مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

انواع کولر گازی


سیستم های تهویه مطبوع برای کنترل هوایی که در اطراف ما جریان دارد طراحی شده اند. هدف از تهویه مطبوع ایجاد محیطی برای راحتی افراد یا کمک به رفتار است. در ادامه با سه کولر گازی چیلر، داکت اسپلیت و فن کویل بیشتر آشنا می شویم.


کولر چیست؟

چیلر اصطلاحی است که برای تعریف دستگاهی به کار می رود که با به گردش درآوردن مایعی مانند آب یا مبرد یا وسیله گرمایشی مانند یخچال که در آن دمای مبرد توسط مدار مبرد کنترل می شود، دما را کنترل می کند. برای کولر گازی معمولاً مردم از یخچال برای خنک کردن به عنوان وسیله خنک کننده استفاده می کنند، اما در حال حاضر مردم هم از سرمایش و هم گرمایش استفاده می کنند.

یخچال و فریزر بسیار شبیه به هم هستند، اما وقتی صحبت از آن می شود، هر کدام نقش متفاوتی دارند. عملکرد برج خنک کننده عمدتاً خنک کردن آب سرد تجهیزات تهویه مطبوع است. با افزایش دما، آب سرد با استفاده از نیروی هوای خارجی برای کاهش دما خنک می شود.


انواع کولر

کولر مواد را از دستگاه خارج کرده و خنک می کند. حرارتی که خارج می شود باید توسط خود کولر خارج شود. و راه دیگری هم وجود دارد. انواع مختلفی از روش های خنک کننده از جمله خنک کننده با هوا و خنک کننده آبی وجود دارد.
 

 

 

تهویه مطبوع سرد

کولر با هوا خنک شده هوا را به مبدل حرارتی می فرستد و کولر با هوا خنک می شود. موتور فن در یخچال نصب می شود و به راحتی نصب می شود، اما از آنجایی که گرمای لوله اگزوز در اتاق تولید می شود، ممکن است به تجهیزات تهویه در نزدیکی آن نیاز باشد.

گاز فشرده شده توسط کمپرسور توسط کندانسور (رادیاتور) خنک شده و به مایع تبدیل می شود. از یک مدار گاز مبرد و یک مدار آب در گردش تشکیل شده است و چیلر از گاز مبرد برای گرم کردن و خنک کردن آب در گردش استفاده می کند.


کولر آب سرد

چیلر آب خنک نوعی سیستم است که از برج خنک کننده برای خنک کردن آب استفاده می کند. کولر آبی دستگاهی است که با آب خنک می شود. این کولر مزایایی از جمله راندمان خنک کنندگی بالا دارد و گرما را وارد اتاق نمی کند. خنک کننده مورد استفاده در چیلرهای آبی آب است. چیلرهای جذبی چیلرهایی با آب خنک هستند که در کاربردهای تهویه مطبوع بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در این حالت کولر مرکزی محسوب می شود. چیلرهای آبی تهویه مطبوع ساختمان های متوسط ​​و بزرگ هستند.

چیلر آب خنک دارای یک حلقه خنک کننده است، اما آب سرد (آب گرم) با تغییر فشار سرد در تجهیزات، تغییر ترکیب آن به هوا و آب (مبدل حرارتی نهان) تولید می شود. چیلر آب سرد با طراحی جمع و جور و قابل نصب در فضای کوچک می تواند در تمام طول سال به نحو احسن استفاده شود.


تقسیم لوله

سیستم های داکت اسپلیت به شما امکان می دهد:

کیفیت هوایی که تنفس می کنید را بهبود بخشید

حداقل در دکور محل خود دخالت کنید

یک فضای راحت با کانال تقسیم شده را حفظ کنید

انرژی خانه یا محل کار خود را بهینه نگه دارید

بالاترین استانداردهای عملکرد را طراحی کنید

سیستم‌های اسپلیت پیشرفته حفظ فضای داخلی سالم را آسان‌تر می‌کنند و تنظیمات کنترل آب و هوا خانه شما را به همان اندازه که انرژی کارآمد است راحت نگه می‌دارد. محدوده داکت اسپلیت دارای کنترل اینورتر و توانایی دستیابی به راندمان عملیاتی برتر است. محدوده وسیع ظرفیت خنک کننده راحتی، راحتی و اطمینان مطلقی را که از کانال اسپلیت انتظار دارید، ارائه می دهد.

سیستم های تهویه مطبوع کانال اسپلیت یک به یک با طراحی سبک و جمع و جور انتخاب ایده آلی هستند که مکان های نصب تنگ و چالش برانگیز است. راه حل عالی برای خانه ها، دفاتر، مغازه ها و رستوران ها، سیستم های داکت اسپلیت دارای قدرت و ویژگی هایی هستند که بهترین تهویه را تضمین می کنند.

همه واحدها و سیستم های خنک کننده تهویه مطبوع و کانال اسپلیت با بالاترین استانداردها طراحی شده اند تا هر گونه ناراحتی را به حداقل برسانند، بنابراین هیچ چیز مانعی برای لذت بردن از آب و هوای داخلی ایده آل در طول سال وجود ندارد.


واحد پکیج خوش آمد گویی

فن کویل یکی از اجزای سیستم گرمایش و سرمایش داخلی است. فن کویل آب و هوای خانه شما را کنترل می کند و هوایی که به گردش در می آید بر رطوبت خانه شما تأثیر می گذارد. برای تکمیل تهویه مطبوع یا پمپ حرارتی شما، واحدهای فن کویل با سرعت متغیر می توانند راحتی بالاتری را با عملکرد کارآمد انرژی ارائه دهند. علاوه بر این، یک فن کویل می تواند خانه شما را با یک گزینه کابل گرمایش الکتریکی گرم کند.



کیفیت هوا با فن کویل

هنگامی که فن کار می کند، فن کویل می تواند کیفیت هوای داخل خانه را با جلوگیری از رشد و گسترش کپک، ویروس، باکتری و سایر آلاینده ها بهبود بخشد. یک فن با سرعت متغیر دوگانه می تواند جریان هوا را بهبود بخشد و در نتیجه کیفیت هوای خانه شما را کنترل کند.



فن خنک کننده

رطوبت هوا یکی از عواملی است که بر راحتی شما تأثیر می گذارد. فن های سرعت متغیر و دو سرعته رطوبت بیشتری را از بین می برد و در نتیجه راحتی خانه را افزایش می دهد.



اخرین حرف

شرکت توسعه تدبیر تدبیر و ماندش با برند TTM دارای تجربه فراوان در زمینه تولید و صادرات کولر گازی می باشد. تلاش این شرکت برای تولید و تحویل تجهیزاتی است که نیاز مصرف کنندگان ایرانی را برآورده کند. اگر به دنبال تجهیزات مناسب برای منزل، محل کار یا فضای صنعتی خود هستید، شرکت TTM می تواند در www.ttmenterprise.com به شما کمک کند.
 

لینک منبع: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214075-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9

  • ۰۲/۰۱/۲۲
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی