مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

 

به طورکلی با ورود به فروشگاه لوازم خانگی دو مدل آبسردکن به مشتری معرفی میشود، یکی آبسردکن دارای شیر مستقیم و یکی هم آبسردکن دارای منبع که هر فرد بسته به نیاز خود میتواند یکی از این دو مدل را برای منزل یا محیط کار خود تهیه کند. اگر فیلتر دیگری برای تصفیه آب شهری مورد نیاز می بود با توجه به شبکه گسترده مشتریان و نمایندگان آکواجوی در سراسر ایران، آکواجوی اولین شرکتی می بود که به دستگاه های تصفیه آب خود فیلترجدیدی را اضافه می کرد. اما به جز این دستگاه، تصفیه آب های دیگری نیز موجود هستند که علاوه بر کیفیت برابر، قیمت آنها نیز مناسب تر از سی سی کا تایوانی است. سی سی کا تایوانی یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در ایران است. تمامی قطعات به کار رفته در آن تایوانی و عمر و دوام آنها بی نظیر است. آبسردکن در برندهای گوناگون دارای امکانات مختلف است.

 

آبسردکن بطریدار: حتماً در فروشگاههای متعدد این مدل را دیدهاید. دستگاه آبسردکن و تصفیه آب مانند دیگر لوازم خانگی در مدل و برندهای گوناگون تولید و به بازار عرضه میشود. حتی طراحی ظاهری آبسردکن در برندهای گوناگون با هم متفاوت است. در این مدل از فیلترهای پیشرفته CF،RO،PAC استفاده شده است:- فیلتر RO که دارای دقت ۰/۰۰۰۱ میکرومتر است که جهت حذف فلزات سنگین و لایه لایه استفاده میشود.- فیلتر PAC که جهت حذف ناخالصیها مانند گل ولای، زنگ، ماسه، مواد جامد معلق، کرمهای حلقوی، حذف کلر باقیمانده و جذب طعم و بوی نامطبوع آب است.- فیلترCF که جهت افزایش طعم بهتر آب است. فروشگاه آبگونه تجربه درخشانی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی دارا بوده و مشاوره لازم جهت خرید این دستگاه ها را به شما ارائه می نماید. زیرا اگر از فروشگاه های غیر معتبر این دستگاه را خریداری کنید ممکن است دستگاه های تقلبی خریداری کنید. شما پیش از خرید ابتدا بهتر است ویژگیهای هر مدل را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید نوشیدنیهای خود را در کمترین زمان ممکن خنک تحویل بگیرید. جوی مارکت مثل یک ویترین پر زرق و برق تخصصی است که با تولید و ارائه انواع و اقسام محصولات در حوزه تصفیه آب خود را به بهترین شکل در بین کاربران و مصرف کنندگان این صنعت ماندگار کرده است.

 

به روز ترین سیستم فیلتراسیون در دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس یا سیستم RO می­باشد که قدرت حذف املاح مضر آب آشامیدنی را تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون در خود دارد. رنج قیمت فیلتر های دستگاه آب تصفیه کن به نوع فیلتر مورد نظر و برند تولید کننده بستگی دارد. ابعاد، وزن، توان مصرفی، جنس بدنه و برند از مهمترین ویژگیهای هر آبسردکن است. فیلترهای پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب سافت واتر که وظیفه حذف مواد درشت آب مانند گل و لای و زنگ لوله ، کلر و مشتقات آن ، نیتریت و مواد سمی درون آب را دارند .این پک شامل سه عدد فیلتر می باشد که هر سه معمولاً با هم تعویض می شوند و عمر تقریبی آنها 6 ماه می باشد . همه ی دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواجوی دارای 3 سال گارانتی تعویض قطعات بی قید و شرط هستند. به این معنا که تا 3 سال هر قطعه ای دچار نقص و ایراد گردد، بصورت رایگان تعویض می گردد. به یاد داشته باشید هزینه ای که بابت خریدو هزینه های مربوط به نگهداری آن ( شامل سرویس های دوره ای، تعویض به موقع فیلترها و ….

 

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان. قیمت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب از بهترین برندهای جدید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی، تایوانی، ایزی ول و خرید آب شیرین کن از فروشگاه گوارنوش. یک موضوع بسیار مهم دیگر که متأسفانه معضلات زیادی را به وجود آورده، خرید دستگاه تصفیه آب از یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است. فلوراید ماده ای بدون رنگ و بو است که در صورت مصرف مداوم میتواند بسیار خطرآفرین باشد و موجب سرطان در بدن افراد شود. همانطور که میدانید نوشیدن 8 لیوان آب در طول روز میتواند از بروز بسیاری از بیماریها جلوگیری نماید، بنابراین سهولت در این امر ممکن است آسیبهای جدی به سلامت بدن شما وارد نماید. نوشیدن آب سالم یکی از ضروریترین موارد برای سلامت بدن انسان است. این دستگاه با قابلیت سرد کرد و تصفیه آب امکان نوشیدن آب سرد در روزهای گرم سال را برای افراد منزل فراهم میآورد.

 

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

 

  • ۰۱/۱۲/۰۲
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی