مراکز خرید که با آکواریوم‌های ماموت و پیست‌های اسکی سرپوشیده همراه هستند، مشهور است. در محله الفهیدی پرسه بزنید، دبی قدیمی را کشف خواهید کرد، سپس با کشتی سنتی در امتداد نهر دبی سفر کنید و به‌زودی متوجه خواهید شد که این شهر چیزی بیش از روکش پرزرق‌وبرق است. در این مقاله از مجله ایرانی قصد داریم با جاهای دیدنی دبی آشنا شویم. اگر شما هم به آن موضوع علاقه دارید یا سؤالی ذهن شما را درگیر کرده است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

جاهای تفریحی دبی
جاهای تفریحی دبی
تقریباً می‌توان گفت تمامی جاهای دیدنی دبی که در این مقاله معرفی می‌کنیم مکان‌های تفریحی هستند. بستگی به علایق تفریحات شما دارد که کدام مکان را انتخاب کنید. سالانه مردم زیادی به دبی سفرکرده و از این امکانات و تفریحات لذت می‌برند. شما نیز اگر قصد دیدن جاهای تفریحی دبی را دارید ابتدا پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از مجله جوان ایرانی به‌طور کامل خوانید تا از هیچ مکانی جانمانید.

شهربازی آی ام جی
اسکای دایو
آکواریوم لاست چمبرز
آب نمای دبی
میراکل گاردن دبی
لگولند دبی
پارک آبی آکواونچر دبی
پارک اند ریزورت
پیست اسکی
وایلد وادی


پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی
شما نیز پذیرای هیجان و لذت زیاد هستید؟ شما در مسافرت دبی نباید از پارک آتلانتیس غافل شوید. با پیشرفت چشمگیر دبی در سال‌های اخیر این شهر به یک شهر گردشگری بسیار رؤیایی تبدیل شد. پارک آبی آتلانتیس یکی از پارک‌های آبی این شهر است که هیجان‌انگیزترین سرسره‌های آبی را دارد. این پارک متعلق به هتل آتلانتیس است به همین علت امکانات رفاهی خوبی نیز دارد. این پارک آبی 7 سرسره مهیج دارد که البته برای سوارشدن روی آن‌ها باید قدتان بیشتر از 1.2 متر باشد؛ بنابراین تمام امکانات این پارک برای کودکان مناسب نیستند. سرزمین دلفین‌ها، سرزمین شیرهای دریایی، وسایل بازی، آکواریوم و غواصی بخش‌های اصلی این پارک آبی هستند که افراد زیادی را به سمت خود می‌کشانند. این پارک بخش تفریحات برای کودکان نیز دارد بنابراین نگران فرزندانتان نباشید.

 

پوشش زنان در پارک آبی دبی
پوشش زنان در پارک آبی دبی
بانوان زیادی سالیانه از همه کشورها قصد مسافرت به شهر مدرن دبی را دارند؛ اما در مورد پوشش زنان در پارک‌های آبی دبی چه می‌دانید؟ باید بگوییم که قوانین سفت و سختی برای پوشش بانوان در این شهر وجود ندارد. هر فرد باید خود رعایت افراد محلی را بکند. اگرچه ممکن است به پوشش‌های نامناسب و باز و کوتاه تذکر داده شود تا بار بعد با پوشش مناسب‌تری ظاهر شوند. در فرهنگ مردم این منطقه پوشش‌های بسیار باز و کوتاه خوب جلوه نمی‌کند. واضح است که اگر بخواهید از مکان‌های مذهبی این شهر دیدن کنید باید از پوشش کامل اسلامی برخوردار باشید.

 

جاهای دیدنی دبی با مترو
جاهای دیدنی دبی با مترو
در شهر دبی می‌توان جاهای دیدنی را با مترو به‌راحتی ببینید. بهترین مسیر برای سفرهای داخلی شهری به‌منظور خرید و گشت زدن در پاساژها، استفاده از مترو دبی است. در اکثر پاساژهای بزرگ مانند مرکز خرید دبی ایستگاه مترو قرار دارد و به‌راحتی می‌توانید هرجایی سوار و یا از مترو پیاده شوید. مسافران و گردشگران می‌توانند به‌راحتی در عرض یک روز همه‌ی جاهای دیدنی دبی را با مترو بگردند.

 

جاهای دیدنی دبی برای کودکان
جاهای دیدنی دبی برای کودکان
اگر در سفر خود کودک به همراه دارید قطعاً باید علاوه بر خود به فکر کودکانتان نیز باشید. همه مکان‌های دیدنی برای کودکان مهیج نیستند. آن‌ها دوست دارند بتوانند بازی کنند و به‌راحتی بالا و پایین بپرند؛ بنابراین برای سفر به دبی به همراه کودکانتان باید جاهای دیدنی دوبی برای کودکان را نیز بشناسید. علاوه بر انبوه پارک‌های موضوعی دبی، اقامت در شهر می‌تواند کارهای فعال‌تری را برای شما انجام دهد. تورهای بیابانی فراوانی وجود دارد که اگر می‌خواهید بچه‌ها مناظر طبیعی بیشتری را تماشا کنند، از آسمان‌خراش‌ها خارج می‌شوند. بسیاری از تورها شامل سندبرد سواری یا شترسواری هستند. برای چسبیدن به ساحل، سواحل و استراحتگاه‌ها اجاره کایاک و همچنین مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی دیگر را ارائه می‌دهند تا بچه‌ها انرژی خود را در دریا صرف کنند. برای کسانی که از تفریحات عجیب‌وغریب در برف در میان گرما لذت می‌برند، پیست اسکی سرپوشیده در مرکز خرید امارات را نمی‌توان از یاد برد. در این بخش از مقاله به شما عزیزان چند مکان دیدنی برای کودکان را در دبی معرفی کرده‌ایم:جوان ایرانی (irjavan.com)

پارک آبی آتلانتیس
پارک آبی وایلد وادی
پارک آبی واندرلند
پیست اسکی دبی
کیدزانیا


جاهای دیدنی دبی در تابستان
جاهای دیدنی دبی در تابستان
دبی شهری نزدیک به ایران است که مردم در تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستانی به آنجا سفر می‌کنند. قطعاً این شهر زیبا جاهای دیدنی برای تابستان دارد. استفاده از امکانات طبیعی فوق‌العاده مانند ساحل زیبا و آفتاب تابان در کنار امکانات بی‌نظیر دیگر این شهر مانند مکان‌های دیدنی، مرکز خریدها و مکان‌های تفریحی برای همه بسیار لذت‌بخش خواهد بود؛ بنابراین اگر به فکر یک مسافرت نوروزی یا تابستانه خفن هستید به شما جاهای دیدنی دبی زیر را معرفی می‌کنیم:

برج خلیفه
دبی مال
نهر دبی
موزه دبی
مسجد جمیرا
دبی فریم
موزه لوور
دهکده جهانی
اپرای دبی
ساحل کایت
اسکای دایو
جاهای دیدنی دبی در شب
جاهای دیدنی دبی در شب
دبی شهری است که شب‌زنده‌داری‌های بسیار لذت‌بخش دارد. توریست‌ها به شب‌های شهر دبی علاقه زیادی نشان می‌دهند؛ زیرا این شهر دارای معروف‌ترین کلاب‌های شبانه و دی جی‌های مشهور است. شب‌های این شهر پر از تفریحات سنتی و مدرن است که انتظار شما را می‌کشند. پیشنهاد می‌کنیم در تور دبی هرگز از تفریحات شبانه غافل نشوید. در ادامه برخی از تفریحات شبانه دبی را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.

 

تجربه سافاری دبی در شب
تفریح در کلاب‌های شبانه دبی
قدم زدن شبانه در تفریحگاه‌های ساحلی دبی
تفریح شبانه در کلاب‌های گلف دبی
بازدید از آبنمای دبی
لوکس‌ترین جاهای دبی
لوکس ترین جاهای دیدنی دبی
همه ما در یک مسافرت علاقه داریم که به لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین مکان‌ها سر بزنیم و خاطرات خوبی را برای خود و عزیزانمان به یادگار بگذاریم. شهر دبی خود شهری لوکس است که جاهای دیدنی و جذاب زیادی را در خود دارد. درواقع به علت لوکس بودن و لاکچری بودن این شهر است که مردم به آنجا سفر می‌کنند. انتظار تجربه کردن یک هیجان متفاوت را در سفر خود به دبی داشته باشید. ازجمله این جاهای لوکس دبی می‌توان به تفریحات زیر اشاره کرد:

تور هلیکوپتر سواری
هیجان سواری با ماشین‌های لاکچری
تور سافاری دبی
آتلانتیس پالم دبی
باشگاه گلف امارات
اسکای دایوینگ دبی
چوگان با شتر در دبی
تور کروز دبی ماشین‌سواری بر روی آب
شام خوردن روی پشت‌بام برج العرب
دبی مال
فلای بورد دبی
بهترین جاهای دبی
در ادامه برخی از برترین جاهای دیدنی دبی را به شما معرفی کرده و توضیح مختصری در ارتباط با هرکدام برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. آشنایی با این مکان‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری برای انتخاب محل موردنظر به شما کمک کند.

 

برج خلیفه
جاهای دیدنی دبی برج خلیفه
ساختمان دیدنی دبی و جاذبه اصلی گردشگری دبی برج خلیفه است که با 829.8 متر بلندترین ساختمان جهان و مشهورترین مکان دیدنی شهر است. برای اکثر بازدیدکنندگان سفر به عرشه دیدبانی در طبقه 124، کاری است که باید انجام شود. مناظر شهر از این چشم‌انداز بسیار خیره‌کننده است. این برج در 4 ژانویه 2010 افتتاح شد. این برج تنها 1325 روز بعد از آغاز عملیات حفاری در ژانویه 2004 به بلندترین ساخته دست‌ساز جهان تبدیل شد. برج خلیفه با دو سکوی مشاهده، یک فواره الهام گرفته از لاس‌وگاس، نه مورد از بهترین هتل‌های لوکس شهر و چندین رستوران، این شگفتی معماری قرن بیست و یکم باید اولین مکان شما برای بازدید در دبی یا حتی امارات باشد. حتماً بلیط‌های خود را از قبل رزرو کنید تا از دردسرهای لحظه آخری جلوگیری کنید.

 

دبی مال
دبی مال جاهای دیدنی دبی 
دبی مال، مرکز خرید برتر شهر و یکی از بهترین مکان‌های شهر برای بازدید از یک روز خرید و فعالیت‌های داخلی است تا بچه‌ها را مشغول نگه دارد. ورود به برج خلیفه و همچنین آکواریوم دبی را فراهم می‌کند. اگر به دنبال گزینه‌های سرگرمی بیشتری هستید یک پیست اسکیت روی یخ، منطقه بازی و مجموعه سینما نیز وجود دارد. خرید و غذا خوردن بی‌پایان است و تقریباً همیشه رویدادهای ویژه مانند موسیقی زنده و نمایش مد در داخل مرکز خرید وجود دارد. معروف‌ترین آن‌ها جشنواره خرید سالانه دبی در ژانویه و فوریه و جشنواره سورپرایزهای تابستانی دبی در جولای و آگوست است.

 

موزه دبی

موزه عالی دبی در قلعه الفهیدی قرار دارد که در سال 1787 برای دفاع از نهر دبی ساخته‌شده است. دیوارهای قلعه از بلوک‌های مرجانی سنتی ساخته‌شده و با آهک در کنار هم نگه‌داشته شده‌اند. طبقه فوقانی توسط تیرهای چوبی نگه‌داشته شده و سقف آن از شاخه‌های خرما، گل و گچ ساخته‌شده است. این قلعه در تاریخ خود به‌عنوان محل سکونت خانواده حاکم، مقر حکومت، پادگان و زندان بوده است. این موزه که در سال 1971 بازسازی شد (و دوباره در سال 1995 به‌طور گسترده بازسازی شد) اکنون موزه برتر شهر است. ورودی دارای یک نمایشگاه جذاب از نقشه‌های قدیمی امارات و دبی است که گسترش عظیمی را نشان می‌دهد که پس از رونق نفت منطقه را تحت تأثیر قرار داده است.

 

محله الفهیدی (دبی قدیم)
محله الفهیدی
محله الفهیدی که قبلاً و گاهی اوقات هنوز به‌عنوان محله بستکیه شناخته می‌شود، در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد تا خانه تاجران ثروتمند ایرانی باشد که عمدتاً به مروارید و منسوجات می‌پرداختند و به دلیل مالیات به دبی جذب شدند. تجارت رایگان و دسترسی به نهر دبی. الفهیدی بخش شرقی بر دبی را در امتداد نهر اشغال می‌کند و ساختمان‌های مرجانی و آهکی در اینجا که بسیاری از آن‌ها دیوارهایی با برج‌های باد دارند به‌خوبی حفظ‌شده‌اند. برج‌های بادی به خانه‌های اینجا تهویه هوای اولیه ارائه می‌کردند، باد محبوس شده در برج‌ها به داخل خانه‌ها هدایت می‌شد. بازرگانان ایرانی احتمالاً این عنصر معماری (که در خانه‌های ساحلی ایران رایج است) را از کشور خود به خلیج منتقل کردند. خطوط باریکی که با معماری متمایز عربی ردیف شده‌اند بسیار تداعی‌کننده دوران گذشته و بسیار کندتر در تاریخ دبی هستند.

 

خانه شیخ سعید آل مکتوم
خانه شیخ سعید آل مکتوم جاهای دیدنی دبی
شیخ سعید آل مکتوم از سال 1921 تا 1958 حاکم دبی و پدربزرگ حاکم فعلی بود. اقامتگاه سابق او به‌عنوان موزه‌ای بازسازی‌شده است که نمونه‌ای عالی از معماری عربی است. خانه اصلی در سال 1896 توسط پدر شیخ سعید ساخته شد تا وی بتواند فعالیت کشتیرانی را از بالکن‌ها مشاهده کند. درست است که ویران شد اما خانه کنونی در کنار محل اصلی بازسازی شد و با درهای چوب ساج حکاکی شده، صفحه‌های مشبک چوبی در سراسر پنجره‌ها و صفحات تهویه گچی با طرح‌های گلدار و هندسی به مدل اصلی وفادار ماند. سی اتاق در اطراف یک حیاط مرکزی با جزئیات برج باد در بالا ساخته شد. در داخل، نمایشگاه‌های موزه عکس‌ها و اسناد تاریخی دبی با بسیاری از عکس‌های قدیمی شگفت‌انگیز از دبی از دوره بین سال‌های 1948 تا 1953 وجود دارد. در همان نزدیکی نیز خانه شیخ عبید بن ثانی قرار دارد که با نمایش‌هایی از فضای داخلی سنتی بازسازی‌شده است.

 

دبی کریک و منطقه ال سیف
دبی کریک و منطقه ال سیف جاهای دیدنی دبی
نهر دبی شهر را به دو شهر تقسیم می‌کند که دیره در شمال و بر دبی در جنوب است. نهر یکی از عناصر تأثیرگذار در رشد شهر بوده است و ابتدا ساکنان اینجا را برای غواصی ماهی و مروارید جذب می‌کند. دهکده‌های کوچک در کنار نهر تا 4000 سال پیش رشد کرده‌اند درحالی‌که دوران مدرن در دهه 1830 آغاز شد، زمانی که قبیله بنی یاس در این منطقه ساکن شدند. اسکله دوو در امتداد کرانه نهر دبی در شمال پل المکتوم قرار دارد. برخی از قایق‌هایی که در اینجا لنگرانداخته‌اند، هنوز توسط تاجران کوچک از سراسر خلیج استفاده می‌شوند، قدمتی بیش از 100 سال دارند. شما می‌توانید ازاینجا دیدن کنید و بارگیری و تخلیه بار را از قایق‌ها تماشا کنید. اغلب بازدیدکنندگان را به کشتی‌ها دعوت می‌کنند، جایی که می‌توانید بینشی از زندگی این ملوانان سنتی به دست آورید. این مکان کوچک از اقتصاد سنتی دبی هنوز مکانی شلوغ و جذاب برای پرسه زدن است. در سمت نهر بر دبی که با محله بستکیه منسجم می‌شود این اسکله به‌عنوان منطقه السیف بازسازی‌شده است، با گردشگاهی در کنار آب که توسط ساختمان‌های سنتی مرجانی و سنگ آهکی، بازار شناور و مغازه‌هایی که صنایع‌دستی می‌فروشند پشتیبانی می‌شود. این یک مکان عالی برای قدم زدن با چشم‌انداز عالی آب است. برای سفر در عرض نهر می‌توانید با یکی از قایق‌های متعددی که به‌عنوان قایق‌های توریستی بازسازی‌شده‌اند، سفر کنید یا از یک آبرا (قایق چوبی کوچک) بین نقاط کشتی در کرانه‌های بور دبی و دیره نهر استفاده کنید.

 

مسجد جمیرا
مسجد جمیرا جاهای دیدنی دبی
مسجد جمیرا ازنظر بسیاری زیباترین مساجد دبی است که نمونه خوبی از معماری اسلامی است. این سازه سنگی به سنت فاطمی قرون‌وسطی ساخته‌شده است و دارای دو مناره است که جزئیات ظریف در سنگ‌کاری را به نمایش می‌گذارد. به‌خصوص در عصر هنگام روشن شدن با نورافکن جذاب است. مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد بن راشد (که همچنین برنامه‌ای از تورها، سخنرانی‌ها، کلاس‌های عربی و وعده‌های غذایی فرهنگی را اجرا می‌کند) تورهایی را با راهنما در مسجد ترتیب می‌دهد که برای تقویت درک بهتر از ایمان مسلمانان طراحی‌شده‌اند. تورها همه‌روزه به‌جز جمعه‌ها از ساعت 10 صبح شروع می‌شوند.

 

بازارهای دیره
جاهای دیدنی دبی بازار دیره
دیره در کرانه شمالی نهر دبی واقع‌شده است و خیابان‌های پیچ‌درپیچ اینجا از دیگ ذوب ملیت‌های مختلف که دبی را خانه می‌نامند پرده‌برداری می‌کند. در ساحل، قایق‌های باستانی با بانک‌ها، هتل‌ها و ساختمان‌های اداری مدرن بارگیری و تخلیه می‌شوند. بازار طلای دیره به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار طلا در جهان شهرت جهانی دارد. بازار ادویه دیره با کیسه‌های کندر، زیره، پاپریکا، زعفران، سماق و آویشن و همچنین چوب عود معطر، گلاب و همه ادویه‌های قابل‌تصور را به فروش می‌رساند. بازار ماهی یک تجربه بسیار کمتر توریستی فراهم می‌کند. هنگامی‌که در این منطقه هستید، دوستداران فرهنگ باید دو تا از جواهرات معماری دیره را از دست بدهند. خانه هریتیج در سال 1890 به‌عنوان خانه یک تاجر ثروتمند ایرانی ساخته شد و بعداً به خانه شیخ احمد بن دلموک (تاجر معروف مروارید در دبی) تبدیل شد. امروز فرصتی عالی برای دیدن فضای داخلی یک خانه سنتی خانوادگی است. آل احمدیه، مدرسه ساخته‌شده در سال 1912 قدیمی‌ترین مدرسه در دبی است و در حال حاضر یک موزه آموزش عمومی.

 

قاب دبی
جاهای دیدنی دبی قاب دبی
این قاب عکس فوق‌العاده با ارتفاع 150 متر که در میان محله‌های قدیمی‌تر دبی که در اطراف نهر جمع شده‌اند یکی از جدیدترین مناظر دبی است. در داخل مجموعه‌ای از گالری‌های شما را در تاریخ شهر می‌چرخانند و میراث اماراتی را قبل از سفر به عرشه آسمان، جایی که چشم‌اندازهای فوق‌العاده از دبی قدیمی و جدید وجود دارد، در سکوی تماشا وجود دارد.

 

جاده شیخ زاید
جاده شیخ زاید جاهای دیدنی دبی
جاده شیخ زاید گذرگاه اصلی است که از منطقه تجاری مدرن مرکز شهر دبی عبور می‌کند. این بزرگراه عریض و هشت بانده در تمام طول خود با شیشه‌های سر به فلک کشیده، کروم و فولادی محصورشده است. این یکی از بهترین‌ نقاط دیدنی روی زمین برای مناظر آسمان‌خراش معروف دبی است. جاذبه‌های اصلی در امتداد، یا درست خارج از آن، نوار بین میدان و اولین تقاطع هستند و بیشتر مراکز خرید معروف دبی در امتداد مسیر جاده قرار دارند. برج تجارت جهانی دبی دارای یک سکوی مشاهده در طبقه بالای خود است که مناظر پانوراما را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد (گزینه ارزان‌تر از برج خلیفه) و پارک طلا و الماس (جاده شیخ زاد) یک فروشگاه یک توقف برای دوستداران جواهرات است. با 118 تولیدکننده و 30 خرده‌فروش همه زیر یک سقف.

 

دهکده میراث و غواصی
دهکده میراث جاهای دیدنی دبی
میراث معماری، فرهنگی و دریایی دبی در دهکده هریتیج و غواصی با نمایش‌هایی مربوط به غواصی مروارید و ساختمان دوبی (دو مورد از پایه‌های اصلی اقتصادی تاریخی دبی) به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین تفریحاتی از زندگی سنتی بادیه‌نشینان و روستاهای ساحلی، با خانه‌های ایرانی، قهوه‌خانه سنتی و بازار کوچکی که سفال گران و بافندگان صنایع‌دستی خود را در غرفه‌ها انجام می‌دهند، وجود دارد. موسیقی و رقص محلی از اکتبر تا آوریل اجرا می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند از پزشکان طب سنتی مشاوره بگیرند.

 

آکواریوم دبی
آکواریوم دبی جاهای دیدنی دبی
یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری شهر آکواریوم دبی است که 140 گونه از جانوران دریایی را در مخزن بزرگ معلق در طبقه همکف دبی مال نگهداری می‌کند. علاوه بر تماشای رایگان از مرکز خرید، اگر وارد باغ‌وحش زیرآب شوید می‌توانید از تونل‌های آکواریوم عبور کنید. فعالیت‌های مختلف به شما کمک می‌کنند تا نگاه دقیق‌تری به زندگی دریایی داشته باشید. تورهای قایق کف شیشه‌ای در بالای مخزن محبوبیت خاصی دارند. غواصی در قفس و فعالیت‌های غواصی کوسه نیز ارائه می‌شود.

 

برج العرب
برج العرب جاهای دیدنی دبی
برج العرب با ارتفاع 321 متر در جزیره مصنوعی خود در خط ساحلی دبی بلندترین هتل جهان است. نمای بیرونی ساختمان که برای شبیه به بادبان‌های قایق بادبانی در حال حرکت طراحی‌شده است با یک نمایش نورپردازی رنگی و طراحی‌شده در شب روشن می‌شود. برج العرب که از هر نظر منحط است، یکی از گران‌ترین هتل‌های جهان است که مجلل‌ترین سوئیت‌ها برای یک شب بیش از 15000 دلار قیمت دارند. برای کسانی که اعتبار نامحدودی ندارند راه برای تجربه‌ی ثروت بیش‌ازحد این است که برای شام به رستوران زیرآب المهارا بروند، جایی که پنل‌های شیشه‌ای کف تا سقف در دیوارهای اتاق غذاخوری به شما امکان می‌دهد تا زندگی دریایی را مشاهده کنید. برای تماشای کامل مناظر پانوراما از شهر، چای بعدازظهر را در بار Skyview در طبقه 27 رزرو کنید.

 

ساحل جمیرا
ساحل جمیرا جاهای دیدنی دبی
این نوار سفید شنی بهترین مقصد ساحلی برای بازدیدکنندگان دبی است. هتل‌ها در تمام طول آن قرار دارند و این یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای اقامت گردشگران است. این ساحل دارای امکانات عالی است، با تعداد زیادی صندلی‌های آفتاب‌گیر، رستوران‌ها و اپراتورهای ورزش‌های آبی که جت اسکی را ارائه می‌دهند. درحالی‌که در این منطقه هستید، به مدت یک ساعت شن‌ها را پاک کنید و از مجلس غرفات ام الشیف ، فقط یک پرش کوتاه از ساحل دیدن کنید. این اقامتگاه تابستانی مرحوم شیخ راشد بن سعید آل مکتوم در سال 1955 ساخته شد. این اقامتگاه که از گچ و بلوک مرجانی ساخته‌شده است، بازسازی‌شده است و بسیاری از دکورهای زیبای اصلی را حفظ کرده است و به شما درک بهتری از سبک زندگی مجلل حاکمان دبی می‌دهد.

 

فلامینگوها در پناهگاه حیات‌وحش راس‌الخور
فلامینگوها در دبی جاهای دیدنی دبی
برای تماشای منظره طبیعی‌تر، لازم نیست خیلی از آسمان‌خراش‌ها دور شوید. پناهگاه حیات‌وحش رأس الخور شامل جنگل‌های حرا و تالاب‌های نهر دبی است. یک توقف مهم در مسیرهای مهاجرت، این مکان بهترین مکان برای مشاهده فلامینگوها در زمستان است، زمانی که گله‌های عظیمی از این پرندگان صورتی باشکوه در میان تالاب‌ها، با پشتوانه بلندی‌های مرتفع سرازیر می‌شوند. پوسته‌های مختلفی در نقاط مهم در داخل پارک ایجادشده است تا به تماشاگران پرنده امکان دید خوب از حیات پرندگان را بدهد.

 

موزه تقاطع تمدن‌ها
موزه تقاطع تمدن ها جاهای دیدنی دبی
این موزه نقش تاریخی امارات متحده عربی را به‌عنوان یک مرکز تجاری بین آسیا، آفریقا و اروپا بسیار قبل از اینکه نفت به برجسته‌ترین صنعت این منطقه تبدیل شود، بررسی می‌کند. این نمایشگاه در داخل اقامتگاه قدیمی شیخ حشر بن مکتوم آل مکتوم که عضوی از خانواده حاکم دبی بود، قرار دارد، تاریخ این منطقه ساحلی را به‌عنوان بخشی از مسیرهای تجارت جهانی، با نمایش آثار و دست‌نوشته‌ها ردیابی می‌کند. همچنین موزه کتاب‌های نادر و نسخه‌های خطی و موزه کوچک اسلحه‌خانه در محل است.

 

مرکز خرید امارات
مرک خرید امارات جاهای دیدنی دبی
یکی از معروف‌ترین مراکز خرید شهر است که امکانات دیدنی (و سورئال) اسکی دبی در داخل آن قرار دارد. پیست اسکی سرپوشیده با تله‌کابین و محفظه پنگوئن، همه در دمای مداوم -4 درجه سانتی‌گراد کامل شده است. همچنین یک مجتمع سینمایی و یک مرکز تفریحی خانوادگی با مجموعه‌ای از وسایل سواری برای بزرگ و کوچک وجود دارد. فرصت‌های خرید بی‌حدوحصر است، مانند گزینه‌های غذا خوردن و هر نوع غذای قابل‌تصوری را ارائه می‌دهد.

 

IMG Worlds of Addventure
جاهای دیدنی دبی
این پارک موضوعی، در نزدیکی دهکده جهانی، سرگرمی همه‌جانبه در بهترین حالت است و برای بچه‌ها و افراد بزرگ هیجان‌ها دارد. با یک منطقه که به‌طور کامل به شخصیت‌های نمادین مارول اختصاص داده‌شده است. دیگری سواری با موضوع دایناسور. و منطقه‌ای که شبکه کارتون سکان هدایت را در دست می‌گیرد، با سواری‌ها و فعالیت‌های ملایم‌تر برای کودکان کوچک‌تر، چیزی برای هر سنی در اینجا وجود دارد. چه بخواهید به انتقام جویان در جنگ با آلترون کمک کنید، چه خود را احمقانه در یک خانه خالی از سکنه بترسانید، یا به مرد عنکبوتی که در شهر می‌چرخد ​​بپیوندید، این بهشت ​​برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک روز سرگرم‌کننده هستند.

 

اپرای دبی
جاهای دیدنی دبی اپرا دبی
برای دیدن جاذبه‌های شبانه، دیگر به دنبال آن نباشید. ساختمان جدید اپرای دبی که در اواسط سال 2016 افتتاح شد، مرکز اصلی منطقه اپرا در کنار آب در مرکز شهر دبی است و قرار است به مرکز فرهنگی اصلی و مکان اصلی سرگرمی شهر تبدیل شود. اپرای دبی میزبان یک برنامه در تمام طول سال از تولیدات تئاتر موزیکال معروف، کنسرت‌های نوازندگان درجه‌یک جهانی، اپرا، باله و موسیقی کلاسیک و همچنین تولیدات کوچک‌تر، شب‌های کمدی و کنسرت است. ساختمان تئاتر 2000 نفری خود یک قطعه شگفت‌انگیز از تسلط معماری و یکی از نشانه‌های جدید دبی است، با دیوارهای شیشه‌ای و فولادی بسیار مدرنش که بر فراز اسکله بیرون زده‌اند و شبیه منحنی‌های یک داو سنتی است.

 

ساحل کایت
ساحل کایت جاهای دیدنی دبی
این ساحل طولانی با شن و ماسه سفید، در جنوب ساحل جمیرا ، فقط یک مقصد برتر برای آفتاب‌گیرانی نیست که به دنبال یک روز تنبل شنا و جذب پرتوهای روی شن هستند. ساحل کایت به‌عنوان مقصد برتر دبی برای کایت‌سواران شهرت دارد و مجموعه‌ای از اپراتورهای ورزش‌های آبی را در خود جای‌داده است. اینجا جایی است که می‌آیید تا با کایت موج‌سواری در آب بیرون بیایید یا قدرت خود را در پدل‌بوردینگ ایستاده امتحان کنید، با کرایه تجهیزات و درس‌هایی که به‌راحتی در ساحل ترتیب داده می‌شوند.

 

منطقه هنری آلسرکال
منطقه هنری آلسرکال جاهای دیدنی دبی
بخشی از منطقه صنعتی قدیمی القوز، به مرکزیت خیابان آلسرکال، بازسازی‌شده و به مرکز هنری اصلی دبی تبدیل‌شده است و برخی از مهم‌ترین گالری‌های هنر معاصر شهر را در خود جای‌داده است. نام‌های گالری تأسیس‌شده مانند گالری هنر سبز ، خط سوم  و گالری ایام خانه خود را در اینجا ساخته‌اند، درحالی‌که تعداد زیادی از گالری‌های تازه تأسیس کوچک‌تر نیز به این مکان نقل‌مکان کرده‌اند. برنامه مجموعه‌های چرخشی منطقه هم بر کارهای هنرمندان بزرگ و هم بر استعدادهای جدید خاورمیانه متمرکز است. این منطقه نوظهور همچنین محلی برای بوتیک‌های مد و لوازم جانبی توسط طراحان محلی، رستوران‌های پاپ آپ و زندگی در کافه‌ها است و هیاهوی پرانرژی و جوانی یک شهر را به نمایش می‌گذارد که معمولاً بیشتر به خاطر چهره شرکتی آن موردتوجه قرار می‌گیرد.

 

استراحتگاه رودخانه دبی
استراحتگاه رودخانه دبی جاهای دیدنی دبی
در پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی، نیازهای سرگرمی شما در یک مکان جمع‌آوری می‌شوند. تنها مشکل اینجا انتخاب کاری است که می‌خواهید انجام دهید. این پروژه غول‌پیکر شامل مجموعه‌ای از پارک‌های موضوعی در سطح جهانی است که برای همه، در هر سنی که هستید، چیزی را فراهم می‌کند. Motiongate موضوع خود را از تولیدات هالیوود، با سواری‌هایی بر اساس فیلم‌های پرفروش، گرفته است. بالیوود پارکز دنیای صنعت سینمای معروف هند را در سفرهای خود زنده می‌کند. Legoland Dubai و Legoland Waterpark برای بازدیدکنندگان جوان‌تر یک روز مفرح را در سواری‌های تعاملی، سرسره‌های آبی و استخر موج‌ها فراهم می‌کنند. مرکز غذاخوری ریورلند دبی متصل به منطقه به این معنی است که دیگر نیازی به ترک آن نیست، پس‌ازاینکه خود را با سرگرمی‌های پارک موضوعی خسته کردید، آنجا که سرگرمی‌های شبانه زیادی نیز در اینجا وجود دارد.

 

پارک آبی آکواونچر
پارک آبی آکواونچر
این پارک آبی که در آتلانتیس واقع‌شده است، روی نخل جمیرا (توسعه جزیره دست‌ساز معروف دبی) مکانی عالی برای خنک شدن پس از چند روز خرید و گشت‌وگذار پرهیجان است. سرسره آبی در اینجا عالی و در سطح جهانی است، با Aquaconda، طولانی‌ترین سرسره آبی جهان. یک سرسره 9 طبقه که به‌درستی جهش ایمان نامیده می‌شود و ترن هوایی. همچنین سافاری های زیرآب با استفاده از کلاه ایمنی Sea TREK وجود دارد. همچنین یک منطقه بازی آبی اختصاصی برای کودکان کوچک‌تر با سرسره و برای زمانی که تمام انرژی شما تمام‌شده است، یک جارو 700 متری از ساحل شنی سفید.

 

باغ معجزه رنگارنگ
باغ معجزه رنگارنگ جاهای دیدنی دبی
این زیباترین باغ تاریخ است. دبی که به ساختن بزرگ‌ترین ساختمان‌ها و مراکز خرید دنیا راضی نیست، بزرگ‌ترین باغ گل جهان را ایجاد کرده است که 2000 مترمربع وسعت دارد و 100 میلیون گل مشهور را در خود جای‌داده است. همه‌چیزهایی که می‌توان با گل پوشانید، از کلبه‌هایی به سبک انگلیسی گرفته تا آسیاب‌های بادی و کامیون‌ها بوده است. حتی یک نسخه گل از برج خلیفه وجود دارد. در پیاده‌روها قدم بزنید و از شورش رنگ‌ها و نمایش گل‌های حواس‌پرت لذت ببرید.

 

باغ پروانه‌های دبی
باغ پروانه ها دبی جاهای دیدنی دبی
برای یک بعدازظهر در اینجا از آسمان‌خراش‌های شهر فرار کنید. برای برشی از طبیعت، این باغ پروانه‌های وسیع، با حدود 15000 پروانه که در زیر محوطه‌های گنبدی شکل پرواز می‌کنند، قابل شکست نیست. این فرصتی عالی برای بچه‌ها است که از نمای نزدیک از پروانه‌ها دیدن کنند، زیرا اغلب روی شانه‌ها و دست‌های بازدیدکنندگان فرود می‌آیند. در اینجا موزه‌ای نیز وجود دارد که اطلاعات زیادی در مورد انواع پروانه‌ها، زیستگاه آن‌ها و چرخه زندگی دارد.

 

کلام آخر
در این مقاله از مجله جوان ایرانی به بررسی جاهای دیدنی دبی پرداختیم. برای دسترسی آسان به برترین جاذبه‌های گردشگری دبی، بهترین مکان برای اقامت مرکز شهر دبی است. جاذبه‌های اصلی اطراف عبارت‌اند از برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، دبی مال و فواره دبی همچنین تعداد زیادی مغازه، رستوران و گالری هنری را در این منطقه پرجنب‌وجوش خواهید یافت. اگر به دنبال آفتاب، ماسه و دریا هستید، ساحل جمیرا حدود 15 دقیقه با ماشین از برج خلیفه فاصله دارد و همچنین یک پایگاه محبوب برای گردشگران است.

مکان های دیدنی دبی با عکس برای کودکان + بزرگسالان
 

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰

منبع استرس چیست؟


یک منبع فشار می تواند کارایی و قابلیت اطمینان منبع آب شما را بهبود بخشد و هزینه های انرژی شما را کاهش دهد. با انتخاب نوع و اندازه مناسب مخزن برای نیازهای خود، می توانید از جریان ثابت و یکنواخت آب در خانه یا محل کار خود لذت ببرید.


ارزش منبع فشار

فنر تحت فشار مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

منبع تحت فشار فرکانس چرخه پمپ را کاهش می دهد، عمر پمپ را افزایش می دهد و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

. یک منبع تحت فشار فشار آب را در سیستم لوله کشی ثابت نگه می دارد که می تواند عملکرد شیرها، دوش ها و وسایل برقی را بهبود بخشد.

. تامین آب پشتیبان در صورت قطع برق یا خرابی پمپ.

منبع فشار از دو جزء اصلی تشکیل شده است: پوسته فولادی و لوله منبع فشار. یک پوسته فولادی پشتیبانی و محافظت از سازه را فراهم می کند، در حالی که یک لوله تامین کننده تحت فشار آب را در داخل نگه می دارد. لوله تامین فشار از قبل با هوا شارژ می شود که یک بالشتک فشار ایجاد می کند که هنگام باز شدن نازل آب را به بیرون می راند. مقدار هوا در لوله تغذیه تحت فشار محدوده فشار عملیاتی مخزن را تعیین می کند.



انواع منابع فشار

بسته به اندازه، شکل و طراحی منابع فشار، انواع مختلفی دارند. برخی از انواع رایج عبارتند از:

فنر تحت فشار دیافراگم

فنرهای فشار دیافراگمی دارای دیافراگم انعطاف پذیری هستند که محفظه هوا و آب را از هم جدا می کند. دیافراگم می تواند با سطح آب منبسط و منقبض شود، اما در صورت فرسودگی قابل تغییر نیست.

باعث فشار مثانه می شود

این منبع فشار دارای حباب متحرکی است که در صورت نشتی یا پارگی قابل تعویض است. مثانه معمولاً از لاستیک وینیل یا بوتیل ساخته می شود که می تواند فشار و دمای بالا را تحمل کند.



منبع فشار مرکب

این مخزن دارای فریم فایبرگلاس است که سبکتر از فولاد است و در برابر زنگ زدگی مقاوم است. لوله های فشار شکن معمولا از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته می شوند و می توانند در برابر مواد شیمیایی و باکتری ها مقاوم باشند.

اندازه مخزن فشار بستگی به نیاز آب و قدرت پمپ دارد. یک قانون کلی این است که مخزنی داشته باشید که بتواند حداقل 10 درصد جریان پمپ را در دقیقه نگه دارد. به عنوان مثال، اگر پمپ شما می تواند 20 گالن در دقیقه (gpm) ارسال کند، باید یک مخزن آب با حداقل 2 گالن آب داشته باشید. با این حال، عوامل دیگری مانند تغییرات فشار، طرح لوله‌کشی و مصرف آب می‌توانند بر اندازه مخزن اصلی تأثیر بگذارند.
 

 

لوله منبع تحت فشار

از دهه 1970، اکثر سیستم های آب خصوصی از مخازن تحت فشار برای مایعات استفاده می کردند. لوله کاهش فشار کیسه ای است که معمولاً از لاستیک بوتیل انعطاف پذیر یا پلی وینیل کلرید ساخته می شود. آب لوله تغذیه تحت فشار است و با هوای مخزن تماس مستقیم ندارد. شیلنگ کاهش فشار که مایع را در خود نگه می دارد به فضای هوای فشرده در مخزن کشیده شده و آن را پر می کند.



تشخیص پارگی لوله تحت فشار

اگر دریچه هوا را در بالای بطری آب خود بردارید و مرکز دریچه را فشار دهید، معمولاً هوا خارج می شود. میل سوپاپ را پایین نگه ندارید وگرنه شارژ هوا را از دست خواهید داد. اما اگر این آب نشت کند، لوله منبع فشار ترک خورده یا پاره شده یا نشتی دارد و نیاز به تعمیر دارد.

دومین علامت لوله تغذیه تحت فشار، خروج هوا از لوله است که احتمالاً به دلیل پارگی کیسه آب در مخزن آب است. بار هوای مخزن به سیستم لوله کشی ساختمان منتقل می شود. برای تولید این محصول از تجهیزات Inot نیز استفاده شده است.

سومین علامت شکستگی لوله فنر فشاری این است که اگر مخزن آب پر یا نزدیک به پر باشد و نتوانید آب را از مخزن تخلیه کنید، ممکن است لوله فنر فشار شکسته در پایین مسدود شده باشد. جلوگیری از خروج آب از مخزن نتیجه کمبود فشار آب در خانه و عدم امکان تخلیه آب از خود منبع آب است.



ترمیم مجرای فشرده شده چشم

این می تواند یک تعمیر لوله منبع فشار مناسب باشد. به طور معمول، لوله منبع تحت فشار هوای وارد شده می شکند و با ورود فولاد به بقیه مخزن، لوله منبع تحت فشار فرو می ریزد. اغلب پمپ آب نمی تواند آب زیادی را در باغ پمپاژ کند.

حتی اگر این اتفاق بیفتد، لوله منبع فشار در حال فروپاشی می چسبد و روی خود بسته می شود تا حجم آب قبل از شروع مجدد پمپ زیاد شود. به همین دلیل، تعمیر لوله منبع فشار به طور کلی ایده خوبی نیست.



لوله منبع فشار خراب شده را تعمیر یا دور بیندازید

همانطور که در بالا ذکر کردیم، ممکن است مثانه شکسته به مرکز آب بچسبد و از خروج آب از مخزن آب جلوگیری کند. نتیجه چرخه پمپ آب کوتاه است. در هر صورت، تعمیر مخزن آب، اندازه زهکش را کاهش می دهد و این مخزن آب مورد استفاده نادرست به زودی زنگ می زند.

لوله های فواره فشار جایگزین معمولاً اندازه و شکل سفارشی دارند تا در یک طرح مخزن آب خاص قرار بگیرند و آب بندی شوند. با این حال، می توانید با برخی از تامین کنندگان لوله های منبع فشار تماس بگیرید. انتخاب شیلنگ فشار مناسب می تواند بعداً شما را از دردسر نجات دهد.
 

 

متن کامل مقاله را بخوانید: https://www.asianews.ir/fa/newsagency/14410/%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%D8%AA%D8%AD%D8%AA-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1

  • وب مستر