مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


با افزایش دزدان و افزایش روند دزدی، صاحبان خودرو به دنبال راه هایی برای حفظ ایمنی و امنیت خودروهای خود هستند. دزدگیرهای ضد سرقت زیادی در بازار به فروش می رسد و شما می توانید با توجه به نیاز و قیمت خود دزدگیر ضد سرقت مناسب خودروی خود را خریداری کنید. در عین حال، دزدگیرهای سیم کارتی یکی از پیشرفته ترین و جدیدترین دزدگیرهای موجود در بازار هستند که نسبت به سایر دزدگیرها از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

دزدگیرهای سیم کارتی با قابلیت های خود تا حدی از ایمنی خودرو محافظت می کنند. در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که دزدگیر سیم کارت چیست و عملکرد آن چیست. اگر قصد خرید این دزدگیر را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه عملکرد دزدگیر سیم کارتی، ایمن ترین دزدگیر خودرو

همانطور که از نام این دزدگیر مشخص است، دزدگیر سیم کارت با استفاده از سیم کارت و اتصال به اینترنت کار می کند. این دزدگیر می تواند در هر نقطه از ایران که آنتن دهی سیم کارت فعال است، اطلاعات خودرو را از طریق اینترنت به نرم افزار نصب شده روی تلفن همراه شما ارسال کند.

دزدگیر سیم کارتی قادر است حتی در فواصل بسیار دور با ریموت کنترل خودرو از ایمنی خودرو محافظت کند، کافی است در محل قرارگیری خودرو آنتن دهی خوبی داشته باشید. به عنوان یک دوربین بی سیم که بهترین امنیت برای مکان های مختلف است. دزدگیر سیم کارتی نیز بهترین دزدگیر برای حفظ ایمنی انواع خودروها می باشد.

استفاده از دزدگیر سیم کارتی مناسب برای انواع خودروهای داخلی و خارجی

دزدگیر سیم کارتی خودرو برای حفظ ایمنی کلیه خودروهای داخلی و خارجی استفاده می شود. این هشدارها در اسرع وقت اطلاعاتی را برای مالک خودرو ارسال می کند و او را از وضعیت خودرو مطلع می کند. علاوه بر هشدار سیم کارت، استفاده از دوربین سیم کارت را توصیه می کنیم. دوربین های سیم کارتی خودرو می توانند تصاویر زنده یا ضبط شده را ارسال کنند و برای افراد فاقد جای پارک گزینه بسیار کاربردی و مناسبی هستند.

ویژگی های دزدگیر سیم کارتی، دزدگیر اینترنتی ماشین

توکن های سیم کارت مزایای زیادی دارند. با خرید این دزدگیر، مالک می تواند به راحتی خودرو را پس از سرقت آن ردیابی کند. از مهمترین مزایای نشانگرهای سیم کارت می توان به موارد زیر اشاره کرد: شرکت مرکزی آژیر

اطلاع رسانی فوری از تغییرات وضعیت خودرو از طریق نرم افزار یا پیامک

لطفا پس از خرید سیم دزدگیر سریعا نرم افزار مربوطه را نصب کنید تا در کمترین زمان ممکن اطلاعات خودرو به نرم افزار ارسال شود. علاوه بر نرم افزار، اطلاعات خودرو نیز از طریق پیامک برای مالک ارسال می شود. وقتی سیم کارت زنگ می‌خرید، یک دوربین مخفی برای ماشین خود می‌خرید. اطلاعات مربوط به باز و بسته شدن درها، پنجره ها، قفل درها، خاموش کردن خودرو هر دقیقه از طریق پیامک یا نرم افزار ارسال می شود.

دزدگیر ماشین و ردیاب سیم کارت، کنترل ماشین خود را به دست بگیرید

شاید با شنیدن عبارت دزدگیر سیم کارت چیست، فکر نکنید که این دزدگیر علاوه بر امکانات فراوان، تنها ردیاب خودرو شما باشد. با استفاده از دزدگیر سیم کارت نه تنها می توانید از محل دقیق خودرو مطلع شوید، بلکه می توانید خودرو را از راه دور کنترل کنید. صاحبان خودرو می توانند با استفاده از کدهای ویژه در هر فاصله ای باز یا بسته شوند. زنگ سیم کارت به شما امکان می دهد موتور خودرو را خاموش و روشن کنید. اگر در پارکینگ خود از دزدگیر استفاده نمی کنید، توصیه می کنیم با خرید دزدگیر سیم کارتی، خودروی خود را ایمن کنید.

ردیابی وسیله نقلیه از راه دور، ویژگی هشدار عالی سیم کارت

شاید یکی از مهم ترین مزایا و ویژگی های سیستم دزدگیر سیم کارتی، مانیتورینگ خودرو از راه دور باشد. با کمک اینترنت می توانید در هر زمان مکان دقیق خودرو را روی نقشه مشاهده کنید. فرقی نمی کند فاصله تا ماشین 10 متر باشد یا 100 کیلومتر. تمامی مشخصات دقیق خودرو از طریق نرم افزار ارسال خواهد شد.

دزدگیر سیم کارتی نصب شده برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی

دزدگیر سیم کارتی قابل نصب بر روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی بوده و به راحتی می تواند مشخصات انواع خودروها را پردازش کرده و به مالک ارسال کند. این دزدگیر به عنوان دزدگیر سمند، پراید، بنز و بی ام و استفاده می شود و از تمامی ایمنی خودرو در یک سطح محافظت می کند. با توجه به قیمت فعلی خودرو پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر این دزدگیر را خریداری کنید تا از ضرر مالی جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

  • ۰۳/۰۷/۰۱
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی