مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

شش دلیل چرا داشتن عالی ساخت تابلو مغازه نباید کافی

مواد مانند وینیل خود چسبناک، چشم انداز، شیشه، آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و PVC. استیل نوعی آلیاژ است که در برابر اکسید شدن مقاومت بسیار بالایی از خود نشان میدهد و تقریبا میتوان گفت که اصلا زنگ نمیزند. در صورت نورپردازی تمام رنگ (LED Pixel) درون تابلو به هر متر محیط مبلغ بیست هزار تومان اضافه می شود. استیل نوعی فلز بادوام، صاف و صیغلی، زیبا و در طرح ها و رنگ های مختلف وارد بازار می شود که منجر به ساخت تابلو فلزی یا استیل برای مغازه ها و فروشگاه ها میشود. میتوانید اطلاعات کامل مربوط به تابلو فلزی را در سایت ایران تابلو مطالعه کنید. در حالی که این روش در حال کاهش است اما تبلیغات روزنامه ها همچنان می تواند راهی موثر برای رسیدن صاحبین کسب و کار به هدف باشد. زمانی که قصد دارید از تابلو به عنوان یکی از موثرترین شیوه های تبلیغاتی استفاده کنید؛ باید مواردی را در نظر بگیرید. همچنین در رابطه نحوه چسباندن دانه های کریستال روی حروف چلنیوم هم باید گفت که این عمل با استفاده ار رزین پلی استر صورت می پذیرد؛ به این صورت که رزین پلی استر را با استفاده از موادی مانند سخت کننده و شتاب دهنده مخلوط کرده و در مرحله بعد دانه های کریستال را روی حروف ریخته و در نهایت روی کریستال ها رزین پلی استر ریخته شده و به این صورت ساخت حروف چلنیوم کریستال به اتمام می رسد. 

ساخت تابلوهایی که بتوان بودجه بسیار کمی را برای آن درنظر گرفت ، صد در صد در طراحی تابلو ، زمان اجرا و ساخت تابلو همچنین سرعت عمل کار تاثیر بسزایی دارد. در سالن کارگاه بر اساس طرح مورد پسند و نوع آن ساخت حروف برجسته و تابلو انجام و به مرحله اجرا میرسد. تابلو و حروف وکیوم جز حروفی است که طی یک فرآیند حرارت دهی و سپس مکش پلکسی و پرس در قالب چوبی از پیش ساخته شده، اجرا می شود. نورپردازیهای خیره کننده مورد استفاده در این نوع از تابلوها، علاوه بر افزایش موارد استفاده از آنها، جذابیت فوق العادهای را نیز برای آنها به همراه خواهند داشت. اگر به دنبال یک تابلوسازی معتبر برای سفارش تابلو چلنیوم هستید، ما مجموعه تابلوسازی نامور را به شما معرفی می کنیم. اگر قصد دارید یک تابلوی زیبا، جذاب و منحصر به فرد داشته باشید؛ این کار را به تابلوسازی نامور بسپارید. به طور کلی هر چقدر تابلو از نظر متریال و طراحی مدرن تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. این مجموعه با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی توانسته است درصد بالای رضایت مشتریان را جلب کند. طراحی تابلو نقش عمده ای در جذب مشتری دارد. 

طراحی حرفه ایی تابلو  

هنگام طراحی تابلوی تبلیغاتی به ترکیب این سه رنگ توجه کنید. البته توانایی و سابقه تابلوساز در طراحی و اجرای تابلو نقش بسزایی دارد. البته تمامی تابلوسازان برای تابلوهای ساخته شده گارانتی معتبر ارائه نمی کنند که این نشان از بی کیفیت بودن متریال استفاده شده در ساخت تابلو می باشد. چرا که هر روزه میلیون ها نفر از این شبکه ها بازدید می کنند و احتمال اینکه درصد بالایی از افراد تبلیغ شما را مشاهده کنند، زیاد است. در چنین شرایطی توانسته اید محصول خود را به کسانی که با احتمال بالایی به آن نیازمند هستند، معرفی کنید. به عنوان مثال می توان یک نوع تابلو تولید نمود که زمینه آن کامپوزیت، حروف برجسته به کار رفته در آن چنلیوم و دور تا دور آن لامپ های فلامنتی یا همان لامپ لاسوگاسی به کار رفته باشد، که در این صورت می توان این نوع از تابلو تلفیقی را با نام تابلو کامپوزیت، تابلو چلنیوم و یا تابلو لاسوگاسی نام برد.

تابلو چلنیوم (چنلیوم) از انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد که در صنعت تابلوسازی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد . احتمالا زمانی که برای انتخاب تابلوی تبلیغاتی به این تابلوسازی رجوع کنید؛ با تنوع زیاد تابلو مواجه می شوید که قطعا کار انتخاب را برای شما، سخت تر می کند. طرح پیشنهادی شما توسط طراح یک مجموعه تابلوسازی بررسی شده و در صورت نیاز، اصلاح می گردد. برای اینکه یک تابلوی تبلیغاتی موثر برای معرفی کالا و خدمات خود داشته باشید؛ بهتر است در وهله اول یک طرح مناسب انتخاب کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم برای سفارش تابلوی تبلیغاتی حتما به تابلوسازانی مراجعه کنید که ضمانت نامه معتبر به مشتری ارائه کرده و خدمات پس از فروش خوبی داشته باشند. عملکرد دستگاه حروف ساز چنلیوم به این شکل است که رول چنلیوم در قسمتی از دستگاه قرار داده می شود و بعد از آن شخص اپراتور با استفاده از سیستم کامپیوتر و یک نرم افزار رابط مبادرت به ارسال اطلاعات طرح روی دستگاه می نماید و با انجام این مراحل تمام زوایا و خم کاری های لبه چنلیوم توسط دستگاه حروف ساز چنلیوم انجام می گیرد و در نهایت توسط نیروهای انسانی، لبه چنلیوم دور تا دور پلکسی گلاس چسبانده می شود.
 

  • ۰۱/۱۰/۱۳
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی