مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


اگر خانه شما کوچک است و می خواهید دکوراسیونی مدرن برای خانه خود طراحی کنید، توصیه می کنم این مقاله را بخوانید زیرا نکات و قوانین مهمی را در مورد دکوراسیون به شما می گوییم که برای نگهداری از یک خانه کوچک باید بدانید. این نکات به شما کمک می کند خانه خود را بهتر کنید.



همه چیز در مورد طراحی داخلی خانه کوچک

اگر می خواهید معنای دقیق طراحی داخلی را بدانید باید گفت که با توجه به تعریفی که آکسفورد برای این کلمه در نظر گرفته است به معنای هماهنگی از پیش تعیین شده برای جلوه دادن رنگ ها، مبلمان و سایر اشیا در یک اتاق یا ساختمان است. از نظر هنری زیباتر .

هدف از طراحی داخلی خانه ایجاد فضایی بزرگ است که کاربردی، دلپذیر و زیبا باشد. زیباترین چیزها زیباترین چیزها نیستند. خودنمایی نکن

در طراحی و چیدمان خانه می توانیم با استفاده از نورپردازی، مبلمان و سایر عناصر دکوراتیو از یک پلان ساده یک دکور و منظره زیبا و کاربردی ایجاد کنیم.

یکی از بزرگترین مشکلات خانه های کوچک چیدمان صحیح مبلمان است اما طراحان دکور سعی می کنند از فضای کوچک نهایت استفاده را ببرند و فضایی بسیار زیبا و منحصر به فرد را در اختیار شما قرار دهند.

برخی فکر می کنند برای داشتن خانه ای جذاب و مدرن باید متراژ خانه بزرگ باشد اما با اندازه کوچک می توان خانه ای زیبا با فضاهای باز داشت.

اگر خانه شما کوچک است، نیازی به استفاده از رنگ های مختلف در لوازم منزل خود ندارید. اگر می‌خواهید خانه‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد، از رنگ‌های روشن استفاده کنید. اگر خانه شما کوچک است هرگز رنگ های تیره را انتخاب نکنید. از رنگ های روشن مانند سفید، کرم و ... استفاده کنید زیرا نور را منعکس می کنند، هرگز از مبلمان بزرگ استفاده نکنید، از مبلمان با ساختار یا مبلمان ظریف استفاده کنید.

سعی کنید تابلوهای کوچک را روی دیوارهای بزرگ قرار ندهید که باعث می شود خانه شما کوچکتر به نظر برسد.برای اینکه خانه شما بزرگتر به نظر برسد بهتر است عرض تابلوها دو سوم بیشتر از دیوار باشد.
 

 

از قفسه های دیواری می توان برای نگهداری وسایل دکوری منزل برای صرفه جویی در فضا استفاده کرد و مبل های تخت خواب شو که هم با تخت و هم با مبل قابل استفاده هستند فضای کمتری را اشغال می کنند. .

نورپردازی در خانه های کوچک نکته بسیار مهمی است، سعی کنید در دکوراسیون منزل خود از رنگ های روشن استفاده کنید، نورپردازی دکوراتیو و نقطه ای انتخاب بسیار مناسبی برای خانه های کوچک است، استفاده از آینه در خانه باعث بزرگتر شدن خانه می شود.

نقاشی دیواری نیز نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید، از رنگ های روشن برای دیوارهای خانه خود استفاده کنید زیرا فضا را بزرگتر و بازتر می کند، استفاده از مبلمان عمودی نیز به حجیم شدن کمک می کند.

طراحان دکوراسیون داخلی آشپزخانه را قلب خانه می دانند پس باید در چیدمان آشپزخانه خود بسیار دقت کنید، بهتر است از رنگ روشن برای کابینت ها استفاده کنید و کابینت ها را با عمق و عمق زیاد طراحی کنید.

از حدود قرن بیستم، سبک مدرن رایج شد و در آن سادگی مهمترین جنبه است، سبک مدرن بر فرم های تمیز، اشکال مدرن، استفاده از مواد طبیعی و هماهنگی و راحتی فضای داخلی و خارجی تاکید دارد. . و ظرافت گنجانده شده است

دکوراسیون داخلی مدرن ساده و مجلل است، طراحی داخلی مدرن با رنگ های خنثی، سطوح تمیز و اشکال ساده می تواند خانه شما را شیک تر کند، از جزئیات غیر ضروری یا تزئینات غیر ضروری در این سبک خودداری کنید.



دارای تزئینات مدرن

ساده

یکی از جنبه های مهم دکوراسیون مدرن سادگی است، یعنی حذف اضافی و حذف جزئیات غیر ضروری، ساده نگه داشتن دکوراسیون باعث کاهش استرس و ایجاد آرامش می شود.



یک فضای باز ایجاد کنید

اگر به دنبال دکوراسیون مدرن هستید فضای موجود در خانه خود را بیشتر نشان دهید، به عنوان مثال در یک اتاق کوچک. با فضایی چند سانتی متری در اطراف فرش می توانید اتاق خود را بزرگتر نشان دهید.



استفاده از مبلمان مدرن

امروزه مبلمان در سبک ها و تنوع های مختلفی تولید می شوند بنابراین شما با انتخاب های زیادی روبرو خواهید شد.انواع پارچه، رنگ بندی، شکل مبل، کوسن ها نقش بسیار مهمی در انتخاب مبل ایفا می کنند خنک کننده و راحتی بنابراین پارچه مبلمان نسبت به مبلمان چرمی طرفداران بیشتری دارند زیرا راحت، نرم و خنک تر از چرم هستند.

نوع چیدمان مبلمان در منزل در زیباتر شدن دکوراسیون منزل بسیار مهم و موثر است. برای داشتن یک اتاق نشیمن ساده و شیک بهتر است از مبلمان با طرح های ساده و رنگ های روشن استفاده کنید.
 

 

مرجع: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/بهترین-دکوراسیون-داخلی-در-شیراز

  • ۰۲/۰۲/۱۷
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی