مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


این مراقبت حرفه ای پوست را برای مراقبت های خاص زیبایی مانند آبرسانی پوست یا ضد چروک آماده می کند و برای همه افرادی که پوست چرب دارند و خواهان تنظیم و متعادل سازی ترشح سبوم پوست خود می باشند مناسب است. اگر می خواهید که نتیجه مطلوب و ایده آل کسب شود بهتر است که این فرآیند را در چند مرحله ای برای جوانسازی و تغذیه چهره، انجام نمایید تا باعث شود پوست سالم تر و جوان تر به نظر برسد. در حین فیشیال پوست پاکسازی، سم زدایی و تغذیه می شود که منتهی به یک پوست تمیز و آبرسانی شده می شود که جوانتر به نظر می رسد. فیشیال صورت نوعی درمان پوستی، پاکسازی، لایه برداری، آب رسانی عمقی به شمار می آید که اقدام به پاکسازی و بستن منافذ بازصورت می کند، همچنین سلول های مرده پوست را بیرون می کشد و با یک ماسک معمولی شروع به درمان می نماید. لایه برداری: در این مرحله متخصص پوست به حذف سلول های مرده با یک کرم لایه بردار، اسکراب و یا بخار می پردازد. اگر پوست حساس دارید نباید کمتر از یک ماه این درمان را تکرار کنید.

اگر قصد پاکسازی آکنه را دارید شاید لازم باشد تعداد جلسات درمانتان بیشتر و متناوب تر باشد. گاهی این کار را با برداشتن یک لایه میکروسکوپی از روی پوست انجام میدهند تا سرعت رشد یک لایه جدید را بیشتر کنند. البته بدانید که سنگ سفید آب یک لایه بردار قوی است و نباید هفته ای یک بار بیشتر استفاده شود. و هزینه ی به مراتب بیشتر می توانید با خرید دستگاه فیشیال 8 کاره همه ی این ابزار را ارزان تر و شیک تر در اختیار داشته باشید . مراقب باشید که انجام فیشیال نباید بیشتر از یک بار درسال باشد . فیشیال صورت مدت زمان زیادی نمی برد این پروسه بین 40 تا 60 دقیقه زمان بر است در صورتی که خواهان گرفتن نتیجه مطلوبی می باشید، بهتر است که در این زمینه صبور و شکیبا باشید. پاکسازی پوست گزینه پیشنهادی مطلوبی می باشد که در این زمینه توسط پزشکان، متخصصان سلامت پوست به شما توصیه می شود. با این حال پزشکان توصیه می کنند افراد زیر 12 سال و بالای 65 سال تحت مراقبت پزشک، پاکسازی پوست را انجام دهند. افراد مختلف تحمل درد مختلفی دارند و ممکن است این مرحله برای بعضی افراد درد و ناراحتی به همراه داشته باشد به خصوص پوست های نازک تر.

پوست هر شخص با افراد دیگر کاملاً متفاوت است و باتوجه‌به میزان مصرف آب، رژیم‌های غذایی و تغذیه، ورزش‌کردن، استعمال دخانیات، استرس، مصرف الکل و غیره باعث پیری در پوست افراد می‌گردد و اگر از آفتاب‌سوختگی، لکه‌ها و چین‌وچروک‌ها جلوگیری نکنید قطعاً باعث آسیب‌های بیشتر به پوست می‌گردد. شما باید به فکر پیشگیری از این عوامل باشید.

حتی اگر علائم پیری در پوستتان وجود ندارد بااین‌حال باید مراقبت از پوست را در برنامه‌تان داشته باشید. باتوجه‌به کیفیت پوست معمولاً سنین ۲۴ تا ۲۸ سالگی بهترین زمان مراقبت از پوست‌ها می‌باشد و باید برنامه‌های مراقبتی این سنین را آغاز نمایید. شما باید با استفاده از یک برنامه مناسب قدم‌های نخست را برای مراقبت پوستی آغاز نمایید.

برخی از کارهای مهم برای مراقبت پوست وجود دارد که تقریباً از شروع تولد انسان آغاز می‌شود. در واقع حتی می‌توان گفت سن مراقبت از پوست کودکی شماست. یکی از مهم‌ترین دلایل پیری پوست مربوط به اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌باشد که شما باید از یک ضدآفتاب مناسب در سنین نوجوانی استفاده بکنید و با افزایش سن واقعاً جوان به نظر خواهید رسید. باید از یک ضدآفتاب مناسب در زمستان استفاده بکنید و حتماً ضدآفتاب را در برنامه روزانه‌تان قرار دهید و می‌توانید تا سنین ۳۰ سالگی و حتی گاهی تا ۴۰ سالگی از آن استفاده نمایید. کرم‌هایی با spf  پرایمر، مرطوب‌کننده و کرم‌های پایه بسیار برای این کار مناسب می‌باشند.

برای فیشیال بهتر و تخصصی تر دو بار مرحله پاکسازی را تکرار می کنند. متخصص پوست و مو به شما نظرش را با آموزش صفر تا صد پاکسازی پوست فلدورا در مورد راه های مراقبت بهتر از پوستتان می گوید و محصولاتی را معرفی می کند که می تواند به شما کمک کند تا سلامت و زیبایی پوستتان را تضمین کند. فیشیال اساسا یک روش چند مرحله ای درمان پوست است که یکی از بهترین راه های مراقبت از پوست نیز هست. اگر شما همه جز آن دسته از افرادی هستید که با پاکسازی و جوانسازی پوست در خانه به پوستی شاداب و سالم دست پیدا نکرده اید، بهتر است که روش درمانی که اخیرا خانم های زیادی از آن استقبال کرده اند و تمایلات خود را نسبت بدان نشان داده اند را انتخاب کنیدف یکی از این روش های لایه برداری پوست صورت که هیچ گونه عوارضی از آن ثبت نشده است، فیشیال صورت می باشد که متناسب با هر نوع پوست صورت می باشد. در طول درمان سلول های جدید پوستی ایجاد می شوند و پوست را به صورت سطحی سفت تر و جوان تر نشان می دهند. اگر پیری، یا ایستادن بیش از اندازه زیر آفتاب باعث شده در صورتتان لکههای رنگپریده، آکنه، چروک یا خطوطی ایجاد شود، میتوان با کمک روش پاکسازی پوست با لیزر پوستتان را جوانتر و شادابتر کرد.

اگر پوستتان مستعد جوش است، از شویندههای حاوی سالیسیلیک اسید، سولفات استامید سدیم یا بنزوئیل پراکسید استفاده کنید. از بین بردن جوش های سر سیاه نیز از وظایف آن می باشد. آنزیم و اسید ها باعث ضعیف شدن پیوند بین سلول های پوست می شود. در این مرحله از روش های مکانیکی یا مواد شیمیایی استفاده می شود تا لایه نازکی از سطح پوست که از سلول های مرده تشکیل شده است از پوست جدا شود که معمولا در حین بخار اتفاق می افتد. لایه بردار های شیمیایی قوی تر می توانند به صورت یک مرحله جدا در فیشیال باشند. متاسفانه امروزه بسیاری از آرایشگاه ها اقدام به لایه برداری پوست صورت می کنند که کاملا نادرست است و ممکن است برخی از مشکلات را به همراه داشته باشد به طور کلی انجام این کار در آرایشگاه ها ممنوع است و باید پزشک متخصص پوست انجام دهد تا هیچ گونه عوارضی نداشته باشد. 

اطلاعات بیشتر را از مراقبت از پوست از چه سنی باید انجام شود بخوانید.

  • ۰۰/۱۰/۰۹
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی