مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


تمام ابزار و عملکردهای مکانیکی بسته را کنترل می کند. اجزای بسته شامل سنسورها به کنترل پنل پیام می فرستند و کنترل پنل با بررسی این پیام ها دستورات را برای بقیه اجزا ارسال می کند. مثلاً اگر فلوسوئیچ کار کند، برد به فن فرمان می دهد که کار کند و در این زمان کمپرسور هوا شروع به کار می کند و در این زمان برد به شیر گاز دستور می دهد که باز شود یا نه. این که آیا پمپ در حال کار است و…

برنامه ها روی برد آی سی هوشمند نوشته شده اند که به بسته خاصیت ضد یخ زدگی، ضد انفجار یا ضد آسیب می دهد. ضد یخ به گونه ای است که اگر دمای پکیج خیلی پایین بیاید، برد به پمپ می گوید که برای جلوگیری از یخ زدن آب به طور دوره ای چرخش کند. برای جلوگیری از گرفتگی باز پمپ، به عنوان مثال، هر 21 ساعت آب را روشن کنید.

FIFA-Pack

یکی از مهمترین قسمت های پکیج و نقطه جریان آب گرم در رادیاتور می باشد. پکیج های پمپ به دو نوع سرعت ثابت و سرعت مدولار تقسیم می شوند.

پمپ های دور ثابت دارای سه نوع سرعت هستند. اگر پک به ندرت استفاده شود یا مثلا مساحت خانه نسبت به اندازه پک کوچک باشد، پمپ با سرعت 1 کار می کند. اگر پک بیشتر استفاده شود یا مساحت خانه بزرگتر از اندازه بسته، پمپ با سرعت 3 کار می کند. در پک های مدولار در صورتی که دمای پک مورد نظر زیاد باشد سرعت به صورت خودکار افزایش می یابد و با رسیدن به دمای مورد نظر دور پمپ کاهش می یابد. برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.

بسته فندکی

همانطور که آبگرمکن ها نشتی دارند، پکیج ها نیز نشتی دارند. جرقه زن با روشن شدن پکیج و باز بودن فن، کمپرسور هوا و مسیر دود روشن می شود و دریچه گاز را باز می کند تا شعله مشتعل شود. در کنار جرقه زن یک نوار یونی برای تایید شعله وجود دارد. تا زمانی که نوار یونی شعله را تأیید کند روشن می شود. پس از تایید شعله، جرقه قطع می شود.

پکیج سنسور دمای آب گرم

همچنین به عنوان سنسور حرارتی بهداشتی و NTC شناخته می شود. وظیفه آن اندازه گیری دمای آب جاری است. این سنسور دمای آب ورودی به مبدل ثانویه را اندازه گیری کرده و به برد ارسال می کند. صفحه حرارت شعله را نسبت به این دما کاهش یا افزایش می دهد. به عنوان مثال، اگر کاربر بسته را روی 50 درجه سانتیگراد تنظیم کند و سنسور دمای آب گرم 20 درجه سانتیگراد را تشخیص دهد، برد دستور افزایش سرعت سوختن را می دهد.

پکیج یک سنسور فشار آب است

این سیستم فشار رادیاتورها و کیسه را کنترل می کند. اگر فشار کمتر از 0.5 بار باشد، سنسور فشار آب پیغام خاموش کردن کیسه را ارسال می کند. در واقع وقتی فشار کاهش می یابد، پمپ تحت فشار قرار می گیرد و احتمالاً آب در خروجی اصلی وجود ندارد.

دریچه ایمنی بسته است

زمانی که مسیر رادیاتور مسدود می شود یا سنسور دما کار نمی کند یا شیر کار نمی کند و در نهایت فشار از 3 برابر بالاتر می رود، شیر اطمینان فشار آب را رها می کند تا پکیج منفجر نشود.

پکیج شیر سه طرفه

چنین شیری سه طرفه است و در سبدهای دو چرخشی قرار می گیرد. هنگامی که آب در انتقال اصلی گرم می شود، هنگامی که آب گرم از شیرهای تغذیه باز می شود، سه گانه مسیر آب رادیاتورها را می بندد و آب به انتقال ثانویه ارسال می شود تا آب مصرف کننده گرم شود. روی برد اصلی برنامه ای نوشته شده که آب گرم را روشن می کند، پمپ شیر یا شیرها را فشار می دهد، مسیر آب رادیاتور را می بندد و آب را به سانترال دوم می فرستد.

پکیج های شیر گاز

این شیر گاز ورودی به بسته را کنترل می کند و در صورت نیاز آن را به روغن هدایت می کند. این دستگاه در دو نسخه دو تیغه ای و سه تیغه ای در بازار موجود است. اولین اجاق گاز برای باز کردن گاز به مشعل است. سیم پیچ دوم یا شاید سوم برای کنترل فشار گاز است.

روی Packaging ضربه بزنید

آب تحت فشار سیستم رادیاتور را تامین می کند و آب آن با آب سرد تامین می شود. هنگام باز کردن ورودی آب، آب را به سیستم رادیاتور تزریق می کند.

شیر پرکننده همیشه بسته است، مگر زمانی که فشار در سیستم رادیاتور کم باشد. در این زمان شیر آب را باز کنید تا فشار نشان داده شده روی فشارسنج به 1-1.5 بار برسد.

عایق های سرامیکی

عایق های سرامیکی یا پشم سرامیک تا 1400 درجه سانتیگراد را تحمل می کنند. از اکسید آلومینیوم و سیلیکون ساخته شده اند و در بسته بندی دور محفظه احتراق قرار می گیرند تا گرمای شعله فقط به سمت بالا یعنی به مبدل اصلی منتقل شود و گرما به قسمت اصلی بسته منتقل نشود.

مجموعه سوئیچ جریان و دبی سنج

سنسورها مصرف آب را تایید می کنند. اندازه گیری جریان امروزه در بسیاری از بسته ها استفاده می شود. فلومتر دارای یک قطعه پروانه است. پروانه با باز شدن آب شروع به کار می کند. در این زمان آهنربای بالای پروانه سیگنالی می فرستد تا روی آن بچرخد و در نهایت با پیام باز بودن منبع آب به برد اصلی برسد.

اما فلوسوئیچ یک آهنربا در داخل دارد که با روشن شدن جریان آب بالا و پایین می رود. وقتی آهنربا پایین می آید، به این معنی است که مدار معیوب است. پس از روشن شدن آب، آهنربا بالا می رود. در بالای آهنربای باز مداری وجود دارد که با بالا آمدن آهنربا درگیر می شود و دستور استفاده از آب برای گرم شدن را می دهد.

پک فن

این یک وسیله الکتریکی است و برای حذف گازهای حاصل از احتراق استفاده می شود. فن در حین کار گاز را می مکد و باز شدن مسیر دودکش را تایید می کند. فن دارای یک پروانه و یک موتور الکتریکی و یک فن برای اتصال به کمپرسور هوا می باشد. فن از یک طرف به محفظه احتراق و از طرف دیگر به لوله اگزوز متصل است.

سرعت فن: فن ها به طور کلی به دو نوع فن با سرعت ثابت و فن مدولار تقسیم می شوند. اکثر بسته ها دارای سرعت ثابت هستند، اما بسته های گران قیمت دارای فن سرعت مدولار هستند. این نوع بسته بندی ها سرعت خود را نسبت به ارتفاع شعله و گاز تولیدی افزایش و کاهش می دهند.

ولتاژ فن: ولتاژ فن نیز بسته به سایز پکیج متفاوت است. (بین 32 تا 60 ولت) اگر محفظه خنک کننده پکیج کوچک باشد ولتاژ آن بین 30 تا 35 ولت خواهد بود. اگر پکیج 28000 یا 32000 باشد از فن با ولتاژ 45، 50 یا 60 ولت استفاده می شود.

محل قرارگیری: محل قرارگیری فن معمولا در بالای بسته بندی قرار دارد. اخیراً برخی از پکیج های کره ای به بازار آمده که فن زیر پکیج است و سرعت فن نسبت به عملکرد آتش سوزی افزایش و افزایش یافته است اما به دلیل سیستم دودکش ایرانی این پکیج ها قابل قبول نبودند.

توجه: دو نوع پکیج در یک دسته بندی وجود دارد: فن دار و بدون فن. در پکیج فن قطعه ای به نام فشار هوا داریم که باز بودن یا نبودن مسیر دود را تایید می کند. در پکیج های بدون فن سنسور دود داریم که اگر خروجی دود کار نکند سنسور دود به برد پیغام می دهد که بسته را متوقف کند.

یک کلید ایمنی فشار دود بسته بندی کنید

در بسته بندی های بدون فن استفاده می شود. این کلید در مواقعی که خروجی دود در ساختمان وجود ندارد استفاده می شود، این کلید با خاصیت اهمی خود به برد اصلی پیام می دهد که دود از بسته خارج نمی شود و در نتیجه پک متوقف می شود. .

سوئیچ پکیج حرارتی

یک کلید با حالت باز و بسته در مبدل اصلی تعبیه شده است و در صورت خرابی پمپ یا اجرای مسیر رادیاتور یا مسیر خود مبدل دوم، در صورتی که دمای تنظیم شده بالاتر از 95 درجه سانتیگراد باشد، این کلید برق را قطع می کند. . از انفجار اجتناب کنید. به این کلید، سوئیچ دمای بیش از حد نیز می گویند.

کیت تعویض آب گرم

این همان مبدل بالا در بسته های تبدیل دوگانه است. در پکیج تک تعویضی یک لوله نازک وجود دارد که با باز شدن شیرها به پمپی که از جعبه پکیج خارج می شود فرمان می فرستد تا آب قطع شود و حرارت به لوله نازکی که آب را حمل می کند برسد. در پکیج های دارای دو مبدل، آب به وسیله یک شیر سه طرفه از مبدل اصلی به مبدل ثانویه هدایت می شود. ترانسفورماتور ثانویه معمولاً از فولاد و مس ساخته می شود. داخل یک صفحه آرایی و در واقع یک کتاب است. یک ورق آب، مبدل اصلی حرکت می کند و ورق بعدی آب و استفاده می شود و این روند تا انتها ادامه دارد. بنابراین، گرمای ورق ها، ورق های مجاور را گرم می کند. این مبدل دارای چهار سوراخ است که دو سوراخ آن محل ورود و خروج آب به مبدل و دو سوراخ نیز محل ورود آب سرد و آب گرم می باشد.

  • ۰۳/۰۳/۱۸
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی