مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

 

کولر گازی های 24000 محبوب ترین و پرفروش ترین ظرفیت بین کولر گازی ها به شمار می آید. دلیل اصلی این محبوبیت پوشش دهی فضای 50 الی 80 متر مربع می باشد که تقریبا متراژ آپارتمان های متداول در ایران است. علاوه بر این بیشتر برند ها ظرفیت 24000 را در کولر گازی های خود گنجانده اند و انتخاب را برای شما راحت تر کرده اند. از جمله خوش قیمت ترین و ارزان ترین کولر گازی های 24000 حال حاضر بازار ایران می توان جنرال برلین، ایوولی و جنرال مکس را نام برد، که در ادامه به معرفی کامل آن ها می پردازیم.

کولر گازی 24000 جنرال برلین

کولر گازی جنرال برلین 24000 یکی از مدل های محبوب و اقتصادی این برند است و مطبوع سازی فضاهای متوسط تا 70 متر گزینه ایده آلی است. این کولر گازی از کلاس آب و هوایی T3 بهره برده است که برای مناطق گرم و حاره ای بازدهی بی نظیری دارد.

کولر گازی ذکر شده از موتور قدرتمند روتاری، رادیات طلایی، گاز R410a، پرتاب باد چهار جهته و... برخوردار است.

کولر گازی 24000 ایوولی

کولر گازی 24000 ایوولی انتخاب مناسب برای مصرف کنندگانی است که به دنبال کولر گازی قیمت مناسب با کارایی قابل قبول و مفیدی هستند. این مدل کولر گازی ها از موتور روتاری GMCC، پرتاب باد چهار جهته، فیلتر های تصفیه هوا و کنترل از راه دور بهره می برند. همچنین این کولر گازی های برای مناطق معتدل و کوهستانی طراحی شده اند و بازدهی و کارکرد بالایی در این مناطق ارائه می دهند.

کولر گازی 24000 جنرال مکس

جنرال مکس یک برند تایلندی است که کولر گازی های آن در چین مونتاژ می شوند. یکی از پرطرفدار ترین مدل ها در این برند کولر گازی 24000 جنرال مکس است که سازگار با آب و هوای گرم و حاره ای طراحی شده است. این کولر گازی های برای فضا هایی با متراژ متوسط مناسب است و با وجود کمپرسور روتاری، رادیات طلایی، پرتاب باد قدرتمند و چهار جهته و... عملکرد قدرتمندی را نمایش می دهند.

 

  • ۰۳/۰۵/۱۱
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی