مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

 

رسانه های اجتماعی، از جمله پیامرسان ایتا، در حال حاضر به یک پلتفرم مناسب برای امور اقتصادی، تجاری و بازاریابی تبدیل  شده است. در صورتی که شما  هم جزو کسانی هستید که پس از تحقیق به این نتیجه رسیده اید برای کسب و کار خود ایتا را انتخاب کنید، لازم است بدانید که برای رشد کانال خود در ایتا باید الویت تان افزایش ممبر و تبلیغ پاپ آپ ایتا باشد

پیوند شبکه های اجتماعی و زندگی امروز

امروزه استفاده از رسانه های اجمتاعی چنان با زندگی انسان ها پیوند خورده که دوران ما را دوران رسانه های اجتماعی می  نامند.
همانطور که می دانید اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، فیسبوک و تیک تاک جزو شبکه های اجتماعی با بیشترین طرفدار در ایران و  جهان هستند. بله، ایتا، روبیکا و سروش نیز جزو شبکه های اجتماعی بومی ایرانی محبوب به حساب می آیند.
از بین پیام رسان های ایرانی ایتا با استقبال زیادی در بین کاربران مواجه شده است. یکی از ویژگی های ایتا آسانی عضویت و استفاده از آن است ابتدا برنامه ایتا را نصب کرده و با شماره تلفن به راحتی عضو این  پیام رسان می شوید. هر عضو این پیام رسان، ممبر نام گرفته است.
پیام رسان ایتا برای تسهیل ارتباط بین افراد و تسهیل فعالیت کسب و کارها استفاده می شود.
بیشتر کاربران ایتا با توجه به تسهیل ارتباطات کاری و شخصی توسط این پلتفرم، این پیام رسان بومی را انتخاب کرده اند. هدف دیگر می تواند درآمدزایی کاربران با بهره گیری از امکان تبادلات مالی و افزایش فروش از طریق تبلیغات و خرید ممبر ایتا عنوان کرد.

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟

به سادگی می توانید کانال و یا گروه مورد نظر خود را ایجاد کنید. فقط کافی است گزینه ایجاد کانال یا گروه را انتخاب کرده و نام و توضیحات کانال را وارد کنید تا کانال و گروه ایجاد شود.
در صورت تمایل شما می توانید به آسانی یک کانال ایتا ایجاد کنید. آن دسته از افرادی که مهارت یا تخصصی دارند و یا کالا و خدماتی برای فروش دارند به راحتی می توانند با ایجاد کانالی در ایتا  محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند.
همچنین اگر شما پیرامون رشته های عمومی یا تخصصی دانش، تجربه و مهارتی دارید، آموزش تجربه و مهارت و دانش به دیگران می تواند برایتان درآمدی داشته باشد. با راه اندازی کانال به راحتی می توانید این  فعالیت را دنبال کنید.
پیش از هر کاری باید برای تولید محتوا و جذب اعضا برنامه ریزی کنید. تولید و انتشار محتوا و مطالب جذاب و البته مستمر از درجه بالایی از اهمیت برخوردار است.  
به همین دلیل تهیه و تدوین برنامه محتوایی کانال بسیار مهم است و به روز رسانی محتوای کانال باید طبق این برنامه باشد.
در این حالت مخاطب متوجه خواهد شد که هر بار که وارد کانال شما می شود،  یک پست یا ویدیوی جذاب را مشاهده می کند و از  آن لذت می برد.
به همین خاطر ماندگاری و بازدید از پست های شما افزایش می یابد. همچنین مشارکت آنها در به ارسال پست های جذاب به دیگران باعث افزایش تعداد دنبال کنندگان و بازدیدکنندگان می شود.

راهکار افزایش ممبر کانال در ایتا

در صورتی که تصمیم به افزایش تعداد اعضای کانال خود در ایتا دارید لازم است اشاره کنیم که روش های بسیاری برای این کار  وجود دارد. در بین کاربران و ادمینهای کانال ها و گروه ها در ایتا عده زیادی تلاش دارند تا ممبر فیک ایتا را به کانال خود اضافه کنند در حالیکه  چنین ممبر وجود ندارد.
برای جذب ممبر یکی از روشهایی که براحتی می توانید دنبال کنید تعامل و تبادل با سایرین می باشد. این روش مفید است اما  طبیعتا جذب پایینی دارد. اگر تصمیم بر افزایش ممبر دارید ممبر اجباری روشی است که می تواند آمار اعضای کانال خود را افزایش دهد.
با وجودی که نرخ ریزش در این روش بالاست اما بعضی نیز به کانال علاقه پیدا می کنند و در کانال می مانند. برای شروع، می توانید 2 کا از این نوع ممبر برای کانال خود خریداری کرده و برای جبران ریزش هم دوباره آن را سفارش  دهید.
با توجه به ویژگی های منحصر به فرد تبلیغات و نیز ممبر اختیاری ایتا بهتر است این نوع ممبر را انتخاب کنید.
اهمیت این ممبر در اختیاری بودن آن است که از طریق تبلیغات جذب می شود، و با علاقه به کانال سر بزنند و پست های شما را ببینند و آنها را برای دوستان و آشنایانشان هم ارسال کنند. میزان ریزش ممبر اختیاری کم و میزان بازدید این نوع ممبر از پست های کانال زیاد است.
تبلیغات پاپ آپ ایتا یکی از پر جذب ترین راه های تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی می باشد. در این روش کانال برای تعداد زیادی از کاربران باز می شود و به آنها پیشنهاد می شود اگر مایلند عضو کانال شوند. و کاربران  در صورت تمایل می توانند عضو کانال شوند.

  • ۰۲/۱۱/۰۱
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی