مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


آیا شما از آن دسته افرادی هستید که پیر شده اید و علائم پیری را روی پوست خود احساس می کنید؟ آیا به دنبال راهی هستید که به راحتی چین و چروک های پوست خود را بدون انجام جراحی های پرخطر و پرهزینه از بین ببرید؟ پیشنهاد می کنیم از کرم لیفتینگ غافل نشوید زیرا این محصولات مراقبت از پوست در صورت استفاده صحیح می توانند نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با ما همراه باشید.



کرم لیفتینگ صورت چیست؟

وقتی با دیگران در تعامل هستید، اولین چیزی که توجه شما را به زیبایی جلب می کند پوست شماست. پوست انسان معمولا در دوران بلوغ و نوجوانی بسیار شاداب و شفاف است و پس از نوجوانی شروع به افتادگی و چروک شدن می کند.

با افزایش سن، به دلیل کاهش چربی زیر پوست، خاصیت ارتجاعی پوست از دست می‌رود و تغییر می‌کند و به مرور زمان حالت افول، افتادگی و چین و چروک ایجاد می‌شود. نواحی پوستی که بیشترین آسیب را می بینند، اطراف چشم ها و اطراف دهان هستند، جایی که پوست نازک است.

اگر جزو کسانی هستید که دوران بلوغ را پشت سر گذاشته اید و خطوط و کشش را در پوست خود احساس می کنید. وقت آن است که مراقبت از پوست خود را شروع کنید. یکی از موارد مهم در رفع افتادگی پوست لیفت کردن پوست است.



تنظیم معمولاً به یکی از دو روش انجام می شود:

لیفت با مداخله جراحی

لیفت بدون جراحی
 

نحوه استفاده از کرم لیفتینگ صورت

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند به جلوگیری از افتادگی یا بازیابی افتادگی پوست کمک کند، کرم لیفتینگ صورت است. مواد به کار رفته در این روغن مراقبتی استحکام لازم را به پوست می دهد و از افتادگی آن جلوگیری می کند. با استفاده از این روغن بلافاصله متوجه خواهید شد که پوست شما جوان تر به نظر می رسد. این مشکل اثرات کوتاه مدت محصول را نشان می دهد.

کرم های لیفتینگ و سفت کننده پوست برای مدت طولانی موثر بوده و پس از چند روز استفاده مداوم، میزان کلاژن پوست افزایش یافته و پوست سفت می شود.



در کرم های لیفتینگ پوست از مواد زیر استفاده می شود:

روغن نباتی مخصوص

ترکیبات مرطوب کننده رطوبت و طراوت پوست را تامین می کنند

اسیدهای چرب ضروری مانند امگا 3 و امگا 6

ویتامین های A، E و D برای افزایش استحکام پوست

روش استفاده از کرم های لیفت صورت، استفاده دو بار در روز است. کافی است هر روز صبح و عصر پس از پاکسازی پوست، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست بمالید و از جذب کامل آن اطمینان حاصل کنید.

بهترین کرم لیفتینگ صورت

افتادگی پوست پدیده ای است که بر روی پوست صورت و گردن در افراد با سن ایجاد می شود. دلایل اصلی شل شدن پوست عبارتند از:



میزان بافت چربی پوست را کاهش دهید

کاهش پروتئین کلاژن و رشته های الاستین در پوست

راه های زیادی برای پیشگیری و درمان افتادگی پوست وجود دارد، مانند: ب- تغذیه مناسب، متعادل کردن وزن بدن و استفاده از محصولات بهداشتی و مراقبتی. در زیر تعدادی از بهترین کرم های ضد چروک و لیفت صورت را برای شما عزیزان آورده ایم. پس با ما همراه باشید
 

 

کرم لیفتینگ و کلاژن فابریگاس

کرم کلاژن و لیفت صورت فابریگاس یک محصول ایرانی با کیفیت است که در پوست کلاژن تولید می کند و تعادل آنزیمی استانداردی بین آنزیم های تخریب کننده کلاژن و مهارکننده های طبیعی پوست ایجاد می کند.

این کرم لیفتینگ به افزایش قوام و استحکام پوست کمک می کند و سلول های پوست را عمیق تر می کند. در نتیجه اثرات پیری زودرس مانند لکه های پوستی، چین و چروک و تیرگی پوست را از بین می برد. کرم کلاژن فابرگاس برای افراد 45 تا 55 ساله و انواع پوست مناسب است.



کرم رز غنی ژاندارسل و مرطوب کننده عمیق

یکی از کرم های مراقبتی کرم لیفتینگ و مرطوب کننده عمیق ریچ جندرسل است که ساخت کشور آلمان است و قیمت نسبتاً بالایی دارد. این محصول حاوی فرمولاسیون هورمونی گیاه مانند جدید و ابتکاری (Iris Isoflavones) است که از نوعی عنبیه به نام فیتواستیمولین یا ایزوفلاونوئید استخراج شده است. این ترکیب ساختار کلاژن و الاستین پوست را افزایش می دهد و به تقویت عملکرد غشای پوست کمک می کند.



کرم لیفت صورت ریچ ژاندارسل یک مرطوب کننده عمیق است و برای پوست های خشک، خیلی خشک و کم آب مناسب است. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش سنتز کلاژن و الاستین

از بین بردن سریعتر علائم پیری و چین و چروک

محافظت بسیار قوی در برابر اشعه های مضر خورشید ایجاد می کند

حاوی عصاره پلانکتون و آلگوهیدران است

حاوی پنتاویتین

حاوی اسید هیالورونیک

حاوی اسیدهای چرب ضروری است

اتصال درم و اپیدرم را بازیابی می کند

 

 

پرودرما یک کرم ضد پیری و سفت کننده است

پرودرما تولید کننده ایرانی محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. محصولاتی مانند کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده ها، کرم های ضد پیری، محصولات لایه بردار، کرم های ضد پیری و غیره.

کرم ضد چروک و سفت کننده مدل ویتاوست پرودرما یکی از محصولات خوب این برند ایرانی است که سنتز پروتئین های ساختاری مانند کلاژن و الاستین را تسریع می کند و به رفع چین و چروک های سطحی کمک می کند. همچنین این محصول چین و چروک های بسیار عمیق را کاهش می دهد.



ترکیبات ویژه کرم ضد چروک پرودرما:

روغن آرگان و سویا که نرم کننده های طبیعی و حاوی اسیدهای چرب هستند باعث تقویت ساختار پوست، حفظ رطوبت و افزایش لطافت پوست صورت می شوند.

پالمیتول اولیگوپپتید و کلاژن هیدرولیز شده پوست را ترمیم می کند و چین و چروک ها را کاهش می دهد و پوست صورت را از بین می برد.



شستشوی سر و گردن

پوست گردن بسیار حساس است و به سرعت شروع به شل شدن و آویزان شدن می کند. می توان گفت اولین جایی که علائم پیری در انسان ظاهر می شود پوست گردن است.

برای جلوگیری از چین و چروک پوست گردن می توانید از لوسیون پرایم گردن استفاده کنید زیرا این لوسیون باعث افزایش تولید کلاژن و بازسازی سلول ها می شود. با استفاده از این لوسیون متوجه خواهید شد که خاصیت ارتجاعی پوست شما افزایش می یابد و چین و چروک های ناحیه گردن به تدریج از بین می روند. پپتیدهای موجود در این لوسیون باعث کاهش انقباض سلول های عضلانی و تقویت عضلات گردن می شود. همچنین ماتریکس سلولی را ترمیم می کند و به عنوان یک سفت کننده در کاهش چین و چروک بسیار خوب و موثر عمل می کند.
 

 

 

ویژگی های لوسیون گردن پرایم:

حاوی مواد موثر برای تولید کلاژن و جوانسازی پوست

گردن و دکلته را تقویت می کند

مناسب برای پوست های خشک و ضعیف

روشنایی

تامین آب

خاصیت ارتجاعی و لطافت پوست را بهبود می بخشد

ضد پیری زودرس

مقاوم در برابر چین و چروک
 

 

مراجعه به منبع: https://cliniczibayi.com/لیفتینگ-صورت/هایفوتراپی-در-شیراز-5-مرکز-تخصصی-جوانسا

  • ۰۲/۰۲/۱۴
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی