مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

آهن یک ماده معدنی ضروری است که نقش حیاتی در بدن انسان می‌کند. این ماده معدنی وظیفه حمل اکسیژن در سراسر بدن را بر عهده دارد که برای عملکرد صحیح اندام‌ها و سلامت بافت‌ها ضروری است. همانطور که می‌دانید کمبود آهن در بدن منجر به کم خونی می‌شود که عوارضی مانند خستگی، ضعف و سایر مشکلات سلامتی به همراه دارد.

مکمل‌های آهن اغلب برای درمان کم خونی ناشی از فقر آهن استفاده می شوند، اما اگر نمی‌دانید بهترین برند مکمل آهن ایرانی کدام است، در این مقاله از مرهم، انواع مکمل‌های معروف آهن ایرانی اعم از شربت، قرص و قطره را به شما همراهان گرامی معرفی می‌کنیم.

لیست بهترین قرص آهن ایرانی

یکی از راه‌های رایج برای درمان و رفع مشکلات فقر آهن در بدن افراد این است که از مکمل‌های آهن استفاده کنند تا بتوانند عدم دریافت این ماده معدنی از رژیم غذایی خود را از یک راه مطمئن و با کیفیت جبران کنند.

مردم کشور ایران از آنجایی که از قدیم به واسطه فرهنگ غنی خود اهمیت زیادی به سلامت بدن می‌دهند و همچنین این کشور سرشار از مواد معدنی طبیعی برای داروسازی می‌باشد، در نتیجه مکمل‌های آهن بسیار مرغوبی در ایران تولید می‌شوند که کیفیتشان با نمونه‌های خارجی برابر است.

در صورتی که برای درمان فقر آهن بدن خود یا اطرافیانتان به دنبال قرص آهن ایرانی با کیفیت هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از بهترین برندهای قرص آهن ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

کپسول فروفورت دئودنال عبیدی بسته ۳۰ عددی

پر فروش ترین قرص آهن ایرانی

کپسول فروفورت دئودنال عبیدی یک مکمل آهن با دوز بالا است که در هر کپسول حاوی ۸۰ میلی گرم آهن می‌باشد. این محصول توسط شرکت داروسازی عبیدی یکی از تولید کنندگان پیشرو مکمل آهن در ایران تولید می‌شود. این کپسول کاملا زود هضم بوده و مشکلات گوارشی به همراه ندارد.

کپسول فروفورت برای درمان کمبود آهن و کم خونی شدید ناشی از دست دادن خون، بارداری، قاعدگی و یا سایر شرایط مناسب است. می‌تواند به شما کمک کند بر علائم کمبود آهن غلبه کرده و انرژی، عملکرد و کیفیت زندگی خود را افزایش دهید.

با استفاده از این مکمل آهن ایرانی، اجازه ندهید کمبود آهن و کم خونی شما را از عملکرد سالم بدنتان در زندگی باز دارد. در صورتی که به دنبال خرید قرص آهن هستید، همین حالا این محصول را سفارش داده و از مزایای آن بهرهمند شوید.

قرص فرفولیک الحاوی ۱۰۰ عددی

قیمت بهترین قرص آهن ایرانی

اگر کمبود آهن و کم خونی خفیف دارید، ممکن است علائمی مانند خستگی، ضعف، سردرد، سردی دست‌ها، پاها و رنگ پریدگی پوست را تجربه کنید. در این صورت شما به یک مکمل آهن نیاز دارید که بتواند سطح آهن بدنتان را دوباره پر کرده و از سلامت خون شما حمایت کند.

قرص فرفولیک الحاوی یک مکمل آهن بسیار با کیفیت با دوز پایین ۱۵ میلی گرمی آهن است. این محصول توسط شرکت داروسازی الحاوی یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دارو در ایران تولید می‌شود. مکمل آهن الحاوی آسان هضم بوده و باعث یبوست، حالت تهوع و ناراحتی معده نمی‌شود.

بهتر است بدانید که فرفولیک الحاوی، برای پیشگیری و درمان کمبود خفیف آهن و کم خونی ناشی از رژیم غذایی، استرس، قاعدگی یا عوامل دیگر بسیار مناسب بوده و می‌تواند به شما در بهبود علائم کمبود آهن کمک کند و انرژی، خلق و خو و ایمنی شما را افزایش دهد. همین حالا می‌توانید این محصول را به راحتی سفارش دهید.

قرص آهن دو ظرفیتی یونی فرو ابیان دارو بسته ۳۰ عددی

انواع مکمل آهن ایرانی

قرص آهن دو ظرفیتی یونی فرو ابیان، یک مکمل آهن سریع و موثر است که حاوی ۱۰۰ میلی گرم آهن در هر قرص می‌باشد و توسط شرکت داروسازی فرو ابیان دارو، یکی از معتبرترین تولیدکنندگان مکمل آهن در ایران تولید شده است.

این قرص، از آهن دو ظرفیتی یونی ساخته شده است که نوعی آهن است که به راحتی جذب شده و توسط بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرص آهن فرو ابیان دارو از نظر بالینی ثابت شده است که سطح آهن را اصلاح می‌کند و علائم کم خونی را کاهش می‌دهد.

همچنین از دیگر مزایای این مکمل تقویتی آهن این است که برای درمان کمبود آهن متوسط و کم خونی ناشی از عوامل مختلفی مانند رژیم غذایی، از دست دادن خون، بارداری و یا بیماری های مزمن مناسب است و می تواند به شما کمک کنند تا سطح آهن خود را بازیابی کنید و نشاط، بهره وری و ایمنی خود را افزایش دهید.

کپسول فربینیل نیل فارمد ۳۰ عددی

عکس قرص آهن ایرانی

کپسول فربینیل نیل فارمد یک مکمل آهن با کیفیت بالا است که به خوبی می‌تواند به پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن کمک کند. این قرص حاوی فروس بیس گلیسینات می‌باشد که باعث شده کاملا زود هضم بوده و مشکلات گوارشی به همراه نداشته باشد.

از دیگر مزایای این کپسول آهن این است که حاوی اسید فولیک، ویتامین B12 و ویتامین C می‌باشد که به تولید گلبول‌های قرمز خون و افزایش جذب آهن در بدن کمک می‌کنند. کپسول Furbinil Neel Pharmed 30 برای بزرگسالان و کودکان بالای 12 سال مناسب است.

اگر به دنبال یک مکمل آهن مطمئن و موثر هستید، کپسول فربینیل نیل فارمد یک انتخاب عالی است. این قرص از بهترین مکمل‌های آهن ایرانی موجود در بازار می‌باشد که توسط نیل فارمد، یک شرکت داروسازی پیشرو که در تولید محصولات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه تخصص دارد، تولید می‌شود و اکنون می‌توانید این مکمل آهن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

کپسول آهن فروس بیس گلیسینات فارمامیکس ۳۲ عدد

فواید قرص آهن برای پوست و مو

کپسول آهن فروس بیس گلیسینات فارمیکس یک مکمل آهن است که به شما در پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن کمک می‌کند. این قرص برای افرادی که به آهن بیشتری در رژیم غذایی خود نیاز دارند، مانند زنان باردار، گیاهخواران، ورزشکاران یا افرادی که خونریزی شدید قاعدگی دارند، مناسب است.

بد نیست بدانید که این محصول حاوی بیس گلیسینات آهن است، که سرعت جذب بالاتری نسبت به سایر اشکال آهن دارد. همچنین حاوی اسید فولیک، ویتامین B12 و ویتامین C نیز می‌باشد که از جذب حداکثری آهن در بدن حمایت می‌کند.

این مکمل آهن دارای چندین مزیت نسبت به سایر محصولات مشابه است. باعث ناراحتی معده، حالت تهوع، یبوست یا طعم فلزی نمی‌شود. با سایر داروها یا غذاها تداخل ندارد. استرس اکسیداتیو یا آسیب رادیکال‌های آزاد ایجاد نمی کند. ضد حساسیت و وگان و است. این فرصت را از دست ندهید و این محصول شگفت انگیز را همین حالا سفارش دهید.

لیست بهترین شربت آهن ایرانی

همانطور که می‌دانید، شربت آهن نوعی دیگر از اشکال مصرف این مکمل تقویتی است و انواع مختلف آن توسط برندهای معبر ایرانی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اگر نمی‌دانید شربت مناسب با کیفیت ایرانی را چگونه انتخاب کنید، در ادامه برخی از بهترین های آن ها را به شما معرفی می‌کنیم.

شربت آهن سندروس حجم ۲۰۰ میلی لیتر

بهترین قرص آهن کدام است

شربت آهن سندروس یکی از بهترین مکمل های آهن ایرانی است که در بین خریداران طرفداران زیادی داشته و به خاطر مواد اولیه و ترکیبات انواع ویتامین های مختلف از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده و برای درمان مشکلات فقر آهن بسیار مناسب است.

این محصول به خاطر داشتن ویتامین C به راحتی جذب می‌شد و همچنین حاوی مس است که اشتهای کودکان را نیز باز می‌کند. بهتر است بدانید که با مصرف 5 الی 10 سی سی از این شربت، تمام نیازهای بدن کودکتان به خوبی برطرف می‌شود.

یکی از بهترین مزایای این شربت آهن این است که با طعم های پرتغالی و شکلاتی موجود است که تمایل کودک به خوردن شربت را افزایش می‌دهد. همچنین مصرف این شربت آهن باعث تغییر رنگ دندان‌ها نمی‌شود. این مکمل آهن هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب است. همین حالا می‌توانید این شربت بسیار با کیفیت و مقوی را سفارش دهید.

شربت آهن نانولیپوزومال لیپیفر کیمیا کالای رازی – ۱۲۰ میلی لیتر

بهترین شربت آهن ایرانی برای کودکان

یکی دیگر از مرغوب ترین شربت های آهن ایرانی، شربت آهن نانولیپوزومال لیپیفر کیمیا کالای رازی است که به خوبی می‌تواند به درمان کم خونی در کودکان و بزرگسالان کمک کرده و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد.

بد نیست بدانید که این محصول به دلیل فرمولاسیون نانولیپوزیمال، به سرعت جذب بدن می‌شود و هیچگونه مشکلات گوارشی ایجاد نمی‌کند. همچنین مصرف این شربت آهن دندان ها را سیاه نمی‌کند و یک مکمل عالی و با کیفیت برای جلوگیری از کم خونی و افزایش آهن بدن است.

همچنین این محصول همانند تمام محصولات بالا، حاوی ویتامین های سری B می‌باشد که علاوه بر ساخت گلوبول های قرمز، جذب آهن در بدن را افزایش می‌دهند. برای کمک به تامین آهن مورد نیاز بدن کودک دلبندتان، می‌توانید همین حالا این محصول بی نظیر را سفارش دهید.

شربت آسماویت ویتابیوتیکس – ۲۰۰ میلی لیتر

شربت آهن آسماویت برای کودکان و بزرگسالان

شربت آسماویت ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتری یک مکمل آهن است بسیار با کیفیت ایرانی است که علاوه بر درمان فقر آهن، به تقویت سیستم تنفسی و سیستم ایمنی بدن نیز کمک می‌کند.

این محصول برای افرادی که به آهن بیشتری در رژیم غذایی خود نیاز دارند بسیار مناسب بوده و مصرف آن به خاطر جذب بالا می‌تواند به راحتی از انواع مشکلات کم خونی و کمبود آهن جلوگیری کند.

شربت آسماویت حاوی آهن، مس، ویتامین‌های B و C است که برای خون سازی و اکسیژن رسانی به بدن ضروری هستند. همچنین حاوی بیوفلاونوئیدهای مرکبات است که آنتی اکسیدان‌های طبیعی هستند که از سلول‌های شما در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می کنند. این فرصت را از دست ندهید و این محصول شگفت انگیز را با قیمتی ویژه تهیه کنید.

سخن آخر

همانطور که در این مطلب گفته شد، آهن یک ماده معدنی ضروری است که برای بسیاری از عملکردهای بدن مورد نیاز است. اما در صورتی که آهن مورد نیاز بدن خود را از رژیم غذایی دریافت نمی‌کنید، باید به فکر استفاده از مکمل های آهن برای جبران کمبود این ماده معدنی در بدن خود باشید. این مکمل های آهن در انواع اشکال مختلف به صورت قرص، شربت و قطره موجود هستند و هرکدام از برندهای معتبر ایرانی بوده و مزایای خاص خود را دارند.

  • ۰۲/۱۲/۱۹
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی