مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


یکی از این روزها داشتم مقاله ای را می خواندم که نوشته بود بهترین معلم ایران کیست؟! من مقاله را باز کردم، در یک مکان بی طرف بود. یک سایت خبری! من حدود 10 معلم معروف ایرانی را معرفی کرده بودم که اگر در مورد هر کدام 5 خط می نوشتم، در مورد یکی از آنها حدود 30 خط می نوشتم، با خودم فکر کردم بالاخره یک معلم خوب پیدا کردم. یکی از دوره های آموزشی آنها را خریدم و بعداً متوجه شدم که یک گزارش تبلیغاتی است. اما رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئوی سایت ما دارد؟

رپورتاژ تبلیغات چیز جدیدی نیست، قبلا در روزنامه ها و مجلات دیده ایم و امروزه در اینترنت باید بدانید که تبلیغات غیرمستقیم زیادی وجود دارد که توجه مخاطب را به خود جلب می کند و اعتماد را افزایش می دهد. حالا وقت آن است که یاد بگیرید چگونه یک گزارش تبلیغاتی بنویسید.

بنابراین لازم است به خوبی در مورد آن آگاه باشید و نحوه استفاده از این نوع بازاریابی محتوا را بدانید. گزارش فروش یکی از مهم ترین و موثرترین روش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی هدفمند است که امروزه مفاهیم متفاوتی دارد. اگر به خاطر داشته باشید که در مقاله بازاریابی دیجیتال در مورد بازاریابی محتوا صحبت کردیم، این موضوع در واقع بخشی از حوزه بازاریابی محتوا است.

اگرچه این گزارش اکنون به روشی متفاوت از گذشته تولید و منتشر می شود، اما رویکرد جدیدی برای بازاریابی محتوا نیست. اما اهمیت رپورتاژ به حدی است که همچنان یکی از مهم ترین و موثرترین روش های تبلیغات و بازاریابی در بلندمدت به شمار می رود. البته این را هم باید بگوییم که با گذشت زمان روش های موثرتری برای این امر ایجاد شده است که استفاده از این ترفندها در نهایت باعث افزایش توجه و استقبال کاربر از محتوا می شود.

اخبار از گذشته تا امروز

در گذشته مجلات، روزنامه ها یا رسانه های دارای بخش خبری به طور غیرمستقیم محصول یا خدماتی را با نسبت دادن محتوا به آن تبلیغ می کردند. به عنوان مثال:

اگر قرار بود یک شرکت خودروسازی محصول جدیدی را روانه بازار کند، روزنامه مربوطه مقاله ای در مورد محصول جدید شرکت خودروسازی می نوشت که حاوی اخبار مهمی در مورد آن خودروی جدید بود. به این ترتیب مردم از عرضه این خودرو باخبر می شدند و همچنین در صورت انتشار اخبار، ویژگی های منحصر به فرد خودرو با شور و شوق بیان می شد، خیل عظیمی از مردم در حال خرید این خودرو بودند.

شاید برای شما جالب باشد که ذکر کنید اغلب شرکت هایی که محصولات تولید می کنند یا خدمات ارائه می دهند درخواست و درخواست می کنند که مقاله ای در مورد آنها در رسانه ها نوشته شود. به محصولات و مقالاتی از این دست که توسط شرکت ها یا تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات منتشر می شود، گزارش تبلیغاتی گفته می شود.

اگرچه گزارش های زیادی توسط افراد تهیه و منتشر می شود، اما این روش بازاریابی همچنان تاثیر مثبتی دارد. زیرا چشم مخاطب برند شما را می شناسد و این تبلیغات می تواند ناخودآگاه مشتری را با برند شما مرتبط کند. به این ترتیب، دفعه بعد که مشتری با محصول یا خدمات شما مواجه شد، احتمال بیشتری دارد که محصول، خدمات یا برند شما را انتخاب کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی محتوا، خواندن این مقاله در مورد بازاریابی محتوا را توصیه می کنم که نکات بسیار خوبی برای نوشتن نسخه تبلیغاتی به شما می آموزد. ما به طور خاص در مورد بازتولید تبلیغات صحبت خواهیم کرد.
برای خرید رپورتاژ آگهی به سایت destination iran مراجعه نمایید.

رپورتاژ تبلیغات چیست؟

رپورتاژ آگهی یک مقاله روزنامه و تبلیغاتی است که حاوی مطالبی در مورد محصولات، خدمات، برند و وب سایت شماست و در وب سایت های معروف منتشر می شود. بدین ترتیب مخاطبان این سایت با سایت و برند شما آشنا می شوند و از سایت شما بازدید می کنند. گاهی اوقات این یک لینک منجر به خرید نمی شود، اما به نوعی مخاطب را با برند شما بیشتر آشنا می کند. بنابراین متن این رپورتاژ تبلیغاتی باید به گونه ای نوشته شود که مخاطب نیاز به کلیک بر روی سایت شما را احساس کند.

ماهیت گزارش، اعلامیه ای است که در قالب خبر بیان می شود. این روش تبلیغاتی به نوعی با بازاریابی محتوا سروکار دارد و یک محتوا یا محصول خاص را تبلیغ می کند. گزارش ها معمولا در سایت های خبری یا خبرنامه ها منتشر می شوند. به عبارت ساده تر، وقتی شما یک گزارش منتشر می کنید، به این معنی است که از سایتی با رتبه و جایگاه قوی در گوگل می خواهید که پستی حاوی اطلاعات و اخبار مربوط به کسب و کار و محصول شما را برای همیشه منتشر کند.

می توانید اطلاعات مفیدی در مورد خدمات و محصولات خود در مقاله توضیح دهید و به صفحه سایت خود پیوند دهید. البته با این عمل از سایت مورد نظر بک لینک دریافت خواهید کرد و این موضوع نه تنها توجه و توجه مخاطبان و مشتریان را به خود جلب می کند، بلکه باعث می شود گوگل سایت شما را بشناسد. با گذشت زمان این موضوع باعث افزایش رتبه سایت شما می شود.

انواع پیام های تبلیغاتی

همانطور که توضیح دادیم، گزارشات تبلیغاتی در گذشته یکی از روش های مهم بازاریابی و تبلیغات بوده است. شاید هدف شما از خواندن این مقاله آشنایی با گزارش های تبلیغاتی با محتوای متنی و انتشار آن ها در وب سایت باشد، اما جالب است بدانید که این محتوا نه تنها شامل محتوای متنی بلکه شامل انواع ویدئو، صوتی و تصویری می باشد. گزارش ها تهیه می شود.

برای انتخاب رپورتاژ تبلیغاتی ابتدا باید نوع رسانه ای را برای انتشار رپورتاژ تبلیغات خود مشخص کنید. به عنوان مثال، باید تعیین کنید که آیا پوشش تبلیغاتی شما در رسانه هایی مانند تلویزیون و رادیو منتشر می شود یا مجلات و وب سایت های خبری را انتخاب می کنید.

کدام سایت ها می توانند از رپورتاژ تبلیغات استفاده کنند

اکنون مغز شما شستشوی مغزی شده است تا بدانید چگونه یک بررسی تبلیغاتی خوب انجام دهید تا بتوانید اصلاً در یک وب سایت با رتبه بالا تبلیغات انجام دهید و بازدید کنید و با صرف هزینه کمتر نتایج بهتری بگیرید. سوال شما اکنون باید این باشد که آیا می توانم یک گزارش تبلیغاتی برای کسب و کار خود دریافت کنم؟ آیا محدودیتی وجود دارد؟

در پاسخ باید بگوییم نه! هیچ محدودیتی برای استفاده از رپورتاژ تبلیغات وجود ندارد. شما می توانید با استفاده از سایتی که متخصص در زمینه رپورتاژ سایت ها و مجلات معتبر برای تبلیغات است، هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در هر سایت را بررسی کنید و سپس وب سایتی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه و موقعیت شما باشد.

یک نکته بسیار مهم در مورد استفاده از رپورتاژ آگهی این است که با هزینه ای معقول از تبلیغات معتبر و بک لینک های معتبر در سایت های با رتبه بالا بهره مند می شوید. اگرچه سایر روش های تبلیغاتی قطعا هزینه زیادی را در بر خواهند داشت.

کدام وب سایت ها خدمات گزارش دهی ارائه می دهند؟

در پاسخ به این موضوع به شما می گویم که سایت های زیادی وجود دارند که مقالات را با قیمت های پایین و بالا تبلیغ می کنند و تفاوت اصلی این سایت ها در این است که به عنوان مثال: Tesmino، ectectant دو مورد از آنها هستند. افرادی که من می شناسم و با Tesmino کار می کنم، یکی از بهترین ارائه دهندگان اخبار با هزینه کم است، ectecta یک پایگاه داده قوی دارد. اینکه کدام یک را انتخاب کنید به خودتان بستگی دارد.

آگهی را به کدام سایت ها گزارش کنیم؟

یکی از مهارت هایی که هر مدیر سایتی باید داشته باشد، شناخت رقبای خود است، اما باید درک کنید که در دنیای دیجیتال امروز ما هیچ رقابتی نداریم و باید دوست پیدا کنید! شاید بپرسید بهترین سایت برای گزارش من کدام است؟ من پاسخگوی سایت رقیب شما هستم زیرا هدفمندترین و قدرتمندترین نوع گزارش گیری مستقیماً در مقابل مخاطبان شما که مخاطبان هدف شما نیز هستند نمایش داده می شود.

گزارش های تبلیغاتی، راهی برای نمایش کلمات کلیدی شما در اولین نتایج گوگل

معمولا گزارش های تبلیغاتی با اهداف متفاوتی منتشر می شوند. ممکن است هدف شما افزایش بازدید از وب سایت باشد یا می خواهید برند، محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید یا قصد دارید اعتبار وب سایت خود را با دریافت بک لینک های قوی افزایش دهید.

جالب است بدانید که با انتشار گزارش های بازاریابی مناسب می توان به تمامی این اهداف به طور همزمان دست یافت. علاوه بر این، رپورتاژ آگهی یک راه بسیار موثر برای دریافت محتوای اصلی وب سایت شما در اولین نتایج گوگل است. اگر مدتی است که سعی کرده اید برای یک کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی به بالای صفحه گوگل برسید، بدون شک ارسال یک یا چند گزارش تبلیغاتی برای این کلمه کلیدی به شما کمک می کند تا به نتایج بهتری در خارج از گوگل برسید.

نحوه نوشتن گزارش تبلیغاتی

در گام اول برای شناخت تاثیر رپورتاژ بر سئو باید اصول صحیح و استاندارد رپورتاژ تبلیغات خوب و جذاب را رعایت کرد. این مخاطب در نگاه اول جذب تبلیغ شما می شود و بدون بازدید از وب سایت و برند شما خارج نمی شود. متن رپورتاژ آگهی باید به گونه ای باشد که مخاطب را به خواندن مطالب شما تا انتها تشویق کند و ارتباط قوی و عمیقی بین متن و کاربر ایجاد کند. در این قسمت به شما خواهیم گفت که چگونه یک گزارش خوب بنویسید.

محتوای یک گزارش فروش خوب نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد. و شما باید به طور غیرمستقیم مخاطب را تبلیغ و علاقه مند کنید تا برند شما را یاد بگیرد.

عناوین باید جذاب و چشمگیر باشند.

از متن ثابت برای فیلدهای تکراری استفاده نکنید که اثرات منفی خواهد داشت.

در دنیای امروزی که دنیای مرفهی است، باید در نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی خلاقیت به خرج دهیم، زیرا تاثیر رپورتاژ در سئو به این سطح از خلاقیت بستگی دارد.

امروزه مخاطبان عاشق داستان سرایی هستند. محتوای کسب و کار خود را به شیوه ای داستانی بنویسید تا واقعاً تأثیر گزارش سئو را احساس کنید.

محتوای گزارش شما باید ارزش خاص خود را داشته باشد و اخبار جالب یا اطلاعات کلی را در اختیار مخاطب قرار دهد. هنگامی که مخاطبان با محتوای شما درگیر می شوند، می توانید تأثیر گزارش بر روی سئو را مشاهده کنید.

از نوشتن متن های تکراری و کلمات کلیدی بی ربط خودداری کنید زیرا این کار باعث خستگی مخاطبان شما می شود.

وقتی محتوای شما حاوی اطلاعات پراکنده نباشد و هدف خاصی را دنبال کند، تاثیر گزارش سئو را خواهید دید. در غیر این صورت نتیجه متفاوتی خواهید دید.

ارتباطات تبلیغاتی باید مستمر باشد و نمی تواند یک یا دو بار موثر باشد.

از دامنه های مختلف و غیر تکراری استفاده کنید تا انتظار مشاهده تاثیر گزارش سئو را داشته باشید.

از انتشار بیش از حد وبلاگ های تهاجمی خودداری کنید، زیرا این امر باعث می شود سئوی خارج از سایت شما نامرتب و از هم گسیخته به نظر برسد. مکان های مختلف را امتحان کنید.

سایت هایی که در آنها تبلیغ می کنید باید رتبه الکسا خوبی داشته باشند و با کسب و کار شما مرتبط باشند.

عنوان رپورتاژ آگهی شما بسیار مهم است، بنابراین باید از عناوین بسیار قابل جستجو و جذاب استفاده کنید.

  • ۰۳/۰۶/۳۰
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی