مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

 


در بیشتر موارد، اولین خط درمان اختلال نعوظ، تجویز و تجویز داروهای اختلال نعوظ است. استفاده از این گونه داروها بیشتر برای مردانی است که اختلال نعوظ دارند و نمی خواهند مرحله خود را داشته باشند. کار می کند و عوارض جانبی کمی دارد.

داروهای ضد نعوظ فروشگاه زوجیم مانند سیلدنافیل (ویاگرا)، واردنافیل (لویترا، استاکسین)، تادالافیل (سیالیس) و آوانافیل (استندرا) از جمله داروهای خوراکی مورد استفاده برای درمان اختلال نعوظ هستند.

این داروها اثرات اکسید نیتریک را در بدن کاهش می دهند. اکسید نیتریک یک ماده طبیعی است که در بدن انسان تولید می شود و منجر به ضعف آلت تناسلی می شود. با مصرف این داروها جریان خون افزایش می یابد و در هنگام تحریک جنسی نعوظ رخ می دهد.

بهترین و قوی ترین داروی اختلال نعوظ در درمان اختلال نعوظ

اگرچه گفته می شود که اثرات همه قرص های تقویت کننده مردانه مشابه است، ترکیب شیمیایی هر داروی خوراکی با دیگری متفاوت است. تفاوت های کوچک در ترکیب شیمیایی هر یک از این داروها. می تواند بر تأثیر آنها تأثیر بگذارد.

برای مثال سرعت کارایی و کاهش کارایی و عوارض آنها با یکدیگر متفاوت است. پزشک سابقه پزشکی بیمار، عوامل مختلف، اقدامات و واکنش های احتمالی و سایر داروهای مصرفی بیمار را در نظر می گیرد و با توجه به این مسائل، داروی مورد نیاز فرد را تجویز می کند.

1- قرص سیلدنافیل (ویاگرا) برای اختلال نعوظ

اگر قوی ترین قرص راست کننده درمان اختلال نعوظ را با معده خالی یک ساعت قبل از مقاربت مصرف کنید. نتایج بهتری به شما خواهد داد. اگر اختلال نعوظ خفیف یا متوسط ​​دارید؛ اثر این دارو حدود چهار تا پنج ساعت باقی می ماند.

2- واردنافیل (لویترا، استاکسین)

برای این دارو، اگر آن را یک ساعت قبل از خواب بنوشید؛ بهترین نتیجه را خواهید گرفت (چه آن را بخورید یا نخورید). در واقع مصرف رژیم غذایی پرچرب می تواند از جذب سریع این دارو جلوگیری کند.

اگر اختلال نعوظ خفیف یا متوسط ​​دارید؛ اثر این دارو حدود چهار تا پنج ساعت باقی می ماند. نسخه جدیدی از این دارو ساخته شده است که با قرار دادن آن روی زبان جذب بدن می شود. سرعت عمل این مدل دارویی سریعتر از بلعیدن یک قرص است.

3- تادالافیل (سیالیس)

این دارو باید یک تا دو ساعت قبل از مقاربت مصرف شود. مهم نیست که آن را با غذا مصرف کنید یا نه. تادالافیل تا 36 ساعت موثر است. این دارو را می توان روزانه در دوزهای کم مصرف کرد یا در صورت نیاز از دوز بالاتر استفاده کرد.

4- آوانافیل (استندرا)

این دارو باید سی دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف شود. این که آیا باید با غذا مصرف شود یا خیر. بستگی به دوز دارو دارد. این دارو تا شش ساعت اثر دارد.

از آنجایی که همه این داروها اثر مشابهی دارند. کالج پزشکان آمریکا توصیه می کند که فرد می تواند بر اساس قیمت، سهولت استفاده، مدت زمان اثرگذاری دارو و عوارض جانبی هر یک از این داروها تصمیم بگیرد که از کدام قرص اختلال نعوظ استفاده کند.

سیلدنافیل، واردنافیل و تادالافیل ژنریک در بازار موجود است.

بهترین محرک برای آقایان

سیلدنافیل یا قرص‌های اختلال نعوظ که با نام‌های ویاگرا و رواتیو نیز شناخته می‌شوند، دارویی است که گاهی به عنوان بهترین و قوی‌ترین قرص نعوظ در بین مردم شناخته می‌شود و در درمان ناتوانی جنسی یا ناتوانی جنسی بسیار استفاده می‌شود.

آیا مصرف قرص های ضدبارداری قوی بی خطر است؟

قبل از مصرف قرص های اختلال نعوظ برای درمان اختلال نعوظ، باید با پزشک خود مشورت کرده و تاییدیه او را بگیرید. این احتمال وجود دارد که داروهای اختلال نعوظ در موارد زیر موثر یا خطرناک نباشند:

مصرف داروهای نیترات مانند نیتروگلیسیرین (Nitro-Dor، Nitrostat و غیره)، ایزوسورباید مونونیترات (Monoct) و ایزوسورباید دینیترات (Dilatrate-SR، Isordil). این داروها اغلب برای درمان درد قفسه سینه (آنژین) تجویز می شوند.

داشتن فشار خون بالا یا فشار خون بالا مداوم و کنترل نشده

بیماری های حاد کبدی دارند

از بیماری کلیوی رنج می برد که نیاز به دیالیز دارد.

عوارض قرص های اختلال نعوظ

اکثر مردانی که برای درمان اختلال نعوظ دارو مصرف می کنند. هیچ عارضه ای نخواهند داشت. در صورت بروز عوارض جانبی، موارد زیر ممکن است برای فرد اتفاق بیفتد:

سرخ شدن

سردرد

اختلالات گوارشی

دید آبی تغییرات در بینایی، مانند حساسیت به نور یا تاری دید

آبریزش بینی یا آبریزش بینی

کمر درد

در موارد نادر، عوارض جانبی جدی ممکن است رخ دهد. این چالش ها عبارتند از:

1- ناشنوا یا نابینا شدن

برخی از مردان یکی از داروهای ذکر شده را مصرف کردند. آنها ناگهان بینایی یا شنوایی خود را از دست دادند. البته مشخص نیست که نابینایی یا کم شنوایی آنها ارتباط مستقیمی با مصرف آنها از این داروها دارد یا به دلیل شرایط قبلی دیگر.

اگر یکی از داروهای خوراکی ذکر شده برای درمان اختلال نعوظ خود را مصرف می کنید و به طور ناگهانی از دست دادن بینایی یا شنوایی دارید. در اسرع وقت به بیمارستان یا پزشک خود بروید.

2- نعوظ یک نعوظ خود به خود

به این حالت ساختمان دائمی می گویند. این بیماری نادر دردناک است و درمان دارویی باید در اسرع وقت انجام شود تا از آسیب به اندام تناسلی جلوگیری شود. اگر آلت تناسلی شما بیش از چهار ساعت در حالت نعوظ باقی بماند، باید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

خرید اینترنتی داروهای اختلال نعوظ

ارائه روش های مختلف برای درمان اختلال نعوظ یک تجارت محبوب و سودآور است. بنابراین باید مراقب کلاهبرداری در این تجارت باشید. اگر تصمیم به خرید این داروها از طریق اینترنت دارید:

بررسی کنید که آیا می خواهید دارو را در یک داروخانه آنلاین خریداری کنید. آیا قانونی است یا خیر؟

اگر نمی توانید از طریق تلفن با فروشگاه تماس بگیرید، از خرید آنلاین از آن فروشگاه خودداری کنید.

همچنین اگر فکر می کنید که قیمت داروی ارائه شده توسط آن مغازه بسیار ارزان است یا اگر به شما گفته شده است که برای مصرف دارو نیازی به اجازه پزشک ندارید. از فروشگاه مورد نظرتان دارو نخرید.

مشاغل غیرقانونی وجود دارند که نسخه های جعلی داروهای قانونی را می فروشند. استفاده از این داروها ممکن است بی اثر یا خطرناک باشد. آره.

 

 

با مراجعه یا تماس با داروخانه یا پزشک، می توانید تأیید کنید که فروشگاه اینترنتی که قصد خرید قرص تقویت نعوظ را دارید؛ آیا معتبر و قانونی است یا خیر؟


داروی تجویز شده توسط پزشک را با دوز مناسب خریداری کنید

حتما داروی تجویز شده توسط پزشک را در زمان سفارش و در زمان تحویل با دوز دقیق خریداری کنید.

  • ۰۲/۱۰/۲۵
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی