مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


در این قسمت قصد داریم نحوه استفاده از مایع لباسشویی ده لیتری و کاربرد آن را ارائه دهیم. یکی از دلایلی که این روزها رنگ لباسشویی بیشتر شده است، قدرت پاک کنندگی آن و خواص شوینده های ملایم است.

یکی از پر مصرف ترین مواد شوینده در منازل، شوینده های لباسشویی است. انواع پاک کننده های لباس در همه خانه ها یافت می شود. شوینده مایع جایگزین مناسبی برای استفاده از شوینده های شیمیایی قوی است.

هیچ کس دوست ندارد پس از شستن لباس، لکه یا باقیمانده صابون باقی بماند. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال مایع شستشوی مناسب برای از بین بردن لکه از روی لباس هستند.

در ادامه به معرفی آب شستشو می پردازیم تا در انتخاب محصولی مرغوب و مطلوب نقش داشته باشد.

نکات اساسی که هنگام شستشو با مایع باید بدانید:

به نوع ماشین لباسشویی دقت کنید.

قبل از انجام هر کاری باید نوع ماشین لباسشویی را بشناسید تا بتوانید مواد شوینده مناسب و مناسب ماشین را انتخاب کنید.

مایع لباسشویی باید متناسب با ماشین لباسشویی شما طراحی و تولید شود. به عنوان مثال، افرادی که از ماشین های لباسشویی با راندمان بالا (HE) استفاده می کنند، باید مایع لباسشویی مخصوص برای آنها خریداری کنند. این دستگاه بسیار کارآمد و موثر طراحی شده است. بنابراین، اگر از مایعات تمیزکننده معمولی استفاده می کنید، کف زیاد ممکن است به دستگاه آسیب برساند. می توان آن را با خیال راحت در یک ماشین لباسشویی معمولی با استفاده از مایع لباسشویی معمولی استفاده کرد.

به آلرژی فکر کنید

برخی از شوینده های لباسشویی معطر باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در بدن می شوند. برای افرادی که پوست حساسی دارند بهتر است از مایع شستشوی بدون رنگ و اسانس استفاده کنند.

اگر آلرژی شدید و حساسیت مفرط دارید، از شوینده های ضد حساسیت برای شستن لباس های خود استفاده کنید. شوینده ضد حساسیت انتخاب خوبی برای شستن لباس های کودکان و نوزادان است.

شما عاشق محیط زیست هستید

استفاده از محصولات دوستدار محیط زیست برای دوستداران محیط زیست مهم است. اگر شما نیز نگران سلامت محیط زیست هستید، از شوینده های شیمیایی استفاده کنید که حاوی مواد شیمیایی مصنوعی نیستند.

با استفاده از این محصولات به حفاظت از محیط زیست کمک می کنید. آب حمام که حاوی مواد طبیعی است به محیط زیست آسیب نمی رساند.

حجم مایع لباسشویی

اندازه و حجم مایع لباسشویی یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب مایع لباسشویی است. قبل از انتخاب ماده شوینده، میزان استفاده و دفعات شستشوی لباس ها را با یک تخمین ساده محاسبه کنید. سپس حجم مایع مصرفی را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

برخی از برندها برای برنده شدن در بازار رقابتی آب بیشتر و کیفیت پایین تری تولید می کنند. وقتی لباس ها را با این وسایل خیس می شویید، کثیفی آن خیلی خوب بیرون نمی آید و باید از آب شستشوی زیادی استفاده کنید. در صورت امکان شوینده ای با حجم کم و سایز کم کیفیت و تاثیرگذاری بیشتری دارد و با صرف هزینه کمتر تمام کثیفی های لباس پاک می شود.

در اینجا نکات اصلی وجود دارد که باید در مورد مواد شوینده لباسشویی باباسلمان بدانید:

به آنزیم موجود در مایع لباسشویی توجه کنید

"ماشین لباسشویی چیست؟" در مقاله که بهتر است؛ پودر لباسشویی یا مایع؟» به وضوح در مورد ترکیب مایع لباسشویی صحبت کرده ایم. همانطور که می دانید، آنزیم ها مواد مهمی در مواد شوینده هستند. این محرک های بیولوژیکی می توانند سرعت پاک کردن کثیفی و کثیفی را از لباس ها افزایش دهند.

شوینده ها از آنزیم ها برای از بین بردن انواع لکه های چربی، خون، نشاسته، آب میوه و غیره استفاده می کنند. بنابراین، هنگام شستن دست ها با مواد شوینده، احتمال افزایش توده بدن وجود دارد.

به بوی مایع لباسشویی توجه کنید

سلیقه افراد متفاوت است و هرکسی از بوی خاصی لذت می برد. بنابراین، انتخاب یک شوینده لباسشویی با رایحه مورد علاقه خود یکی از مهم ترین عواملی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

قیمت و هزینه خرید مایع لباسشویی

در بین انواع صابون مایع لباسشویی بالاترین قیمت را دارد. اگر مایع باکیفیت و خوب بخرید این قیمت کاملا مقرون به صرفه خواهد بود. در هنگام استفاده از مواد شوینده دیگر از مسدود شدن زهکشی ها یا سفید شدن لباس ها خودداری کنید.

نحوه استفاده از مواد شوینده

تا همین چند سال پیش چیزی جز پودر لباسشویی وجود نداشت. تا زمانی که مایع لباسشویی به بازار عرضه شد، رواج یافت.

شوینده های شیمیایی دارای قدرت بالا هستند. اما اگر با استفاده از لباسشویی آشنا نباشید می تواند خطرات و آسیب هایی را برای افراد به همراه داشته باشد.در این مقاله در مورد نحوه استفاده از شوینده لباسشویی صحبت می کنیم.

نحوه استفاده از کمک شستشو در ماشین لباسشویی

سوال بسیاری از خانم های خانه دار این است که چگونه از مایع شوینده استفاده کنیم؟ یا سوالات زیادی در مورد محل قرار دادن مایع لباسشویی در ماشین دارند.

برای استفاده حداکثری از مایع لباسشویی، باید نحوه استفاده صحیح از آن را بدانید. قبل از شستن لباس، اقدامات لازم را برای از بین بردن لکه های سرسخت انجام دهید.

برای از بین بردن لکه، مقدار کمی مایع لباسشویی را روی لکه بریزید و لکه را بمالید و اجازه دهید آب به الیاف پارچه خیس بخورد.

محل قرارگیری نرم کننده و آب شستشو با یکدیگر متفاوت است، می توانید داخل کابینت مخصوص آن آب بریزید یا یک توپ مخصوص را با آب شستشو پر کنید و همراه لباس داخل وان لباسشویی قرار دهید.

اگر مایع را در جای نامناسبی بریزید، ماده شوینده لکه سفیدی روی لباس می‌گذارد یا قبل از رفتن به درام از ماشین لباسشویی خارج می‌شود و لباس‌ها به درستی تمیز نمی‌شوند.

قبل از استفاده از مایع لباسشویی، مقدار مصرف روی بسته بندی را مطالعه کرده و با توجه به میزان لباسشویی از مواد شوینده استفاده کنید.

نحوه استفاده از مواد شوینده در ماشین لباسشویی

نحوه استفاده از ضد عفونی کننده دست

بهترین گزینه برای شستشوی لباس استفاده از مایع لباسشویی مناسب است. با این روش کافی است مایع را داخل سطل یا وان بریزید و خوب با آب مخلوط کنید. سپس لباس را در آب و محلول شوینده خیس کنید و با دست بشویید.

لباس را کاملا مالش دهید تا لکه کاملا پاک شود. پس از چند بار شستشوی لباس ها، آنها را زیر آب سرد بشویید تا مواد شوینده و کثیفی از روی آن ها پاک شود. باقی مانده مواد شوینده در لباس ها می تواند باعث آلرژی شود.

نکات ضروری در استفاده از مواد شوینده هنگام شستن دست

همیشه قبل از شستشو برچسب را بخوانید و بر اساس توصیه های روی آن روش شستشو را انتخاب کنید.

مواد اسیدی موجود در پاک کننده ها باعث خشکی و پیری پوست می شوند. بنابراین هنگام شستن لباس با دست از دستکش استفاده کنید. پس از اتمام کار، دست ها را با آب سرد بشویید و با کرم مناسب مرطوب کنید.

در مورد نحوه استفاده از مواد شوینده یا پودر لباسشویی سافتلان، باید به شما هشدار دهیم که هرگز مواد شوینده را با آب داغ مخلوط نکنید. از این گذشته، هنگام شستشو با آب داغ، واکنش های شیمیایی رخ می دهد که می تواند تنفس را دشوار کند.
 

  • ۰۲/۰۸/۰۶
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی