مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


زمانی که تصمیم به خرید تشک می گیرید، نام برندهای زیادی را خواهید شنید که معروف ترین آن تشک رویال است. وقتی تنوع در ساخت و مدل تشک وجود داشته باشد، نیازهای متفاوت مشتریان را نشان می دهد. هر مشتری با توجه به نیاز خود تشک مخصوص به خود را می خواهد.

تشک طبی چیست؟

تشک های طبی فنر ندارند و از فوم، یونیلیت یا اسفنج فشرده ساخته می شوند. این نوع تشک ها معمولا سخت هستند و به دلیل سخت و شکننده بودن نسبت به تشک های دیگر عمر کمتری دارند. نمایندگی تشک رویال در شرق تهران

نحوه تشخیص تخت پزشکی

یکی از شناخته شده ترین برندهای تشک در بازار تشک طبی می باشد. همانطور که از نام تشک پیداست، چنین تشکی باید از نظر پزشکی با بدن انسان سازگار باشد. اما آیا این تشک ها طبی هستند؟ آیا می توانید یک تشک با نام پزشکی بخرید؟

تشک های طبی معمولاً تشک هایی هستند که از اسفنج فشرده ساخته می شوند. این تشک ها به صورت ارگونومیک برای بدن انسان طراحی شده اند و به دلیل سفتی و انعطاف پذیری کم برای کسانی که از دیسک های بین مهره ای، کمر، مشکلات گردن، اسپاسم عضلانی و ... رنج می برند ایده آل می باشد. تشک های طبی به تسکین ستون فقرات، کاهش فشار و درد عضلانی و کمردرد کمک می کنند. تشک های طبی سفت تر از تشک های دیگر هستند. اما سختی آن چندان قوی نیست که بتوان آن را سختی زمین دانست.

نوع تشک کینگ

برند رویال پرستیژ سابقه طولانی در توسعه و تولید تختخواب دارد و با آگاهی از نیاز مشتریان و نظرات آنها، انواع تخت سلطنتی را تولید می کند. تخت های کینگ به طور کلی به سه گروه زیر تقسیم می شوند که هر گروه به اختصار توضیح داده شده است:

1- فنر 2- بدون فنر 3- فنر طبی

اصولاً مدل های بدون فنر و شفابخش، فنری یا درمان کامل شامل ویژگی های درمانی هستند. با این حال شرکت تاسیس شده برنامه ای کلی برای تولید تشک های سالم و با کیفیت دارد. بنابراین تمامی تشک های فنری این شرکت با رعایت تمامی اصول پزشکی و ارتوپدی مطابقت دارد و با خیال راحت قابل استفاده می باشد.

سلطنت یا رویا؟
برای خرید تشک به نمایندگی تشک رویال مراجعه نمایید.
ابتدا بهتر است بدانید که تشک های رویال توسط شرکت ها و تولید کننده های مختلف ساخته می شوند و توسط یک شرکت ساخته نمی شوند، بنابراین ممکن است تشک های رویال از فروشگاهی به فروشگاه دیگر متفاوت باشد.

تشک های کینگ دارای گارانتی های متفاوتی هستند، بنابراین هنگام خرید تشک می توانید کارت گارانتی را از فروشنده دریافت کنید.

شما نمی توانید تشک های سلطنتی را مقایسه کنید زیرا هر فروشگاهی نوع متفاوتی دارد، اما در کل قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد.

کسور رویا یک برند کاملا ثبت شده است که تنوع بسیار زیادی دارد و برای هر نیازی مدل های منحصر به فردی ایجاد می کند.

این تشک ها گارانتی و خدمات قابل اعتمادی را به مشتریان ارائه می دهند. تشک های رویا قیمت بالاتری نسبت به تشک های رویال دارند، اما تشک های فنری به هم پیوسته یا تشک های Bunel در حال حاضر ارزان تر از مدل های دیگر هستند.

همه تشک ها به مرور زمان شکل خود را از دست می دهند و می توانند صاف شوند که طبیعی است، اما برای تشک هایی که دارای گارانتی هستند، می توانید این موارد را خارج از گارانتی در طول دوره گارانتی پیگیری کنید.

  • ۰۳/۰۷/۱۰
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی