مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


برای گرفتن گواهینامه رانندگی باید مدارک لازم را ارائه کنید و با موفقیت در گواهینامه رانندگی شرکت کنید که در دو مرحله انجام می شود. پس از گذراندن دو مرحله آزمون رانندگی که نشان از مهارت شما در قوانین راهنمایی و رانندگی و جنبه فنی خودرو است، باید در آزمون شهری یا آزمون عملی رانندگی شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنید.

برای گذراندن موفقیت آمیز آزمون شهری، باید در رابطه با اشیایی که موضوع تخلفات راهنمایی و رانندگی هستند، با دقت عمل کنید و نباید مرتکب تخلف رانندگی شوید. اگر در این زمینه موفق نیستید، از برنامه خلافی خودرو برای تشخیص کدهای خلافی رانندگی استفاده کنید.

آزمون آیین نامه رانندگی چیست؟

داوطلبان گواهینامه ای که برای شرکت در کلاس های آموزش رانندگی و اخذ گواهینامه آماده می شوند باید آگاهی و اطلاعات کافی در مورد مراحل داشته باشند. لازم به ذکر است برای اخذ گواهینامه رانندگی باید دو آزمون کتبی نظارتی را با موفقیت پشت سر گذاشت و در هر یک از آنها نمره قبولی را کسب کرد. توجه داشته باشید که برای قبولی در هر یک از این آزمون ها حداقل نمره 26 از 30 مورد نیاز است.

این دو آزمون رسمی برای تعیین میزان آمادگی متقاضی برای اخذ گواهینامه رانندگی در زمینه مقررات راهنمایی و رانندگی و مسائل فنی وسایل نقلیه موتوری انجام می شود. در دو مرحله از این آزمون؛ ابتدا بررسی اولیه مقررات راهنمایی و رانندگی است که توسط معلمان مدارس و مأموران انتظامی انجام می شود. اما دومین بررسی قوانین راهنمایی و رانندگی، بررسی اصلی است که افسر انجام می دهد. در واقع، این آزمون دوم پیچیده تر است و احتمالاً گذراندن آن دشوارتر است.

اما از سوی دیگر می توان گفت که سوالات آزمون و آزمون عادی تا حدودی مشابه و از یک نوع هستند و حداقل نمره برای قبولی در هر دو آزمون ضروری است. 26 امتیاز از 30 اگر نمره قبولی نگرفتید، باید در هفته های آینده دوباره در آزمون رانندگی شرکت کنید.
 برای شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) با ما تماس بگیرید.
در طول آزمون رانندگی

مدت زمان آزمون آیین نامه رانندگی 20 دقیقه تعریف شده است که در دو گروه فنی وسیله نقلیه و ترافیک باید به 30 سوال پاسخ داده شود. در آزمون اصلی بخشی از سوالات فنی و بخشی دیگر مربوط به علائم راهنمایی و رانندگی است و همچنین برخی از این سوالات از نکات مهم در کتاب آیین نامه خواهد بود. برای پاسخ صحیح به این قسمت از سوالات باید کتاب آیین نامه رانندگی را به طور کامل مطالعه کرده باشید و با تمام زوایا و جزئیات آن آشنا باشید. به شما توصیه می کنیم کتاب آیین نامه رانندگی را با دقت مطالعه کنید و تمامی نکات آن را با دقت یاد بگیرید.

زیرگروه ها قوانین رانندگی را تست می کنند

با توجه به این موضوع آزمون راهنمایی و رانندگی باید به دو بخش آزمون اول و آزمون اصلی تقسیم شود که هر کدام در قالب گروهی از آزمون های آیین نامه پشت سر یکدیگر قرار می گیرند. آزمون اولیه اولین آزمونی است که متقاضیان گواهینامه رانندگی باید در آن شرکت کنند. این آزمون توسط معلم و مدرسه برگزار می شود. این آزمون کنترلی تا حدودی ساده تر از آزمون اصلی است، اما با این وجود، تعداد زیادی از متقاضیان گواهینامه در اولین آزمون که اولین آزمون کنترل است، مردود می شوند.

اخرین حرف

دلیل عدم موفقیت متقاضیان گواهینامه نقدی در آزمون اولیه پیچیده نیست. این دسته از افراد سبک سوالات را نمی دانند و با وجود تسلط بر موضوع، نمی توانند به درستی پاسخ دهند و نمی توانند امتحان را با موفقیت پشت سر بگذارند. بنابراین رعایت سوالات آیین نامه رانندگی و خودآزمایی می تواند در گذراندن هر یک از مراحل آزمون نظارتی بسیار موثر باشد.

  • ۰۳/۰۵/۰۲
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی