مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


سیستم اینورتر وسیله ای است که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کند. به عبارت دیگر جریان مستقیم از طریق یک اینورتر به جریان متناوب تبدیل می شود. سپس اینورتر خانه شما را با جریان متناوب تامین می کند. ولتاژ خروجی، ولتاژ ورودی، فرکانس و توان به مدل اینورتر بستگی دارد. این به مدار اینورتر شما نیز بستگی دارد.

http://www.aftabir.com/reportages/view/4431/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%AA

انواع روش های نصب سیستم اینورتر

1. سیستم های اینورتر متصل به شبکه

این اینورترها برای کار به شبکه نیاز دارند. در هنگام قطع برق، اینورتر متصل به شبکه شما خاموش می شود. بنابراین، این دسته به عنوان پایه ای برای کاهش وزن مفید نیست. شما به یک سیستم ذخیره باتری متفاوت نیاز دارید یا به یک چراغ قوه نیاز دارید.

تاسیسات تجاری بزرگ از اینورترهای متصل به شبکه استفاده می کنند. مجتمع خرید بیشتر انرژی روز را مصرف می کند. اینورترهای متصل به شبکه می توانند هزینه برق را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. دلیل آن این است که سیستم های متصل به شبکه در زمان اوج مصرف برق تولید می کنند.



اینورتر سری Inout در شبکه

اینورتر سری INVT iMars در اینورتر شبکه دارای راندمان تبدیل بالا، عملکرد ایمن و پایدار است. این نوع اینورتر INOT می تواند شرایط مختلف محیط کاربردی مانند محیط داخلی و خارجی را برآورده کند. اینورترهای شبکه INOT Rus به طور گسترده در سیستم های تولید برق فتوولتائیک کوچک و متوسط ​​مانند ساختمان های مسکونی، سقف های تجاری و مزارع استفاده می شود. برای خرید این محصول به سایت نمایندگی اینورتر اینوت مراجعه کنید.



2. اینورترهای خارج از شبکه

اینورترهای خارج از شبکه مستقل از برق کار می کنند. آنها انرژی لازم برای شارژ باتری ها را در سیستم اینورتر باتری فراهم می کنند. هنگامی که تقاضای برق کم است، سیستم های خارج از شبکه نیز عالی هستند. آنها همچنین برای ذخیره سلول های خورشیدی و تامین انرژی بانک باتری شما مناسب هستند.



3. سیستم های اینورتر هیبریدی

اینورتر هیبریدی انتخاب خوبی برای یک خانواده معمولی است. اینورترهای هیبریدی برای کاربرانی که به دنبال گزینه خورشیدی و باتری بدون تسلیم شدن کامل هستند، عالی هستند.

برای خانوارهایی که قطع برق کمتری دارند، اینورترهای هیبریدی راه حل مناسبی هستند. این می تواند به شما در تامین برق در صورت قطع برق کمک کند، اما زمانی که منبع تغذیه پایدار است به شبکه متصل می شود.



هدف و انواع اینورتر

هدف از تبدیل برق DC به برق AC چیست؟ بیشتر تجهیزات الکتریکی مدرنی که ما استفاده می کنیم به خروجی AC بسیار بیشتری نسبت به برق DC برای عملکرد صحیح نیاز دارند. بسیاری از دستگاه های مدرن با ولتاژ متناوب 12 ولتی کار می کنند که از برق به خانه های ما می آید. اکثر آنها در ولتاژ بالا به خوبی کار می کنند. بنابراین اینورتر به کارتان می آید.



سه نوع مبدل چیست؟

سه نوع اینورتر عبارتند از: سیستم های موج سینوسی یا موج سینوسی خالص و سیستم های موج سینوسی اصلاح شده. ما همچنین یک سیستم موج سینوسی خالص را یک سیستم موج واقعی می نامیم.



تفاوت بین اینورتر UPS، اینورتر پشتیبان و اینورتر خورشیدی چیست؟

بین یو پی اس، اینورتر پشتیبان و سیستم اینورتر خورشیدی تفاوت وجود دارد. آنها برای دستیابی به نتایج متفاوت متفاوت عمل می کنند. یک منبع تغذیه بدون وقفه معمولاً دارای یک مبدل داخلی است که قادر به رسیدگی به تقاضای برق است.

اینورتر خورشیدی یک کنترلر شارژ دارد که آن را MPPT می نامیم. آنها به طور ویژه برای تبدیل انرژی خورشیدی به شکل ولتاژ صحیح طراحی شده اند. ما می توانیم MPPT را به اینورترهایی که قبلاً آنها را ندارند اضافه کنیم. همچنین می توانیم از اینورترهای خورشیدی بدون پنل خورشیدی استفاده کنیم.



مبدل ها و امواج الکترومغناطیسی خالص و مدوله شده

تفاوت اصلی این اینورترها در قیمت است. اینورترهای موج سینوسی خالص معمولاً گرانتر از اینورترهای موج سینوسی اصلاح شده هستند. تجهیزات حساس شما با مبدل موج سینوسی خالص بهتر کار خواهند کرد.

ممکن است با اینورترهای موج سینوسی اصلاح شده با چالش هایی مواجه شوید. اینها ممکن است شامل نویز یا کیفیت پایین باشد. ملاحظات اصلی هنگام انتخاب هر نوع اینورتر اندازه و نوع نصب است.



اینورترهای پشتیبان اضطراری

ساختمان های تجاری بار الکتریکی زیادی را تحمل می کنند. ساختمان های تجاری بزرگ، بیمارستان ها، مدارس همگی انرژی زیادی مصرف می کنند. اتکا به شبکه برق برای روشن نگه داشتن چراغ ها کافی نیست. واحدهای تجاری در زمان قطع برق به سیستم های پشتیبان مانند اینورتر نیاز دارند.

سیستم اینورتر باتری در مواقع اضطراری ضروری است. اما آیا استفاده از اینورتر برای تامین برق خانه ایده خوبی است؟ اینورترهایی که امواج سینوسی تصحیح شده را ارائه می دهند، می توانند با خیال راحت وسایل الکترونیکی خانگی را تامین کنند. اینورترهای کم وات ممکن است مشکل ساز باشند.



چه اندازه اینورتر برای سیستم اینورتر خانگی بهترین است؟

وسایلی مانند تلویزیون و مایکروویو انرژی زیادی مصرف می کنند. منبع تغذیه خانگی به یک اینورتر با توان خروجی پیوسته 1500 وات با حداکثر توان خروجی 3500 وات نیاز دارد. اندازه و ظرفیت ژنراتور بر اینکه آیا از آن برای تامین برق خانه خود استفاده می کنید تأثیر می گذارد.



اینورتر و ظرفیت ذخیره سازی

برای سیستم های اینورتر خانگی، اینورترهای مدرن با ظرفیت بالاتر از حداکثر بار را انتخاب کنید. اگر بخواهید قدرت باری بالاتر از بار نامی اینورتر را اجرا کنید، ممکن است اینورتر شما آسیب ببیند.

اگر ظرفیت بار از اینورتر بیشتر شود، متوقف می شود یا از کار می افتد. برخی از اینورترها نمی توانند به طور مداوم کار کنند. رتبه پیوسته آنها ممکن است کمتر از رتبه بار اوج باشد.

  • ۰۱/۱۲/۱۰
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی