مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


هنگام خرید بخاری گازی، بسیاری از مردم در مورد سیستم دودکش می پرسند. همانطور که از نام بخاری وکیوم پیداست این محصول دودکش ندارد. بنابراین خریداران بیشتر به مسائل مربوط به اثرات بخاری های دودکش، ایمنی بخاری های دودکش، سیستم بخاری های دودکشی و حتی فرآیند تعمیر بخاری های دودکش توجه می کنند. .

اگر شما هم به فکر خرید این مدل بخاری هستید اما مطمئن نیستید که بخاری بدون دودکش برای منزل شما مناسب است یا خیر و می خواهید مکانیزم بخاری بدون دودکش را بدانید با ما همراه باشید. در این مقاله ژورنال خدماتی به مکانیسم بخاری بدون دودکش و مشکلات مربوط به آن می پردازیم.

توجه کافی به نکاتی مانند تمیز کردن بخاری گازی، عیب یابی و تشخیص علت سوت بخاری گازی، تعمیر و نگهداری به موقع و رفع علت روشن نشدن بخاری گازی و در نهایت مشخص شدن علت خاموش شدن بخاری گازی در دودکش -مدل رایگان و همچنین مدل های دیگر برای استفاده بهینه از این بخاری ضروری است.

آیا اجاق گاز بدون دودکش خطرناک است؟

بخاری های موجود در بازار به دو دسته کلی بخاری گازی دودکش دار و بخاری گازی بدون دودکش تقسیم می شوند. با شناخت هر یک از این مدل ها و نحوه عملکرد آنها می توانید بهترین مارک بخاری بدون شومینه یا شومینه ای برای فضای مورد نظر خود تهیه کنید. تشخیص و تعمیر به موقع هیترهای آبسال به نوع و عملکرد این سیستم گرمایشی توجه زیادی دارد. و مارک های دیگر تأثیر قابل توجهی دارند.

در بخاری های گازی، گاز ابتدا وارد محفظه شعله می شود. این گازها با اکسیژن محیط ترکیب می شوند و شعله ای همراه با جرقه ایجاد می کنند. این فرآیند شعله، گرما و مونوکسید کربن خطرناک تولید می کند. دودکش وظیفه حذف مونوکسید کربن از جو را بر عهده دارد.

به همین دلیل است که استخدام یک متخصص برای نصب آبگرمکن گازی بسیار مهم است. همچنین در آپارتمان ها فاصله دودکش تا هود زیاد است بنابراین می تواند راه عبور را مسدود کند. بنابراین همیشه باید از باز بودن مسیر لوله در هنگام نصب لوله بخاری و قرارگیری صحیح درپوش اطمینان حاصل کرد تا منواکسید کربن به راحتی از فضا خارج شود.
 

در برخی موارد، افرادی که در تعدادی از مشاغل خطرناک کار می کنند، سعی می کنند مدل های دودکش را به بخاری های گازی بدون دودکش تبدیل کنند. مثلاً از دودکش های خود استفاده نمی کنند یا دودکش ظرف آب را هدایت می کند. این اقدامات خطرناک باعث سوخت ناکافی و افزایش غیرمجاز گاز مونوکسید کربن در محیط می شود. با دستگاه گرمایش گازی تهویه دار آشنا می شویم سپس به روش گرمایش بدون دودکش می پردازیم.

روش بدون دودکش

انواع مدل های مختلف بخاری گازی بدون دودکش در بازار وجود دارد. از جمله بخاری پلار بدون دودکش، بخاری بدون دود آبسال، بخاری گازی بدون دودکش و .... اما آبگرمکن گازی بدون دودکش چگونه کار می کند و اجاق گاز بدون دودکش چگونه کار می کند؟

سیستم گرمایش بدون دودکش که حرارتی مشابه دیگ تولید می کند. از طرفی مشعل به دلیل ساختار مشعل به گونه ای طراحی شده است که سوخت و اکسیژن را با راندمان بالا ترکیب می کند و بدون دودکش باعث کاهش مونوکسید کربن در آتش گاز می شود.

فناوری استفاده شده در مکانیزم گرمایش بدون سر، شعله را به شیوه ای بسیار کارآمد تولید می کند. به کمک این فناوری در سیستم گرمایش بدون دودکش، اکسیژن و گاز با هم مخلوط می شوند تا در تولید شعله، اکسیژن و گاز در حداقل مصرف مصرف شود و حداکثر حرارت تولید شود.

همچنین فرآیند سوخت در مکانیزم هیتر بدون دودکش قطبی، بخاری بدون کوره آبسال و غیره می باشد. به دلیل تکمیل شدن آن، میزان کمتری دی اکسید کربن در مقایسه با مدل های دودکشی تولید می شود. مدل های ماهی به طور مستقیم دی اکسید کربن منتشر می کنند، اما قسمت کوچکی از آن در جو باقی می ماند که گاهی اوقات می تواند خطرناک باشد. اما در مکانیزم گرمایش بدون کوره، تولید دی اکسید کربن حداقل است.

ایمنی بخاری بدون دودکش

اکنون از مکانیک یک بخاری بدون دودکش قدردانی می کنید و می دانید که بخاری گازی بدون دودکش چگونه کار می کند. اما آیا بخاری بدون دودکش برای خانه خوب است و آیا می توانید از ایمنی بخاری بدون دودکش مطمئن باشید؟ در این قسمت با سیستم ایمنی بخاری گازی بدون دودکش، بخاری گازی بدون دودکش و ... آشنا می شویم.

بخاری های گازی بدون دودکش به دلیل آلیاژ موجود در ترموکوپل ها بسیار حساس هستند. به این معنی که وقتی شعله کم می شود، این قسمت فعال می شود و جریان گاز بلافاصله کاهش می یابد. سیستم ایمنی بخاری بدون دودکش ODS (Oxygen Sensing Safety Pilot) نام دارد. این سیستم کمبود اکسیژن را با حساسیت بالا در بخاری های قطبی بدون دودکش، بخاری های آبسال بدون دودکش و غیره تشخیص می دهد. بنابراین وقتی اکسیژن جو کمتر از 18 درصد باشد بخاری گازی قطبی بدون دودکش و بقیه برندها بلافاصله خاموش می شوند. این سیستم ایمنی بسیار خوبی را برای بخاری های بدون دودکش فراهم می کند.

معایب بخاری های بدون یخ

مشابه تخلفات مشاهده شده در تعمیر انواع سیستم گرمایشی به عنوان مثال در تعمیر بخاری برقی و در موارد دیگر، این مدل از بخاری نیز با مشکلات عملکردی همراه است. حال که می دانیم مکانیزم بخاری بدون دودکش چیست و بخاری بدون دودکش چگونه کار می کند، بهتر است نگاهی به معایب بخاری بدون دودکش داشته باشیم تا با اطلاعات کامل، بهترین برند بخاری بدون شومینه را خریداری کنیم.

شاید ایراد اصلی بخاری های بدون دودکش قطبی، بخاری های بدون دودکش آبسال و ... این باشد که نمی توان از آنها در فضاهای بسته استفاده کرد. گرمایش گاز بدون دودکش فقط در مناطقی که هوا جریان دارد مجاز است. مانند مغازه ها و مکان های شلوغ. با وجود معایب گرمایش بدون دودکش، نباید مزایای فراوان آن از جمله اندازه و وزن، امکان قرار گرفتن بر روی دیوار و قیمت مناسب هتل بدون دودکش را فراموش کرد.

آیا بخاری بدون دودکش برای مصارف خانگی مناسب است؟

با توجه به قسمت فوق واضح است که پاسخ به این سوال که آیا سیستم گرمایشی بدون دودکش برای خانه مناسب است یا خیر؟ حتی بهترین نوع بخاری بی مصرف را هم نباید در اتاق ها و خانه ها استفاده کرد. شرکت ملی گاز همچنین استفاده از دودکش های بدون دود و بخاری های فن در خانه ها را ممنوع کرده است. نصب دودکش در مکان های سربسته شرطی ندارد و خوابیدن با دستگاه گازسوز بدون دودکش در چنین مکانی برای زندگی افراد خطرناک است.

قیمت بخاری بدون دودکش

قیمت بخاری بدون دودکش با توجه به برند و مدل آن متفاوت است. به عنوان مثال لیست قیمت بخاری بدون دودکش آبسال با قیمت بخاری بدون دودکش پلار یکسان نیست. همچنین هزینه بخاری های بدون دودکش در مدل های بدون فن و بدون فن نیز با یکدیگر متفاوت است.
 

لینک منبع: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی-بدون-دودکش

  • ۰۲/۰۵/۰۴
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی