مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


مراقبت از کودک پیچیده تر از آن چیزی است که اکثر مردم فکر می کنند. خصوصیات زیادی وجود دارد که یک پرستار بچه خوب باید داشته باشد. خوشبختانه، بسیاری از اینها مهارت هایی هستند که می توانید در طول زمان یاد بگیرید. در زیر به آنها اشاره می کنیم.

مسئولیت پذیر و قابل اعتماد باشید

هر پدر و مادری یک پرستار کودک قابل اعتماد می خواهد. شما همچنین می خواهید والدین بتوانند به شما اعتماد کنند و احساس اطمینان کنند که می توانید به خوبی از فرزندانشان مراقبت کنید. سعی کنید دانش خود را در مورد مراقبت از کودک گسترش دهید. بهترین راه خواندن کتاب های خوب و متنوع است.

ارائه دهندگان مسئول مراقبت از نوزاد اطمینان حاصل می کنند که هم کودکان و هم والدین احساس امنیت می کنند.

قابلیت اطمینان و مسئولیت پذیری مهمترین ویژگی های یک مربی خوب است. بچه ها شما را دوست دارند، اما اگر همیشه دیر می کنید، والدین نباید به شما اعتماد کنند. شما باید انواع فعالیت هایی که برای کودکان بی خطر هستند را بشناسید و بتوانید خطرات احتمالی را در صورت آسیب شناسایی کنید. متولی مسئول اجازه نمی دهد کودکان از شاخه های درخت بالا بروند و به فعالیت های خطرناک بپردازند.
 برای استخدام پرستار از کودک در منزل با شرکت خدماتی تیک شهر تماس بگیرید.
یک دایه خوب باید به موقع عمل کند

به عنوان یک پرستار بچه در خانه، باید به وقت خانواده هایی که از آنها مراقبت می کنید احترام بگذارید. هنگامی که در دسترس بودن خود را تأیید کردید، بهتر است زودتر برسید و در مورد نیازهای خاص یا برنامه های آن روز صحبت کنید. زندگی والدین بسیار پر استرس است. چه پرستار به موقع برسد یا نه، والدین نگران نباشند.

اگر نمی توانید به موقع برسید و نمی خواهید در شغل پرستاری که قبلاً با آن موافقت کرده اید کار کنید، حتما با خانواده کودک تماس بگیرید، سعی کنید در صورت امکان حداقل یک هفته فرصت دهید. . خانواده وقت دارند تا پرستار بچه دیگری پیدا کنند. البته هر از گاهی حوادثی پیش می آید که نمی توانید به موقع آن را انجام دهید. اما چنین اقداماتی باید کم باشد.

سخاوت نشانه یک آشپز خوب است.

مهربانی به معنای توجه، سخاوت، همدلی و مهربانی است. اگر می خواهید کودکان تحت مراقبت شما با شما خوب رفتار کنند، ابتدا باید با آنها مهربان باشید. شما به عنوان یک پرستار بچه خوب، الگویی برای کودکانی هستید که از آنها مراقبت می کنید. مهربانی در ایجاد روابط جدید با کودکان مهم است. آنها نه تنها با شما، بلکه با کودکان و بزرگسالانی که ملاقات می کنند نیز دوستانه خواهند بود.

سرپرست به کودکان این حق را می دهد که احساس آرامش کنند. بچه ها نباید نگران باشند که شما آنها را قضاوت یا انتقاد کنید. این به کودک آزادی بیان را داد. می توانید در کنار مهربانی حد و مرزی را تعیین کنید.

در واقع، اگر خوش قیافه باشید، تربیت فرزندان آسان‌تر است، زیرا آنها شما را فردی صادق می‌بینند.

رفتار بد کوکان را با ملایمت و مهربانی به آنها یادآوری کنید. زیرا این موفقیت بیشتر از رفتار خشونت آمیز است. توجه داشته باشید که نارگیل بسیار شکننده است.

صبور باش

صبر چهارمین ویژگی یک پرستار بچه خوب است. صبوری و مهربانی اغلب دست به دست هم می دهند. باید در مورد کودک سه ساله ای که مدام سوال می پرسد صبور باشید. صبور بودن به کودکان کمک می کند به شما اعتماد کنند، به شما احترام بگذارند و به شما گوش دهند. به عنوان یک پدر و مادر خوب، همیشه باید به خود یادآوری کنید که صبور باشید. نفس های عمیق ممکن است کمک کند.

بچه ها معمولا کاری را که شما به آنها می گویید انجام می دهند. اگر می خواهید او از کودکی اسباب بازی هایش را کنار بگذارد، صبور باشید و زمان و فضای لازم را برای این کار به او بدهید. البته، اگر آنها شروع به سرگردانی کردند، می توانید یادآوری های ملایمی به آنها بدهید. اما سعی کنید از خستگی خود جلوگیری کنید.

تجربه

ممکن است ناعادلانه باشد که فقط بگوییم تجربه بیشتری دارید. تجربه چیزی است که کمی بیشتر از کنترل شما خارج است تا اینکه سایر بخش‌های این فهرست بدانند که هر پرستار کودک باید از جایی شروع کند. برخی از خدمات مراقبت از کودک به فردی با تجربه بیشتر نیاز دارند تا به والدین آرامش خاطر بدهد. به خصوص در مورد پرستاری از کودکان، کودکان دارای معلولیت یا سایر شرایط خاص.

خبر خوب این است که این تجربه به مراقبت از کودک در محل کار محدود نمی شود. تجربیاتی مانند مراقبت از خواهر و برادر یا شرکت در کلاس های نگهداری از کودکان، همگی تجربیات ارزشمندی هستند که شما را از سایر پرستاران کودک متمایز می کند. تجربه معمولاً به سن پرستار کودک و مدت زمان نگهداری از کودک مربوط می شود.

خلاقانه و خنده دار

بچه ها عاشق مراقبت از نوزادان بسیار تخیلی خود هستند که به آنها کمک می کند تا انواع فعالیت های خلاقانه، بازی ها و کاردستی ها را ایجاد کنند. به همین ترتیب، والدین به دنبال نگهداری از کودک در خانه هستند تا کودکان خود را بدون نیاز به نگه داشتن آنها در تمام شب جلوی تلویزیون، فعال و سرگرم کنند.

کودکان دوست دارند از تخیل و بازی خود استفاده کنند. این چیزها برای برانگیختن خلاقیت و ایجاد روحیه فعال به ویژه در جوانان عالی است. شما به عنوان یک پرستار بچه خوب باید کمی کودکانه رفتار کنید و طبق ایده های آنها بازی کنید. این بخش مهمی از پیوند با کودکان است.

وقتی ایده‌های بازی برای بچه‌ها تمام شد، ایده‌های خلاقانه و سرگرم‌کننده‌ای به ذهنتان خطور کنید. کودکان به طور مداوم از یک فعالیت به فعالیت دیگر می پرند، بنابراین مهم است که انواع فعالیت ها را در اختیار داشته باشید.

یک کودک خوب باید سازگار شود

این بدان معنی است که شما می توانید با نیازها و شرایط مختلف سازگار شوید. برخی از عصرها به دلیل ترافیک یا دلایل دیگر، والدین ممکن است یک ساعت یا بیشتر دیرتر از حد انتظار به خانه بیایند. به عنوان یک پرستار بچه خوب، باید انتظار داشته باشید که همیشه کار خود را به موقع انجام ندهید و با آن مشکلی نداشته باشید. انعطاف‌پذیری شامل مذاکره در مورد سطوح پرداخت، برنامه‌ریزی‌ها و به طور کلی همه چیزهایی است که مربوط به نگهداری از کودک در تهران است.

اعتماد به نفس

هم فرزندان و هم والدین شما را بر اساس رفتار و مراقبت شما قضاوت می کنند. هنگام برخورد با هر یک از آنها، باید به دانش و توانایی های خود بسیار اطمینان داشته باشید. پرستار بچه باید پرحرف و خونگرم باشد تا به راحتی با نوزادان جدید ارتباط برقرار کند. اگر خجالتی هستید، ممکن است برقراری ارتباط برای شما دشوار باشد و بچه ها ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا با شما گرم شوند.

لازم نیست شما برون‌گراترین فرد دنیا باشید، اما حداقل باید به عنوان فردی دوستانه و با اعتماد به نفس برخورد کنید. بزرگسالان و کودکان نمی خواهند با یک فرد کم انرژی که خسته کننده است معاشرت کنند. بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا ایمن باشید، به خصوص زمانی که برای اولین بار در یک خانه جدید از کودک نگهداری می کنید.

مودب و صمیمی باشید

آخرین ویژگی یک مامای خوب مودب بودن و خوش برخورد بودن است. شما به عنوان یک نوجوان الگوی کودکان هستید. شما باید همانطور که از آنها انتظار می رود رفتار کنید، یعنی مهربان و مودب و در کل مودب باشید. هنگام غذا خوردن با کودکان، باید آداب سفره را رعایت کنید. رعایت آداب شامل رعایت حریم خصوصی، باز نکردن کشو و کمد و دست نزدن به وسایل شخصی بدون اجازه آنهاست.

  • ۰۳/۰۴/۰۶
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی