مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


در قسمتهایی از ساختمانهای عمومی که معلولان تردد مینمایند تعبیه سرویس بهداشتی مخصوص آنان الزامی است. در محلهای پر تردد معلولان ارتفاع دکمههای کنترل کننده آسانسور حداکثر 120 سانتیمتر، حداقل برجستگی آن 5/1 سانتیمتر و حداقل قطر آن 2 سانتیمتر و نیز برای استفاده نابینایان قابل تشخیص باشد. ارتفاع میله دستگرد از کف سطح شیبدار برای شخص نشسته 75 سانتیمتر، برای شخص ایستاده 85 سانتیمتر و برای کودکان 60 سانتیمتر باشد. حداقل عرض سطح شیبدار 120 سانتیمتر باشد. حداقل عمق بدون مانع در زیر دستشویی 45 سانتیمتر باشد. که از جمله این موارد می توان به موتور، گیربکس، ریل، چرخ دندها، شانه حرکتی، باتری ، مدار فرمان الکتریکی و همینطور سنسورهای تشخیص دهنده مانع را نام برد. برای انجام این حرکت بایستید و پاها را به اندازه عرض لگن از هم باز کنید. برای درمان پاهای پرانتزی با ورزش پل باسن ، ابتدا روی زمین دراز کشید و زانوهای خود را 90 درجه خم کنید. 

این کار را با بلند کردن بالاتنه خود از روی زمین برای سفت کردن ماهیچه های شکم ترکیب کنید. بالارهای وینچی به دلیل استفاده از کابل و زنجیر از امنیت کمتری نسبت به بالابر هیدرولیکی برخوردار می باشند البته با اضافه کردن سیستم ضد سقوط و پاراشوت امنیت نسبی به این بالابر بخشیده شده است ولی باز هم برای جابجایی نفر توصیه نمی شوند. این ویلچرها به دلیل استفاده سخت و نیازمند بودن به شخص دیگر از محبوبیت کمتری برخوردارند و جهت ترددهای کم استفاده می شوند. قیمت نهایی که می پردازید به طول راه پله, مدل انتخابی, قطعات اضافه شده مانند ریل تاشو یا صندلی چرخان برقی بستگی دارد. این در صورتی است که صندلی پله پیمای طراحی و تولید شده شرکت هیچ گونه آسیبی به دیوارها وارد نمی کند زیرا ریل صندلی توسط براکت به پله ها متصل است نه دیوارها. تجربه نشان داده است که سوار و پیاده شدن های غیر معمول، ناشی از انداختن وزن بصورت غیر طبیعی بر روی دستگاه، ریل های غیراستاندارد را دچار انحنا و پیچیدگی می کند. قیمت فروش بالابر پله یا صندلی پله پیما, برای یک راه پله مستقیم معمولاً بین 30 الی 50 میلیون تومان متغیر است.

این دستگاه دارای یک سال گارانتی تعویض قطعات و همچنین دوسال گارانتی مکانیکی و هیدرولیکی و پنج سال خدمات پس از فروش محصول را دارد. یک بار پارک رفتیم اما متأسفانه همسر سابقم همکاری بیشتری نداشت و نتوانست با مشکل پسرش کنار بیاید. به طور کل این سیستم بیشتر جهت مصارف کارگاهی و فروشگاهی فقط جهت جابجایی و حمل بار مورد استفاده میباشد برای مصارف انسانی و نفر به شدت خطرناک و غیر قابل اطمینان است . حداقل اندازه سرویس بهداشتی 170×150 سانتیمتر مربع میباشد و قابلیت گردش صندلی چرخدار در این فضا الزامی است. پیش بینی یک پاگرد به عمق حداقل 120 سانتیمتر و در هر 9 متر طول الزامی است. نوع داخلی این دستگاه های الکترونیک با دارا بودن ایمنی و کیفیت بالا قابل رقابت با نوع خارجی آن می باشد و علاوه بر این از لحاظ قیمت معادل یک سوم دستگاه های خارجی است. نصب دستگیره اضافی بر روی قسمت داخلی در به ارتفاع 80 سانتیمتر از کف و 25 سانتیمتر فاصله از محور لولا الزامی است. از بالابر همچنین می توان در آپارتمان هایی که تعداد طبقات از چهار طبقه به پایین است و فاقد آسانسور هستند استفاده کرد. برای افراد سالمند و کم توان که توانایی بالا و پایین رفتن از پله ها را ندارند مناسب است.

 

https://kooshagroups.ir/products/what-stairlift/
 

اما امکانات مختلف و راحتی بسیار بیشتری برای بیماران فراهم نموده و در برخی از انواع آن تحرک فرد به میزان قابل توجهی نسبت به ویلچرهای ساده افزایش می یابد. ویلچرهای برقی مداسکای با توجه به شرایط موتور و قدرت و توانایی آن انواع مختلفی داشته و توانایی تحرک متفاوتی را برای بیمار فراهم می سازند. با انجام ورزش های کششی و تقویتی تحت نظر متخصصین ، بسیاری از بیماران دیگر نیازی به انجام عمل جراحی پیدا نخواهند کرد. دستشویی سرویسهای بهداشتی باید به نوعی نصب شوند که بدون جابه جایی فرد معلول از روی مستراح توسط وی قابل استفاده باشد. نصب دستگیرههای کمکی افقی در طرفین کاسه مستراح به ارتفاع 70 سانتیمتر از کف و 20 سانتیمتر جلوتر از لبه جلویی کاسه الزامی است. در سطوح شیبدار بیش از سه متر طول (تا حد مجاز 9 متر) در ازای هر متر افزایش طول 5 سانتیمتر به عرض مفید آن اضافه و 5/0 درصد از شیب کاسته شود. سطوح شیبدار و ورودی ساختمان باید مسقف باشد. ورودی های ساختمان شامل پله، رمپ خودرو و جک معلول بصورت مناسب در نقشه های سازه ارائه و سرگیری طبقه زیرین در آن ناحیه کنترل شود. آسانسور باید همسطح ورودی و یا در دسترس بلامانع صندلی چرخدار قرار گیرد.

  • ۰۱/۰۷/۰۳
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی