مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

 چند سال پیش، داشتن ویدیوی آیفون مانند یک گزینه، یک گزینه غیر ضروری و حتی یک دستگاه گران به نظر می رسید. اما اکنون درصد بالایی از خانه ها به این دستگاه مجهز شده اند. می توان گفت که هر خانه جدید آیفون دارای تصاویر است.

امروزه قفل هوشمند جایی است که آیفون تا چند سال پیش در آن قرار داشت. امروزه شاهد رشد سریع استفاده از قفل های هوشمند هستیم. بنابراین در این مقاله به شما توضیح می دهیم که قفل هوشمند چیست. ما انواع قفل های هوشمند را معرفی می کنیم و مزایا و معایب آنها را توضیح می دهیم.

همانطور که آیفون تصویری راحتی و امنیت شما را افزایش داده است، قفل هوشمند نیز تاثیر بسزایی در افزایش راحتی و امنیت شما دارد. حتی می توان گفت در این زمینه بسیار موثرتر از آیفون است. این مقاله دیلاک را حتما تا انتها بخوانید تا با دنیای قفل های دیجیتال و هوشمند آشنا شوید.

قفل هوشمند چیست؟

برای درک اینکه قفل هوشمند چیست و چگونه بر کیفیت زندگی شما تأثیر می گذارد، دو سناریو را در نظر بگیرید:

مورد 1: شما به مسافرت رفتید. شما در را بسته اید.

مورد دوم: مورد اول را در نظر بگیرید که بین فردی در خانه اختلاف وجود دارد.

مطمئنا، شما آرامش بیشتری دارید و در غیر این صورت خانه شما امن تر است. حال دو حالت دیگر را در نظر بگیرید:

مورد اول: با دستان پر از خرید برمی گردید و وقتی به در می رسید متوجه می شوید که کلیدهای خود را گم کرده اید.

مورد دوم: به جز اینکه شخصی در خانه و خرید است و کلیدها را گم کرده و در دست برگشته است.

تفاوت بین داشتن قفل هوشمند و نداشتن آن بسیار شبیه به تفاوت حالت اول و دوم در مثال های بالا است. برای بیان اینکه قفل هوشمند چیست، اساساً می توان آن را به صورت زیر توضیح داد:

قفل هوشمند وسیله ای مکانیکی است که با افزودن چندین ویژگی الکترونیکی به آن امنیت و راحتی شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. همانطور که اضافه شدن عملکردهای مختلف الکترونیکی در گوشی، امروزه تلفن های همراه را به وجود آورده و آنها را به ابزاری مهم در زندگی ما تبدیل کرده است.

حتما می پرسید این قفل هوشمند یا دستگیره دیجیتال چه ویژگی هایی دارد که می تواند آن را به وسیله ای ضروری برای زندگی راحت و ایمن تر تبدیل کند؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

مزایای قفل هوشمند

قفل هوشمند سطح دیگری از امنیت و راحتی را به زندگی شما می آورد.

مزایای قفل های هوشمند و دستگیره های دیجیتال را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

افزایش امنیت

راحتی بیشتر

برای توضیح اینکه قفل هوشمند چیست، باید در مورد امنیت صحبت کنیم. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه قفل هوشمند امنیت و آرامش را افزایش می دهد.

افزایش امنیت با قفل هوشمند

اگر می خواهید در مورد امنیت قفل هوشمند صحبت کنید، بهتر است آن را با یک درب قدیمی مقایسه کنید. درهای قدیمی را می توان به 2 دسته کلی تقسیم کرد:

طبق معمول

درب ضد سرقت

امنیت این نوع درب ها به دو چیز بستگی دارد:

Tab an

قفل درب

با توجه به طراحی زبانه، درهای معمولی در صورت قفل نبودن به راحتی با وسیله ای مانند کارت بانکی باز می شوند. درب های ضد سرقت دقیقا همین آسیب پذیری را دارند. اما این ضعف با طراحی خاص زبانه و قفل هوشمند آکولاک برطرف شد.

در ضمن قفل هوشمند آکولاک دارای قفل استیل می باشد. این قفل ها قابلیت نصب بر روی درب های ضد سرقت را دارند و امنیت آن ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

علاوه بر این، سیستم‌های الکترونیکی تعبیه‌شده در این قفل‌های هوشمند، تلاش دزد را برای نفوذ با ایجاد زنگ هشدار یا اطلاع دادن به مالک از طریق یک برنامه تلفن همراه بسیار دشوار می‌کند.
 

  • ۰۳/۰۷/۱۲
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی