مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

کارواش صنعتی

اساس نظافت صنعتی چیست؟

بر اساس کارواش صنعتی می توان گفت که اکثر مدل ها برای انجام فعالیت های خود باید به شیر آب متصل شوند. از آنجایی که پمپ فشار قوی جزء اصلی و مهم این دستگاه است و وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد، بنابراین برای تمیز کردن و شستشوی سطوح مختلف باید ابتدا به منبع آب متصل شود و سپس هنگام خروج تحت فشار قرار گیرد. می توان به صورت خارجی از طریق تجهیزاتی مانند لنج و نازل اسپری کرد.

دو فاکتور مهمی که هنگام کار با ماشین لباسشویی یا جریان آب صنعتی باید در نظر گرفته شود، جریان یا سرعت و فشار آب است. هر چه میزان تزریق آب از طریق پمپ دستگاه بیشتر باشد، دستگاه بهتر می تواند کارهای نظافتی را انجام دهد. هر چه فشار آب بیشتر باشد، قدرت دستگاه در پاکسازی و شستن آلودگی ها و حتی لایه های قدیمی تر و عمیق تر آلاینده ها بیشتر می شود.
 

 

مزایای استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

جت آب صنعتی

سوالی که در ذهن اکثر خریداران وجود دارد این است که با توجه به مشخصات فنی پمپ شستشوی صنعتی به جز پاشش آب با فشار بالا چه مزیت های دیگری می توان برای آن قائل شد؟ به طور کلی از جت های صنعتی زمانی استفاده می شود که قصد مصرف آب کمتری داشته باشیم. یعنی صرفه جویی در مصرف آب. بدون شک استفاده از چنین تجهیزات مکانیکی نسبت به روش های نظافتی سنتی و قدیمی به دلیل پاشش با فشار بالا، آب کمتری برای از بین بردن کثیفی مصرف می کند.

علاوه بر این با ماشین لباسشویی صنعتی می توان عملیات نظافت را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام داد و کیفیتی منحصر به فرد و ماندگار به جا گذاشت. به عبارت ساده، کاهش تعداد پرسنل تعمیر و نگهداری که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد، از مزایای این دستگاه است. از دیگر مزایای استفاده از واتر جت صنعتی می توان به فشار بالای آن و استفاده از تجهیزات قدرتمند با ابعاد استاندارد مانند لنس اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی تمامی قسمت های باریک و غیر قابل دسترس را تمیز کنید. از طرفی کاهش مصرف مواد شوینده، انواع مدل های کارواش صنعتی را بسیار دوستدار محیط زیست می کند.
 

 

کارواش های صنعتی چه کاربردهایی دارند؟

انواع کارواش های صنعتی در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد اصلی کارواش صنعتی شستشوی خودرو و قطعات یدکی و تجهیزات صنعتی می باشد. این دستگاه در شرایط زیر قابل استفاده است:

راه اندازی کارواش: یکی از رایج ترین موارد استفاده برای کارواش صنعتی، راه اندازی کارواش برای راه اندازی کارواش است. ممنوعیت شستن خودرو به ویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران را در نظر بگیرید. افتتاح کارواش می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور باشد. برای این منظور استفاده از پمپ های مرغوب توصیه می شود، از آنجایی که پمپ کارواش صنعتی قلب این مجموعه است، نیاز به استفاده طولانی مدت و با فشار کاری بالا دارد. انتخاب پمپ مناسب از میان گزینه های متعدد موجود، کاری دلهره آور است. بنابراین استفاده از نظر یک متخصص با تجربه در این زمینه بهترین پیشنهاد می باشد.

وسایل نقلیه سنگین و حمل و نقل عمومی: کامیون؛ اتوبوس ها، قطار شهری و غیره را می توان به سرعت و در کمترین زمان ممکن با کارواش صنعتی انجام داد. رانندگان وسایل نقلیه سنگین به لطف این پمپ ها می توانند به سرعت نیازهای خود را برطرف کنند.

نظافت فضای باز ساختمان ها یا پارکینگ های بزرگ: نظافت فضاهای بزرگ همیشه یکی از دردسرسازترین و زمان برترین فعالیت های نظافتی بوده است. با استفاده از پمپ کارواش صنعتی مناسب برتولینی می توانیم این عمل را در کمترین زمان ممکن و با کمترین نیروی ممکن انجام دهیم. بیمارستان ها، فرودگاه ها، فضاهای عمومی شهری، پایانه های مسافرتی و غیره. می تواند یکی از مکان هایی باشد که به کمک یک کارواش صنعتی می توان فرآیند شستشو را به بهترین شکل ممکن تکمیل کرد. پمپ برتولینی

شستشو: به مرور زمان به دلیل گرد و غبار، دود، باران های اسیدی و آلودگی هوا، نمای ساختمان های شهری کدر و تیره شده است و شستشوی آن پس از مدتی معمولاً در شرکت های معتبر ضروری است. ساخته شده با استانداردها و ایمنی مورد نیاز برای کار در ارتفاعی که نیاز به داربست یا شناور دارد. با واشر صنعتی که قادر به تامین فشار لازم و پاشش آب سطح بالا باشد، این کار بدون نیاز به داربست و غیره قابل انجام است.

شستشوی قطعات و تجهیزات صنعتی: از دیگر کاربردهای این تجهیزات می توان به شستشوی قطعات و تجهیزات صنعتی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی بزرگ اشاره کرد. این قطعات به دلیل دوده زیاد، گرد و غبار و گرد و غبار پس از مدتی نیاز به تمیز کردن دارند. تمیزی این قطعات تضمین کننده عملکرد بهینه و افزایش راندمان تولید است.

رسوب زدایی و حذف لجن از آب و آب شبکه: یکی دیگر از کاربردهای صنعت خودرو، استفاده از آن برای رسوب زدایی لوله های فاضلاب از لجن های رسوبی است که باعث گرفتگی و قطع شبکه ها می شود.

نظافت تأسیسات و تجهیزات و اثاثیه شهری: مانند جلوی ساختمان های شهری، میز و نیمکت های شهری، سطل های زباله، ایستگاه های حمل و نقل عمومی، چراغ ها و درختان و ... نیاز به شستشوی مداوم و منظم دارند. بنابراین با استفاده از کارواش صنعتی قابل حمل می توان این عمل را به راحتی انجام داد.

کشاورزی: ​​پمپ کارواش صنعتی را می توان در شبکه انتقال آب در کشاورزی یا ایجاد شبکه آبیاری قطره ای تحت فشار استفاده کرد.
 

 

متن کامل مقاله را بخوانید: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/

  • ۰۲/۰۲/۱۴
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی