مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

جاروبرقی ها امروزه یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین وسایل برای تمیز نگه داشتن محیط هستند. استفاده گسترده از این محصول باعث شده تا مدل های مختلف آن برای کاربردهای متنوع طراحی و به بازار عرضه شود. مهمترین قسمت جاروبرقی کیسه جاروبرقی است. نکاتی وجود دارد که باید در مورد کیسه های جاروبرقی بوش بدانید که ممکن است برای شما نیز جالب باشد.

محبوبیت و کاربردهای فراوان جاروبرقی در زندگی باعث شده تا برندهای معتبر و شناخته شده ای در دنیا به طراحی مدل های مختلف جاروبرقی بپردازند. یکی از پرطرفدارترین نام ها در خرید جاروبرقی بوش است. جاروبرقی بوش مانند اکثر مدل های جاروبرقی موجود در بازار، قسمت مهمی را در دل خود دارد که همان کیسه جاروبرقی است. کیسه جاروبرقی بوش و مدل های دیگر در جمع آوری گرد و غبار و حفظ سلامت محیط زیست بسیار مهم هستند. بنابراین شناخت کیسه وکیوم و نقش آن و همچنین شناخت کیسه وکیوم جالب و کاربردی خواهد بود.

کیسه گرد و غبار چیست؟

یکی از قطعات تعبیه شده در جاروبرقی، کیسه جاروبرقی است. شاید بتوان کیسه جاروبرقی بوش یا برندهای دیگر را عامل اصلی نظافت و نظافت منزل دانست. زیرا نقش اصلی کیسه جاروبرقی جمع آوری گرد و غبار و زباله است. بنابراین در هنگام نظافت و جارو کردن، زباله های وکیوم در این قسمت قرار می گیرد. یکی دیگر از نقش های کیسه جاروبرقی بوش و مدل های دیگر فیلتر هوا و جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل موتور جاروبرقی می باشد. به این ترتیب می توانید با تعویض به موقع و به موقع کیسه جاروبرقی بوش عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

جنس کیسه نظافت چیست؟

هر برند لوازم خانگی بسته به مدل و طرح، از کیسه های جاروبرقی اشتباهی برای محصولات خود استفاده می کند. بنابراین ممکن است متریال به کار رفته در کیسه جاروبرقی بوش با کیسه جاروبرقی برندهای دیگر متفاوت باشد که در تعویض کیسه جاروبرقی حائز اهمیت است.

کیسه جاروبرقی را چه زمانی باید تعویض کرد؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام استفاده از جاروبرقی با سرعت بالا نتوانید گرد و غبار را پاک کنید. در حال حاضر خیلی ها فکر می کنند جاروبرقی شان خراب است و به دنبال تعمیر جاروبرقی بوش یا برندهای دیگر خود هستند. جای نگرانی نیست. بهتر است قبل از هر کاری کیسه جاروبرقی را چک کنید. وقتی کیسه جاروبرقی پر است، مکش مختل شده و به درستی کار نمی کند.

بسته به میزان استفاده شما از جاروبرقی، کیسه جاروبرقی بوش یا مدل های دیگر پر می شود و نیاز به تعویض دارد. البته باید بدانید که برخی از مدل های جدید جاروبرقی مانند جاروبرقی بوش سری 8 دارای نمایشگری هستند که وضعیت پر شدن کیسه جاروبرقی بوش را نشان می دهد.

به طور کلی وقتی گرد و غبار روی جاروبرقی مشاهده می کنید، قدرت مکش دستگاه را کاهش می دهید و بوی بدی از آن استشمام می شود، کیسه جاروبرقی باید تعویض شود.
برای خرید کیسه جاروبرقی فیلیپس شرکت سانکو با رترو پارت تماس بگیرید. 

آیا می دانید چند مدل کیسه جاروبرقی در بازار وجود دارد؟

با یک جستجوی ساده در اینترنت و بازار با نام های متعددی مواجه می شوید که شاید برایتان آشنا نباشد. به طور کلی کیسه جاروبرقی بر اساس مواد، زمان تعویض، ظرفیت و تکنولوژی تولید به 4 دسته کلی تقسیم می شود.

کیسه وکیوم دائمی

کیسه های جاروبرقی دائمی از جنس پارچه یا پلیمر می باشد که پس از تخلیه گرد و غبار داخل آن می توان آن ها را دوباره داخل جاروبرقی قرار داد و مورد استفاده قرار داد.

کیسه جاروبرقی یکبار مصرف

این نوع کیسه ها یکبار مصرف هستند و معمولا از کاغذ، پلاستیک یا پارچه ساخته می شوند. برخی از مدل های کیسه جاروبرقی یکبار مصرف ظرفیت بیشتری نسبت به کیسه های دائمی دارند و به راحتی داخل دستگاه قرار می گیرند و به راحتی جدا می شوند.

کیسه جاروبرقی سطلی

این نوع کیسه جاروبرقی که برای جاروبرقی های پرقدرت در نظر گرفته شده است، ظرفیت بسیار بالایی دارد و برای نظافت فضاهای بزرگتر مانند سالن ها و سالن ها استفاده می شود. این مدل از کیسه جاروبرقی یکبار مصرف نیز می باشد و در صورت پر شدن باید دور انداخته شود.

کیسه های وکیوم هپا

اگر به دنبال کیسه جاروبرقی یکبار مصرف با خاصیت ضد میکروبی به همراه چند لایه فیلتر برای اطمینان از سلامت خود هستید، بهتر است کیسه جاروبرقی هپا را انتخاب کنید. این مدل کیف از جنس کاغذ-پارچه و دارای 5 لایه می باشد. در نتیجه نه تنها از سلامتی شما، بلکه از موتور خودروی شما نیز در برابر گرد و غبار محافظت می کند.

نوع دیگری از دسته بندی شامل موارد زیر است:

کیسه تصفیه آب نوع G

این نوع کیسه جاروبرقی ظرفیت بسیار بالایی دارد. این مشکل باعث افزایش قدرت مکش جاروبرقی می شود و فشاری به موتور دستگاه وارد نمی کند. توجه داشته باشید که هنگام خرید کیسه جاروبرقی بوش باید به مدل دستگاه و سایز مناسب کیف جاروبرقی توجه کنید. زیرا انتخاب سایز نامناسب و غیر استاندارد به دستگاه شما آسیب می رساند.

کیسه جاروبرقی نوع P

اگر به دنبال یک کیسه جاروبرقی منحصر به فرد برای جاروبرقی خود هستید، باید کیسه جاروبرقی Type P را امتحان کنید، این کیسه شگفت انگیز دارای 5 لایه برای فیلتر ذرات گرد و غبار است. توجه داشته باشید که با توجه به قابلیت ها و مدل جاروبرقی خود باید از این نوع کیف به عنوان کیسه جاروبرقی یا برند بوش استفاده کنید. اگر اطلاعی ندارید می توانید از نمایندگی جاروبرقی مانند نمایندگی بوش تهران بخواهید تا نوع کیف مناسب دستگاه شما را خریداری کند.

قیمت کیسه جاروبرقی بوش چقدر است؟

قیمت کیسه جاروبرقی بوش و سایر برندهای موجود در بازار بسته به نوع کیسه جاروبرقی، جنس آن، کیفیت، برند سازنده کیسه جاروبرقی، تعداد لایه های کیسه، ظرفیت متفاوت است. . کیسه جاروبرقی و شماره آن در هر بسته.
 

  • ۰۳/۰۴/۲۴
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی