مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ

 

هواتو کردمو دلتنگ آغوشم

بغل کردم لباستو تا آروم شم

چه روزایی رو با فکر تو سر کردم

تا الان اگه زندم هنر کردم

سرم هرشب روی دیوار میچسبه

تو تنهایی فقط سیگار میچسبه

به جای قاب عکسامون ببین حالا

سه چارتا میخ مونده روی دیوارا

نمیدونم که این پنجره چی دیده

فقط وقتی که رفتیو نشون میده

من احساسیو کارای تو کشتن

تو کاری کردی که هیچکس نکرد با من

چی پوشیدی الان که من ازت دورم

دارم تاوان چه کاریو پس میدم

برای تو مثل سرباز جنگیدم

سرم هرشب روی دیوار میچسبه

تو تنهایی فقط سیگار میچسبه

به جای قاب عکسامون ببین حالا

سه چارتا میخ مونده روی دیوارا

نمیدونم که این پنجره چی دیده

فقط وقتی که رفتیو نشون میده

من احساسیو کارای تو کشتن

تو کاری کردی که هیچکس نکرد با من

آهنگ جدید میلاد بابایی به نام «قاب عکس»

  • ۰۱/۱۱/۰۱
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی