مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

انواع مبل ها چیست؟


انواع مختلف آن چیست؟ هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنم؟ این مدل مبلمان از چه چوبی ساخته شده است؟

اکثر افراد با شنیدن کلمه مبل مدرن مبل بزرگی را تصور می کنند که بسیار جادار و مناسب برای فضاهای بزرگ است.

این ایده ممکن است بد نباشد زیرا مبل های مدرن انواع مختلفی دارند. این نوع مبلمان، مبل های چندبخشی هستند. همچنین یکی از بهترین مبل ها برای خانه های کوچک و بزرگ است. با توجه به فضای اتاق نشیمن باید مبلمان مناسبی خریداری کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا مدل های مختلف مبل ال را بشناسید مبل ال انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

مبل مدل بادام هندی

مبلمان هندی گردویی

این نوع مبل یکی از معروف ترین مبلمان موجود در بازار است. مبل ترمه 7 نفره است. که از یک مبل سه نفره، یک مبل دو نفره، یک مبل نبشی و یک پوف بزرگ تشکیل شده است. این نوع مبل معمولا فقط یک طرف آن دسته دارد. بادام هندی تکیه گاه کوتاه و شیبداری دارد و سبکی خاص و مدرن به خانه می بخشد.

مدل مبل اسپرت

مبلمان ورزشی

مبل L اسپرت مدرن بسیار کوچکتر از مبل بادام هندی L است. بنابراین این مبل فضای کمتری را اشغال می کند و برای آپارتمان های کوچک مناسب است. قبل از خرید می توانید ابعاد اتاق خود را اندازه گیری کرده و مبل L Sport را متناسب با آن تهیه کنید. این نوع مبل همانطور که از نامش پیداست ظاهری بسیار اسپرت و شیک دارد.

مبل به سبک ترکی

مبل ترکی

این نوع مبل توسط کشور ترکیه طراحی و تولید شده است و یکی از مدرن ترین مبل ها می باشد. طراحی منحصربفرد آن این مبل را از سایر مبل های L متمایز می کند به همین دلیل از نظر کیفیت یکی از با کیفیت ترین مبل ها می باشد. مبل های ترکی را می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف پیدا کنید.

کابین مبل رویال مدل

مبل سلطنتی

مبل سلطنتی تمام ویژگی های مبل سلطنتی را دارد. یکی از ویژگی های خاص مبل کینگ، نقاشی روی دسته، پایه و تاج است. چوب و پارچه به کار رفته برای مبل سلطنتی گرانبها و گران هستند. چوب مورد استفاده برای این نوع مبل راش است. پس از نظر قیمتی قیمت بالایی دارند.

مبل مدل فرانسوی

مبل فرانسوی

مبل مدرن فرانسوی یک مبل با شکل منحنی است. این مبل ها شکل های مختلفی دارند، مثلا گرد هستند و با مبلمان دیگر متفاوت هستند.

مبل چستر

مبلمان چستر

مبل ال چستر یکی از پرفروش ترین مبل های موجود در بازار است. این نوع مبل به دلیل زیبایی طرفداران زیادی دارد و برای فضاهای بزرگ مناسب است. اگر خانه شما کوچک است، از خرید مبل چستر خودداری کنید.

مبل تخت خواب شو

مبل یا تخت

تخت تمیز این قابلیت را دارد که با وجود تمیز بودن به تخت تبدیل شود. با خرید این نوع مبلمان، دو پرنده را با یک سنگ کشته اید. این مبل علاوه بر تخت بودن دارای محفظه ها و کشوهایی برای نگهداری تخت می باشد.
 

کاناپه

مبل ها دارای چند بخش هستند. این بخش ها بسیار متفاوت هستند، اما به طور کلی شامل بخش های زیر می شوند:

عشق یا مبل دو نفره

آخرین نسخه در یک نسخه معمولی و یک نسخه کنسول موجود است. در کنسول ها، هر کاناپه دارای دو بخش مجزا است که معمولا دارای جا لیوانی هستند. مبلمان دو نفره یا صندلی های نرم با دسته و بدون دسته تولید می شوند.

ویلچر با پشتیبانی موبایل

صندلی هایی با تکیه گاه های متحرک برای نشستن راحت طراحی شده اند، بنابراین می توانید به راحتی به آنها تکیه دهید.

برخی از این صندلی ها دارای قطعات خاصی هستند. این اجزا عبارتند از:

برخی از آنها تخت های قابل تبدیل هستند.

برخی از آنها مجهز به سیستم خنک کننده هستند، نوشیدنی در قسمت سرد نگهدارنده سرد می ماند.

دسته استاندارد بین دو صندلی است.

یک کشوی مخفی دارند.

صندلی یا مبل تک نفره

آنها معمولا به شکل یک صندلی با پایه متحرک هستند، تفاوت آنها در این است که حرکت نمی کنند.

ابعاد و اندازه های مبل مدرن

مبل های موجود در بازار دارای اندازه ها و ابعاد مختلفی هستند. برای اینکه یک خرید خوب و اقتصادی داشته باشید می توانید قبل از خرید اتاق نشیمن را به طور دقیق و منظم اندازه بگیرید و با توجه به اندازه گیری ها مبل مناسبی برای اتاق نشیمن تهیه کنید. بنابراین یک مبل مدرن برای این منظور نسبت به سایر مبل ها ابعاد کوچکی دارد و برای خانه های کوچک با فضای محدود مناسب است.

مبل L شکل مدرن فضای کمتری را اشغال می کند و صندلی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد، این نشان از مقرون به صرفه بودن مبل L شکل مدرن و مناسب برای فضاهای کوچک است. اندازه استاندارد مبل 3 نفره 198 سانتی متر طول و عمق صندلی 90 سانتی متر است.

نکات مهم هنگام خرید مبل مدرن

برای تهیه مبل مدرن اولین قدم خرید مبل راحتی از نظر ابعاد با اتاق نشیمن است. همچنین هنگام خرید باید کیفیت و کف مبلمان، پارچه و چوب به کار رفته در آن را بررسی کنید. به طور کلی، تجهیزات گران قیمت بیشتر است. اما برعکس، می تواند سال ها برای شما کار کند.

چوب استفاده شده برای مبل

بهترین چوب برای تهیه کناف چوب روسی و نراد است. این گونه های چوبی استحکام و کیفیت بالایی دارند. بعد از مدتی دیگر وقتی بلند می شوند صدایی ندارند. همچنین برای ساخت پایه مبلمان مدرن از چوب خاکستر یا توسکا استفاده می کنند. علاوه بر این، اگر مبل را با استفاده از چوب مرغوب خریداری کنید، خراب نمی شود و مدت زیادی دوام می آورد.

جنس فوم صندلی مبل L

برای اینکه بفهمید فوم استفاده شده در مبل امروزی از کیفیت بالایی برخوردار است یا خیر. باید فوم صندلی را بررسی کنیم اگر فوم سریع به حالت اولیه خود برگردد کیفیت بالایی دارد. اما اگر فوم مدت زیادی طول بکشد تا به حالت اولیه خود بازگردد، کیفیت بالایی ندارد. بنابراین فوم با کیفیت در طول زمان تغییر شکل نمی دهد و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

L رنگ و پارچه استفاده شده در مبل است

پارچه ای که معمولا برای چنین مبلمانی استفاده می شود، پارچه مازراتی است. اما اگر می خواهید بیشتر خرج کنید می توانید از پارچه های مخمل و چرم مرغوب استفاده کنید.

به طور کلی اگر قصد خرید مبل L شکل مدرن را دارید باید به اندازه کافی برای خرید یک مبل با کیفیت هزینه کنید تا پس از مدتی مجبور به خرید مجدد آن نشوید. بنابراین کیفیت یکی از مهم ترین و مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید این مدل مبلمان است.


لینک منبع: https://farazandefurniture.com/انواع-مبل-ال/

  • ۰۲/۰۶/۲۱
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی