مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

اما با افزایش سن و افت تولید کلاژن، خطوط پوستی، افتادگی پوست و خشکی آن بروز خواهد کرد، بنابراین اگر مصرف آن را افزایش دهید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ بدون این واحد سازندهی مهم، پوست دچار چین و چروک و افتادگی خواهد شد و حتی ممکن است دچار مفصل درد شویم. یکی دیگر از روش های جلوگیری از ریزش مو استفاده از رژیم غذایی سالم و سرشار از مواد مغذی است. خیلی از ورزشکاران به دنبال خرید مکمل بدنسازی اصل هستند. هر یک از مکمل های موجود در لیست فروش ما ، به طور کامل توسط کارشناسان حرفه ای و با تجربه مورد بررسی قرار گرفته و کارایی آنها مورد تایید میباشد به همین دلیل با اطمینان خاطر می توانید خرید کنید. در سال ۲۰۱۵ مطالعهای به پشتیبانی یکی از تولید کنندههای کلاژن انجام شد که بررسی شود کلاژن نوع اول چه اثری روی سلولیت دارد.۱۰۵ زن به طور تصادفی انتخاب شدند که ۲۴ تا ۵۰ ساله بودند و به مدت ۶ ماه، مکمل کلاژن پپتید مصرف کردند. با توجه به این توضیحات میتوان گفت سن مصرف مکمل بدنسازی، بزرگسالی است. این مکمل علاوه بر کراتین که موجب حجم دهی به عضلات میشود، دارای ترکیبات گلوتامین، تورین، متیونین و لینولئیک اسید نیز هست که برای بدن افراد مصرف کننده فراهم میشود.

این افراد بعد از مصرف مکمل، بافت پوستشان ظاهری بهتر پیدا کرده و از موجدار بودن آن کم شده بود. زنانی که از انواع کلاژن استفاده کرده بودند، در عرض چهار هفته، خاصیت الاستیتهی پوستشان بیشتر شده بود. در مطالعهای که در سال ۲۰۰۹ صورت گرفت، افراد شرکت کننده، مکمل کلاژن برای مفاصل نوع دوم که از گردن مرغ ساخته شده بود به مدت ۹۰ روز استفاده کردند. برای رفع این مشکل و دریافت پروتئین مورد نیاز خود می توانید از مکمل های پروتئینی کمک بگیرید. این پروتئین مهم، به پوست الاستیته میدهد و به آن کمک میکند سالمتر و شادابتر به نظر برسد. بنابراین تئوری فعلی این است که با افزایش مصرف کلاژن میتوانید به ساختن بافت پیوندی مخاط سیستم گوارش کمک کرده و در نتیجه سلامت گوارشتان را تقویت کنید. مصرف این مکمل ها در مردانی که مستعد ریزش موی هورمونی هستند، نتیجه ای جز ریزش موی شدید نخواهد داشت.

این مکمل با ترکیبات مختلف و نسبت های متفاوتی وجود دارد. کلاژن در بافت پیوندی رودهها نیز وجود دارد و مخاط محافظ سیستم گوارش را تقویت میکند. بیشتر برندها، کلاژن پپتید هیدرولیز شده تولید میکنند؛ یعنی آمینو اسیدهای کلاژن تجزیه شدهاند و به همین دلیل راحتتر هضم و جذب میشوند. سرعت جذب بالا به دلیل حل شدن پروتئین در آب و پی اچ پایین بالا است. هضم و جذب پروتئین نیز به کالری بیشتری نیاز دارد. تا دو سال گذشته، قاچاق این فرآوردهها 20 درصد بود اما به علت مصرف و تقاضای زیاد از این محصولات، قاچاق آنها نیز افزایش یافته است. بقیهی افراد نیز دارونما مصرف کردند. در مطالعهای در سال ۲۰۱۴، به طور تصادفی از میان ۶۹ زن ۳۵ تا ۵۵ ساله، ۴۶ نفر را انتخاب کردند تا مکمل کلاژن هیدرولیزات مصرف کنند. بعد از ۱۲ هفته، آنهایی که درکنار تمرینات قدرتی، مکمل مصرف کرده بودند، شاهد افزایش چربی سوزی و تقویت عضلات بودند. با توجه به استاندارد هایی که کمپانی های مختلف برای ساخت این محصول در نظر دارند، هزینه ی درخواستی برای این مکمل بدنسازی متفاوت است. قیمت مکمل ها در بازار یک مقدار مشخص است به همین دلیل هرگاه این نوع از محصولات به هزینه ی کمتر به فروش برسد حتما به کیفیتان شک کنید زیرا دلیلی وجود ندارد محصولی مرغوب با هزینه ی کم به فروش برسد.

همکاران ما توضیحات لازم را در مورد انتخاب مکمل های مختلف اختیار شما قرار خواهند داد. البته مانند همه مکملهای دیگر برای دریافت مکمل های پمپ و نیتریک اکسید لازم است که با فردی متخصص مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که سلامتی شما تحت تاثیر عوارض جانبی آن با تهدید مواجه نخواهد شد یا تداخل این مکمل با سایر داروهایی که مصرف میکنید، بدن شما را در معرض خطر قرار نخواهد داد. مصرف مکمل کلاژن پپتید که در واقع کلاژن خوراکی است،نیز یک راه سادهی دیگر برای دریافت این پروتئین مهم است. در مورد ارتباط کلاژن و ورزش، تحقیقات زیادی انجام نشده اما مطالعهای در سال ۲۰۱۵ به بررسی تاثیر مکمل کلاژن روی ۵۳ مرد سالمند مبتلا به ساکروپنیا پرداخت. ملاک اصلیِ انتخاب مکمل بدنسازی تشخیص مربی بدنسازی سازی شما پس از بررسی توده بدنی شما است. مبحث مکمل بدنسازی و معرفی ساپلمنت های ورزشی یک مبحث بسیار طولانی میباشد.

 

منبع: بهترین مکمل بدنسازی

  • ۰۱/۰۴/۰۴
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی