مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


کارگزاری آقاار در سال 1383 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات کارگزاری سهام در ایران می باشد. یکی از مهم ترین خدماتی که توسط یک کارگزاری آگاه ارائه می شود، سیستم معاملات آنلاین است که به کاربران امکان واریز و برداشت پول از یک کارگزاری آگاه را می دهد.

این سیستم Asatrader نام دارد و در زیر قصد داریم نحوه برداشت از یک کارگزار خبره را با کمک سامانه Asatrader توضیح دهیم. در ادامه سایت خبری پارت نیوز این مسئله را با هم بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با سیستم معاملاتی کارگزاری شناخته شده (Atrader)

یکی از مهم ترین بخش های هر خرده فروشی، طرح کسب و کار آنلاین آن است. کیفیت قسمت های مختلف یک طرح تجاری در بهبود کسب و کار سرمایه گذار موثر است.

این کارگزار با تجربه در سال 2013 با همکاری شرکت Vista System Asa نرم افزار منحصر به فردی به نام Asa Online Transactions را منتشر کرد که قابل استفاده بر روی تلفن های همراه به نام Asatrader است.

پس از این مرحله می توانید به راحتی وارد Samana Asatrader شوید. در زیر در مورد نحوه دریافت پول از یک کارگزار خوب صحبت خواهیم کرد.

نحوه برداشت وجه از معامله گران مطلع از سامانه اساتریدر

برداشت از یک کارگزاری مجرب به معنای درخواست وجه نقد موجود در حساب کاربر و واریز آن به حساب بانکی شما است.

برای برداشت وجه از یک کارگزار آگاه می توانید با سامانه معاملاتی اساتریدر اقدام کنید. روش ثبت درخواست برداشت به این صورت است که ابتدا تاریخ و مبلغ مورد نظر مورد نظر را انتخاب کرده سپس شماره حساب تایید شده در سامانه معاملات را انتخاب کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

با ثبت درخواست برداشت، مبلغ مورد نیاز شما در تاریخ مشخص شده به حساب بانکی که نزد کارگزاری معتبر ثبت نام کرده اید واریز می شود.

لازم به ذکر است در صورتی که مبلغ ذکر شده در زمان برداشت از محل فروش سهام پس از 2 روز کاری به حساب معاملاتی شما واریز شود و چنانچه مبلغ مورد نظر از محل فروش صندوق های سرمایه گذاری باشد بورس اوراق بهادار یا اوراق بدهی، پس از آن ظرف 1 روز کاری به حساب بانکی شما واریز می شود.

توجه داشته باشید که هنگام برداشت پول از یک کارگزار با تجربه باید به نکات زیر توجه کنید:

شماره حساب ثبت شده در زمان ثبت نام نزد واسطه ثبت نام شده باید به نام مشتری باشد. در صورتی که اطلاعات حساب با اطلاعات مشتری مطابقت نداشته باشد، پس از ثبت درخواست پرداخت توسط کارگزار مطلع، مبلغ تعیین شده به حساب فرد واریز نخواهد شد.

در صورت عدم ثبت صحیح اطلاعات حساب، شماره حساب در قسمت درخواست پرداخت نمایش داده نمی شود.

اگر نام بانک اشتباه وارد شود، ممکن است درخواست پول به حساب شخص دیگری واریز شود. پس در وارد کردن نام بانک دقت کنید.

حساب معرفی شده برای اشخاص حقوقی یا شرکت ها باید به نام همان شخص حقوقی باشد و اطلاعات حساب مدیر کل یا سایر اشخاص معتبر نخواهد بود.

در صورت تمایل به برداشت وجه در روز کاری بعد، باید قبل از ساعت 13:00 در سامانه معاملات اساترادر ​​ثبت نام کنید.

امکان برداشت وجه از یک کارگزار آگاه و واریز به حساب های مشترک وجود ندارد.

در صورت مسدود یا راکد بودن حساب بانکی ثبت شده در سامانه، درخواست برداشت و پرداخت به حساب مذکور انجام نخواهد شد.

سامانه اشگاه در میانجیگری آگاهانه

جدا از آنچه در مورد سیستم معاملاتی Asatrader توضیح دادیم. کارگزار آگاه به منظور ارائه خدمات بهتر و منصفانه و همچنین احترام به وفاداری مشتریان سامانه آگاه را راه اندازی کرده است که در آن هم مشتریان و هم غیرمشتریان کارگزار آگاه می توانند با انجام فعالیت های مختلف امتیاز و درآمد کسب کنند. در این سامانه از خدمات و مزایای باشگاه ورزشی بهره مند شوید.

در ادامه این مقاله؛ نحوه افزایش پول نقد موجود در حساب بانکی و نحوه برداشت پول از یک کارگزار با تجربه.

لطفاً توجه داشته باشید که موجودی باشگاه مشتریان را نمی توان به سپرده های آنلاین یا آفلاین اضافه کرد. اما موجودی حساب فقط به شرح زیر قابل افزایش است.

ورزشگاه را به دیگران معرفی کنید

پس از عضویت، مشتریان و کاربران می توانند با مراجعه افراد دیگر به باشگاه، امتیاز کسب کنند و پول باشگاه خود را افزایش دهند.

بیایید این موضوع را با یک مثال ساده توضیح دهیم:

آقای حسینی که از مشتریان کارگزاری خبر دارد، باشگاه را به بسیاری از دوستان خود معرفی کرد و مزایای عضویت را به آنها گفت و از آنها خواست که عضو باشگاه شوند و به آقای دکتر رای دهند. حسینی نماینده آنها خواهد بود. .

پس از راه اندازی این سازمان، آقای خالقی به عضویت انجمن مصرف کنندگان در می آید و آقای حسینی را به عنوان نماینده خود انتخاب می کند که برای این کار (معرفی مرجع) به آقای حسینی 50 امتیاز و 400 امتیاز تعلق می گیرد. آقای. خالقی به دلیل اعلام تخصیص نماینده. ارائه خواهد شد.

به محض اینکه آقای خالقی مشتری تخلف اعلام شده شود، 450 امتیاز دیگر به آقای حسینی تعلق می گیرد (مشتری بودن به معنای افتتاح حساب با تخلف اعلام شده است).

پس از انتخاب نماینده، در صورتی که آقای خالقی مبلغ 1.000.000 ریال از خدمات دلالی کسب کند، 500.000 ریال معادل 50 درصد درآمد به خزانه آقای حسین در اشگاه اضافه می شود. این درآمد 1.000.000 ریالی را می توان با خرید بسته های آموزشی، بسته های تحلیل کاربر یا پورسانت از معاملات اوراق بهادار به دست آورد.

اما دو سوال مهم که در اینجا مطرح می شود عبارتند از:

الف) آیا می توان 500000 ریال از زیرمجموعه حسینی به حساب حسینی واریز کرد؟

پاسخ این است که اگر زیرگروه او معامله گر ماهری نباشد می تواند این پول را از زیر گروه خود دریافت کند و پس از عضویت در باشگاه مبلغ 1000000 ریال دریافت می کند اولین بار در باشگاه یا زیرگروه خود. مشتری ناشناس یک بازاریاب فعال شوید و اولین 1,000,000 ریال خود را پس از پیوستن به باشگاه کسب کنید.

ضمناً آقای حسینی فقط از زیرمجموعه های مستقیم خود و فقط از زیرگروه های غیرمستقیم (بخش های فرعی) می توانند این مبلغ را دریافت کنند.

مشتری غیرفعال به شخصی گفته می شود که پس از تکمیل مراحل ثبت، در یک تجارت واجد شرایط معامله انجام نداده است یا مشتری یک تجارت واجد شرایط بوده است اما به مدت دو سال معامله نکرده است.

لذا در صورتی که زیرمجموعه آقای حسینی از مشتریان کارگزاری فعال اطلاع داشته باشد موارد فوق ثبت نخواهد شد و وجهی به حساب ایشان واریز نخواهد شد. اما گل می زند.

ب) آیا آقای حسینی می تواند دوبار از یکی از زیر مجموعه های خود 500000 ریال بگیرد؟

آقای. حسینی تنها یک بار می تواند این مبلغ را از هر زیرگروه مستقیم خود دریافت کند. بنابراین برای بهره مندی بیشتر از این مبلغ می توانید رستوران را به افراد بیشتری معرفی کنید.

معاملات سهام یا معاملات آتی

در باشگاه مشتریان علاوه بر سطح کاربری (سطح 0) ده سطح دیگر از قله بیستون تا دماوند وجود دارد. بسته به سطح پایگاه مشتری، مشتریان آگاه کارگزار وجوهی را از طریق معاملات اوراق بهادار یا معاملات آتی ارز دریافت می کنند.

تخفیف کارمزد در سطوح مختلف باشگاه از 10 تا 25 درصد متغیر است و این تخفیف بلافاصله از طریق سامانه معاملات کارگزاری آگاه به حساب باشگاه نقدی واریز می شود.

مشتریان می توانند این پول نقد را به موارد زیر اختصاص دهند:

خرید بسته های آموزشی

خرید پکیج مشاوره همفکران و آواگلد

خرید بسته های اعتباری

انتقال پول به حساب معاملاتی و برداشت از طریق حساب بانکی

پول را به حساب معاملاتی واریز کنید و سهام بخرید

 با توجه به اخبار اجتماعی تخصیص وجوه با تخفیف کمیسیون فقط برای مشتریان آگاه کارگزار امکان پذیر است.

مثلا:

در مثال قبل گفته شد که آقای حسین از مشتریان کارگزاری اطلاع داشته و در سطح 10 (بالای دماوندی) پایگاه مشتریان قرار گرفته است. در حال حاضر در این سطح، مشتریانی که اوراق بهادار معامله می کنند، 25 درصد تخفیف دریافت می کنند.

یعنی اگر آقای حسینی 1.000.000.000 ریال (صد میلیون تومان) از سهام یک برند معین را خریداری کند یا به همان تعداد سهام بفروشد، کارمزد معاملات 4.000.000 ریال خواهد بود که 25 درصد آن معادل 1.000.000 ریال به عنوان کارمزد خواهد بود. تخفیف در حساب بانکی مشتری پرداخت می کند.

آقای محمدی مشتریان احتمالی سکه کارگزار را نیز می شناسد و در انبار مشتری در سطح قله دماوند قرار دارد. مشتریانی که سکه های آتی را در سطح قله دماوند معامله کنند، از 20 درصد تخفیف در کمیسیون برخوردار خواهند شد.

یعنی اگر آقای محمدی 500 تراکنش (خرید یا فروش) انجام دهد، فقط 6.400.000 ریال از 8.000.000 ریال بابت این تراکنش پرداخت می کند، مابقی مبلغ (1.600.000) به حساب بانکی وی واریز می شود. .

باید توجه داشت؛ در صورتی که مشتری در سطح کاربر آشکا (سطح 0) باشد، هیچ پیشنهاد یا تخفیفی در رابطه با خرید بسته آموزشی یا بسته مشاوره داده نخواهد شد.

اکنون؛ مشتریان برای بهره مندی از تخفیف، تخفیف در مواد آموزشی و مشاوره، باید در فعالیت هایی مانند: ایجاد محصولات، اظهار نظر در سایت باشگاه، خرید مقالات آموزشی و تحلیلی، شرکت در مسابقه و نظرسنجی و ... شرکت کنند. تا بتوانید برای ارتقاء به رتبه های بالاتر باشگاه امتیاز کسب کنید.
 

  • ۰۲/۰۸/۰۹
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی