مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

 


انحنای زیاد کمر را افسردگی کمر می گویند که اغلب به دلایل فرهنگی و ژنتیکی ایجاد می شود، اما گاهی اوقات دلایل دیگری مانند وضعیت نامناسب و زایمان نیز می تواند باعث این مشکل شود. فرورفتگی کمر در درازمدت باعث فشار بر ستون فقرات و در نهایت ضعیف شدن شانه ها و قفسه سینه شده و با درد همراه است. اگر این عارضه به موقع درمان نشود، باعث ضعف عضلات پشت و آسیب به زانو و گردن می شود. استفاده از بانداژ درمانی یکی از بهترین راه ها برای درمان کمردرد است، به خصوص اگر این وضعیت در مراحل اولیه باشد و از جلو پیشرفت نکرده باشد.

نحوه استفاده از کمربند طبی

استفاده از تمامی مدل های کمربند طبی بسیار آسان است و پیچیدگی خاصی ندارند. برای این منظور لازم است قسمت پشتی کمربند سلامتی را روی کمر قرار داده و دو قسمت آن را از پهلوها به سمت شکم آورده و به هم وصل کنید. البته، برخی از مدل‌های کمربند مانند کمربند Hump Belts و Cybertech کمی پیچیده‌تر هستند، اما در مقایسه با کمربندهای معمولی فقط یک یا دو مرحله اضافی دارند.

مزایای استفاده از کمربند طبی

کمربندهای طبی مختلف کاربردهای متفاوتی دارند و هر کدام برای هدف خاصی استفاده می شود. یکی از مهمترین وظایف کمربندهای طبی، پشتیبانی برای محافظت از عضلات پشت در کنار درد کمر و ستون فقرات است.

کمربندهای سفت دارای ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی پس از جراحی و درمان ناهنجاری‌های کمر و ستون فقرات هستند. به طور کلی، تمام مشکلات کمر با انواع کمربند طبی قابل درمان است و تنها پیشرفت شدید آن نیاز به جراحی دارد.

معایب استفاده از کمربند طبی

کمربندهای طبی سفت و سخت می توانند به دلیل محدودیت های حرکتی که ایجاد می کنند، پس از استفاده طولانی مدت باعث ضعف عضلانی و مشکلات حرکتی شوند. اما معمولاً از کمربندهای طبی نرم برای ایجاد تکیه گاه ضعیف استفاده می شود و مشکل خاصی برای افراد ایجاد نمی کند.

چه کسانی باید کمربند ایمنی ببندند؟

تمامی افرادی که به هر دلیلی دچار دردهای عضلانی یا غیر عضلانی در ستون فقرات و کمر هستند می توانند با استفاده از انواع کمربند طبی از میزان درد و فشار در ناحیه مورد نظر بکاهند. استفاده از کمربندهای طبی، علاوه بر تسکین درد طولانی مدت، می تواند مشکلات کمر را بهبود بخشد و معمولاً به عنوان یک شکل مهم درمان استفاده می شود. کمربندهای طبی سخت در درمان انواع مشکلات رایج کمر به دلیل محدودیت حرکتی موثرتر هستند. برای انتخاب نوع کمربند طبی و مدت استفاده از آن حتما از پزشک یا متخصص ارتوپدی کمک بگیرید. برای انچام فیزیوتراپی با ما تماس بگیرید.
 

  • ۰۳/۰۲/۲۰
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی