مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

برای درمان زودانزالی شیوه های زیادی وجود دارد. یکی از بهترین شیوه ها استفاده از ژل تاخیری می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به روش استفاده از ژل های تاخیری برای مردان بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

ژل تاخیری چیست؟

پیش از اینکه به روش استفاده از ژل های تاخیری برای مردان بپردازیم، خوب است بدانید ژل تاخیری می تواند در بهبود کیفیت جنسی نقش مهمی داشته باشد. بیشتر طلاق ها و جدایی ها به عدم داشتن رابطه جنسی مطلوب مربوط می شوند. انزال زودرس یکی از اختلالات شایع در میان زوجین محسوب می شود و می تواند کیفیت رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.     

آشنایی با ژل تاخیری

آشنایی با روش استفاده از ژل های تاخیری برای مردان

در این بخش به روش استفاده از ژل های تاخیری برای مردان می پردازیم. بیشتر مردانی که درگیر زودانزالی می شوند از اسپری تاخیری استفاده می کنند. بهتر است بدانید زمانی که اعصاب تحریک می شوند، انتهای عصب ها می تواند فعال شوند. همانطور که ذکر شد زمانی که انتهای عصب ها فعال می شوند سیگنال هایی که به پتانسیل عمل معروف هستند به سیستم مرکزی فرستاده می شوند. ژل های تاخیری می توانند فعالیت عصب ها را کندتر کنند. پس از آن انزال دیرتر رخ می دهد.

روش استفاده از ژل های تاخیری برای مردان به هیچ عنوان پیچیده و دشوار نیست. در مرحله اول باید آلت جنسی خود را بشویید. پس از آن خیلی دقیق خشک نمایید. مقدار اندکی از ژل تاخیری را به آلت جنسی خود بزنید و بعد از تقریبا 30 دقیقه، آن ناحیه را بشویید. برای کسانی که نیروی بدنی بسیاری دارند و یا پوست تیره دارند این بازه زمانی کمی بیشتر طول می کشد.

نگاهی به تاثیر ژل تاخیری بر رابطه جنسی

در این بخش قصد داریم به تاثیر ژل تاخیری ایموشن آبی بر رابطه جنسی بپردازیم. ژل ها موجب می شوند رابطه جنسی بیشتر طول بکشد. علاوه بر این هر دو نفر از رابطه جنسی خود لذت بیشتری می برند. ژل تاخیری می تواند باعث شود مرد دیرتر به انزال برسد و در پایان هر دو نفر به صورت همزمان به ارگاسم برسند. برخی از افراد از ژل های تاخیری به عنوان ژل های روان کننده نیز استفاده می نمایند.

تاثیر ژل تاخیری بر رابطه جنسی

در روز چند بار باید از ژل تاخیری استفاده کرد؟

اگر قصد دارید تاثیرگذاری ژل های تاخیری را سریع تر مشاهده نمایید باید بدانید استفاده از کرم تاخیری گلدن نایت بیشتر از چهار بار در روز ممنوع می باشد. افرادی که درگیر زودانزالی هستند، زمانی که از ژل تاخیری استفاده می کنند از نتیجه بی نظیر آن شگفت زده می شوند. آنها ممکن است در روز چندین بار از این نوع ژل استفاده کنند. بهتر است بدانید اگر در مصرف ژل تاخیری زیاده روی نمایید، امکان دارد با بی حسی آلت روبرو شوید. علاوه بر این ممکن است آلرژی و حساسیت در شما ایجاد شود. به همین خاطر در روز سعی کنید بیشتر از چهار بار از این ژل استفاده نکنید. یک نکته مهم که باید به یاد داشته باشید این است که هر چه بیشتر از این محصول استفاده کنید، تاخیر زیادی مشاهده نمی کنید. به همین دلیل در مصرف آن تعادل ایجاد کنید. 

 

نکات مهم درباره روش استفاده از ژل های تاخیری برای مردان

ما در این مقاله به روش استفاده از ژل های تاخیری برای مردان پرداختیم. در این بخش به چند نکته مهم درباره این موضوع می پردازیم:

  • اگر بعد از اینکه از ژل تاخیری و حجم دهنده ایموشن مشکی استفاده کردید احساس خارش و سوزش داشتید، هر چه سریع تر محل مورد نظر را با آب شستشو دهید.
  • اگر خراش یا زخمی روی آلت تناسلی تان دارید، استفاده از این ژل را قطع کنید.
  • اگر درگیر بیماری زمینه ای هستید، پیش از استفاده از این ژل با متخصص مشورت نمایید.
  • این ژل را فقط روی آلت تناسلی خود بزنید، از مالیدن آن روی بیضه ها پرهیز نمایید.
  • در صورتی که پارتنر شما باردار است قبل از استفاده از این ژل با متخصص زنان یا ماما در خصوص این موضوع مشورت نمایید. در ترکیبات این ژل بنزوکائین و لیدوکائین وجود دارد و امکان دارد برای سلامت مادر و جنین خطرات زیادی ایجاد نماید.
  • این محصول به هیچ عنوان نباید در دسترس کودکان قرار بگیرد.
  • ژل تاخیری را در دمای بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد نگه دارید. مکانی که این محصول را در آن نگه می دارید باید دور از نور خورشید باشد.
  • زمانی که از این محصول استفاده می کنید نباید رابطه دهانی داشته باشید، زیرا امکان دارد درگیر مشکلات معده و روده شوید.
  • ۰۳/۰۱/۲۳
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی