مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

 که به عنوان یکی از شرکت‌های باکیفیت در صنعت سخت‌افزار کامپیوتر و تلفن در دهه اخیر شناخته می‌شود، لپ‌تاپ‌های ایسوس به دلیل نوآوری و قیمت در دسترس، جایگاه ویژه‌ای در بین دوستداران فناوری پیدا کرده‌اند. در مقاله بعدی در مورد خرید لپ تاپ Asus و ویژگی های منحصر به فرد آن ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

تاریخچه مختصری از برند ایسوس و لپ تاپ های ایسوس

البته برای همه علاقه مندان به فناوری چنین سوالی پیش می آید که لپ تاپ ایسوس در کدام کشور قرار دارد؟ ایسوس در واقع یک شرکت چندملیتی کامپیوتر و الکترونیک است که در تایوان مستقر است. این شرکت در سال 1989 تاسیس شد و با هدف زندگی بهتر شروع به تولید محصولات هوشمند کرد. امروزه این شرکت با تولید مادربرد، بازی های ویدئویی و لپ تاپ های مختلف از جمله لپ تاپ های مناسب برای کار دانشجویی، لپ تاپ های مهندسی، مصارف خانگی و غیره به شهرت جهانی دست یافته است.

برند ایسوس در سال 2007 با تولید لپ تاپ های سری Eee PC ایسوس در آمریکای شمالی به طور گسترده ای شناخته شد. سری Eee PC لپ تاپ های ایسوس به عنوان یک انقلاب منحصر به فرد در صنعت کامپیوتر شناخته می شود. مجله "فورچون-فورچون" در سال های 2015 و 2016 ایسوس را به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های کامپیوتری در جهان معرفی کرد و در 4 سال گذشته لپ تاپ های این برند به عنوان ارزشمندترین محصول تایوانی در سطح بین المللی رتبه بندی شده اند.

امروزه ایسوس به عنوان یک برند قوی در تولید گوشی های هوشمند با سری ZenFone ایسوس با دیگر برندهای جهانی رقابت می کند. در حال حاضر این شرکت تایوانی بیش از 17000 کارمند دارد و با ساخت سایر محصولات فنی مانند کامپیوتر، کارت گرافیک و دستگاه های اینترنتی، سهم زیادی از بازار فناوری مصرف را به خود اختصاص داده است. خرید لپ تاپ برند ایسوس یک انتخاب هوشمندانه و هوشمندانه است و به شدت توصیه می شود.

کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟

اگر در مورد لپ‌تاپ‌های ایسوس تحقیق کرده باشید، می‌دانید که ایسوس مانند سایر برندهای فناوری، هر یک از مدل‌های نوت‌بوک خود را بر اساس نیازها، بودجه‌ها و عملکردهای خاص طراحی می‌کند. این مشکل خرید لپ تاپ ایسوس را راحت تر از سایر برندها کرد. در زیر به سری های مختلف لپ تاپ این برند اشاره می کنیم:

Siri ZenBook

یکی از بزرگترین و بهترین سری های ایسوس که با نام ZenBook شناخته می شود، دارای فرمتی نازک، سبک و مدرن است. این سری از لپ تاپ ها به عنوان رقیب جدی مک بوک اپل معرفی شد و برای کارهای تخصصی مناسب است.

حمل این مدل از لپ تاپ های ایسوس آسان و راحت بوده و با باتری قدرتمند و امکانات سخت افزاری مناسب در رده محصولات پرطرفدار قرار می گیرد. با این حال، لپ‌تاپ‌های سری Zenbook دارای قیمت بالایی هستند و به ندرت در بازار فناوری ارزان‌قیمت موجود می‌شوند.

سیری ROG/TUF

سری TUF (The Ultimate Force) و ROG (جمهوری گیمرها) سری نوت بوک های ایسوس هستند که برای گیمرها و گیمرها طراحی شده اند. کارت گرافیک مناسب، عملکرد قدرتمند، نورپردازی RGB برای صفحه کلید و سایر ویژگی های سیستم، تجربه تجربه منحصر به فردی را ارائه کرد. بازیکنان؛ این لپ تاپ ها از نظر قطعات قدرتمند جزو بهترین کامپیوترهای ایسوس هستند.

کتاب سری زنده

لپ تاپ های این سری ایسوس مانند Zenbook طراحی سبک و نازکی دارند. ایده آل برای افرادی که در حال حرکت هستند طراحی شده است. لپ تاپ های vivobook ایسوس به عنوان عضوی از خانواده مقرون به صرفه این برند معرفی می شوند و برای فعالیت های روزانه و استفاده عمومی مناسب هستند.

سری ExpertBook

سری لپ تاپ های ExpertBook  دیجی چه به عنوان اساتید قدرتمند فناوری شناخته می شوند. طراحی سبک و مینیمالیستی در کنار باتری با دوام زیاد باعث می شود بسیاری از علاقه مندان به فناوری خرید محصولات این سری را به سری های دیگر ایسوس ترجیح دهند. یکی از مدل های محبوب و بادوام این سری با نام B9450 در بازار آنلاین موجود است.

سری کروم بوک

لپ‌تاپ‌های Chromebook دارای سیستم عامل Chrome هستند و فایل‌های شما را برای دسترسی آسان در فضای ابری ذخیره می‌کنند. محصولات این سری دستگاه های قدرتمندی نیستند اما عمر باتری طولانی و دسترسی آسان به فایل های ذخیره شده آن ها را در دسته لپ تاپ های کاربردی قرار می دهد. اگر به دنبال یک لپ تاپ مناسب برای کارهای اداری، مدرسه یا دانش آموزی هستید، این مجموعه برای شما مناسب است.

استودیو شما جارا

سری لپ تاپ های Asus Studiobook برای فعالیت های هنری و خلاقانه استفاده می شود. دستگاه های قدرتمند این سری بهترین قابلیت های گرافیکی و نمایشگر را اجرا می کنند.

چرا لپ تاپ هواوی بخریم؟

جای تعجب نیست که ایسوس سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده و به عنوان یکی از نیروهای پیشرو در صنعت لپ تاپ شناخته می شود. اما اگر همچنان در مورد خرید لپ تاپ ایسوس شک دارید، پیشنهاد می کنیم به این نکات توجه کنید:

کیفیت ساخت عالی لپ تاپ های ایسوس

ایسوس تا به امروز هیچ گاه از طراحی های جذاب و منحصر به فرد محصولات خود کم نداشته است. لپ‌تاپ‌های ایسوس مدرن و شیک هستند و هر کدام از لپ‌تاپ‌های تجاری مینیمالیستی گرفته تا لپ‌تاپ‌های بازی، با شخصیت متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند.

اجزای با کیفیت

ایسوس در محصولات خود از قطعات با کیفیت و مناسب استفاده می کند، اکثر لپ تاپ های این برند برای رفع نیازهای محاسباتی مجهز به پردازنده های 4 هسته ای هستند. صفحه نمایش این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عملکرد نرم افزاری آنها نیز شگفت انگیز است.

قیمت پایین لپ تاپ های ایسوس.

خرید لپ تاپ برای بسیاری از افراد یک سرمایه گذاری بزرگ است. از این رو انتخاب برند مناسب با توجه به نیاز و بودجه هر فرد بسیار مهم است. یکی از بهترین ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های ایسوس این است که نسبت به قیمتی که می‌پردازید، ویژگی‌های خوبی دریافت می‌کنید. قیمت لپ تاپ ایسوس کاملا مناسب و استاندارد است و به همین دلیل روز به روز بر طرفداران این برند افزوده می شود. ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را متناسب با بودجه و نیازهای کاربران ارائه می دهد:

لپ تاپ های میان رده برای دانش آموزان (Chromebook)

قالب های اقتصادی برای نیازهای تجاری (Vivobook)

مدل های ویژه مدیران و طراحان (کتاب مطالعه)

قابل حمل مقرون به صرفه برای مقاصد روزمره

پشتیبانی شگفت انگیز

در شهرها و کشورهای مختلف دنیا پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش محصولات ایسوس به راحتی قابل اجرا می باشد. خط پشتیبانی این برند در هر زمان آماده ارائه اطلاعات لازم به کاربران می باشد. علاوه بر این، کاربران می توانند از فناوری پشتیبانی آنلاین و چت زنده استفاده کنند و در زمان کمتری سؤالات و مشکلات خود را با مقامات فنی مطرح کنند.

  • ۰۲/۱۱/۰۷
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی