مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


ریزش بیش از حد مو همیشه یکی از مشکلات اصلی خانم ها و آقایان بوده است به همین دلیل رهایی کامل از آن برای همه لذت بخش است.

این با اعتماد به نفس ما ارتباط مستقیم دارد، ما همیشه از روش هایی مانند کرم موبر ژیلت، استفاده و لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنیم.  در این مقاله با برترین پزشک همراه باشید.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

اما در بین تمامی این روش ها، تنها راه دائمی برای از بین بردن موهای زائد، لیزر است که برای همیشه نیاز به مراجعه به سالن های موهای زائد را از بین می برد.

دستگاه های اپیلید و ژیلت را از بین می برد و از شر آکنه های زیر پوست خلاص می شوید و همچنین کیفیت رنگ پوست را بهبود می بخشید به همین دلایل لیزر درمانی به یکی از محبوب ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد تبدیل شده است.

آیا تا به حال فکر کرده اید که لیزر تیتانیوم سوپرانو آلما چگونه کار می کند؟

از قبل می دانستیم که بهترین روش توصیه شده برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن  در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران به خصوص برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند، روش لیزر است.

در این مقاله در مورد عملکرد و عملکرد دستگاه لیزر صحبت خواهیم کرد.

دستگاه لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

همانطور که می دانید انواع مختلفی از دستگاه های لیزر موهای زائد وجود دارد که قیمت آنها بسته به کیفیت آنها متفاوت است. اما نحوه کار همه آنها تقریباً از یک روش پیروی می کند.

نحوه کار این دستگاه به این صورت است که طول موج های متمرکز و بسیار کوتاه نور را به صورت پالس برای مدت زمان مشخصی به هدف یا موهای مورد نظر می فرستند اما بسیار مراقب هستند که با این نور به چیزی برخورد نکنند. یکی قسمت دیگری از بدن را آسیب نرساند یا نسوزد.

بسیار مهم است که بدانید هدف اصلی در واقع آسیب رساندن به تیره ترین نقاط ریشه مو، ملانین است که در فولیکول مو قرار دارد.

به این ترتیب لکه های تاریک نور را جذب کرده و آنها را از بین می برند که در واقع کار اصلی پرتو لیزر است زیرا ماده تاریک آن را جذب می کند.

حالا وقتی به شما می گوییم چرا لیزر روی افرادی که موهای تیره و پوست روشن دارند بهتر عمل می کند، درک این نکته برای شما آسان تر است.

دلیل آن این است که هر چه موها تیره تر باشند، اشعه ها را بهتر جذب می کنند، بهتر عمل می کنند و نتیجه بهتری می گیرید، اما اگر پوست تیره ای داشته باشید، اشعه به پوست شما جذب می شود و شما را می سوزاند. بدن تو. سطح

یعنی دستگاه لیزر موهای زائد با حرارتی که به فولیکول می‌فرستد به فولیکول‌های مو آسیب می‌زند و در عرض چند جلسه باعث از بین رفتن کامل آن‌ها می‌شود، چندین جلسه طول می‌کشد تا دوره لیزر کامل شود و موها ریزش کنند. چرخه رشد و استراحت بدن، جنسیت و نوع پوست، ضخامت و رنگ مو.

در طول چرخه رشد و استراحت، برخی از موهای بدن در مرحله رشد و برخی دیگر در مرحله استراحت هستند، بنابراین در هر جلسه فقط موهایی که در مرحله رشد هستند لیزر می شوند.

چند نکته که قبل و بعد از لیزر باید رعایت کنید توجه داشته باشید که قبل از رفتن به جلسه لیزر حتما باید اصلاح کنید و ارتفاع موها کمتر از یک سانتی متر باشد.

در پایان جلسه لیزر، کیسه یخ و کرم روی را فراموش نکنید.

اگر موهایتان به اندازه کافی ضخیم نیست، چند بار قبل از لیزر موهایتان را با تیغ بتراشید تا به ضخامت دلخواه برسید.

از تابش نور خورشید و اشعه مستقیم نور بر روی ناحیه پوست تحت درمان با لیزر دوری کنید، زیرا پس از لیزر درمانی پوست شما آسیب دیده و تحریک می شود، نور خورشید آسیب زیادی به پوست شما وارد می کند.

به مدت 48 ساعت از هرگونه فعالیتی که پوست شما را عرق کرده و گرم می کند خودداری کنید.

عطرها و چیزهایی که حاوی الکل هستند در تماس با پوست شما تحریک کننده و مضر هستند، بنابراین تا دو روز از مصرف آنها خودداری کنید.

از ژل آلوئه ورا یا ژل لیزر برای مرطوب کردن بدن خود استفاده کنید و قبل و بعد از درمان مقدار زیادی آب بنوشید.

بنابراین می توان فهمید که افرادی با پوست روشن تر و موهای تیره تر بهترین نتایج را از لیزر می گیرند. این مهم ترین نکته هنگام استفاده از دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد در سراسر بدن است.

اکنون می دانید دستگاه لیزر موهای زائد چگونه کار می کند.

  • ۰۲/۰۹/۰۶
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی