مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


مشاوره رایگان برای یافتن محل زندگی در قبرس شمالی

اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید، می توانید برای مشاوره رایگان با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید. بهترین گزینه برای یافتن خانه در قبرس بسته به اهداف و شرایط شماست.

اطلاعات مهم قبل از سفر به قبرس شمالی

قبل از اینکه در مورد روش های مختلف مهاجرت به قبرس شمالی با شما صحبت کنیم، بهتر است قبل از اقامت در قبرس شمالی، اطلاعات کافی در مورد نکات ضروری داشته باشید تا از شر کشور محل تولد و محل زندگی خود خلاص شوید. قطعا کار بسیار سختی است، شما حتما در ایران دوستان دارید، شغل و منبع درآمد دارید، اما باید زندگی را در کشور دیگری شروع کنید، اما قطعا تصمیم خود را گرفته اید و با آگاهی کامل از این سختی ها. ، شما مهاجرت به قبرس شمالی را انتخاب کرده اید، اول از همه باید این انتخاب را به شما تبریک بگوییم، اما قبل از آن چند سوال بزرگ از خود بپرسید.

هدف شما از مهاجرت به قبرس شمالی چیست؟

برای اینکه گذار موفقی داشته باشیم باید از منظر بازتر به موضوع نگاه کنیم، خطرات و مشکلات این رویکرد را بسنجیم، هدف چیست؟ بدون شک هرکسی قصد خود را برای جابجایی دارد، اگر قصد شما سرمایه گذاری است، انتخاب درستی کرده اید، زیرا تجربه نشان داده است که قیمت مسکن در این کشور هر روز در حال افزایش است. جالب است بدانید که 2022 نفر در قبرس خانه خریدند در سال 2023 قیمت ملک آنها بین 50 تا 95 درصد افزایش یافت و این افزایش قیمت بر حسب کیلو بوده است و اگر بخواهیم ریالی حساب کنیم سالی 4 بار بله این کاملا درسته..

مهاجران در قبرس

اما مثال دیگری بزنیم، اگر هدف شما تحصیل است، در ابتدا باید یک نکته را به شما بگویم، بسیاری از رشته ها در دانشگاه های قبرس شمالی مورد تایید ایران نیستند، اما مورد تایید بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند، بنابراین اگر بعدا شما به فکر بازگشت به ایران پس از تحصیل هستید، ممکن است هرگز مهاجرت نکنید، اما اگر به فکر کار در قبرس و سایر کشورها هستید، انتخاب خوبی کرده اید.

اگر هدف شغلی دارید، ابتدا بدانید که آیا شغلی برای تخصص شما وجود دارد یا خیر، سپس اطلاعاتی در مورد صنعت نفت و گاز و کارگاه های تولیدی در قبرس شمالی وجود ندارد، اما برعکس، صنایع ساخت و ساز و گردشگری بسیار محبوب هستند. . آنجا. بنابراین قبل از مهاجرت کاری به قبرس با آژانس کاریابی در مورد شغل مورد نظر و حقوق آن مشورت کنید، ضمن اینکه همکاران ما در گلوبال لند آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند.

اما اگر بازنشسته هستید و هدف شما زندگی آرام در دوران بازنشستگی است، باید بگوییم که قبرس شمالی بسیار مناسب است و این جزیره می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که می خواهند به استراحت و تفریح ​​بپردازند. مهم است، اما برای افزایش دانش خود در این زمینه، توصیه می کنم مقاله مزایا و معایب مهاجرت به قبرس شمالی را مطالعه کنید.

به چه بودجه ای فکر می کنید؟

بودجه یکی از مهمترین مسائل هنگام یافتن محل اقامت در قبرس شمالی است. خوشبختانه در قبرس گزینه هایی وجود دارد که متناسب با همه بودجه ها باشد، اما باز هم هدف شما مهم است، اگر هدف شما سرمایه گذاری برای افزایش قیمت املاک و مستغلات است، به بودجه ای کمتر از 120000 پوند نیاز دارید، اما اگر علاقه شما به سرمایه گذاری; و افزایش قیمت در آینده مهم نیست، شما می توانید خانه ای با قیمت 40 هزار پوند بخرید اما این بودجه فقط برای قیمت خانه شما است و باید هزینه زندگی در قبرس را در نظر بگیرید، ممکن است خیر. توانایی یافتن شغل مناسب برای سال شما باید فکر کنید که در مدت یک سال از بودجه ذخیره شده استفاده خواهید کرد.

مهاجرت به قبرس

این در مورد تحصیلات مهاجران نیز صدق می کند، تحصیلات دانشگاهی یک چیز است اما هزینه های زندگی دانشجویی چیز دیگری است و بودجه شما باید هر دو را پوشش دهد. برای کار در قبرس و مقامات به آنها اجازه می دهند چند ساعت در هفته کار کنند.

زبان و مهاجرت در قبرس شمالی

در مورد زبان در قبرس شمالی باید بگویم که اصلا نگران نباشید، خوشبختانه زبان قبرس شمالی البته مشکل خاصی ندارد، به جز مهاجرت کاری که بهتر است به زبان انگلیسی و ترکی تسلط داشته باشید. برای یافتن شغل مناسب، اما برای سایر راه های مهاجرت، قبرس شمالی مشکل خاصی ندارد، اگر برای تحصیل به این کشور آمده اید، باید بگوییم که دانشگاه های این کشور نیازی به مدرک زبان ندارند. آزمون زبان و اگر نتیجه لازم را نگرفتید باید یک ترم زبان انگلیسی بدهید و بخوانید و سپس شروع به مطالعه کنید.

زبان رسمی قبرس شمالی ترکی است، اما اکثر مردم به زبان انگلیسی مسلط هستند. اگر زبان انگلیسی را در سطح پایه بلد باشید، می توانید کار خود را انجام دهید، خوشبختانه در قبرس شمالی افراد ایرانی زیادی وجود دارند. خیلی جاها میتونید کارتون رو به زبان فارسی راه اندازی کنید، حتی به زبان، حتی اگر مشکلی داشته باشید، در فاصله 5 متری یک ایرانی پیدا می کنید که در کار شما کمک کند. به همین دلیل است که ایرانیان در بین خود احساس انزوا نمی کنند. این جزیره
 

شرایط اخذ مسکن را بدانید.

زندگی در قبرس شمالی پیچیده نیست، اما هر کشوری قوانین خاص خود را دارد و قوانین قبرس شمالی حتی برای مهاجرت هم سخت نیست، اما خوب است بدانید. در زیر مدارک مورد نیاز برای مهاجرت های مختلف را بیان کرده ایم. قبرس و مدارک مورد نیاز است، بنابراین باید با توجه به نوع مهاجرت از داشتن مدارک لازم اطمینان حاصل کنید. در اینجا، به عبارت دیگر، شما باید فاقد سابقه کیفری بد، سپرده بانکی از 15 تا 25000 پوند و گواهی سلامت باشید. (آزمایش خون مهمترین چیزی است که باید در مورد ایدز و هپاتیت بدانید.

مهاجرت به قبرس شمالی

فرهنگ و مهاجرت به قبرس شمالی

بله، این سوال نیز بسیار مهم است، بسیاری از مردم در حال حاضر میلیون ها دلار دارند، اما پس از چندین روز اقامت در چندین کشور اروپایی و حتی آمریکا، از تمدید اقامت خود و جابجایی کشورها خودداری می کنند. اما قبرس شمالی فرهنگی مشابه و نزدیک به ایران دارد، خوشبختانه شما در این کشور احساس مهاجرت نمی کنید و بعد از چند روز احساس می کنید در کشور خود هستید، این از تجربه افرادی که زندگی کرده اند مشهود است. در قبرس می تواند درک کند.

قبرس سکوی پرتاب است

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مهاجرت به قبرس شمالی مانند دروازه ای به اروپا است، این کشور یکی از ارزان ترین گزینه ها برای شروع زندگی است.

فرآیند اقامت در قبرس شمالی نسبت به ترکیه و سایر کشورهای اروپایی آسان تر است. برای مهاجرت به قبرس شمالی نیازی به ویزا ندارید و در بدو ورود به قبرس برای شما ویزای فرودگاهی صادر می شود. ما همچنین در مورد آنچه که ممکن است به زودی برای این کشور اتفاق بیفتد صحبت کردیم.

مهاجرت به قبرس

اکنون با دانستن این موارد می خواهیم با شما در مورد روش های مهاجرت به قبرس شمالی صحبت کنیم و در صورت نیاز به مشاوره در قسمت پشتیبانی با ما تماس بگیرید.

مسیرهای مهاجرت و اسکان در قبرس شمالی

قبرس شمالی یکی از کشورهایی است که مهاجرت در آن بسیار آسان و سریع است و شما می توانید از طریق ویزای کاری یا تحصیلی، ازدواج، خرید ملک در قبرس شمالی و همچنین سرمایه گذاری به این کشور مدیترانه ای مهاجرت کنید. بنابراین برای شما خاص است که افراد بالای 60 سال نیازی به درخواست اجازه اقامت ندارند و می توانند پس از ورود در قبرس اقامت کنند.

شما می توانید با اقامت 6 ساله در قبرس شمالی یورومای اقامت دائم دریافت کنید، ویزای 6 ساله شما می تواند هر نوع ویزا باشد و فرقی نمی کند که چه نوع ویزا هستید.

مهاجرت با خرید زمین در قبرس شمالی از طریق تحصیل

دانشگاه های قبرس شمالی سالانه پذیرای هزاران دانشجو از سراسر جهان هستند و البته دانشگاه های این کشور نیز مقرون به صرفه هستند. همچنین شایان ذکر است که مدرک زبان و هاستل های خوب لازم نیست.

یکی دیگر از دلایل مهاجرت افراد به قبرس و انتخاب تحصیل در این کشور این است که می توانید در قبرس شمالی بورسیه تحصیلی بگیرید و تقریبا رایگان در این کشور تحصیل کنید.

برای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل ابتدا باید از دانشگاهی در آن کشور پذیرش بگیرید و پس از اخذ پذیرش به سفارت ایران در قبرس شمالی یا هر کشور دیگری که در آن زندگی می کنید مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. اگر به ویزای تحصیلی نیاز دارید، به قبرس شمالی سفر خواهید کرد و پس از 90 روز اقامت در آن کشور باید برای اجازه اقامت اقدام کنید.
 

  • ۰۲/۰۵/۱۶
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی