مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


در این مقاله با روش های طبیعی و طبی چاق شدن صورت همانند بهترین راه برای چاق شدن صورت آشنا می شوید. دانستن رژیم غذایی مناسب، انجام ورزش های صورت و استفاده از ماسک ها و روغن های طبیعی به پیشگیری از چاقی صورت کمک می کند. بیایید با هم بهترین راه های چاق کردن صورت را بررسی کنیم.

صورت چاق و گونه های برجسته چهره را جوان و شاداب نشان می دهد. روش های مختلفی برای چاق شدن صورت وجود دارد، مانند تزریق ژل، چربی و فیلر، اما می توانید از روش های طبیعی برای صورت چاق نیز استفاده کنید. یکی از بهترین روش های چاقی صورت، رژیم غذایی مناسب، ورزش و گنجاندن مکمل ها و ویتامین ها در رژیم غذایی است.

اگر می خواهید برای مقابله با چاقی صورت اقدام کنید، با متخصص پوست، مو و زیبایی یا متخصص تغذیه مشورت کنید. شما می توانید از طریق وب سایت پزشک خود با بهترین پزشکان ارتباط برقرار کنید. علاوه بر سامانه سفارش شخصی، امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان نیز وجود دارد.

روش های چاقی صورت

داشتن گونه های چاق یا به اصطلاح برجسته، ظاهری جوان و زیبا به فرد می بخشد، در حالی که گونه های گود شده نشانه پیری پوست است. چاقی صورت می تواند با روش های غیر طبیعی مانند انتقال چربی به پوست صورت یا تزریق فیلر ایجاد شود. اما در این بین روش های طبیعی زیادی برای چاقی صورت وجود دارد که مورد تایید جامعه پزشکی نیست اما بسیاری از افراد معتقدند با روش های طبیعی به نتایج خوبی رسیده اند.

گزینه های درمانی برای چاقی صورت

برخی افراد به دنبال راه های طولانی مدت برای لاغری صورت خود هستند که در این صورت انجام عمل های زیبایی برای این دسته از افراد توصیه می شود. در اینجا چند روش پزشکی برای چربی صورت آورده شده است:

تزریق چربی به صورت

تزریق فیلر

استفاده از شیر خشک

مکمل ها و ویتامین ها مصرف کنید

پروتزهای زیبایی

1. بهترین ویتامین ها برای چربی صورت

ویتامین های گروه B: ویتامین های این گروه مهم ترین و موثرترین گروه ویتامین ها برای چاقی صورت هستند. این گروه از ویتامین ها نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند. در واقع اگر این دسته از ویتامین ها در بدن کاهش یابد، متابولیسم بدن بدتر شده و کاهش وزن رخ می دهد. ویتامین B در لوبیا، شیر، تخم مرغ، موز، سیب زمینی، عدس و غلات یافت می شود.

ویتامین A: این ویتامین از شکسته شدن کلاژن پوست در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید جلوگیری می کند.

ویتامین E: به کاهش چین و چروک، کاهش وزن و در برخی موارد سرطان پوست کمک می کند، دیواره های سلولی و بافت صورت را تقویت می کند. برای چاقی صورت به مجله فرازطب مراجعه فرمایید.

ویتامین C: از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و پروتئین های پوست را حفظ می کند

2. صورت چرب و شیرخشک

از آنجایی که این فرمول با در نظر گرفتن کودکان طراحی و ساخته شده است، سرشار از مواد مغذی خاص است. شیر خشک نقش عمده ای در چرب کردن صورت دارد. اگر ظرف یک هفته تا یک ماه از شیرخشک استفاده کنید تاثیر آن را روی صورت خود خواهید دید. شیرخشک به دلیل داشتن چربی، پروتئین، مواد مغذی و کالری در مبارزه با چاقی صورت بسیار موثر است. می توانید شیر خشک را با شیر بدون چربی بنوشید. همچنین می توانید از شیرخشک ماسک های خانگی مختلفی تهیه کرده و روی صورت خود بمالید.

3. بزرگ کردن صورت با پروتز

بزرگ کردن صورت با پروتز گونه یکی از روش های جراحی بزرگ کردن صورت است. پروتزها به شکل دستمال های سیلیکونی سخت روی گونه ها و صورت قرار می گیرند. نتیجه این عمل دائمی است اما به یاد داشته باشید که ظاهر طبیعی به چهره نمی دهد.

4. تزریق چربی و فیلر به صورت

دکتر چربی را از سایر قسمت های بدن می گیرد و به صورت شما تزریق می کند. فیلر نوعی مایع است که به صورت شما تزریق می شود تا صورت شما را حجیم و روشن کند. استفاده از ژل صورت دائمی نیست و اثر آن 15 تا 18 ماه روی صورت شما باقی می ماند.

درمان خانگی چربی صورت

چندین روش طبیعی و درمان خانگی برای برجسته کردن گونه های شما وجود دارد. این روش ها شامل ورزش های خاص، استفاده از محصولات موضعی برای مرطوب کردن پوست و خوردن غذاهای سالم برای افزایش چربی سالم بدن و افزایش وزن است.

1. تمرینات صورت

تمرینات صورت که به نام یوگای صورت نیز شناخته می شود، عضلات صورت را برای داشتن ظاهری جوان تر تقویت می کند. تحقیقات نشان داده است افرادی که 30 دقیقه در روز به مدت هشت ماه یوگا انجام می دهند ظاهری محکم تر و جوان تر دارند.

برخی از حرکات یوگای صورت عبارتند از:

هنگام لبخند زدن، لب ها را جمع کنید و ماهیچه های گونه را به سمت بالا بکشید. سپس انگشتان خود را در دو طرف دهان قرار دهید و انگشت خود را برای کشیدن گونه هدایت کنید. این حرکت را به مدت 20 ثانیه انجام دهید.

با دهان بسته، داخل دهان خود را با هوا پر کنید تا تمام گونه های شما پر از هوا شود. 45 ثانیه در این حالت بمانید و به آرامی نفس بکشید.

هنگام لبخند زدن، دهان را در وضعیت 0 نگه دارید. سپس انگشتان هر دست را روی گونه ها قرار دهید و به آرامی گونه ها را بالا و پایین بکشید. این حرکت را به مدت 30 ثانیه انجام دهید.

2. آلوئه ورا بمالید.

آلوئه ورا باعث ایجاد چربی در صورت نمی شود، به کاهش چین و چروک پوست کمک می کند و ظاهری جدید به صورت شما می بخشد. طبق تحقیقات انجام شده در سال 2021 در مورد خواص دارویی آلوئه ورا، این ماده به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند و رطوبت پوست را افزایش می دهد و خطوط ریز روی پوست را کاهش می دهد. در این میان، آلوئه ورا فواید دیگری نیز برای پوست دارد، مانند آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C و ویتامین E که پوست را جوان تر و شاداب تر می کند.

سه. از ماسک سیب استفاده کنید

بسیاری از مردم بر این باورند که سیب  یکی از بهترین انتخاب ها برای کمک به طراوت پوست است زیرا سرشار از کلاژن، الاستین و آنتی اکسیدان است.سیب ماده ای است که می تواند رنگ پوست شما را سفید کند. یکی از راه‌های استفاده از سس سیب برای جوان‌تر نشان دادن گونه‌ها، استفاده از ماسک سیب است. یک سیب را روی صورت خود بمالید و بگذارید 20 دقیقه روی صورت خود بماند سپس صورت خود را با آب بشویید.

4. سیب بخورید.

این مفهوم "خوردن یک سیب در روز مطمئناً پزشک را دور نگه می دارد". آیا شنیده اید که سیب فواید زیادی برای سلامتی دارد. جایگزینی تنقلات شور و چرب با سیب نیز به سلامت و شادابی پوست کمک می کند و از خواص سیب نیز بهره می برد.

  • ۰۲/۰۹/۲۷
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی