مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


به گزارش کارمادیو،  تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و نصر عربستان در چارچوب رقابت های جام باشگاه های آسیا روز سه شنبه 7 شهریور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 بر اساس این خبر، تیم فوتبال النصر و کریستیانو رونالدو توسط تیم حراست زبده در هتل اسپیناس تهران بدرقه شدند. می توان گفت با ورود کریستیانو رونالدو به این هتل، لابی هتل مملو از هواداران رونالدو بود و تیم الناس در طبقه سفارت عربستان سعودی که جدا از هتل است پارک شده بود. این طبقه به رستوران عمومی هتل دسترسی ندارد و هیچکس حق رفتن به آنجا را ندارد.

اولین بازی پرسپولیس برابر الناصر عربستان در تاریخ 28 سپتامبر است، قبل از اینکه قرمزها روز 11 اکتبر در دوحه به مصاف الدحیل قهرمان لیگ ستارگان قطر بروند. . شاگردان یحیی گل محمدی در هفته سوم در تهران میزبان استقلال دوشنبه خواهند بود.

پرسپولیس و نصر ساعت چند بازی می کنند؟

پرسپولیس و نصر عربستان در هفته اول مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف هم خواهند رفت. دیدار پرسپولیس و نصر فردا سه شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 21:30 برگزار می شود.

بسیاری از ایرانی‌ها با شنیدن اینکه کریستیانو رونالدو CR7 به ایران می‌آید شگفت‌زده می‌شوند، اما حالا به لطف اعراب ثروتمند، کریستیانو رونالدو برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به ایران آمده است.
 

  • ۰۲/۰۶/۲۸
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی