مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

 

 

یکی از سرگرمی های سفر خرید سوغاتی برای شهر یا کشور مقصدتان است. جزیره کیش نیز مانند دیگر شهرهای ایران دارای سوغاتی های متنوع و منحصربفردی از غذاهای شیرین و خوش طعم گرفته تا صنایع دستی مختلف است که می توانید در سفر به این جزیره زیبا و توریستی خرید کنید. در این جزیره زیبا که مورد بازدید بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است، انواع پوشاک، صنایع دستی و محصولات کشاورزی را به عزیزان خود هدیه دهید. سوغات کیش شامل صنایع دستی، ماهی و صدف و بسیاری از محصولات خارجی است که در منطقه آزاد واقع شده اند که در تور کیش قابل خریداری هستند. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا با سوغات و صنایع دستی کیش بیشتر آشنا شوید.

خرما و مرکبات - سوغاتی کیش

همانطور که مشخص است جنوب ایران دارای آب و هوای گرمسیری است و همین امر باعث کشت میوه و خرما در این منطقه شده است و خرما میوه اصیل کیش است. یکی از سوغاتی های معروف کیش که در بین گردشگران بسیار محبوب است، انواع خرما و میوه های جنوبی است. در جنوب کشور علاوه بر بازدید از نخلستان های زیبا و منحصر به فرد، می توانید انواع خرما مانند خرمای تر، خرمای خشک، خرمای معمولی و فرآورده های خرما مانند شیره خرما، چیپس خرما با چای را پیدا کنید. و خرمای عسل به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های سوغاتی در جنوب.

آماف، خرچنگ و میگو - سوغات نقدی

جزیره کیش در میان آب های شور خلیج فارس قرار دارد و از قدیم الایام تا کنون شغل اصلی ساکنان این جزیره صید و صید انواع میگو بوده است. بنابراین سوغات اصلی کیش ماهی، میگو و میگو است. از بهترین ماهی هایی که می توانید از کیش برای هدیه بخرید می توان به ماهی قرمز، ماهی سنگر هیولا، نیزه ماهی، شیر ماهی، هامور، ساردین و تن ماهی اشاره کرد. نوعی آبزی شبیه به میگو. با ارزش ترین غذاهای دریایی که می توانید به عنوان هدیه بخرید.

قهوه و شکلات

قهوه و شکلات از دیگر سوغاتی های کیش هستند که امروزه جزو آن دسته از سوغاتی های خوشمزه هستند که طرفداران زیادی دارند. جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد شناخته می شود و به همین دلیل کافه ها و شکلات فروشی های زیادی در آن وجود دارد. در کافی شاپ ها و شکلات فروشی های جزیره کیش می توانید انواع سبزه، ترکی، نسکافه ای، اسپرسو، مخلوط قهوه و کاپوچینو را به عنوان سوغاتی خریداری کنید. علاوه بر این، انواع شکلات از برندهایی مانند نوتلا، کلاسنو، نستله، نسکویت، الیت، اتی، پیاستن، هلما، تسیر، گیلیان، فراگاتا و بسیاری از برندهای دیگر را با قیمت مناسب خریداری کنید.

ادویه های جنوبی و عسل

ادویه جنوبی یکی از معروف ترین مواد این منطقه و جزیره کیش است که از بهترین ادویه های این منطقه در پخت مرغ، ماهی، گوشت خوک و کتلت با هل سبز، بادیان رومی، زیره، پوست لیمو استفاده می شود. و گشنیز، فلفل سیاه، ساقه زعفران، فلفل سیاه، فلفل قرمز، رزماری، ریشه جداد، جوز هندی، کاری، زنجبیل، آویشن و شیرینی. همچنین عسل جنوب از دیگر غذاهای کیش است که طعم متفاوتی دارد و می توانید آن را از جزیره کیش تهیه کنید.

حنا - یادآور کیش

نقاشی حنا بر روی دست و پا که حنابندان نامیده می شود و در جنوب ایران رایج است، یکی از قدیمی ترین سنت های بومیان جنوب است و در جزیره کیش نیز انجام می شود. علاوه بر این، حنا با شکل سنتی زیبای خود بر روی دست و پا، از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار است، به طوری که مصرف حنا در بین مردم جزیره زیاد است و حنای مرغوب و نیمه کاره را می توان به عنوان سوغاتی در مغازه ها خریداری کرد. در جزیره. و من می خواهم در هر زمان طرح های مختلف بکشم.

لباس و پوشاک دیزاین - سوغاتی از کیش

جزیره نقدی یکی از مقاصد اصلی سفرهای کاری و خرید پوشاک است و هر ساله گردشگران زیادی برای خرید عمده و خرده به Cash سفر می کنند. از این رو از جمله هدایای معروف کیش می توان به پوشاک و لباس اشاره کرد که چون در منطقه آزاد کیش قرار دارند می توانید انواع محصولات با کیفیت و خارجی کیش را با قیمت مناسب پیدا کنید. بازارهای محلی و عربی و مراکز تجاری مختلف در جزیره وجود دارد و محصولات و برندهای مختلف خارجی با قیمت مناسب در جزیره کیش یافت می شود.

ساخت، صنعتگری، استادکاری، استادی

صنایع دستی یکی از محبوب ترین سوغاتی های هر منطقه است که توسط مردم محلی و از مواد اولیه محلی تهیه می شود. جزیره کیش نیز مانند سایر مناطق دارای صنایع دستی خاص خود از قبیل جعبه جواهر، زیورآلات دریایی مانند دستبند و مهره دست ساز، ظروف تزیینی با صدف، مجسمه، آینه های ساخته شده از زباله های دریایی، صنایع دستی از آب باقی مانده و سبد است. حصیر، فرش سوزنی، گلدان و پارچه های گلابتون دوزی که می توانید در سفر به کیش به عنوان سوغات و سوغات جزیره خریداری کنید.

برای خرید سوغاتی کیش به کجا مراجعه کنیم؟

اگر می‌خواهید سوغاتی کیش بخرید، می‌توانید سوغاتی کیش با کیفیت را با قیمت‌های مقرون به صرفه در بازارهای مختلف در سراسر جزیره خریداری کنید. اگر می خواهید سوغاتی کیش را ارزان بخرید، توصیه می کنیم از بازار چین، بازار عربی صفین و مجتمع خرید پارس خلیج دیدن کنید. اما اگر قصد خرید سوغاتی در یک مرکز خرید انحصاری و باکیفیت را دارید، می توانید به بازارهای ممتاز کیش مانند ونوس، پانیذ، مروالید، صدف، زیتون، مریم سر بزنید و ادکلن، شکلات و قهوه مارک خریداری کنید. برای خرید ادویه، عسل و صنایع دستی کیش توصیه می کنیم از فروشگاه های محلی جزیره دیدن کنید و از خود بومیان صنایع دستی تهیه کنید. برای اشنایی بیشتر به سایت گردشی تاپ مراجعه کنید.

صحبت پایانی در مورد سوغات کیش

جزیره زیبای کیش که هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است، یکی از مقاصد مهم گردشگری ایران است که علاوه بر آب و هوای خوب، دارای مراکز گردشگری، تفریحی، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری فراوانی نیز می باشد. از خاطرات سوغات کیش شامل محصولات کشاورزی تا لباس های مارک دار است که می توانید با قیمت مناسب از مردم محلی خریداری کنید.
  • ۰۳/۰۱/۰۸
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی