مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


حمایت از سالمندان باید به یک رویکرد اجتماعی تبدیل شود. همه باید بدانند که روند پیری نباید خطرناک و ترسناک باشد. افراد میانسال واقعا نباید سناریوی پیری باشند. پیری بخشی طبیعی از زندگی است. زندگی بخش های زیادی دارد که بیماری، ناتوانی و نیاز به مراقبت تنها بخشی از آن است. این زمانی حاصل می شود که افراد مسن از خدمات مراقبت با کیفیت بهره مند شوند. این وظیفه کودکان سالمند است که ویژگی های یک مراقب سالمند مناسب را بشناسند که کیفیت این خدمات را تضمین کند.

پرستاران مناسب برای سالمندان مشاغل پرستاری مهرپرور پارسیان

در اینجا 7 ویژگی یک پرستار ارشد مناسب آورده شده است.

صبر پرستار

مراقبت از پرستار سالمند

رفتار حرفه ای پرستار

تجربه پرستار سالمندان

کار یک پرستار مسن تر

مهربانی یک خواهر بزرگتر

ثبات روانی پرستاران سالمند

1- صبر پرستار پیر

از آنجایی که مراقبت از بیماران به ویژه بیماران مسن نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد، پرستار سالمند باید بتواند به حرف های بیمار گوش دهد، زیرا ممکن است سالمندان خیلی آهسته صحبت کنند یا تمرکز نداشته باشند. همچنین پرستار سالمند باید در درمان اعضای سالمند خانواده صبور باشد زیرا ممکن است وضعیت روحی خوبی نداشته باشند زیرا یکی از عزیزانشان نیاز به مراقبت 24 ساعته دارد.

2- مراقبت از پرستاران مسن

لازمه اصلی مشاغل مراقبت از سالمندان دقت در پیشگیری از حوادث است، زیرا می دانند افراد میانسال و سالمند بیمار بیشتر از جوانان مستعد ابتلا به بیماری های جدی مانند سرطان، آلزایمر و پوکی استخوان هستند. پرستار سالمندی که به شکایات او توجه می کند می تواند از بروز مشکلات جدی در سالمندان جلوگیری کند.

تخصص پرستاری واجد شرایط مرکز مراقبت پرستاری مهرپرور

3- رفتار حرفه ای پرستاران

یک مراقب خوب سالمندان کسی است که به خانه شما می آید تا به شما کمک کند زندگی سالم تری داشته باشید. این فرد باید رابطه خوبی با کار خود داشته باشد.

رفتار صحیح با سالمندان شامل موارد زیر است:

زیاد تعطیلات نگیرید

کار را در روزهای برنامه ریزی شده متعهد کنید.

توانایی حضور در روزهایی که به کمک نیاز دارید.

نباید در تعطیلات ناپدید شود و در دسترس باشد.

در محل کار خود از تلفن و اینترنت خود سوء استفاده نکنید.

ورودی‌ها می‌توانند فوراً نیازهای شما را برآورده کنند.

اقدامات مورد نیاز برای مشتری باید به درستی انجام شود.

هر عمل سطحی که قابل مشاهده نباشد ممکن است نشان دهنده عدم مداخله نیرو باشد.

4- سابقه پرستاری مسن

مرکز خدمات پرستاری شما را با یک پرستار با کیفیت مناسب که می تواند از سالمندان مراقبت کند، هماهنگ می کند. مراقبت از سالمندان شامل استحمام، حضور، مدیریت پزشکی و مالی سالمندان است. وظیفه مراقبت باید به این مسائل به شیوه ای کارآمد و دقیق رسیدگی کند. با پرستار ارائه شده توسط مرکز وقت بگیرید و سوالات مصاحبه مناسب را بپرسید. در صورت امکان، کیفیت خروجی مناسب را با کودکان بزرگتر بررسی کنید.

مرکز خدمات پرستاری مهرور پرشین پرستار ارشد مناسب در منزل

5- ایجاد پرستار مسن

مراقبت از سالمندان مبتلا به بیماری آلزایمر و زوال عقل نسبت به سایر سالمندان دشوارتر است و پرستاران باید در پاسخ به نیازهای عاطفی و جسمی این سالمندان خلاق باشند تا افراد غیر مراقب بتوانند پیشرفت را کاهش دهند. از بیماری در افراد مسن هنر درمانی برای کمک به افراد مسن مبتلا به زوال عقل به خوبی پاسخ می دهد. یک پرستار ارشد می تواند با افراد مسن مبتلا به زوال عقل طراحی و نقاشی کند.

6- مهربانی پرستار سالمند

اکثر بیماران سالمند در آخرین مرحله زندگی خود هستند و ممکن است نیازی به بستری نداشته باشند اما در خانه غیرفعال هستند و در آخرین مرحله زندگی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و در این شرایط کمک یک پرستار سالمند مناسب ضروری است. در این شرایط نیز سالمندان بیمار نمی توانند به تنهایی به دستشویی بروند و ممکن است دچار بی اختیاری ادرار شوند. همه این مشکلات جسمانی که آنها با آن مواجه هستند به این معنی نیست که آنها احساس غرور، شرم و نیاز به استقلال را از دست داده اند. یک پرستار سالمند خوب باید حس شفقت و مهربانی داشته باشد و با تواضع با سالمندان رفتار کند، حتی اگر سالمندان در هنگام نیاز به کمک پرخاشگر باشند.

 

7- ثبات عاطفی پرستار سالمند


سالمندان بیمار به راحتی دچار سردرگمی و سردرگمی می شوند و لازم است در برخورد با آنها رویکردی یکپارچه اتخاذ شود و پیام های متناقض به آنها داده نشود. اگر مراقبان سالمند ثبات عاطفی داشته باشند و رفتار خود را تغییر ندهند، به سالمندان خود احساس آرامش و امنیت می دهند و این امر باعث می شود که بیمار راحت تر با مشکلات و مسائل پزشکی خود کنار بیاید. در صورتی که وضعیت جسمی و جسمی سالمندان پایدار نباشد و همچنان رو به وخامت باشد، در برخی موارد امیدی به بهبود مجدد وضعیت سالمندان نیست، در این شرایط پرستار سالمند با تقویت و حفظ روحیه سالمندان، باعث تقویت و حفظ روحیه سالمندان می شود. ارسال پیام های مثبت پیام ها. ویژگی های ذکر شده در مورد پرستار سالمند کمک زیادی به حفظ آسایش و آسایش سالمندان می کند.

راهنمای استخدام مراکز مراقبت در منزل سالمندان

امروزه بسیار مهم است که همه جوانب استخدام پرستار سالمند برای سالمندان در خانه را به دقت در نظر بگیرید. موارد زیادی وجود دارد که پرستاران بدون مجوز وزارت بهداشت وارد منازل شرکت های پرستاری شده و مرتکب جرم می شوند. برخی از شرکت های خدماتی قول می دهند که نظافتچی یا پرستار را برای کودکان و سالمندان بفرستند، صفحات تاریخ همچنین حاوی اخبار مربوط به پرستارانی است که مرتکب جرم می شوند، زیرا کار آنها به شدت کنترل نمی شود. نیروهایی که به عنوان پرستار به خانه ها فرستاده می شوند ممکن است مجرمانی با لباس مبدل و هویت جعلی باشند.

4 نکته طلایی برای استخدام پرستار سالمند عالی

برای یافتن یک پرستار ارشد، ابتدا به آنچه نیاز دارید و از یک پرستار می خواهید بدانید، سپس در مصاحبه با پرستار، از سوابق و توانایی های او مطلع شوید و سپس بر اساس اطلاعاتی که دارید، پرستار را ارزیابی کنید. شما همچنین می توانید این فعالیت را در هنگام استخدام یک پرستار اطفال یا یک پرستار بیمار در نظر داشته باشید.

برای استخدام پرستار ارشد مناسب از مراکز پرستاری، موارد زیر را در نظر بگیرید:

انتخاب مناسب نیروی اعزامی

مراقبت صحیح از سالمندان

عدم نظارت بر استخدام

باید گواهی سابقه خوب داشته باشد

مراقبت از سالمندان در منزل مرکز خدمات پرستاری مهرپرور پارسیان

می توانید مجوز آنها را در وب سایت مرکز بررسی کنید. همچنین افرادی که برای نگهداری از کودکان یا والدین سالخورده در منزل نیاز به پرستار دارند باید با این موسسات تماس گرفته و یا تلفنی با آنها تماس بگیرند. متاسفانه تعداد مراکز نگهداری از کودکان و سالمندان بدون مجوز وزارت بهداشت کم نیست و مانند قارچ در حال رشد هستند. شرایط ثبت این مراکز نیز مانند بسیاری از شرکت های خصوصی دیگر کشور به هیچ وجه پیچیده نیست و برخی سازمان ها به راحتی به متقاضیان مجوز می دهند. ثبت این مراکز از طریق سازمان ثبت شرکت ها انجام می شود و در این شرایط مرجع ذی ربط که وزارت بهداشت است قادر به نظارت بر فعالیت این مراکز نخواهد بود مگر زمانی که مردم از مراکز شکایت کنند. بدون مجوز این وزارتخانه در ساعات کاری این مرکز در مراکز مستقر شود.

انتخاب درست نیروی اعزامی

مراکز دارای مجوز از وزارت بهداشت و خدمات پرستاری چندمنظوره دارای کلیه شرایط استخدام پرستار سالمند از قبیل شناسنامه، کارت ملی، تاییدیه یا ضامن معتبر بوده و تمامی افراد باید دارای شناسنامه باشند. از آنجا که هر پرستار باید حدود 50 میلیون دلار به شرکت شهادت دهد، آنها باید اوراق قرضه و سوگندنامه های حمایتی خود را امضا کنند. اگر پرستاری که به مکانی فرستاده می‌شود، اقدام به سرقت از منزل آن شخص کند، پرستاران سوگند یاد می‌کنند که این کار از طریق این قبض انجام می‌شود.

از سالمندان به درستی مراقبت کنید

متأسفانه برخی از شرکت های خدماتی که واقعاً نباید پرستار بچه برای سالمندان و کودکان بفرستند برای دریافت مجوز اقدام می کنند و آنهایی که نظافتچی خانه می فرستند شرکت خود را برای مشروعیت بخشیدن به فعالیت خود ثبت می کنند، اما حقیقت این است که بهزیستی عملاً نمی تواند. سازمان ثبت شرکت ها به جای سنجش شایستگی کلی این شرکت ها، بر فعالیت های این شرکت ها نظارت می کند. با توجه به وجود چنین مواردی، گاهی با وجود این اسناد و سفته، افراد سودجو همچنان از سمت پرستاری و مراقبت از کودک و سالمند سوء استفاده می کنند. نظارت مستمر بر کار پرستاران از وظایف مرکز می باشد.
 

 

آشنایی با ویژگی های یک پرستار مناسب برای سالمندان

یکی از مهمترین وظایف یک پرستار سالمند مناسب، برقراری ارتباط صحیح با سالمندان و سالمندان است. پرستار سالمند در خانه باید بتواند کیفیت زندگی را بهبود بخشد و همچنین به سالمندان کمک کند. سالمندان بسته به سن و شرایط جسمانی نیازهای خاصی دارند. یک پرستار سالمند مناسب برای برآوردن این نیازها باید دارای ویژگی های خاصی باشد. اگر مراقبت از سالمند به درستی انجام نشود، می تواند صدمات جبران ناپذیری به عزیزان شما وارد کند. اگر قصد استخدام پرستار سالمند در منزل را دارید، بهتر است ویژگی های پرستار سالمند را بدانید.

 

مراجعه به سایت: https://avalsafiresalamat.com/پرستار-سالمند/

  • ۰۲/۰۳/۳۱
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی