مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


ماشین ظرفشویی یکی دیگر از لوازمی است که با موفقیت جای خود را در آشپزخانه امروزی باز کرده است.

قدمت این وسیله جذاب و موثر به قرن نوزدهم برمی گردد. اگرچه در قرن بیستم توسط یک زن ثروتمند اختراع شد، اما با رشد و توسعه تکنولوژی، ویژگی های زیادی به آن اضافه شد و یکی از دلایل محبوبیت ماشین ظرفشویی در بین خانم ها همین است.

در این مقاله شما را با این وسیله جالب و موثر آشنا می کنیم.

ماشین ظرفشویی وسیله ای الکتریکی است که به طور خودکار ظروف کثیف را بدون دخالت دست شسته و تمیز می کند. به سادگی ظروف را قبل از روشن کردن ماشین ظرفشویی در آن قرار دهید، پودر یا مایع شوینده را داخل محفظه مخصوص بریزید و پس از بستن درب ماشین ظرفشویی دکمه شروع را فشار دهید.

ماشین ظرفشویی؛ میوه ها و سبزیجات را بشویید

همانطور که می دانید برنامه های مختلفی برای شستشو در ماشین ظرفشویی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید ظروف، میوه ها و حتی سبزیجات را به طور کامل بشویید. تنها تفاوت شستن ظروف با میوه و سبزیجات در زمان و دمای آب است.

در واقع شستن ظروف به زمان بیشتر و دمای آب بالاتری نیاز دارد تا کثیفی ها به طور کامل از روی ظروف پاک شوند. این زمانی است که برای شستن میوه ها و سبزیجات فقط از آب سرد استفاده می شود و نیازی به استفاده از مایع یا پودر برای شستن ظروف نیست.

انواع ماشین ظرفشویی

اکنون که به طور کلی نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی را می دانیم، بهتر است در مورد انواع ماشین ظرفشویی اطلاعاتی به دست آوریم.

تا به امروز سه نوع ماشین ظرفشویی طراحی و ساخته شده است. ماشین ظرفشویی ثابت، ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی ثابت سه نوع شناخته شده این وسیله جالب و پرکاربرد هستند.

ماشین ظرفشویی توکار

همانطور که از نام ماشین ظرفشویی توکار پیداست، این مدل از ماشین ظرفشویی در فضاهایی مانند زیر سینک، بین کابینت، زیر کابینت و ... نصب می شود.

ماشین لباسشویی رومیزی

یکی از محبوب ترین انواع ماشین ظرفشویی، نوع رومیزی آن است. یکی از مزایای ماشین ظرفشویی رومیزی این است که می توان آن را به راحتی و سریع جابه جا کرد، در کابینت، نزدیک سینک، روی میز آماده و حتی در بالکن یا انبار قرار داد.

نکته دیگر در مورد این ماشین ظرفشویی اندازه کوچک این مدل ماشین نسبت به نوع ایستاده آن است. به طور کلی این مدل ماشین ظرفشویی برای شش یا هشت نفر طراحی و ساخته شده است و بیشتر برای خانواده های کم جمعیت مناسب است.

ماشین ظرفشویی مستقل

ماشین ظرفشویی عمودی یکی دیگر از وسایل پرکاربرد است. به طور کلی برای استفاده در مهمانی ها و خانواده های پرجمعیت مناسب است. ماشین ظرفشویی های مستقل معمولا در کنار سینک و کابینت های دیگر قرار می گیرند. تا در صورت نیاز به راحتی بتوان از آن استفاده کرد

البته نکته مهمی که در استفاده از هر نوع ماشین ظرفشویی باید به آن توجه کرد این است که به شیر آب دسترسی پیدا کرده و آن را وصل کنید تا آب برای شستشو وارد ماشین شود و سپس لوله تخلیه را به فاضلاب وصل کنید تا کثیفی ها از بین برود. . آب در حین و بعد از شستشو
 

ما دو تا از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی را به شما پیشنهاد می کنیم

ماشین ظرفشویی بوش

همانطور که می دانید انواع مختلفی از ماشین ظرفشویی در بازار جهانی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی هستند.

یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی ساخت آلمان، ماشین ظرفشویی بوش است. در این نوع ظروف، قفسه ها انعطاف پذیر هستند که باعث می شود 30 درصد غذای بیشتری داخل آن قرار گیرد.

علاوه بر این در ماشین ظرفشویی بوش می توان از وسایلی مانند ریل تلسکوپی برای سر خوردن آسان در محل قرارگیری ظروف، سنسور Aqua که از جریان آب جلوگیری می کند، استفاده از مواد شوینده کوچک، Vario Speed ​​استفاده کرد. برنامه شستشوی سریع ، سیستم ایمنی ظروف شیشه ای را نشان داد، دستگاه هنگام شستشو بی صدا است، آب پاشید و مشکلات مختلف، سیستم ظروف دارو، سیستم جلوگیری از نشت آب، بالا و در عین حال قیمت مناسب با توجه به منطقه داده شده. .

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی نیز برندی است که قطعات یدکی لوازم خانگی بوش در خارج از کشور تولید می شود و در بین مردم داخلی بسیار محبوب است.

از جمله عملکردهای ماشین ظرفشویی ال جی می توان به فناوری شستشوی بخار قدرتمند به لطف نصب مولد بخار، سبد شستشوی هوشمند، موتور اینورتر مستقیم، عدم صدا در هنگام شستشو، پنل کنترل لمسی، صفحه نمایش LED، تعیین میزان مقدار آب شستشو و غیره . ذکر شده.

ماشین های ظرفشویی اسنووا و پاکشوما ساخت کشور و ماشین های ظرفشویی سامسونگ، کیچن اید، هیتاچی، الگانس، دوو، هاردستون، بکو، مجیک، مدیا، ایندزیت و غیره. نمونه ای از ماشین ظرفشویی های مناسب و ایده آل تولید شده در سراسر جهان است. و به کاربران ارائه می شود.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی

ظروف را با آب با دمای بالا بشویید

یک نکته برای تمیز نگه داشتن ظروف هنگام شستن، استفاده از آب با دمای بالا است. شستن ظروف با دست و در دمای بالا قطعا دست شما را می سوزاند.

اما با استفاده از ماشین ظرفشویی که قابلیت شستشوی ظروف کثیف در دمای بالا را دارد، می توانید مطمئن باشید که هیچ کثیفی روی ظروف باقی نمی ماند.

کاهش مصرف انرژی

متاسفانه وقتی از دستان خود برای شستن ظروف استفاده می کنیم، مصرف آب بسیار بالاست و نتیجه آن هزینه های بالای آب و در درازمدت تمام شدن آن است.

اما با استفاده از ماشین ظرفشویی می توانید به راحتی در مصرف آب صرفه جویی کنید و این مزیت را در قبوض آب و برق خود مشاهده کنید.

به سلامت پوست کمک کنید

متاسفانه زنانی هستند که از مشکلات پوستی رنج می برند و شستن ظروف برای سلامت پوست آنها مضر است. اما استفاده از ماشین ظرفشویی که شست و شوی بدون هندز را به خوبی انجام می دهد می تواند به سلامت پوست دست این خانم ها کمک کند.

پله ها را با ماشین ظرفشویی بشویید

ابتدا ظروف کثیف را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. البته توصیه می شود ظروف را مرتب بچینید و قبل از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی، غذای اضافی را با آبکش یا دستمال مرطوب از روی آنها پاک کنید.

برخی از ماشین های ظرفشویی دارای محفظه مخصوص برای مواد شوینده ظرفشویی بوش هستند و معمولاً با هر بار پر شدن این محفظه می توانید 40 تا 50 بار بدون نیاز به ریختن مجدد مایع با استفاده از این دستگاه ظروف را بشویید.

برخی دیگر از ماشین های ظرفشویی با کمک قرص یا پودر ظروف را تمیز می کنند. اما پس از قرار دادن ظروف در دستگاه و ریختن پودر یا مایع لباسشویی، درب آن را ببندید و دکمه برنامه مورد نظر برای شستشو را فشار دهید. ماشین شروع به شستن ظروف می کند.
 

  • ۰۲/۰۶/۰۵
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی