مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

همچنین نرم افزار فوق دارای ارتباط با سیستمهای جانبی مثل مدیریت مالی، پرسنلی ، آرشیو اسناد فنی و کنترل تولید بوده و از اطلاعات این سیستم ها استفاده کرده یا اطلاعاتی در اختیار آنها قرار می دهد. 2. بهکارگیری ابزار «شرطساز»: در این محیط کلیه امکانات نوشتن یک عبارت شرطی با واژگان فارسی در اختیار راهبر سیستم قرار دارد. معرفی برنامه تعمیر و نگهداری ماشین آلات نرم افزار تعمیر و نگهداری ماشین آلات آلکا یک برنامه جامع ماشین آلات بوده و امکان مدیریت تعمیرات اضطراری em و تعمیرات پیشگیرانه pm بخشی از زیر سیستم های این نرم افزار جامع می باشد. صدور دستورکاراجرایی برای رسته های تعمیراتی ، براساس درخواست های اتفاقی و تعمیرات برنامه ای و اعلام به پرسنل تعمیرکار برای اقدام . • خلاصه کارکرد پرسنل تعمیر کار . بازبینی تمام هزینه های قبلی مربوط به مصالح، منابع و فعالیت های تعمیر به مدیران بینش کافی برای برآورد دقیق هزینه های آینده را می دهد. این نرمافزار کل اطلاعات مربوط به نگهداری و تعمیرات (نت) را سازماندهی، مستند و بهروز نگه میدارد. نرم افزار مذکور در دو حیطه اصلی فعالیتهای مدیریت فنی، یعنی موارد برنامه ریزی شده (PM) و امور مربوط به خرابی های موردی ( EM) ، به ایفای نقش پرداخته و با ایجاد پایگاههای اطلاعاتی منسجم و مرتبط ، قدرت مدیریت را در طبقه بندی و پردازش اطلاعات افزایش خواهد داد .

با CMMS می توان از رعایت استانداردهای نظارتی دولتی و بین المللی اطمینان حاصل کرد که توام با ایجاد ایمنی محیط کار است. این بدان معناست که می توان با اطمینان از تخصیص بهینه منابع، بودجه موثری ایجاد کرد. دفترچه راهنمای کار با نرم افزار همراه با آموزش عملی به کارفرما ارائه خواهد شد . برای تمام کارکنانی که از برنامه نگهداری و تعمیرات استفاده می کنند لازمه به دلیل پیچیدگی کار با برنامه ، آموزش های لازم را بررسی کنند. مجموعه ای از فعالیت ها و روش هایی است که در نگهداری و تعمیرماشین آلات به صورت دوره ای و برای بررسی وضعیت موجود با روش هایی از قبیل تنظیم و تعمیر ، انجام و پشتیبانی می شود. این نکته را نیز باید در نظر داشت که هر سازمان بر اساس نوع فعالیت و راه های مختلف پیاده سازی نگهداری و تعمیرات نیاز به آموزش بر اساس استفاده خاص خود دارند. تمامی بخشهای CMMS باید آسان باشند، از ورود به سیستم تا مشاهده فعالیتها، درخواست و تایید کار، انجام کار، وارد کردن داده، استفاده از گزارشات و غیره. کاربری ساده، قیمت ارزان، cmms pmworks تمام فعالیت های نت شما را مدیریت میکند.

تقاضا از مدیریت نگهداری و تعمیرات شامل فعالیت هایی در جهت تضمین و اطمینان در روند تولید و خدمات است و این خود یکی از چالش های مدیران نگهداری و تعمیرات است. امروزه یکی از چالش برانگیزترین واقعیت موجود در سازمان ها ( preventive maintenance) ، مبحث نگهداری و تعمیرات و به کار گرفتن نرم افزار نگهداری و تعمیرات است. در عین سادگی نرم افزار توانمندی های زیادی در چرخه عمر تجهیزات سازمان ایفا می کند. ثبت آمار کارکرد تجهیزات و ماشین آلات در صورت نیاز و به منظور انجام برنامه ریزی PM . مشاوره در جهت پیاده سازی سیستم، در صورت تمایل خریدار، توسط مشاور انجام خواهد پذیرفت . پیاده سازی سیستم مدیریت نت و استقرار آن در کارخانجات از الزامات اخذ گواهینامه ISO میباشد. از آن جایی که صرف زمان برای جمع آوری و نگهداری این اطلاعات بسیار زیاد است و گاها صحت و درستی این اطلاعات مجهول است، بدون استناد به اطلاعات یک سیستم هوشمند، محاسبه هزینه های نگهداری و تعمیر و هزینه های جاری بسیار دشوار خواهد بود. فرآیند سیستم نگهداری و تعمیرات شامل مراحل مختلف زیر می باشد : برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات، جمع آوری داده های لازم طبق برنامه های تعریف شده، تغذیه داده ها به سیستم و در نهایت انجام روال های تعریف شده نسبت به داده های به دست آمده می باشد.

گروهبندی ماشین آلات و تجهیزات به صورت درختی و سلسله مراتبی، ضمن فراهم آوردن بستری مناسب برای برنامه ریزی نگهداری تعمیرات، امکان تحلیل اطلاعات جمع آوری شده نیز می گردد. همچنین امکان تعریف فایل و یا هر گونه مستندات / مشخصات فنی تجهیزات و ماشین آلات از هر نوع فرمت دلخواه ، نقشه های اجزا و قطعات تجهیزات و ماشین آلات را (مطابق با تعریف صورت گرفته در ساختار درختی) نگهداری و بدین ترتیب نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات پایش امکان آرشیو مستندات فنی را بصورت یکپارچه در سیستم فراهم می آورد. • نمودار درختی کلیه سطوح ماشین آلات . تعریف و طبقه بندی گروههای اصلی ماشین آلات و دستگاهها . تعریف و طبقه بندی محل استقرار ماشین آلات و دستگاه ها در دو سطح اصلی و فرعی . این گزارشات به تعداد نامحدود و با انواع فیلترها و سورت های دلخواه قابل تعریف و استفاده می باشند .

  • ۰۱/۰۶/۰۵
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی