مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


تعمیر یخچال سامسونگ زمانی که یخ را قبل از آب شدن می خورید در صورت خراب شدن این دستگاه اولویت شما خواهد بود. یخچال های سامسونگ یکی از بهترین یخچال های دنیا هستند. با این حال، گاهی اوقات آنها نیز از مشکلات رایجی رنج می برند که باید با تعمیر یخچال سامسونگ آنها را حل کنید.

مشکلات رایج این واحدها (از کنار هم تا مشترک) عبارتند از سرد نشدن، نشت آب، لرزش یا لرزش، کار نکردن یخ سازها و یخ زدگی فریزر. در صورت مهیا بودن شرایط می توانید خودتان یخچال سامسونگ را تعمیر کنید. از طرف دیگر، می‌توانید برای رفع مشکل، یک دست‌کار ماهر استخدام کنید.

در این راهنما، مشکلات رایج این دستگاه‌ها را بررسی می‌کنیم تا بتوانید دلیل بروز آنها را بهتر درک کنید. همچنین نحوه تعمیر یخچال سامسونگ برای هر گونه مشکل را به شما خواهیم گفت.

تعمیر کولر گازی سامسونگ; قبل از باز کردن بررسی کنید.

اگر ترکیب یخچال فریزر به درستی کار نمی کند، ارائه دهندگان خدمات (و حتی خود سامسونگ) توصیه می کنند که ابتدا منبع تغذیه دستگاه را بررسی کنید.

اگر مشکل از برق نیست و مشکل همچنان ادامه دارد، قبل از اینکه سعی کنید یخچال سامسونگ خود را تعمیر کنید، نکات زیر به شما کمک می کند یا خیر.

مکان یخچال را بررسی کنید

یخچال شما باید حداقل 10 سانتی متر از دیوار پشتی و کناره ها و حداقل 5 سانتی متر از سقف فاصله داشته باشد (فاصله های ایده آل 15 سانتی متر، 30 سانتی متر و 30 سانتی متر است). در این حالت ممکن است دستگاه گرمای خود را آزاد کند.

اگر چیزی مسدود شود، ممکن است دستگاه دچار مشکل شود و ممکن است احساس کنید که یخچال یا فریزر سامسونگ شما نیاز به تعمیر دارد.

مرکز دستگاه را بررسی کنید

درب یخچال را حدود 30-40 سانتی متر باز کنید و بگذارید برود. درب باید به طور خودکار بسته شود. اگر این اتفاق نیفتاد، نباید به فکر تعمیر یخچال سامسونگ باشید. در عوض، پیچ های تنظیم روی پایه های جلویی یخچال را بررسی کنید. برای تعمیر یخچال در آمل کلیک کنید.

همچنین از تراز بودن خود کولر اطمینان حاصل کنید. اگر دستگاه از تراز خارج شود، می تواند باعث مشکلات عملکرد شود.

مطمئن شوید که پشت یخچال نایک تمیز است

برای کاهش نیاز به تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ (و سایر مدل ها)، توصیه می شود سالی یک یا دو بار پشت یخچال را تمیز کنید. هدف از این کار این است که کمپرسور و محیط را عاری از گرد و غبار نگه داریم تا تبادل حرارتی صورت نگیرد.

نشستن کثیفی در پشت دستگاه می تواند منجر به مشکلاتی در یخچال/فریزر مانند قالب یا رطوبت و صدا شود.

دریچه ها را بررسی کنید

گاهی اوقات نیازی به تعمیر یا سرویس یخچال سامسونگ ندارید، فقط محصولی است که سوراخ های هواکش را مسدود می کند.

سوراخ های تهویه سیستم No-Frost در داخل یخچال و فریزر هرگز نباید بسته شود. جلوی آنها چیزی نگذارید تا رطوبت زیر جعبه های برگ ظاهر نشود و دیواره پشتی یخ نزند.

به صفحه نمایش یخچال نگاه کنید

اگر یخچال سرد نمی شود، اما یخ زدن مشکلی ندارد، باید بررسی کنید که آیا دستگاه روی حالت تعطیلات تنظیم شده است یا خیر. البته اگر یخچال شما چنین تنظیماتی داشته باشد.

در این صورت نیازی به تعمیر یخچال سامسونگ نیست. با خاموش کردن حالت تعطیلات در مرورگر، دفترچه راهنما را بررسی کنید.

ترموستات را چک کنید

علاوه بر مشکل نداشتن توان کافی برای ورود به داخل و بسته نشدن سوراخ های گردش هوا، ترموستات یخچال نیز باید بررسی شود. آیا به طور تصادفی دما خیلی بالا رفته است؟ اگر تنظیمات ترموستات درست باشد، می توانید عیب یابی را شروع کنید.

تعمیر یخچال سامسونگ; خطای رایج

آیا مشکل پیشنهاد در قسمت قبل حل نشد؟ بنابراین به نظر می رسد برای تعمیر یخچال سامسونگ باید آستین ها را بالا بزنید! در زیر خطاهای رایج این دستگاه ها و نحوه رفع آن ها را توضیح می دهیم.

تعمیر یخچال سامسونگ; اگر خنک نمی ماند

وقتی متوجه شدید که دستگاه شما آنطور که باید خنک نمی شود، قفل درب یخچال اولین چیزی است که باید بررسی کنید.

درزگیر طوری طراحی شده است که شکاف بین در و داخل یخچال را محکم ببندد. بنابراین، هوای سرد حفظ می شود. چون نه سرد می شود و نه گرم. بسته به عمر مفید دستگاه و زمان استفاده، درزگیر به روش های مختلفی آسیب می بیند.

به عنوان مثال، اگر یخچال شما نو است، احتمالاً چیزی در آن وجود دارد. چنین مهری نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد; و به هوای سرد اجازه خروج می دهد. اگر یخچال شما قدیمی است، احتمالاً درزگیر درب آسیب دیده، پاره شده یا فرسوده شده است.

تعمیر یخچال سامسونگ به این روش

برای تعمیر کناره یخچال سامسونگ در این حالت ابتدا باید تمام طول آب بند را بررسی کنید. با انجام این کار، تمام مواد خارجی را از بین ببرید و تمام آلودگی ها را از بین ببرید. اگر متوجه شدید که واشر فرسوده شده است، باید آن را با یک واشر جدید تعویض کنید.

از دیگر روش های تعمیر یخچال سامسونگ، این روش بسیار ساده است و می توانید خودتان آن را انجام دهید. فقط پس از تعمیر یا تعویض واشر، حداقل 24 ساعت به یخچال فرصت دهید تا به دمایی که تنظیم کرده اید برسد.

نکته مهم در مورد یخچال و فریزر: همانطور که تکنسین های تعمیر یخچال سامسونگ به شما خواهند گفت، همه یخچال ها به زمان زیادی نیاز دارند تا تا دمایی که شما تنظیم کرده اید خنک شوند. بنابراین، هنگام نصب یک یخچال جدید یا شروع به باز کردن یخچالی که برای مدت طولانی در بسته بوده است، باید حداقل 24 ساعت اجازه داد تا به اندازه کافی خنک شود. و فکر نکنید که نیازی به تعمیر یخچال سامسونگ ندارید!

تعمیر یخچال سامسونگ; اگر سرما نخوردی

گاهی اوقات یخچال به آرامی خنک می شود، اما سرما از بین می رود زیرا آب بندی آن شکسته است. اما گاهی اوقات مشکل این است که یخچال اصلا به درستی خنک نمی شود!

این مشکل می تواند ناشی از کثیف بودن کویل کندانسور، معیوب بودن کمپرسور، خرابی موتور اواپراتور یا رادیاتور معیوب باشد.

در این صورت سامسونگ تعمیر یخچال را انجام می دهد

روش تعمیر یخچال سامسونگ را در هر یک از شرایط زیر بررسی کرده ایم:

آلودگی کویل های کندانسور

تمیز کردن این کویل ها باعث افزایش راندمان یخچال، صرفه جویی در مصرف انرژی و بهبود گردش هوا در داخل یخچال و جلوگیری از بو و کپک زدن می شود. این موضوع در مورد سرویس یخچال سامسونگ نیز مهم است و توصیه می شود حداقل سالی یک بار کویل های کندانسور را تمیز کنید.

کمپرسور معیوب

اگر یخچال سامسونگ شما خنک نمی شود، ممکن است لازم باشد کمپرسور آن را بررسی کنید. اگر کمپرسور خوب به نظر می رسد اما یخچال و فریزر خنک نمی شوند، ممکن است برای تعمیر یخچال سامسونگ در محل به کمپرسور جدید نیاز داشته باشید.

مشکل کمپرسورهای قدیمی این است که بی صدا خراب می شوند. بنابراین اگر زمان تعویض کمپرسور فرا رسیده است، بیشتر مراقب باشید.

کندانسور موتور کار نمی کند

وقتی موتور فن کندانسور کار نمی کند، یخچال خوب خنک نمی شود. برای اینکه ببینید آیا موتور فن خراب است، ابتدا مطمئن شوید که هیچ چیز آن را مسدود نکرده است. سپس سعی کنید پره های فن را با دست بچرخانید. اگر پره ها به راحتی نمی چرخند، برای تعمیر یخچال سامسونگ باید موتور فن کندانسور را تعویض کنید.

اما اگر تیغه ها آزادانه می چرخند، موتور را از نظر تداوم بررسی کنید. در صورت وجود مشکل باید تعویض شود.

موتور فن اواپراتور کار نمی کند

در یخچال، فن اواپراتور از کویل های خنک کننده عبور کرده و وارد فریزر می شود. اگر هوا خارج نمی شود، از یک مشعل استفاده کنید تا مطمئن شوید که تیغه ها آزادانه می چرخند و چیزی به آنها نمی چسبد.

گسل Startrelais

رله استارت خراب می تواند باعث خرابی یخچال شود. اگر رله استارت از کار بیفتد از کارکرد صحیح کمپرسور و خنک شدن رادیاتور جلوگیری می کند. برای تشخیص مشکل، پانل پایین رادیاتور را بردارید تا به رله دسترسی پیدا کنید.

تداوم بین دو کنتاکت رله را با یک مولتی متر بررسی کنید. در صورت عدم اتصال سریعا رله را برای تعمیر فریزر سامسونگ تعویض کنید.

  • ۰۳/۰۶/۰۱
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی