مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


تکنیک لایه گذاری با کامپوزیت های دندانی

از آنجایی که رنگ طبیعی دندان در نواحی مختلف دندان روشن و براق است و تک رنگ نیست و به عنوان مثال در لبه ها ظاهر روشن تری دارد، برای ترمیم دقیق تر جزئیات دندان از کامپوزیت هایی با رنگ های مختلف و لایه های شفاف استفاده می شود. در لایه برای طبیعی تر جلوه دادن دندان ها از گریدهای مختلف استفاده می کنیم.



برای مثال در مورد زیر از روش لایه بندی با مشخصات دندان زیر استفاده شده است:

ترکیب ستاره ای

رنگ: BW به عنوان بدنه

ما به عنوان مینا

البته ممکن است دندان های طبیعی افراد این حالت شفاف و شیشه ای را در لبه برش خود به دلیل فرسایش لبه از دست داده باشند.

در این قسمت به دندان های خود نگاه کنید و ببینید که آیا رنگ لبه های دندان شما کمی با سایر قسمت ها متفاوت است؟

یکی از معایب ماسک نسبت به لمینت، رنگ مات و گچی کوکتل است.

اما با ترکیب بندی مناسب و تکنیک مناسب می توان این مشکل را حل کرد و به شفافیت خوب و عالی رسید.

منظور از کامپوزیت مناسب، کامپوزیت نانو پرکننده سرامیکی است و تکنیک مناسب به معنای استفاده از روش لایه‌بندی یا استفاده از کامپوزیت‌هایی با شفافیت متفاوت در لایه‌های مختلف است و البته پرداخت صاف در نهایت کار را کامل می‌کند.

اگر لایه کامپوزیت با دقت بسیار بالا و تکنیک مناسب ساخته شود ظاهری بسیار زیبا و شفاف دارد و ظاهر آن شبیه لمینت سرامیکی است اما در عین حال از مزایای ترکیب دندانی برخوردار است.

اگر دندان ها بر اساس ظاهر خود ترمیم شوند. در واقع نتیجه نهایی چیزی جز ظاهر اصلی دندان ها نخواهد بود. فرآیند دوخت و استفاده از اندازه، رنگ، شفافیت یا کدورت مناسب در هر لایه، ایجاد سطحی نرم و بی نقص و در نهایت پولیش مناسب، اثری ماندگار برای فرد ایجاد می کند. کاهش یا حذف واکنش
 

 

تقویت طرح لبخند یا طراحی لبخند مجموعه ای از درمان های زیبایی است که در نهایت لبخندی زیبا ایجاد می کند. روش های اصلاح طرح لبخند یا طرح لبخند لثه های ناهموار و نامرتب را اصلاح کرده و سایر مشکلات دندانی را حل می کند. همچنین اصلاح طرح لبخند می تواند طول، عرض، رنگ و شکل دندان ها را به میزان قابل توجهی تغییر دهد تا ظاهر شما شاداب و متقارن شود. قاب زدن لبخند نه تنها جنبه زیبایی دارد، بلکه انجام این فرآیند عملکرد سیستم گوارشی شما را نیز بهبود می بخشد.

برخی از مردم بر این باورند که سفیدترین رنگ بهترین رنگ برای کامپوزیت های دندان طبیعی است، اما این یک تصور اشتباه است زیرا لبخندهای سفید روشنی که در تلویزیون می بینید در دنیای واقعی غیر طبیعی به نظر می رسند. برخی از قوانین مهمی که باید هنگام انتخاب سایه کامپوزیت دندان در نظر بگیرید:

اگر رنگ پوست شما تیره است، باید از ته و ته رنگ طبیعی بیشتری استفاده کنید. هر چه کنتراست بیشتر باشد، دندان ها روشن تر می شوند، بنابراین سعی کنید رنگ های طبیعی تری را انتخاب کنید نه رنگ های روشن.

اگر پوست شما روشن است، بهترین ترکیب سایه دندان سفید کم رنگ است زیرا این افراد کنتراست کمتری بین رنگ پوست و دندان دارند. بهترین رنگ برای این افراد رنگ B2 است.

به سفیدی چشم توجه کنید. اگر رنگی که انتخاب می کنید سفیدتر از سفیدی چشم شما باشد، دندان های شما غیرطبیعی و ونیر کامپوزیت غیرطبیعی به نظر می رسد. سفیدی چشم نزدیک ترین و دقیق ترین منبع برای تعیین رنگ دندان است.

برای سفیدی طبیعی و واقعی دندان های کامپوزیت طبیعی می توانید از تکنیک لایه سایه استفاده کنید. اگر متوجه شده باشید، دندان های واقعی نیز رنگی هستند، بنابراین لبه های دندان شفاف و دندان های میانی و میانی مات هستند. با استفاده از تکنیک لایه بندی می توانید رنگ سفید را انتخاب کنید و جلوه ای طبیعی به آن ببخشید.

درجه تغییر سایه ترکیب طبیعی دندان ممکن است قابل توجه به نظر نرسد، اما زمانی که همه ترکیبات در کنار هم قرار گیرند. یک درجه تغییر رنگ می تواند دو تا سه برابر بیشتر در روشن یا تیره شدن دندان موثر باشد.

برخی از بیماران کامپوزیتی را انتخاب می کنند که 7 تا 9 برابر سبک تر از سایر دندان های طبیعی است. شاید به نظر آنها طرح لبخند زیبا، جذاب، شفاف و سفید شده است، اما برخی دیگر فکر می کنند که این تفاوت رنگ با دندان های طبیعی مجاور چندان خوشایند نیست و کاملا مصنوعی به نظر می رسد.
 

 

 

مشاهده متن کامل: https://drsheidaclinic.com/dental-composite/

  • ۰۲/۰۲/۱۸
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی