مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


قبولی در کنکور سراسری با وجود کنکور و رشته های بدون بازار کار آزاد دغدغه بسیاری از دانش آموزان است. آمار ثبت نامی کنکور سراسری که سالانه نزدیک به یک میلیون نفر در آن شرکت می کنند نشان می دهد که کنکور سراسری یک آزمون عالی و رقابتی جذاب است. اگر داوطلبی هدف بزرگی داشته باشد، قطعا نمی تواند این مسیر را بدون راهنما طی کند. همانطور که در هنگام دندان درد به دندانپزشکی مراجعه می کنید، برای قبولی در آزمون سراسری نیز باید به یک مشاور باتجربه و آگاه در کنکور مراجعه کنید. حال انتخاب مشاور مجربی که بتوان در این مسیر به او اعتماد کرد بسیار مهم است و باید با دقت انجام شود. هدف از مشاوره کنکور کمک به داوطلب در رسیدن به نتیجه مطلوب و آرامش در مسیر کسب رتبه مورد نظر در کنکور می باشد.



دستورالعمل امتحان

مشاوره امتحانی راهنمایی از جانب شماست تا بتوانید با خیالی آسوده این مسیر را طی کنید. مهمترین ویژگی یک مشاور کنکور این است که در بسیاری از زمینه های کنکور تجربه زیادی دارد و در این موضوع خبره است. یک مشاور خوب کنکور باید بتواند تمام نیازهای تحصیلی دانش آموز را برآورده کند و باعث ارتقای رشد علمی و معنوی داوطلب شود. اما مشاوره دروس و کنکور ابعاد گسترده تری دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم اما نقش اصلی مشاور درسی این است که به عنوان پشتیبان داوطلب عمل کرده و نکات مورد نیاز برای قبولی در کنکور را به داوطلب آموزش دهد. .



برنامه آموزش

برنامه ریزی فرآیندی در حوزه آموزش و کنکور است که نیازمند تجربه چندین ساله در زمینه مشاوره است. برنامه ریزی درسی فقط برنامه ریزی درسی نیست. اما اجرای برنامه های راهبردی برای دانش آموزان بسیار دشوار است و تغییر عادات بد در یادگیری نیاز به صبر دارد و دانش آموز باید به برنامه های شخصی خود پایبند باشد و متأسفانه چند جا را دیده ام که آنها از واقعیت خبر دارند. برخلاف نظر برخی از دانش‌آموزان که فکر می‌کنند برنامه‌ریزی کار آسانی است یا نمی‌توان در مورد برنامه شخص دیگری یاد گرفت. اما باید بدانید که اولویت بندی دروس تحصیلی بسیار مهم است تا بتوانید به موقع مطالب را جمع بندی و مرور کنید، به موقع به دنبال مطالب آموزشی یا فیلم باشید. به صورت فردی، مدیریت زمان دانش آموز مهم است. بنابراین کسب نتیجه قابل قبول در کنکور سراسری بدون برنامه ریزی خاص و برنامه زمانی فردی دشوار خواهد بود.

برنامه ریزی برای کنکور یعنی مطالعه تمام دروس سال های 10، 11 و 12 در یک سال تحصیلی به صورت دقیق و امتحانی. بله، کار آسانی نیست، من به دانش آموزان زیادی برخورد کرده ام که در بهمن ماه بخش زیادی از کتاب های درسی خود را نخوانده اند. یا دانش آموزانی که به فکر درس خواندن درست بعد از عید هستند. برنامه ریزی به دلیل کنکور در آذر ماه اهمیت بیشتری پیدا می کند. چون همین مقدار مطالب را باید در مدت کوتاهی خواند. مدیریت زمان در اینجا اهمیت بیشتری دارد.

اهمیت برنامه ریزی در این است که می توانید در اسفندماه همه دروس را طبق برنامه کامل کنید و بعد از فروردین تا روز کنکور مرور کنید، تست بزنید و مسائل را حل کنید. برنامه ریزی که بیشتر ارزیابی های تک رقمی و دو رقمی بر اساس آن صورت می گیرد

اما جمع بندی تمامی مباحث کنکور تیرماه تا آخر ماه برای کنکور D و از بهمن تا اسفند برای کنکور تیر کار نیست. آسان است و اگرچه تلاش مضاعف نیاز به یک برنامه اولیه داشت و مانده مدت کوتاهی بررسی و آزمایش داشت و شانس زیادی برای کسب رتبه خوب ندید.

برنامه های درس برای سال دوازدهم شامل یک برنامه هفتگی یا ماهانه است. این طرح ها باید شامل دستورالعمل های زیر برای استفاده باشد. یکی از دلایلی که برخی از دانشجویان می گویند ما نمی توانیم برنامه منتور را ادامه دهیم این است که این برنامه ها غیرقانونی و غیرقابل اجرا هستند.

اما اگر اصول برنامه ریزی رعایت شود و به دانش آموز برنامه ای که برای آن طراحی و نوشته شده باشد، رعایت شود، بسیار آسان است.
 

مراجعه به مرجع: https://pourdastmalchi.net/

  • ۰۲/۰۱/۲۲
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی