مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بک لینک برای اکثر وب سایت ها بسیار مهم است زیرا هر بار که یک صفحه وب دیگر به سایت شما لینک می شود ، از نظر گوگل رأی می گیرد. با این کار وب سایت شما در SERP (صفحات نتیجه موتور جستجو) بالاتر می رود. اگر در حال استفاده از یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو هستید ، بک لینک ها باید یک قسمت حیاتی از آن باشند. جمع آوری بک لینک بیشتر به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو مانند یاهو ، گوگل و بینگ رتبه بندی را بالا ببرید.
وب سایت هایی مانند seo یا ahrefs.com با شکوه به شما کمک می کنند تا در مورد تعداد بک لینک وب سایت خود ایده بگیرید. به یاد داشته باشید که این وب سایت ها با استفاده از ربات های خاص خود به وب می پردازند. این بدان معناست که قابلیت جستجوی آنها محدود است ، بنابراین آنها ممکن است فقط 30 تا 50 درصد از بک لینک های سایت شما را پیدا کنند.

حتماً مطلع هستید که سایت های دانشگاهی که دارای پسوند EDU هستند از دید اعتبار و قدرت در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارند و در صورتی که از این سایتها بک لینک تهیه نمائید، می توانید اعتبار و قدرت فوق العاده ای را به سایت خود منتقل کنید.

به همین خاطر تیم سئوسل با فراهم آوردن مجموعه ای از وبلاگهای دانشگاهی، خدمات رپورتاژ دانشگاهی EDU را نیز خدمت شما ارائه خواهند نمود. تعرفه و قیمت رپورتاژهای دانشگاهی و لیست سایت هایی که در حال حاضر امکان انتشار رپورتاژ در وبلاگ های این منابع وجود دارد در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • وب مستر
  • ۰
  • ۰

مدیریت خطوط مخابراتی به وسیله سانترال بسیار آسان است. مهمترین وظیفه این دستگاه اشتراک گذاری خطوط تلفن شهری بین داخلی ها بدون دخالت نیروی انسانی است. به عبارت دیگر می توان ارتباطات تلفنی مجموعه را از این طریق بهبود بخشید.

دستگاه های سانترال

سانترال، امکاناتی نظیر مدیریت خطوط شامل تفکیک و توزیع آن‌ها، همچنین تشکیل صف و پاسخگویی به تماس های مشتریان را در اختیار هر مجموعه قرار می دهد.

برای استفاده از این امکانات به یک دستگاه سانترال و تعدادی تلفن سانترال نیاز است.

اطلاعات مشتریان با ارزش ترین دارایی است 

ثبت اطلاعات اشخاص به عنوان مشتری های بالقوه یا بالفعل، پایه و اساس نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان است ثبت اطلاعات کامل مشتریان موجب می شود تا تبلیغات برنامه ریزی شده انجام داد، و خدمات را با در نظر گرفتن نیاز های اساسی مشتریان بهبود بخشید.

انواع دستگاه سانترال

دستگاه ها را از دو نظر می توان تقسیم بندی کرد؛ ۱- براساس ظرفیت و ۲- براساس نوع کارکرد.

۱) انواع دستگاه بر اساس ظرفیت

هر دستگاه به تعدادی خط شهری و تعدادی خط داخلی متصل می شود. بعد از خریداری دستگاه می توانید با اضافه کردن تعدادی کارت ارتقای سانترال به تعداد پورت های شهری و داخلی اضافه کنید.

استفاده بهینه از ابزار های کمپین

یکی از ابزار های مهم اجرای کمپین های مختلف و اطلاع رسانی ها سرویس ارسال پیامک متنی می باشد که می توانید از طریق نرم افزار تماس پرداز اوج به صورت هوشمندانه و سیستمی نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید.

کم ظرفیت

با توجه به توضیح بالا، دستگاه های کم ظرشفیت، از تعداد کمتری خط شهری و داخلی پشتیبانی می کنند و هرچند می توان با خرید کارت، تعداد خطوط را افزایش داد، حداکثر تعداد خطوط شهری و داخلی که می توانند به این دستگاه ها وصل شوند نسبت به سایر دستگاه ها کم تر است.

دستگاه های سانترال کم ظرفیت فقط شامل دو دستگاه TES824 و TEM824 می شوند.

دستگاه TES824 در حالت پیش فرض می تواند از ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی پشتیبانی کند که این تعداد با افزودن یک کارت ارتقا به ۶ خط شهری و ۱۶ خط داخلی و با افزودن دو کارت ارتقا به ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی افزایش پیدا می کند.

دستگاه TEM824 نیز در حالت حداکثر (با افزودن کارت ارتقا) از ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی پشتیبانی می کند که این تعداد در حالت پیش فرض دستگاه ۶ خط شهری و ۱۶ خط داخلی است.

 

  • وب مستر