مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

 

درب های اتوماتیک شیشه ای از جمله تجهیزات ساختمانی هستند که به منظور کنترل تردد و افزایش امنیت نصب می شوند. درب های اتومات متحرک فروشگاه ها، بانک ها، پارکینگ منازل ویلایی و مجتمع های مسکونی، مراکز خدماتی و بیمارستان ها، از جمله مکان هایی هستند که از درب اتوماتیک برای ورود و خروج، در آن ها استفاده شده است. همچنین عدم وجود دستگیره در این درب ها و غیر تماسی بودن آنها تاثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار ویروس ها، میکروب ها و بیماری های واگیردار در محیط های بیمارستانی و آزمایشگاهی دارند. در واقع درب های معمولی به دلیل نوع عملکرد، نحوه طراحی و ساخت و حتی مواد مورد استفاده در ساخت ممکن است محدودیت هایی را برای این افراد به وجود آورد، زیرا اغلب این درب ها برای استفاده افراد معمولی با توانایی های عادی مفید می باشند و باعث بروز مشکلاتی برای سایر افراد می گردند.

 

 

پروتکو (Proteco) یک شرکت قدیمی ایتالیایی و با سابقه درخشان در زمینه تولید جک های برقی می باشد. جک در پارکینگ ریلی V2 آیروس ۱۲۰۰ یک محصول جدید از کمپانی وی تو ایتالیا بوده و جایگزین قوی تری نسبت به محصول قدیمی همین شرکت یعنی وی تو گلد ۱۲۰۰ (V2 Gold 1200) که تا ۸۰۰ کیلوگرم قدرت داشت، شده است. در ریموت کنترل های قدیمی این قابلیت بود و دستگاه برای این کار هست که بشود کپی کرد. کیفیت بالای متریال به کاررفته در تولید درب های سکشنال زیر سقفی عمر این دستگاه ها بالا است و در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی کمترین فرسایش را دارند. یکی از عوامل افزایش عمر موتور و کارکرد صحیح موتور درب زیرسقفی در دربهای سکشنال ، انتخاب صحیح موتور متناسب با وزن پنل ها می باشد. علاوه بر این، جکهای الکترومکانیکی برای دربهایی که از وزن کمتری نیز برخوردار هستند مناسبتر است. جکهای برقی الکترومکانیکی: بهطور کلی میتوانیم بگوییم در ساختمانهایی که تردد نسبتاً کمتری در مقایسه با اماکن عمومی وجود دارد مانند منازل مسکونی، از این نوع جکها استفاده میشود. موتور درب اتوماتیک زیرسقفی در دربهای سکشنال بخاطر وجود کوک فنر هم در بالا رفتن و هم در پایین آمدن ،درب را حرکت میدهد و یکی از دلایل تردد نامحدود درب های زیر سقفی با موتور سکشنال کمک فنر به جابجایی این گونه از دربها می باشد.

نمایندگی سیماران

قبل از اینکه کارشناسان هر شرکتی قیمت دقیق را به مشتری بدهند ابتدا محل را بازرسی می کنند و پس از مشاهده محل نصب با در نظر گرفتن موارد زیر قیمت را تعیین می کنند. درب اتوماتیک سکشنال(درب اتوماتیک زیرسقفی) آخرین نسل تکنولوژی روز اروپا در صنعت دربهای اتوماتیک پارکینگی می باشد.این مدل درب اتوماتیک به دلیل اینکه از چند تکه ی پنل های 45 الی 55 سانتیمتر مجزا از هم ساخته شده اند به دربهای سکشنال معروف می باشند. مناسب است. در این نوع دربها برای اینکه امنیت بهصورت کامل برقرار شود، از قفلهای مخصوص برقی نیز استفاده میشود. علیرغم ظاهر ساده و کلیشه ای آن این جک برقی کاملا برای کاراکردهایی با تردد بالا قابل اعتماد است، شفت بلند و پیستونی (۴۰ سانت) آن به شما این امکان را می دهد که این جک برقی را برروی هر نوع درب و حتی درب های تک لنگه بتوانید نصب کنید.

 

 

طرح قالب دار: این مدل بر خلاف مدل ساده شامل خط های موازی برجسته به فاصله یک سانتیمتر از هم نبوده و دارای قاب های برجسته مربعی به فاصله ی یک سانت می باشند.این طرح پنل بیشتر مناسب برای دربهایی می باشد که از پنلهای شیشه خور پنجره ای استفاده میگردند.پنل های سکشنال قاب دار دارای ابعاد معین تولید شده از کارخانه می باشند و مانند پنل های ساده با خط های برجسته موازی قابل سایز کردن با هر سایز عرض درب پارکینگ نمی باشند. از نکات مشترک بین جک درب پارکینگ سیماران مدل S4 و جک پارکینگی سیماران مدل S6 می توان به استفاده این دو مورد از مدار فرمان Q70 اشاره کرد. شرکت سیماران یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده انواع جک برقی پارکینگی و موتورهای ریلی درب اتوماتیک پارکینگ می باشد. محصولات جک درب پارکینگ بی اف تی (BFT) که سالهاست از ایتالیا به ایران وارد می شود یکی از متنوع ترین و کامل ترین سیستمهای جک درب پارکینگ اعم از هیدرولیکی و الکترومکانیکی را دارا می باشد. جک درب ریلی Ayros 1200 V2 بای درب هایی کارایی دارد که قابلیت باز شدن را به صورت یک سمت دارند اما یکی از ضروری ترین نیاز های نصب جک ریلی داشتن دیوار معادل یا بزرگتر از عرض درب میباشد تا در زمان باز شدن درب فضای حرکتی برای درب ایجاد شود .  درب اتوماتیک پارکینگی

  • ۰۱/۱۲/۲۸
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی