مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


طراحی سایت یکی از آن مشاغل خاص است که نیاز به دانش و مهارت خاصی دارد، بنابراین همه نمی توانند آن را انجام دهند. بنابراین من و شما که تا به حال کار گرافیکی انجام نداده ایم و دانش سئو و غیره نداریم نمی توانیم وب سایت طراحی کنیم. بنابراین اگر روزی نیاز به طراحی و راه اندازی یک وب سایت حرفه ای داشتیم، چه باید بکنیم؟

در این صورت ما دو راه برای طراحی وب سایت داریم. راه اول این است که کار طراحی سایت را به شرکت های فعال در این زمینه بسپارید. شرکت های طراحی سایت تیم های ماهری متشکل از کارشناسان و کارشناسانی هستند که در کنار هم کار می کنند و خدمات طراحی سایت حرفه ای را به مشتریان خود ارائه می دهند. در مقابل شرکت های طراحی وب، عموماً فریلنسرهایی وجود دارند که به تنهایی کار می کنند. این افراد زحمت طراحی، گرافیک، سئو، چیدمان و غیره را خودشان می کشند و وب سایت تمام شده را با کیفیت عالی به مشتریان تحویل می دهند.

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که یک شرکت طراحی سایت چه کاری انجام می دهد؟ اهمیت آگاهی از خدمات شرکت های طراحی سایت ما را بر آن داشت تا این مقاله را به بررسی این موضوع مهم اختصاص دهیم. اگر می خواهید از خدمات شرکت های طراحی سایت مطلع شوید تا انتها با ما همراه باشید.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت چیست؟ اگر بخواهیم تعریفی ساده و واضح از طراحی سایت ارائه دهیم باید بگوییم:

هنر برنامه ریزی و سازماندهی محتوا در یک صفحه وب را طراحی سایت می نامند. به این ترتیب می توانید محتوای خود را با افرادی که در هر نقطه از این دنیای وسیع زندگی می کنند به اشتراک بگذارید.

طراحی سایت را می توان با طراحی داخلی ساختمان مقایسه کرد. شکی نیست که هر چه چیدمان داخلی ساختمان زیباتر، بی نقص و جذاب باشد، افراد بیشتری جذب آن می شوند. طراحی سایت هم دقیقا همینطوره. وب سایت های بهتر و زیباتر بیشتر از سایر وب سایت های فعال در دنیای آنلاین مورد توجه قرار می گیرند.

جالب است و در عین حال لازم است بدانید که اصلی ترین وظیفه ای که طراحان وب در هنگام طراحی وب سایت بر عهده دارند مربوط به ظاهر وب سایت می باشد. زیرا ظاهر زیبا می تواند تجربه کاربری فراموش نشدنی را برای کاربر ایجاد کند. چی بهتر از این؟!

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که اغلب طراحی وب سایت و توسعه وب را با هم اشتباه می گیرند؟! اگر چنین است، یک بار برای همیشه تفاوت بین این دو را به خاطر بسپارید:

طراحی وب سایت: مربوط به ظاهر وب سایت. یک طراح وب تمام تلاش خود را می کند تا ظاهر وب سایت را به گونه ای طراحی کند که جذاب و کاربر پسند باشد.

توسعه وب: توسعه وب ربطی به ظاهر وب سایت ندارد و به اساس و هسته وب سایت مربوط می شود. وظیفه اصلی توسعه دهندگان وب سایت طراحی چارچوب اولیه وب سایت است. بیشتر توسعه وب سایت با استفاده از کد نویسی انجام می شود.

خدمات توسعه وب شرکتی

برنامه ریزی

همانطور که در بالا ذکر شد، ایجاد یک وب سایت به هیچ وجه کار آسانی نیست. بسیاری از شرکت ها وب سایت مورد نیاز شما را در مدت زمان کوتاهی طراحی و ارائه می کنند. مشکل از دقت و تجربه این طراحان است. توجه داشته باشید که عدم دقت و زمان ناکافی منجر به طراحی نادرست و نامناسب سایت می شود. برنامه ریزی خوب چیزی است که باعث می شود همه چیز خوب پیش برود. یکی از مهم ترین خدماتی که توسط یک شرکت طراحی سایت ارائه می شود برنامه ریزی است. لازم به ذکر است که برنامه ریزی باید توسط سازنده و کارفرما انجام شود.

میزبان

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت طراحی سایت و خدمات مرتبط می باشد. آیا می دانید چرا این سرویس یکی از بهترین خدمات این شرکت ها است؟

مزیت اصلی خدمات هاست این است که در صورت بروز مشکل در وب سایت شما، شرکت توسعه وب سایت بلافاصله موضوع را بررسی و برطرف می کند. هنگام عقد قرارداد با شرکت توسعه وب سایت، حتما موارد زیر را در متن قرارداد قید کنید:

زمان استفاده از هاست

شکاف هایی وجود دارد

انواع هاست های مورد استفاده ویندوز یا لینوکس هستند

داخلی یا خارجی است

نحوه پشتیبانی از هاست

این یک الزام امنیتی است

ذخیره سازی داده ها

...

ثبت دامنه

ثبت دامنه یکی از مهم ترین خدماتی است که توسط شرکت های طراحی سایت ارائه می شود. یکی از مهم ترین مواردی که در ثبت دامنه در این شرکت ها باید در نظر گرفت این است که مالکیت دامنه باید به طور کامل و 100 درصد در اختیار مشتری باشد. ذکر این موضوع و مدت آن در قرارداد الزامی است. برای بررسی مالکیت دامنه می توانید از ابزار "who is" استفاده کنید.
 

انتخاب مدل مناسب برای نوع فعالیت سایت

از دیگر خدمات مهم شرکت های سازنده وب سایت می توان به انتخاب قالب مناسب برای نوع کسب و کار پس از هاست و ثبت دامنه اشاره کرد. اگر فکر می کنید که هر قالبی برای کسب و کار و فعالیت های شما مناسب است و بنابراین محدودیتی در انتخاب قالب ندارید، باید با شما موافق باشیم که اشتباه می کنید. زیرا نوع قالبی که انتخاب می کنید و با نوع فعالیت و کسب و کار شما مطابقت دارد، مهمتر از آن چیزی است که تصور می کنید. اگر فعالیت شما تجاری است، قالب تجاری بهترین قالب برای شماست. اگر در زمینه خبر کار می کنید، قالب خبری برای شما مناسب است. سایر قالب های موجود در طراحی سایت عبارتند از: شرکتی، شخصی، آموزشی و غیره.

Grafika tas-sit

گرافیک سایت یکی دیگر از خدمات مهمی است که توسط شرکت های طراحی سایت ارائه می شود. به یاد داشته باشید که نداشتن یک وب سایت با گرافیک مناسب باعث می شود تا کاربران در چند ثانیه اول وب سایت شما را رها کنند. این امر به شدت بر افزایش نرخ پرش تأثیر می گذارد و باعث ایجاد مشکلات زیادی برای وب سایت شما خواهد شد.

شکی نیست که ظاهر وب سایت شما اولین شاخص جذابی است که توجه کاربران را به خود جلب می کند. بنابراین گرافیک عالی و همه چیز می تواند موفقیت وب سایت شما را تضمین کند. به همین دلیل شرکت های طراحی سایت شروع به استفاده از رنگ های زیبا و متنوع و طرح های مشتری پسند و مناسب برای کسب و کار شما کرده اند و گام مهمی برای بهبود گرافیک وب سایت شما برداشته اند.

پشتیبانی طولانی مدت وب سایت

پشتیبانی طولانی مدت خدمات پس از فروش و گارانتی است که همه ما با آن آشنا هستیم. این یکی از مهمترین خدماتی است که یک شرکت طراحی سایت ارائه می دهد. حتی اگر طراحی وب سایت خود را به یک شرکت واجد شرایط و بسیار حرفه ای برون سپاری کنید، ممکن است پس از دریافت آن نیاز به ایجاد تغییراتی داشته باشید. همچنین ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید یا نحوه کار با سیستم مدیریت وب سایت را نفهمید. در این شرایط، پشتیبانی طولانی مدت می تواند بسیار مفید باشد. توجه داشته باشید که اکثر شرکت های طراحی وب ارزان از این سرویس پشتیبانی نمی کنند. پس تبلیغات این شرکت ها را گوگل نکنید، کار را به کاردان بسپارید!

نرخ تبدیل را افزایش دهید

یک شرکت طراحی وب سایت ماهر کار طراحی خود را بر اساس اصول تجربه کاربری انجام می دهد و از این طریق محیطی را فراهم می کند که مخاطبان شما با ورود به وب سایت شما احساس رضایت کنند. چنین طراحی باعث می شود که کاربران هنگام ورود به وب سایت دچار سردرگمی نشوند و به راحتی اطلاعات و محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند.

اگر کاربر از کار با سایت شما لذت می برد، گیج و خسته نیست، به سرعت محصولات مورد نظر خود را پیدا می کند و به اطلاعات کافی دسترسی دارد. می توان نتیجه گرفت که تعامل خوبی با وب سایت ما وجود داشت. بنابراین احتمال اینکه او مشتری وفادار شما شود و مشتریان جدیدی برای شما بیاورد بسیار زیاد است. این امر نقش بسزایی در افزایش نرخ تبدیل مخاطب به مشتری دارد.

امنیت سایت

امنیت وب سایت یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط شرکت های طراحی سایت است. آیا می دانید چرا لازم است شرکت های طراحی امنیت را تضمین کنند؟!

زیرا تنها در این صورت وب سایت شما در معرض خطر هک قرار نمی گیرد! از مهمترین اقداماتی که برای تضمین امنیت وب سایت ها طراحی شده است می توان به مواردی مانند به روز رسانی سایت، استفاده از هاست مطمئن، استفاده از رمز عبور قوی و استفاده از HTTPS اشاره کرد.

اکنون

سئو یکی از مهمترین ابزارهایی است که موفقیت یک وب سایت را تضمین می کند. صرف طراحی و راه اندازی یک وب سایت به شما این امکان را نمی دهد که از رقبای خود پیشی بگیرید. آنچه اهمیت دارد، جایگاه شما در رتبه بندی موتور جستجوی گوگل است. اگر در زمینه سئو حرفی برای گفتن دارید می توانید در این رتبه بندی به رتبه های برتر برسید. بنابراین یک آژانس طراحی سایت برای طراحی و سئو سایت خود انتخاب کنید که بتواند شما را به بالاترین سطح برساند.

شاید بگویید می توانم طراحی وب سایت را به یک شرکت و سئوی آن را به شرکت دیگری بسپارم. حتی اگر ممکن است، انجام ندادن آن بهتر از انجام آن است. تجربه نشان می دهد که شرکتی که مسئولیت ایجاد سایت را بر عهده دارد می تواند بهتر و سریعتر از سایر شرکت ها سایت را در فرآیند سئو راهنمایی کند.

سیستم مدیریت محتوا

انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای مناسب و موثر یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط شرکت های طراحی سایت است. این سیستم که با نام CMS نیز شناخته می شود، برای مدیریت ساده محتوای وب سایت استفاده می شود. جالب است بدانید که تعداد سیستم های مدیریت محتوا در دنیای امروز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. شرکت طراحی سایت در بین سیستم های موجود مناسب ترین و موثرترین سیستم مدیریت محتوا را انتخاب و استفاده می کند. وردپرس، جوملا، دروپال، موتور بیان، الگوی متن، کانتائو و غیره.

طراحی وب سایت سفارشی

توسعه وب سایت سفارشی یکی دیگر از خدمات شرکت های طراحی وب است. یک وب سایت سفارشی مانند خانه ای است که دقیقاً مطابق با نیازها و ایده های صاحب خانه طراحی شده است. اگر شما هم می خواهید وب سایت شما دقیقاً همان طور که می خواهید باشد، بهتر است این موضوع را با شرکت های طراحی سایت در میان بگذارید. لازم به ذکر است که طراحی این وب سایت ها با امکانات ویژه نیازمند کدنویسی از پایه است. بنابراین، واگذاری آن به شرکت های واجد شرایط مهم تر از آن چیزی است که تصور می کنید. در غیر این صورت، منتظر دیدن بهترین نتیجه نباشید!
مقاله کامل: https://diyarmirza.ir/1402/04/بهترین-شرکت-طراحی-سایت-تهران/

  • ۰۲/۰۵/۰۹
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی