مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


تاریخ

تاریخچه تولید اجاق های برقی به زمانی برمی گردد که برق اختراع شد. ابتدا با استفاده از یک فلز مقاوم و ایجاد گرما از آن. اولین دستگاه گرمایش الکتریکی ظاهر شد. اما پس از مدتی و تغییرات عمده، بخاری های برقی به شکل امروزی نزدیک شدند. اجاق برقی معمولاً از یک عنصر اصلی تشکیل شده است که به دور آجر نسوز یا سنگ می چرخد ​​و از مقاومت تولید شده توسط جریان الکتریکی عنصر گرما تولید می کند. آجر نسوز این گرما را افزایش می دهد و گرمای بیشتری می دهد. این توضیح مختصری از کل عملکرد یک بخاری برقی ساده بود که در ادامه نگاهی دقیق به آن خواهیم داشت و همچنین ویژگی هایی که امروز به آن اضافه شده است.

ساختار کلی بخاری برقی

تجهیزات جانبی:

این عنصر یک سیم مقاومتی است که دور یک سرامیک یا آجر نسوز پیچیده شده و با عبور جریان الکتریکی از آن گرما تولید می کند. جنس این نوع مقاومت کرم نیکل یا کرم آلومینیوم است و با توان های مختلف 500 وات، 1000 وات، 1500 وات و سایزهای 20، 25 و 30 سانتی متری در بازار موجود است و علاوه بر قدرت تعویض یک مقاومت، طول آن

عایق بین عناصر و بدنه:

یکی دیگر از قسمت های بخاری برقی و بررسی عملکرد آن، عایق بودن بین المنت و محفظه است که دارای نکات مهمی است. این عایق که از جنس چینی است برای نصب پایه های ابتدایی روی صفحه بخاری استفاده می شود که علاوه بر عایق بودن، مقاومت حرارتی خوبی نیز دارد.

شرکت:

بدنه بخاری برقی معمولاً فلزی است. زیرا می تواند دمای بالاتری نسبت به کیسه پلاستیکی یا لاستیکی تحمل کند. با توجه به ماهیت فلزی خانه ها و برای اطمینان از محافظت در برابر برق گرفتگی، از اقداماتی برای هماهنگ کردن گرما استفاده می شود. از آن جمله می توان به استفاده از سرامیک و چینی برای مخفی کردن پایانه های ارتباطی و استفاده از لاک برای محافظت از پوشش اشاره کرد. لاک ها معمولا از الیاف مقاوم در برابر آتش ساخته می شوند و مقاومت حرارتی آن بسیار بالاست.

به:

کلید این وسیله برقی کمی با سایر لوازم برقی متفاوت است و به همین دلیل تاثیر بسزایی در بخاری برقی و عملکرد آن دارد. کلید بخاری برقی در دو نوع ساده و لامپی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. این کلیدها معمولا ظرفیت بالایی دارند و این به دلیل مصرف زیاد بخاری است. تعداد پرتابگرها بسته به تعداد آیتم ها متفاوت است. بخاری های سه دکمه ای یا دو دکمه ای سه عنصری امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از مقاومت سری در کلید برای محدود کردن ولتاژ لامپ و کاهش جریان عبوری از آن است. مقاومت ها از نظر اندازه متفاوت هستند، اما معمولاً حدود 150 کیلوهم هستند.

کابل اتصال:

کابل اتصال همان هادی مسی است که باید بتواند جریان های زیادی را عبور دهد، سطح مقطع آن حداقل 1.5 میلی متر مربع در نظر گرفته می شود. به دلیل ارتباط نزدیک با حرارت، پوششی (الیاف آتشی یا الیاف پنبه معمولی) روی آن کشیده می شود. تا اینجا با کلیات ساخت بخاری برقی آشنا هستید و می توان گفت اگر ساخت بخاری برقی را درک کنید می توانید بخاری برقی معمولی را از سایر بخاری های برقی تشخیص دهید. فاقد کیفیت لازم هستند. در نهایت امیدواریم مبحث معرفی بخاری برقی و کارکرد آن ها برای شما مفید واقع شده باشد، در مبحث بعدی به انواع گرمایش برقی امروزه که در بازار با نام های زیادی از جمله بخاری تابشی، بخاری برقی خوانده می شود، می پردازیم. ، دمنده های حرارتی و غیره همچنین می توانید در صورت تمایل با مراجعه به قسمت فروشگاه مرکز انتخاب و محصولات گرمایشی انواع بخاری های موجود در بازار را بررسی و مقایسه کنید.
 

ایران شرف کسولیاسیا، ساکایکا مالی

بخاری گازی ایران شارک مدل شاگایگ 9000 یک محصول گرمایشی دودکشی با کیفیت بالا می باشد. این بخاری با ظرفیت گرمایش 6000 کیلو کالری در ساعت می تواند گرمای خوبی را به ارمغان بیاورد. کولر گازی ایران شاقایک مدل 9000 با طراحی گرافیکی و منحصر به فرد و تنوع رنگی، محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای ملی ایران، استانداردهای CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. این کولر گازی از دانش بین المللی بهره می برد و سیستم گرمایش را بهبود می بخشد تا 20 درصد در مصرف گاز صرفه جویی کند. از مزایای گنجانده شده در گرمایش ایران شارک مدل شگایگ 9000 می توان به سنسور حرارت اشاره کرد. به دلیل وجود دائمی این سنسور حرارتی بخاری همچنان می سوزد و این امر باعث گرم شدن بیش از حد بدنه بخاری و خاموش شدن خودکار بخاری می شود. یکی دیگر از مواردی که در این بخاری می توان به آن اشاره کرد، سیستم ODS یا Oxygen Detection System است. این سیستم بر میزان اکسیژن هوای محیط نظارت می کند زیرا بخاری با کاهش اکسیژن هوای محیط، مونوکسید کربن را از دودکش خارج نمی کند، بخاری به طور خودکار خاموش می شود و از خطرات جلوگیری می کند.

بخاری گازی ایران شرق مدل افروز

بخاری گازی ایران شرق افروز مدل 125 با طراحی زیبا توسط شرکت ایران شرق و محصولات استاندارد ملی ایران، استاندارد اروپا و ترکیه TSE تولید شده است. این اجاق گاز از انواع مدل شومینه به حساب می آید. طراحی محصول به گونه ای است که گرما تولید می کند و برای مساحت های 100 تا 120 متر مربع مناسب است. اولین چیزی که در مورد این بخاری به چشم می خورد شیشه نشکن آن است. یکی از ویژگی های اصلی این محصول سیستم کنترل سطح اکسیژن است. بخاری گازی ایران شارک افروز مدل 125 دارای ظرفیت حرارتی 8000 کیلو کالری در ساعت بوده و می تواند تا 120 متر مکعب را به سرعت گرم کند. همچنین بخاری گازی ایران شارک فروزان مدل 17000 دارای حداکثر مصرف گاز خانگی یا طبیعی 0.96 متر مکعب در ساعت و حداکثر مصرف گاز مایعی که می تواند استفاده کند 800 گرم در ساعت می باشد.
مطالعه از رفرنس: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی-ایران-شرق

  • ۰۲/۰۵/۱۷
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی