مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

بک لینک برای اکثر وب سایت ها بسیار مهم است زیرا هر بار که یک صفحه وب دیگر به سایت شما لینک می شود ، از نظر گوگل رأی می گیرد. با این کار وب سایت شما در SERP (صفحات نتیجه موتور جستجو) بالاتر می رود. اگر در حال استفاده از یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو هستید ، بک لینک ها باید یک قسمت حیاتی از آن باشند. جمع آوری بک لینک بیشتر به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو مانند یاهو ، گوگل و بینگ رتبه بندی را بالا ببرید.
وب سایت هایی مانند seo یا ahrefs.com با شکوه به شما کمک می کنند تا در مورد تعداد بک لینک وب سایت خود ایده بگیرید. به یاد داشته باشید که این وب سایت ها با استفاده از ربات های خاص خود به وب می پردازند. این بدان معناست که قابلیت جستجوی آنها محدود است ، بنابراین آنها ممکن است فقط 30 تا 50 درصد از بک لینک های سایت شما را پیدا کنند.

حتماً مطلع هستید که سایت های دانشگاهی که دارای پسوند EDU هستند از دید اعتبار و قدرت در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارند و در صورتی که از این سایتها بک لینک تهیه نمائید، می توانید اعتبار و قدرت فوق العاده ای را به سایت خود منتقل کنید.

به همین خاطر تیم سئوسل با فراهم آوردن مجموعه ای از وبلاگهای دانشگاهی، خدمات رپورتاژ دانشگاهی EDU را نیز خدمت شما ارائه خواهند نمود. تعرفه و قیمت رپورتاژهای دانشگاهی و لیست سایت هایی که در حال حاضر امکان انتشار رپورتاژ در وبلاگ های این منابع وجود دارد در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • ۹۹/۰۹/۰۷
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی