مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰


اولین قدم برای رسیدن به کمال، صاف کردن و روشن کردن پوست است که معمولا با استفاده از انواع کرم پودر انجام می شود. همانطور که می دانید همه پوست های حساس و دارای لک، قرمزی یا لک نباید از کرم سبک با غلظت بالا استفاده کنند.

در میان طیف وسیع این محصولات و برندهای مختلف، انتخاب یک کرم پودر خوب کار سختی به نظر می رسد. در این مطلب با شما هستیم تا ویژگی های بهترین کرم پودرها را توضیح دهیم; توصیه می کنیم آن را از دست ندهید

یک فونداسیون پودری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

کرم پودر نقش مهمی در آرایش صورت شما دارد. بنابراین به شما توصیه می کنیم در هنگام خرید دقت کنید. در این قسمت برخی از ویژگی های مهم یک کرم پودر خوب را برای شما توضیح می دهیم:

پوشش قوی

برای بسیاری از خانم ها، پوشش بالا ملاک شماره یک انتخاب فونداسیون است. این محصولات به راحتی تمام عیوب پوستی مانند آکنه، جوش، آکنه، لکه های سیاه و قرمز را می پوشانند و پوست را برای آرایش بی عیب و نقص آماده می کنند.

کرم پودر سبک با پوشش بالا

ساخت و ساز سبک

اگر از آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی را بیرون از منزل می گذرانید، بهتر است یک کرم پودر سبک انتخاب کنید. این محصولات منافذ پوست شما را مسدود نمی کنند و باعث ایجاد جوش و آکنه نمی شوند. علاوه بر این پوششی یکدست و طبیعی روی صورت شما ایجاد می کنند.

ترکیب فوق العاده

وجود ویتامین ها و آنتی اکسیدان های فراوان در کرم پودر باعث می شود این محصول نه تنها برای پوست شما مضر باشد بلکه مشکلات احتمالی آن را نیز برطرف کند. به عنوان مثال، یک کرم پودر با ویتامین های C و E باعث جوان سازی، صاف شدن چین و چروک ها و صاف شدن پوست می شود.

طبیعی

داشتن رنگ طبیعی یکی از مهم ترین ویژگی های یک کرم پودر خوب است. همه خانم ها دوست دارند وقتی آرایش می کنند اثری از کرم پودر روی صورت نباشد یا رنگ صورت با گردن یا قسمت های دیگر پوست فرقی نداشته باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم در خرید کرم پودر به تناژ رنگ محصول و سازگاری با رنگ پوست خود توجه کنید.

بهترین برندهای کرم پودر

ماندگاری بالا

با اینکه کرم پودری سبک با ترکیبات عالی و پوشانندگی بالاست، اما قوام لازم را ندارد، محصول خوبی نخواهد بود. زیرا به مرور زمان این محصول محو شده و روی پوست شما کدر می شود و یا از بین می رود که همه اینها آرایش شما را از بین می برد.

سازگاری با پوست

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید کرم پوست باید به آن توجه کنید، سازگاری آن با نوع پوست شما است. در واقع کرم های پوست چرب برای پوست های چرب دائمی نیستند و باعث آکنه و جوش خواهند شد. از طرفی برای پوست های خشک نباید از محصولات بدون چربی استفاده کنید.

زیرا کرم پودر پایه آب به خوبی روی پوست خشک پخش نمی شود. و در نتیجه پوستی کدر و غیر طبیعی به نظر می رسد. بنابراین توصیه می کنیم قبل از خرید کرم پودر نوع پوست خود را بشناسید. و سپس محصولات مورد نظر خود را بر اساس آن انتخاب کنید.
 

ویژگی های بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

به گفته پزشکان بهترین کرم پودر، محصولی با ماندگاری بالا، با کیفیت و ضد حساسیت است که کمترین آسیب را به پوست وارد می کند. از آنجایی که اشعه خورشید می تواند آسیب جدی به پوست وارد کند، پزشکان قبل از استفاده از کرم صورت یا کرم پودر ضد آفتاب را توصیه می کنند.

البته برخی برندها کرم پودرهایی تولید کرده اند که دارای SPF استاندارد هستند، علاوه بر پوشاندن عیوب پوست، از آن در برابر آفتاب نیز محافظت می کنند. البته بهترین راه برای مراقبت از پوست همچنان ضد آفتاب است. زیرا استفاده از مقدار کمی کرم پودر ممکن است به طور کامل از پوست شما محافظت نکند.

کرم پودر طبق نظر پزشکان بهترین است

بهترین مارک های کرم پودر کدامند؟

بسیاری از برندهای خارجی لوازم آرایشی انواع مختلفی از کرم پودرها را تولید می کنند که از جمله معتبرترین آنها می توان به MAC، Actipour، Lancôme، Deborah، Bourgeois، Dousse، Manhattan، Max Factor، Maybelline و Clinique اشاره کرد. از بین برندهای ایرانی لی، شون، کالیستا، ایفسن، آلیس و می کیفیت خوبی دارند.

قبلا در مقاله بهترین کرم پودرها بهترین کرم های دنیا را معرفی کردیم که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

بهترین آرایش کرم پودر

کرم های آرایش پودری پوشش بیشتری نسبت به مدل های معمولی دارند و به موس های صورت معروف هستند. این محصولات بافت بسیار سبکی دارند و پوست را براق نمی کنند.

برند Maybelline کرم پودری با کیفیت بالا ارائه کرد. این محصولات بافت سبک و پوشانندگی عالی دارند و با پرایمرها پودرهایی با بهترین پوشش محسوب می شوند. فوم های صورت ایفسن نوعی کرم پودری سبک با پوشش دهی بالا هستند که ظاهری طبیعی و مات بر روی پوست شما ایجاد می کنند.

کرم پودر سبک برای استفاده روزانه

اگر به دنبال کرم پودری سبک با پوشش دهی بالا برای استفاده روزمره هستید، کرم پودر 24 ساعته بورژوا فرانسه برای پوست های خشک و کرم پودر Infallible L'Oréal برای پوست های چرب گزینه های خوبی هستند. در بین برندهای ایرانی، این کرم پودر عملکرد بسیار خوبی برای استفاده روزانه دارد.
 

مشاهده رفرنس: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/

  • ۰۲/۰۵/۱۴
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی